Jump to content

blibliki

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About blibliki

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car

blibliki's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Αυτό που ξέρω είναι ότι τα εξουσιοδοτημένα βάζουν συναγερμό συμβατό με το κλειδί ώστε με ένα πάτημα να κλειδώνει και να ενεργοποιείται ο συναγερμός αλλά αν τα τζάμια είναι κάτω πρέπει να πατήσεις ξανά το μπουτόν. Αυτό ακριβώς έχει και ένας φίλος με το ίδιο μοντέλο που έχεις εσύ παρ΄ ότι τον τοποθέτησαν απ΄ αρχής. Στην αγορά θα βρείς εταιρεία που να παρακάμπτει αυτή την δυσλειτουργία. Τοποθετεί έναν πυκνωτή στο κύκλωμα και έτσι πηγαίνει η εντολή. Το ίδιο είχε και το δικό μου και το διορθώσαμε. Δεν θυμάμαι την εταιρεία, το όνομα της δηλαδή, αλλά είναι στην πρώτη παράλληλο, Αλεξάνδρου Πάντου, της Συγγρού κατεβαίνοντας από την Πάντειο στο δεξί μας χέρι προς παραλία και λίγο πριν ο δρόμος αποκτήσει νησίδα, στην κατηφοριά ( Δοϊράνης). Τον ταλαιπωρώ επί 8 χρόνια και δουλεύει άψογα.
  2. Ευχαριστώ. Η συζήτηση ήταν κατατοπιστική.
  3. Γειά σας, είχα πάει προχθές για service και είδα ένα αυτοκίνητο στο οποίο είχαν βάλει μια συσκευή διάσπασης του νερού. Συγκεκριμένα ήταν δύο δοχεία χωρητικότητας περίπου 500ml το καθένα μέσα στα οποία έβαζες νερό. Μία φορά τον μήνα προσέθετες μιά κουταλιά σόδα ή μία φορά το εξάμηνο ένα άλλο διάλυμα στο ένα δοχείο. Τό όλο σύστημα κάνει το εξής απλό, διασπά το νερό στα συστατικά του και οδηγεί το υδρογόνο μέσω του παπά στον θάλαμο καύσης μαζί με την βενζίνη με αποτέλεσμα λένε καλύτερη ανάφλεξη και οικονομία στο καύσιμο ( βενζίνη ) απο 30% έως 50%. Το συνεργείο δεν εγκαθιστούσε τέτοια συστήματα αλλά μου είπαν οτι είναι πολύ καλό και ασφαλές. Γνωρίζει κάποιος κάτι για αυτό το σύστημα και αν είναι όντως όπως μου τα είπανε ή είναι μούφα;;; Το κόστος υπολογίζεται περιπου στα 750 έως 900€ αλλά δεν πιάνει καθόλου σχεδόν χώρο και είναι ασφαλές γιατί διασπά το νερό μόνο όσο δουλεύει ο κινητήρας. Ξέρω και κα΄ποια εξουσιοδοτημένα που το εγκαθιστούν. Αν ξέρει και κάποιος στοιχεία περί των οκτανιων κλπ ας γράψει. Και παλιότερα είχαν γίνει τέτοιες προσπάθειες αλλά νομίζω τις είχαν θάψει κάποια συμφέροντα. >Ευχαριστώ για τις απαντήσεις από τώρα.
  4. Λοιπόν άκουσε τι έκανα εγώ σε μια παρόμοια περίπτωση. Να σου πω ότι έχω ένα Α6 1.8Τ και πρίν από μερικά χρόνια είχα την εξής "αφελή" απορία : Γιατί στο καντράν του αυτοκινήτου γράφει Next Service at 26000 Klm. Πήρα λοιπόν τηλ. την καρέντα και την κοσμοκαρ να ρωτήσω γιατί το γράφει ενώ στα εξουσιοδοτημένα μου λέγανε ότι πρέπει να κάνω σέρβις στα 15000χλμ. Πιστεύω ότι όταν έχεις δαπανήσει το 2004 άνω των 50000€, που μεταφράζεται σε ποιότητα κατασκευής υποστήριξης κλπ, ψάχνεις και ικανοποιητικές απαντήσεις. Φαντάζομαι οτι οι μηχανικοί που το σχεδίασαν με κάτι διπλώματα 8 μέτρα ο καθένας κατι παραπάνω ήξεραν. Μετά από 48 τηλεφωνήματα στον επίσημο εισαγωγέα ( αντιπρόσωπο) απάντηση δεν πήρα. Πάντα μου λέγαν οτι πρέπει να κάνω στα 15000χλμ και δεν μου απαντούσαν γιατί βγάζει το μήνυμα το οποίο όπως καταλαβαίνεις με την χρήση μειωνόταν σύμφωνα με τα χλμ που έκανα. Οι απαντήσεις στην αρχή συνοδευόντουσαν με το θα ρωτήσουμε και θα σας πάρουμε ( ποτέ δεν με πήραν!!) είτε ήταν υπάλληλοι απλοί είτε προϊστάμενοι. Πότε δεν μου απαντούσαν γιατί βγάζει το μήνυμα και τι σημαίνει. Βλάκας δεν ήμουνα ήξερα την απάντηση από ένα φίλο που είχε το passat 1.8T και είχε κάνει σέρβις στο Βέλγιο και μου άνοιξε τα μάτια αλλά ήθελα και μια επίσημη απάντηση από την Ελλάδα. Από 20 Αυγούστου μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου ήμουνα με ένα τηλέφωνο στο χέρι. Δεν άντεξα πλέον και τους στέλνω μία επιστολή ζητώντας να μου εξηγήσουν τι σημαίνει το μήνυμα και πότε πρέπει να αλλάξω λάδια αφού στο σέρβις είχα πληρώσει Long Life λάδια. Εκεί λοιπόν ολοκληρώθηκε το απόλυτο "φτύσιμο" Μου στείλαν εντός 3 ημερών μία επιστολή οτι το αίτημα προωθήθηκε στο αρμόδιο και θα μου απαντήσουν άμεσα. Όπως καταλαβαίνεις απάντηση δεν ήρθε ποτέ!!!!! Ίσως και αυτή η συμπεριφορά είναι ο λόγος που τα Audi στην Ελλάδα δεν κυκλοφορούν όσο στην υπόλοιπη Ευρώπη. Επειδή το είχα πάρει "πατριωτικά" μετά από 2,5 μήνες αναμονής γράφω στο εργοστάσιο στην Γερμανία. Σε 3!!!! ημέρες απάντησαν με επιστολή ότι το αίτημα προωθήθηκε στο αρμόδιο τμήμα και μετά από άλλες 3!!!!! ημέρες μου απαντούσαν αναλυτικά ότι το αυτοκίνητο έχει σύστημα που υπολογίζει πότε πρέπει να κάνει σέρβις και ότι......κλπ.... κλπ. Την επόμενη!! μου απήντησαν και από Ελλάδα. Αν λοιπόν θες και εσύ να βρεις το δίκιο σου ή τέλος πάντων να τους κάνεις να σεβαστούν τις υποχρεώσεις τους στείλε ένα γράμμα στην Γερμανία και ψάξε το δίκιο σου. Εκεί δεν αστειεύονται με την συμπεριφορά κάποιων! Νομίζω ότι το αυτοκίνητο σου είναι από τα πλέον αξιόπιστα στην αγορά με πολλές αρετές αλλά αν έχει κάποιο πρόβλημα θα στο λύσουν άμεσα. Στους Έλληνες "αποκλειστικούς εισαγωγείς" μην έχεις εμπιστοσύνη ή την ελπίδα οτι θα σε βοηθήσουν αν δεν τους πιέσουν οι Γερμανοί. Καλή τύχη και ελπίζω να απολαύσεις το αυτοκίνητο σου.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.