Pirelli P Zero Nero GT 550€
Vredestein Ultrac Sessanta 580€
Εβαλα τα 2α. Λιγο πιο μαλακα απο τα πρωτα αλλα πολυ καλα! Σε συνδιασμο με αλλη ζαντα (OZ Italia 150 5H) καιει 1-2 λιτρα παραπανω βενζινη. Κατα τ' αλλα πολυ ικανοποιημενος
Το εχω το dyno απλα δεν το χω ανεβασει εδω γιατι δεν εχω λογαριασμο σε καποιο αντιστοιχο site. Εχει ανεβει σε γκρουπ παντως του facebook.
Το αμαξι θελω να γινει υβριδιο, απλα δεν ξερω καθολου τι συνδιασμο να κανω.
Επισης θελω να γινει σε αλλη τουρμπινα ωστε να εχω παντα διαθεσιμη τη μαμα.
Θελω να βρω και εναν καλο και εμπιστο μηχανικο προτου κανω το οτιδηποτε!
Στην αρχη αν δεις γραφω πως εγινε και γενικος ελεγχος του οχηματος και με διαγνωστικο και διηρκησε μια περιπου ωρα. Ελεγχος ανακλησης για τις βαλβολινες του dsg κ.α. Αν υπαρχει επισημη αντιπροσωπεια που παιρνει λιγοτερα, πειτε ποια! Μη το συγκρινουμε ομως με συνεργεια της "γειτονιας" ! Ειναι ατοπο.
Τα 3 "κουμπια" ειναι καπακια γι'αυτο δεν φωτιζονται. Επιλογη οφφ δεν εχω βρει ουτε εγω και θα θελα να ειναι κλειστο το φως της πηγης οταν ειναι κλειστα και τα φωτα του οχηματος αλλα δεν πρεπει να εχει.
Λαδια παρε 4 λιτρα Castrol, Mobil 1 ή Aral, παρε και ενα φιλτρο λαδιου και πηγαινε σε μια αντιπροσωπια για αλλαγη. Η εργασια για αλλαγη λαδιων μαζι με ελεγχο του οχηματος ηταν 50€ .
Κι εγω τα φορουσα σε mini cooper s r53, για λιγο καιρο βεβαια. Ειναι απολυτα ικανοποιητικα για τα λεφτα τους!
Αν εχεις απαιτησεις ομως απ'το λαστιχο κ οδηγεις "εντονα" καλυτερα βαλε κανα pirelli, continental ή vredestein.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.