δεν ηθελα να ξεπερασω τα χιλια ευρω συνολικα,παντα ημουν υπερ του ατμοσφαιρικου,και οντως οπως λες πιστευω πως ειναι σκυλι!!!επειδη η μετατροπη ηταν απο leon πηγα και στη seat και μου εβγαλε αισθητηρα εκκεντροφορου-οπως και σε αλλα 5 διαγνωστικα σε διαφορα συνεργεια-τον οποιο αλλαξα με μεταχειρισμενο και στη συνεχεια καινουριο.επισης ο ηλεκτρολογος που του το πηγα στις πρωτες μερες να το ξανατσεκαρει μου αλλαξε μια πεταλουδα και παλι τιποτα.
p.s. ειστε απιστευτοι εδω μεσα!!!!αμεσοτητα-οικειοτητα-και διαθεση να βοηθησετε με καθε εμπειρια σας!!!ειλικρινα δεν το περιμενα,και μεγα λαθος μου που δεν ειχα γραφτει τοσο καιρο..ευχαριστω!!!!
εχω μαθει να ακουω τους παλιους....
α)διαγνωση εδειξε αισθητηρα εκκεντροφορου-αλλαχτηκε
β)ο maf ειτε ειναι ειτε δεν ειναι το ιδιο δουλευει
γ)πριν τη βαλω πανω αλλαξα ιμαντα/ ρουλεμαν-τρομπα νερου-δισκο/πλατω
γ)η καταναλωση οντως αμα το παω εκει που κολλαει (4500 στροφες)οντως ανεβαινει.
θα μου πεις τωρα τοσο καιρο τι κανεις.....εχω ακουσει τοοοοσες εικασιες και διαγνωσεις απο συνεργεια που δε λεγεται!!!
βεβαια μπορει να ειναι και το πιο απιθανο.αλλος λεει χρονισμα,αλλος ο δισκος αναποδα,αλλος δεν εχει τιποτα,αλλος εγκεφαλο,αλλος η πλεξουδα...το θεμα ειναι πως απο το μαιο που την εβαλα εχω κανει 25000χλμ οποτε καταλαβαινεις οτι 2 μερες το πολυ που θα το αφησω καπου θελω οποσδηποτε να φτιαχτει!!
ευχαριστω για την αμεσοτατη απαντηση!!!!