Θα συμφωνησω με τον Passatouko, καθως (The modest output of the normal 500's 1.4-liter four-cylinder (101 horsepower, 98 lb-ft of torque) is increased to a stout 160 horsepower and 170 lb-ft of torque thanks to a turbocharger.) και επειδη εχω προσωπικη εμπειρια με μηχανη (Yamaha Fz6 S2 2008 μοντελο με Power Commander + τελικα Akrapovic και Kawasaki zx636 2004 μοντελο με Power Commander και full racing exhaust) σε δρομο με εναλλαγες ευθειας και στροφων και απλα δεν μπορουσαμε να το πιασουμε. Και οχι δεν ειμασταν κουλοι.
Και προς θεου δεν θελω να μειωσω ουτε το αμαξι σου (και κανενος αλλου) αλλα ουτε τις οδηγικες σου ικανοτητες. Απλα αν λες οτι το περασες, γιατι εγω αυτο καταλαβα, μου φαινεται αν οχι παραλογο, πολυ δυσκολο.