Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Υπολόγιζα όμως, χωρίς τον ξενοδόχο. Το golf είχε διαφορετικές απόψεις πάνω σε διάφορα ζητήματα, οπότε κατέληξα το καλοκαίρι με σπασμένο πιστόνι, στραβές βαλβίδες κλπ. Κάθισα και έκανα ανακατασκευή το μοτέρ αλλάζοντας/κάνοντας τα παρακάτω:
1) 4-αδα μεταχειρισμένα πιστόνια
2) ελατήρια πιστονιών
3) μέταλλα μπιελών
4) καινούριες βαλβίδες, έδρες, οδηγοί, τσιμουχάκια
5) καθάρισμα και πλάνισμα κεφαλής
6) φλάντζες παντού
7) ιμάντα (χρονισμού και βοηθητικό)
8 ) οτιδήποτε άλλο προέκυπτε στην πορεία
Εν ολίγοις έχω αλλάξει σχεδόν τα πάντα, το αυτοκίνητο μηχανικά είναι καινούριο και ξέρω πού βαδίζω. Σημειωτέον έχω κοντά 25000 χιλιόμετρα από την επισκευή και 3 αλλαγές λαδιών (χρησιμοποιώ motul 6100 10w40) χωρίς την παραμικρή απώλεια.
Για την ιστορία, οτιδήποτε χρειάζεται το αυτοκίνητο, το κάνω εγώ, οπότε γλιτώνω τα εργατικά. Για αυτό και παλιότερα κοίταζα την λύση της μετατροπής.