Jump to content

ConstantineX

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

About ConstantineX

User Information

  • Gender
    Male

User Profile

  • Interests
    Music, Technology and Science.

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ConstantineX's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Τι είναι η οθόνη plus, αξίζει? To RCD310 έχω απλός. Και εάν κάνει read μόνο πως μπορεί να κάνει delete κάποιες ενδείξεις?
  2. Αυτό με το kiwi wifi απο την PLX παιδιά εφόσον μπαίνει στην θήρα που βάζουν το laptopaki τους στην αντιπροσωπεία μηπως μπορουν να δουν οτι εχουν απενεργοποιηθεί καποιες ενδείξεις και να θεωρήσουν οτι το αμαξι ειναι πειραγμένο με αποτέλεσμα να σου ακυρώσουν την εγγύηση? Γιατι στην αντιπροσωπεία που μιλούσα για αυτο το μηχανιμα, καταρχάς φυσικά και δεν γνωριζαν την ύπαρξη του, και κατα δευτερον μου ειπαν οτι αυτο που μπορει να απενεργοποιεί τις ενδείξεις ειναι περίεργο και ισως μπλέξω ασχιμα με την εγγυηση. Μπορει να επιβεβαιώσει κάποιος που το έχει βάλει οτι δεν ειχε θέμα με εγγυήσεις σε κανένα σερβις κτλ.?
  3. Μπα ε.... δεν υπάρχουν ελπίδες για μένα.... πάνε τα 90ε?
  4. Δεν ήμουν σίγουρος πως να το ψάξω αυτό διότι σίγουρα θα έχει ειπωθεί κάπου άλλου στο φόρουμ άλλα ψάχνω το manual του Polo 2010 (Tsi 1.2 Highline) σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική μορφή προτιμότερα στα αγγλικά και σε pdf. Κάλεσα την αντιπροσωπεία και μου είπανε 90ευρω ότι έχει το βιβλιαράκι και έμεινα μαλ#%$ς, άλλα επειδή το δικό μου το έχω χώσει κάπου και δεν μπορώ να το βρω πρέπει να βρω μια αντικατάσταση, ξέρει κάνεις κανένα φθηνότερο τρόπο να το αγοράσω από κάπου η να υπάρχει σε ηλεκτρονική μορφή?
  5. Με ψήνει η μεβρανούλα, γιατί το δικό μου είναι με ηλιοοροφή και μου την σπάει που το μαύρο σταματάει στην μέση της οροφής.
  6. Αυτό με την αύξηση της θερμοκρασίας που έλεγα δηλαδή δεν είναι τόσο εμφανές και δεν είναι απαραίτητο έχεις καλύτερη ψύξη με βελτιωμένο κινητήρα? Επειδή δεν είμαι πολύ σχετικός, και όταν μιλάμε με αριθμούς μου είναι πιο κατανοητά τα πράγματα, πόσο περίπου είναι η διάρκεια ζωής ενός κινητήρα (κλάσης VAG) και πόση θα είναι η μείωση (με βάση τις "ανοχές" που έχει δώσει και σε άλλους παλαιότερους κινητήρες) του όταν όπως είπες και εσύ χρησιμοποιείς σποραδικά το overboost και σε λογικά πλαίσια? Όσο αναφορά την κατανάλωση δηλαδή το 15% μείωση που λέει στις προδιαγραφές του εγκεφάλου είναι μπούρδες με λίγα λόγια (5% max) και αυτό που είπα για την μείωση της κατανάλωσης κρατώντας τις επιδόσεις απλά δεν είναι εφικτό σωστά? Με συγχωρείς για την όσο να ναι επανάληψη των ερωτήσεων άπλα θέλω λίγο να μου γίνουν λιανά.
  7. Δηλαδή μισό λεπτό, εάν ηχογραφήσεις τον ήχο του τηλεκοντρόλ και τον παίζεις playback θα ξεκλειδώνει το αμάξι και αντίστοιχα θα κλειδώνει? Διότι εάν γίνετε τότε stantard μπορείς να κάνεις ένα application με ένα extra αισθητήρα για το iPhone ξέρω γω όπου εάν έρθεις κοντά στο ξεκλειδώνει και εάν φύγεις μακρυά στο κλειδώνει αυτόματα!! Μμμμ... ίσως ξέφυγα λιγάκι άλλα πιστεύω πως είναι εφικτών. P.S: μόλις συνειδητοποίησα ότι ξέθαψα ένα 1-year old topic, άπλα έμεινα κ γω λίγο μαλ#$%ς!
  8. παιδιά εγώ που έχω το rcd310 και δεν έχω αισθητήρες parking μπορώ να τους προσθέσω τώρα και να δουλέψει με το rcd, γνωρίζει κανείς?
  9. Το +1 reputation δεν δουλεύει έτσι? Γιατί σου αξίζει και με το παραπάνω! Μου λύθηκαν οι περισσότερες απορίες, άλλα κάποια πράγματα είναι αλήθεια πως δεν μου είναι ξεκάθαρα εντελώς. Δηλαδή, το πρόγραμμα από την REVO, ΑΒΤ κτλ κοστίζει 100% παραπάνω από το custom που μπορεί να είναι ακόμα και καλύτερο από αυτά(??), για ποιον λόγο λοιπόν κάποιος να ξοδέψει αυτά τα extra 500 ευρώπουλα ,ειδικά αυτόν τον καιρό, εκτός αν του τρέχουν απ την τσέπη. Κάτι χάνω εδώ, ίσως όταν λες "χειροποίητα" εννοείς ότι και αυτά τα προγράμματα είναι καθαρά custom made κ όχι "έτοιμα" και πληρώνεις την τεχνογνωσία, εμπειρία, το όνομα και τις απόλυτες επιδόσεις που δεν θα σου προσφέρει άλλο πρόγραμμα? Το overclocking είναι το αντίστοιχο tuning του επεξεργαστή του υπολογιστή, του microchip δηλαδή που έχει τους πυρήνες επεξεργασίας (τον εγκέφαλο ουσιαστικά του PCσιου) που μπορείς να τον συγκρίνεις με τον κινητήρα του αυτοκινήτου πιστεύω. Αυτό που κάνεις στο overclock (OC) είναι να αλλάξεις κάποιες παραμέτρους του επεξεργαστή για να δουλεύει(ουν) πιο γρήγορα ο(οι) πυρήνας(ες) του με μονή ουσιαστική συνέπεια άμεση να αυξάνετε η θερμοκρασία του chip και συνολικά του κουτιού του Υ/Π που αυτό με ένα καλό σύστημα cooling αποτρέπεται εντελώς χωρίς να έχει καμία περαιτέρω συνεπεία, ΕΚΤΟΣ απ'ότι η διάρκεια ζωής του επεξεργαστή μειώνετε ανάλογα με το πόσο boost του έχεις κάνει βέβαια αλλά με ένα balanced OC η διάρκεια ζωής από τα 10-15 χρονιά του chip θα μειωθεί στα 2-4 που αν το σκεφτείς είναι υπέρ αρκετά για την διάρκεια ζωής ενός Υ/Π (τουλάχιστον για μένα διότι ως ηλεκτρολόγος Η/Υ καταλαβαίνεις ότι τους αλλάζω/αναβαθμίζω κάθε χρόνο σχεδόν). Γιαυτό λοιπόν έρχεται και η αντίστοιχη ερώτηση από την δικιά μου μεριά όσο αναφορά τον κινητήρα του αυτοκινήτου, αλλάζοντας τις παραμέτρους του κινητήρα σίγουρα θα έχει κάποιες συνέπειες, εάν όχι άμεσες, έμμεσες και μακροπρόθεσμες, είναι αντίστοιχες με αυτές του overclocking και σε τι βαθμό? Δηλαδή, σίγουρα πιέζοντας τον κινητήρα να πάει παρα-πέρα θα αυξάνεται η θερμοκρασία του και κατα συνέπεια οι θερμοκρασίες τον υπολοίπων οργάνων μέσα στο καπό, ίσως αυτό να χρειάζεται καλύτερο cooling για να μην υπάρχουν περαιτέρω συνέπειες? Και όσο αναφορά την διάρκεια ζωής του κινητήρα, πως επηρεάζεται? Σίγουρα επειδή το μεγαλύτερο κομμάτι του είναι μηχανολογικό δεν θα έχει δραματική διαφορά όπως στον επεξεργαστή του Υ/Π, άλλα αν πεις ότι η διάρκεια ζωής του, κάτω από κανονικές συνθήκες, είναι 10 χρόνια, πόσο θα μειωθεί? Με ενδιαφέρει αρκετά αυτό το ζήτημα διότι σκοπεύω το αμαξάκι να μου κρατήσει κάμποσο καιρό και δεν θα ήθελα να τα φτύσει πριν έχω τα χρήματα για άλλο κινητήρα η αμάξι ανάλογα. Όσο αναφορά την ερώτηση μου για την μείωση της κατανάλωσης αυτό προήλθε από το'τι είδα τι προσφέρει υποτίθεται ο παράλληλος εγκέφαλος (βλ. Chiptronic Box) που πέρα από τα άλογα και ροπή λέει ότι μειώνει την κατανάλωση από 5 έως 15%(!!) που μου φάνηκε εξωφρενικό διότι πίστευα πως τουλάχιστον μια συνέπεια του tuning θα ήταν να καις και κάτι τις παραπάνω. Και σκέφτηκα τώρα με το ταπεινό μου μυαλό ότι εφόσον μπορείς να βελτιώσεις τις επιδόσεις και να μειώσεις και την κατανάλωση ταυτόχρονα τότε γιατί απλά να μην μπορείς να κρατήσεις τις επιδόσεις και να μειώσεις την κατανάλωση περαιτέρω? Εκτός εάν κάναν κάποιο λάθος από την εταιρεία και αντί για αύξηση βάλαν μείωση, τι να πω!
  10. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά, Διάβασα κ το αντίστοιχο topic "Polo 1.2 Tsi Tuning" και ως συμπέρασμα βγάζω ότι το εγκεφαλάκι είναι (πλέον) αρκετά αξιόπιστο για κάτι προσωρινό το οποίο μπορείς να το βγάλεις ανά πάσα στιγμή για να μην επηρεάσει την εγγύηση και τους άλλους που ΘΑ το οδηγήσουν. Ενώ το πρόγραμμα είναι κάτι το οποίο είναι κατασκευασμένο για το συγκεκριμένο αμάξι και πιο έμπιστο όσο αναφορά το tuning του αυτοκινήτου εφόσον προγραμματίζεται εκείνη την στιγμή για τις προδιαγραφές του συγκεκριμένου αμαξιού άλλα συνήθως επηρεάζει την εγγύηση (με εξαίρεση REVO και ABT?) και είναι μια μόνιμη παραμετροποίηση. Διορθώστε με αν λέω βλακείες. Όσο αναφορά έμενα πιστεύω ότι καλύτερο εφόσον είμαι και καινούριος στο tuning είναι να πάω για τον εγκέφαλο διότι είναι κάτι προσωρινό το οποίο δεν επηρεάζει την εγγύηση και τους επόμενους οδηγούς. Αλλά εάν ήθελα ένα πιο σοβαρό tuneαρισμα καλύτερα να περιμένω για το προγραμματάκι από την REVO? Έχω κάποιες ερωτησούλες πάνω στο θέμα που θα ήθελα να με διαφωτίσετε, 1. Ποια είναι η διάφορα κόστους από ένα εγκέφαλο/πρόγραμμα απλό και ένα πρόγραμμα της REVO? 2. Το tuning είναι αντίστοιχο με το overclocking για PC? Δηλαδή, παίρνεις το boostαρισμα του κινητήρα χωρίς να επηρεάζει επιπλέον άλλα χαρακτηριστικά του αμαξιού (όπως ηλεκτρολογικά κ.α. λόγω αύξησης θερμοκρασίας στο κάπο) απλός μακροπρόθεσμα μειώνει την διάρκεια ζωής του κινητήρα? 3. Με ενδιέφερε αυτό που είπε ο φίλος G.PET.VF34 για τους προγραμματιστές που το κάνουν στα "μέτρα" σου το tuning, τι σημαίνει ακριβώς αυτό (τι διαφορετικό θα ήθελε κανείς από ένα αξιόπιστο balanced πρόγραμμα?), πόσο αξιόπιστο είναι και ποια η διαφορά κόστους? Αντίστοιχα θα μπορούσε κανείς να αλλάξει τις παραμέτρους του παράλληλου εγκεφάλου για να είναι στα μέτρα του έτσι ώστε να "δοκιμάσει" κάτι προσωρινά? 4. Με βάση την προηγούμενη ερώτηση, θα μπορούσε κανείς αντί να boostαρει το αμάξι του σε άλογα/ροπή απλός να το tuneαρει για μειώσει την κατανάλωση (της τάξης του 20% μείωση) διατηρώντας την δύναμη του αυτοκινήτου? Αν ναι ποια είναι τα μειονεκτήματα σε αυτή την περίπτωση και πως επηρεάζει τον κινητήρα? Ελπίζω να είναι σαφείς οι ερωτήσεις μου και να μην έχω μπλέξει τα μπούτια μου με όλα αυτά που λέει ο καθένας στα post του.
  11. Παιδιά έψαξα λίγο απο δω και απο κει αλλα επειδή τα ποστ για τα Polo 1.2 απ οτι βλέπω ειναι περσινά τα περισσότερα και εχουν αλλάξει και εχουν εμφανιστεί καινούρια πράγματα απο τοτε στον κοσμο του tuning αποφάσισα να κανω καινούριο ποστ για να ειναι και λιγο πιο συγκεκριμένο στις απορίες που εχω. Καταρχάς ειμαι καινούριος στον κοσμο του tuning και του VWclub, θα ηθελα να μαθω τα ποιο up-to-date tuning options για τον 1.2 TSI κινητήρα καθως εχω μαζέψει κάποια χρήματα στην άκρη για να γίνει μια βελτίωση απο την παρθενιά της μαμάς στο καινούριο Polaki. Ποια ειναι τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα του παράλληλου εγκεφάλου σε σχεση με την αλλαγή του προγράμματος και τι αλλες επιλογές αναβάθμισης θα μπορούσα να κοιτάξω? Υπάρχει κανείς απο εδω που εχει δοκιμάσει παράλληλο εγκέφαλο, και ποιες ηταν οι εντυπώσεις του? Εμένα μου πρότειναν να παω για παράλληλο εγκέφαλο αντί για αλλαγή του προγράμματος και πειράξω την τεχνολογία της μαμάς. Και εχω βρει την εξής προσφορά απο την "Chip Tronic" που θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας απο άποψη τιμής και εμπειρίας της συγκεκριμένης εταιρίας (εάν γνωρίζει κανείς) και τι θα μου προτείνατε εσείς αντίστοιχα: "Παράλληλος εγκέφαλος για Group VAG 1.2 TSI 105hp 490€ μαζί με Δυναμομέτρηση πριν και μετά την βελτίωση. Αύξηση δύναμης στα 137hp και ροπής στα 230Nm (+ 2 χρόνια εγγύηση)" Αυτή την στιγμή το Polo βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και μολις έστρωσε τα 3.500χλμ φρέσκο πράμα απο μαμά. VW Polo 6NR (2010) Κινητήρας: 1.2 TSI Ιπποδύναμη: 105PS Μέγιστη ταχύτητα: 190km/h Επιτάχυνση: 0 - 100 km/h 9,7 sec Ροπή: 175 Νm / 1.550 - 4.100 σ.α.λ.
  12. Μια καλησπέρα σε όλο το VWclub! Καλός σας βρήκα, ονομάζομαι Κωνσταντίνος, προφανές και απο το nickname μου, φίλοι κ.α. με φωνάζουν Κώστα. Ελπίζω να ανταλλάξουμε απόψεις, αντιλήψεις, γνώσεις κτλ διοτι ειμαι και εγω καινούριος στον κοσμο του custom car tuning με ελάχιστες γνώσεις επι του θεματος αλλα γιαυτο βρίσκομαι εδω Σπουδασα/ζω ηλεκτρολογία κυρίως αλλα και με μηχανολογικές βάσεις στην Σκοτία (στο πανεπιστήμιο του Εδιβουργου πληροφοριακά) και γιαυτο το λογο γενικος γουσταρω οτι τεχνολογικό/ηλεκτρολογικό μηχανοειδές αντικείμενο υπάρχει, κυριότερα ομως με υπολογιστές ασχολούμαι. Εαν και δεν ειχα ποτε ως επιτοπλιστου επαφη με τα πιο μηχανολογικά κομμάτια του αυτοκινήτου, ειναι ευκαιρία τωρα με το καινούριο μου polaki να ασχοληθώ και να μαθω την μαγεία των τεσσάρων τροχων. Εχω ενα θεμα με τις ελληνικες ορολογίες του αμαξιού και γενικοτερα τα ελληνικα μου διοτι 5 χρονια Engineering στην Σκοτία ξεχνας και το ποιος εισαι σιγα σιγα. Οποτε απο αγγλικά σκαμπαζουμε αλλα τα ελληνικα μας ειναι λιγο basic, γιαυτο εαν υπάρχει κανένα ποστ που εξηγεί αναλυτικά ολες τις ελληνικές ορολογίες του αμαξιού θα με βοηθουσε αρκετα! Τωρα σιγα σιγα που μαζεύω καποια χρήματα απο την πρωτη μου δουλειά λεω να σκασω μερικα για μια αναβαθμισουλα στην κουκλα μου, θα κανω και το αντίστοιχο ποστ σε κάποια φάση. Αυτααα μην τα πολύλογω κιόλας! Λιγα λογια για την κουκλα: VW Polo 6NR (2010) Κινητήρας: 1.2 TSI Ιπποδύναμη: 105PS Μέγιστη ταχύτητα: 190km/h Επιτάχυνση: 0 - 100 km/h 9,7 sec Ροπή: 175 Νm / 1.550 - 4.100 σ.α.λ. Πορτοκαλοκοκκινο με οροφούλα κ ολα ανέγγιχτα απο μαμά(για την ωρα!).
  13. Ορίστε και η κοριτσάρα μου παιδιά απο μαμά απείραχτη (προς το παρόν! το σύντομο μέλλον όμως προβλέπει άλλα ) μόλις στρώσαμε τα 3.500χλμ. Polo 6NR 1.2 TSI Πορτοκαλοκόκκινο
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.