Jump to content

Bagus

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

About Bagus

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Bagus's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Sorry που απαντώ καθυστερημένα,αλλα εχουμε βλάβη στις γραμμές τηλεφώνου 4-5 τετράγωνα απο τη Παρασκευή κ ακομα δεν έχω ιντερνέτ.Μπαίνω απο το κινητό,παράκρουση μαμω τον ΟΤΕ. Λοιπόν το αμάξι αγοράστηκε μεταχειρισμένο τον 6/12 με 68000 χλμ.Ειναι mk5 gti με dsg κιβώτιο. Απο σεταπ δεν ειναι τίποτα το ιδιαίτερο ή ψαγμενο. Προγραμμα chiptronic - δεν ξερω τι πίεση δουλεύει,φαντάζομαι κανα 1.2-1.3 στο όβερ αλλα μπορω να το ρωτήσω. Downpipe milltek 76αρι με καταλύτη 100αρι milltek κ απο όσο ξερω ειχαν βγάλει λίγα κομμάτια κ το έλεγαν race system.Μεσαίο τελικο μαμα.Εισαγωγη εχω μια neuspeed p flo που κάθεται στην αποθήκη κ προς το παρόν εχω ενα φιλτρακι. Ανάρτηση Μαρακακης κ καλα λάστιχα Αυτα τίποτα αλλο δεν εχει. Τσεκαρα τη μέτρηση,ειναι 460.9 Nm @ 3611 rpm κ 269.6 @ 4463 rpm. Περι νουμερων μην τρελαινομαστε,παίζει ρόλο το εκάστοτε δυναμομετρο κ αυτο το εχω συνειδητοποιήσει εδώ και πολλά χρονια που ειχα Clio rs.Ολοι όσοι εχουν δυναμομετρο λενε οτι το δικό τους ειναι το καλύτερο/ακριβεστερο κτλ. Ξέχασα,τουρμπίνα η εργοστασιακή κ03 με 109000 χλμ
  2. Thanks!Εδώ και κανα δίμηνο πήρα ενα φουλ σύστημα της milltek απο αγγελία στο car.Το παλικάρι που μου το πούλησε δεν μπορούσε να σπάσει τα πράγματα κ έτσι πήρα ολόκληρο το σύστημα παρότι ήθελα μονο downpipe-καταλύτη. Τεσπα,δεν χρησιμοποίησα μεσαίο κ τελικο ( πωλούνται by the way ),έβαλα επάνω downpipe κ καταλυτη κ έκανα κ επαναπρογραμματισμό. Σε back to back δυναμομετρηση +20 άλογα στο πικ,γέμισαν οι χαμηλομεσαιες αρκετα κ το μονο θέμα που εχουμε ειναι τα ψηλα που το κέρδος δεν ηταν ανάλογο,οπότε θα ξαναδούμε το προγραμμα εν καιρώ. Απο ροπή ειμαι κοντα στα 47 κιλα αυτή τη στιγμή κ ειναι αρκετα πιστεύω λόγω dsg αλλα και 17αρων ζαντων.
  3. Ερώτηση περί αλλαγής downpipe σε mk5 Gti. Εχω μπει στο τρυπακι να αλλάξω το εργοστασιακό. Δεν θα αλλάξω μεσαίο κ τελικό,μονο downpipe-καταλύτη + τον επαναπρογραμματισμό μετα. Εχει κανένας εμπειρία απο το παραπάνω setup ? Λίγο θόρυβο παραπάνω θα τον ήθελα,αλλα μέχρι εκει. Να υπολογίζω κανα 400-500 αρι για χειροποίητο ή να κοιτάξω κανα επώνυμο κ αν ναι ποιο? Thanks.
  4. Είδα οτι ο κωδικός χρώματος για το golf μου ειναι LA7T αλλα μπορω να δώ κάπου την απόχρωση? Ή απλά πάω με αυτο κ παραγγέλνω τη ποσότητα που θέλω? Επίσης υπάρχει πουθενά στυλό (σετακι δηλαδή βερνικιου και χρώματος ) για μια μικρή γρατζουνιά που εχω? Thanks!
  5. 2ο ταξίδι με τα RE050A,εχω κάνει καμια 850ρια χλμ οπότε κ εχουν ψιλοπατησει. Πρώτες εντυπώσεις: Ειμαι ενθουσιασμένος.Οκ πιο σκληρά απο τα προηγούμενα,αλλα δεν κοπανανε δεν σε ταλαιπωρούν. Σε γενικές γραμμές εχουν ανεβάσει τη πρόσφυση του αυτοκινήτου σε αλλα επίπεδα ! Σε διαδοχικά κατηφορικα εσακια με αρκετα χλμ στο κοντέρ και με απότομες μεταφορές βάρους ηταν απλά απολαυστικά.Κλειδωνα το τιμόνι κ ο κωλος του αυτοκινήτου ακολουθούσε. Σε σύγκριση με τα ps3 η διάφορα στις πληροφορίες που μεταφέρονται στο τιμόνι ειναι χαώδης. Νομίζω οτι σε κάνουν πολυ καλύτερο οδηγό απο τη πραγματικότητα.Σου δίνουν τρομερή αυτοπεποίθηση !
  6. Pilot sport 3 225/45/17 σε gti mk5 dsg ελαφρώς βελτιωμένο (προγραμμα και εισαγωγή neuspeed) Τα άλλαξα μετα απο 20 μήνες κ 25000 περίπου χλμ εκ των οποίων τα 15-17000 έγιναν σε εθνική λόγω συχνών ταξιδιών (δουλεύω στην επαρχία). Οδήγηση 80% συντηρητική 10% σβελτη και 10% mode στριψιματος σε διαδρομή που τη ξερω απεξω. Στην αρχή ηταν μια χαρα,αλλα μετα τα 10.000 χλμ χάλασαν παααρα πολυ. Γενικά δεν είχαν καμια απολύτως σχέση με τα εξαιρετικά ps2! Σαπουνιαζαν με το παραμικρό,δεν πληροφορούσαν,γλυστραγαν και οχι πάντα προοδευτικά,όμως παραδοξως σε βροχή σου ενέπνεαν εμπιστοσύνη! Τα μπροστινά είχαν φαγωθεί τοσο πολυ που ηταν επικίνδυνα.τα πίσω ειχαν ψωμί ακομα. Τεσπα έβαλα προχθές τα Bridgestone potenza RE050A.420 € με τη τοποθέτηση. Πριν 2-3 μήνες έφτιαξα κ την ανάρτηση στον Μαρακάκη,εντυπώσεις μόλις το στριψουμε λιγάκι-λειαν συντόμως...
  7. Aυτο το λαμακι τελικα ηταν το προβλημα. Το ανταλλακτικο εχει 7 €. Αρκετουτσικη δουλεια για να βγει.
  8. Ευχαριστω ! Μαλλον αυτο ειναι το προβλημα. Το θεμα ομως ειναι οτι δεν βλεπω πουθενα το μεταλλικο εξαρτημα,εχει παει μπροστα και το καλυπτει το καθισμα! Αυριο θα το παω απο το συνεργειο.Πιστευω να ξεμπερδεψω γρηγορα και σχετικα ανεξοδα.
  9. Καλημερα σας! Το αυτοκινητο ειναι ενα golf v Gti. Απο χθες το βραδυ εχει κολλησει το καθισμα του οδηγου τερμα μπροστα και δεν μπορω να το κανω πισω. Εχω ουσιαστικα το ιδιο προβλημα με μια αναφορα που βρηκα σε ενα φορουμ και απο οπου μπορειτε να δειτε τις φωτο: http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=36239 Η ντιζα φαινεται να ειναι οκ,ο μηχανισμος τοσο για τη ρυθμιση της πλατης οσο και του υψους αμφοτεροι δουλευουν κανονικα. Eχει συμβει σε κανεναν κατι παρομοιο ? Thanks.
  10. Δεν ξερω αν βοηθησω ή οχι,αν κ νομιζω οτι το 6αρι ειναι overall πιο οικονομικο απο το 5αρι που εχω εγω. Τεσπα,εδώ και 4 μήνες έχω βάλει προγραμμα(chiptronic) στο 5αρι gti που έχω,σημειώνω δε οτι ειναι dsg. Απόλυτα ικανοποιημένος εώς τώρα,το αμάξι αλλάζει χαρακτήρα κ δεν ανακαλύπτω την Αμερική φυσικά Η κατανάλωση μέσα στη πόλη αυξήθηκε αρκετά αν κ έχω βαρύ πόδι κ συνεπώς δεν είμαι ο πιο κατάλληλος για συγκρίσεις πριν κ μετα.Ετσι βλέπω σε συνθήκες βαριάς κίνησης,εώς και 14-15 λίτρα μέσης κατανάλωσης πάντα. Σε ανοικτές διαδρομές μπορείς να κανείς οικονομικοτατη οδήγηση εννοώντας οτι η κατανάλωση στο τρίπ θα κυμαίνεται απο 8 εώς 9 λίτρα στα 100 χλμ.για αμάξι 250 αλόγων ειναι μια χαρα imo. Για τα φρένα που λετε,νομίζω οτι ειναι μια χαρα εώς τώρα.Οκ φρένα απο Porsche ή S3 θα είχαν καλύτερη απόδοση,αλλα οχι οτι δεν αρκούν τα εργοστασιακα.Οταν επισκεφθώ τη πίστα στα Μέγαρα θα μπορω να πω περισσότερα βέβαια,αλλα ξαναλέω οτι σε στροφοδιαδρομες που το έχω δοκιμάσει δεν μου δίνουν την αίσθηση οτι κουράζονται. Σορρυ για το σεντόνι.
  11. Αθήνα μένω. Κ μια φωτο απο τις αγαπημένες μου στροφοδιαδρομες( Λεωνιδιο-Αρκαδία)
  12. Ας γράψω κ εγω 2 λόγια. Καλώς σας βρήκα καταρχήν. Oνομαζομαι Βαγγέλης,ιατρος στο επαγγελμα και ευτυχής κάτοχος εδώ και 8 μηνών ενός golf v gti dsg. Καλά και ασφαλή χλμ σε όλους...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.