Jump to content

Spyros Tetien Trader

Members
  • Posts

    51
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Spyros Tetien Trader last won the day on August 17

Spyros Tetien Trader had the most liked content!

About Spyros Tetien Trader

  • Birthday 08/06/1958

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Αίγινας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6
  • Car's nickname
    TO TZITZIKI

Recent Profile Visitors

2,831 profile views

Spyros Tetien Trader's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

22

Reputation

  1. Ελα καλως ηρθες. Αν τις αφησεις ετσι δεν θα εχεις κανενα απολυτως προβλημα , ομως οταν θαρθει η ωρα να αλλαξεις πολλ/τη ειδικα στον τεταρτο θα κατεβασης οτι υπαρχει και δεν υπαρχει. Εγω εσπασα το γλωσσακι γιατι προσπαθησα να βγαλω την φυσσα χωρις να λυσω τιποτα γυρω γυρω απο ολα αυτα που με εμποδιζαν. Λοιπον οταν φτασεις στον τεταρτο πολλ/τη χαλαρωσε η λυσε οτι σωληνακι υπαρχει γυρω γυρω απο αυτον δεν υπαρχει τιποτα το επικινδυνο και κανε χωρο ωστε να κανεις την δουλεια σου. Προσοχη θα χρειαστεις το εργαλειακι με την κιτρινη λαβη που εχω φωτο και μετα μεγαλη προσοχη στη σειρα των καλωδιων μη γινει κανενα μπερδεμα γιατι καηκαμε. Αν θελεις κωδικο φυσσας (πιστευω εχει τον ιδιο κωδικο με δικο μου) πες μου να τον βρω. Αγορα απο καταστημα Κριτος Αθηνα 5 ευρω αν θυμαμαι καλα (ιντερνετικα η παραγγελια). Αυτα καλη επιτυχια, και εδω ειμαστε.
  2. Εδωσα μια ελαφρα κλιση του αυτοκ. δηλ το μπροστα μερος πιο ψηλα απο απο το πισω να κυλησουν τα λαδια , τα μαζεψα και τα εβαλα σε μπουκαλια λαδιου του λιτρου που ειχα και ηταν ακριβως 1,9 και ετσι οπως ηταν εβαλα με την βαλβολινιερα 1,9 επειτα το κατεβασα και ειδα να τρεχει και λιγο απο την εισοδο οποτε θεωρησα οτι ειναι οκ. pivot δεν εβγαλα γιατι μετα θα ετρεχα για λαστιχακι αλλα δεν ειχα και κλειδι. Αυτα.
  3. Καλως σας βρισκω και παλι φιλοι. Αξιωθηκα και αλλαξα τις βαλβολινες μονος και οπως βλεπετε απο φωτο παρολο οτι το αυτοκ. εχει 48κ χλμ μονον , η 12ετια που ηταν μεσα τις εκανε να εχουν αυτη την οψη . Αρα σωστα πρεπει να αλλαζονται απο θεμα χρονου στην τετραετια απαραιτητως ( κατα την γνωμη μου). Εβαλα αυτες στην κατωθι φωτο. Δυσκολια εργασιας τιποτα . Κερδος 40 ευρω εργατικα που ειχα ρωτησει και κατι αλλο εμεινε και η αισθηση οκ το εκανα μονος. Ευχ. καλο υπολοιπο καλοκαιρι.
  4. Ευχαριστω παρα πολυ οσοι απαντησατε στις αποριες μου και ιδιαιτερως τον φιλο OMINOUS ολα οσα εγραψε στις προηγουμενες αναφορες του ηταν κατατοπιστοικοτατος και θεωρω οτι αυτη η δουλεια με λιγο υπομονη και προσοχη γινεται εφικτη και απο μας τους ερασιτεχνες. Επισης ευχαριστω και το Club που μας δινει την ευκαιρια να λυνουμε τις αποριες μας και δινοντας την ευχαριστηση να φροντιζουμε αυτα που αγαπαμε μονοι μας. Καλο σας βραδυ.
  5. Μαλιστα κατανοητον , αλλα τι δουλεια εχει ο διακοπτης της οπισθεν αφου ετσι κ αλλιως εχω λοκαρει τις ταχυτητες προηγουμενως? φυσικα θα τηρηθει η οδηγια αλλα να καταλαβω κ κατι. ευχαριστω
  6. Και το κερασακι στη τουρτα το νο 17 . Τι θελουν τα πισω φωτα να βγαλω αν καταλαβα καλα. με αυτα και αυτα θα με στειλουν τα γερμανακια.
  7. Το βιβλιο λεει αυτη προς την πλευρα του συνεπιβατη αλλα αναφερεται σε δεξιοτιμονα επειδη ειναι αγγλικο.
  8. Οι pivot pins ειναι 2 και βρισκονται στο κατω μερος του σασμαν και ειναι καπου μεταξυ της εξαγωνης εξαγωγης και της εξαγωνης εισαγωγης. το βιβλιο χαινες που εχω λεει οτι ανοιγεις πρωτα την εξαγωνη εξαγωγης αδειαζεις οτι εχει και μετα ξεβιδωνεις μια απο τις πιβοτ αυτη προς την μερια του οδηγου και αδειαζει και οτι εχει εκει , ετσι καταλαβα . οι πιβοτ ειναι βιδες αλλα δεν εχουν σπειρωμα ειναι σπρωχτες με λαστιχακι για να σφραγιζουν και απεξω εχουν πλαστικο καπακι με αλλεν που τις σφιγεις για να ειναι στην θεση τους. βεβαια εγω εκανα ερωτηση γιατι οπου και να ειδα δεν βρηκα αυτον τον τροπο και ετσι ρωτησα εσας. αν δεν ξερει καποιος τοτε δεν θα την πειραξω απλως θα αλλαξω απο την εξαγωνη εξαγωγης και δατσ ολ.
  9. Καλημερα σας και παλι , επειδη προτιθεμαι να αλλαξω τις βαλβολινες μονος αν μπορει καποιος να μου δωσει 2 οδηγιες εχω golf 6 1.4 122 caxa με κιβωτιο O2S παιρνει 1,9 λιτρα . α) ειναι απαραιτητο να κλειδωσω τις ταχυτητες απο το λεβιεδακι που εχει στη μηχανη ? β) ειναι απαραιτητο εκτος απο την εξαγωνη βιδα αποστραγγισης να ξεβιδωσω και την pivot pin? που εχει λιγο πιο περα και αν ναι εχει καμμια ιδιαιτεροτητα? Ευχαριστω πολυ αν γνωριζει κανεις αναμενω.
  10. Αγαπητοι φιλοι καλως σας βρισκω και παλι. Διαβασα τα ανωτερω και θελω τις συμβουλες σας. Εχω το golf 6 1.400 122 caxa , αγορασμενο ιουλιο 2010 12 χρονια τωρα εχω συνολικα 28κ χλμ (ειμαι καπετανιος) αρα θεωρειται σε ακινησια, βαλβολινες δεν εχω αλλαξει, τι κανω τωρα συμφωνα με τις ανωτερω αναφορες α) περιμενω να γινει κατι? β) και αν ειναι ναρθει να κανω κατι πριν? γ) η παω φουλ για αλλαγη βαλβολινες και οτι κατσει?. Ευχ. για φιλοξενια .
  11. Με dremel λογω εξαιρετικα περιορισμενου χωρου δεν εκανα τιποτα ομως εκανα κατι με τις παρακατω φωτο. Θενξ
  12. Αγαπητοι φιλοι σας χαιρετω και παλι . Σημερα αποφασισα να κανω σερβις στο golf 1.4 122 caxa και ουπς προβληματακι οπως θα δειτε και στις φωτο παρακατω μου ειχε σπασει η θηλεια που παει και αγκιστρωνει το ελασμα σφραγισης του καπακιου του αριστερου φαναριου με αποτελεσμα να μπαινει ολη η υγρασια μεσα στον χωρο των λαμπων και στις φυσες δεν υπαρχει καποια αλλη τρυπα εκει γυρω για να το γατζωσω και παλι, προχειρα εβαλα στην κοντρα μια λαστιχενια σωληνα απο ψυγειο αυτοκ. υπαρχει καμμια λυση πονηρη? η να εμπαιδωσω ουδεν μονιμοτερον εκ του προσορινου?. Ευχ για φιλοξενια.
  13. Αγαπητοι φιλοι παραθετω κ εγω τι εγινε χτες . Μετα απο γαμηλια τελετη σε αυτοκινητο Νισσαν μικρα λογω παρατεταμενης χρησης κορνας σταματησε να κορναρει μετα απο ελεγχο διαπιστωσα καμμενη ασφαλεια την αλλαζω αλλα την εκαψε και παλι , βγαζω φαναρι βγαζω προφυλακτηρα και μασκα την βρισκω στην μερια του οδηγου την βγαζω κανω δοκιμη με δυο καλωδια απευθειας με την μπαταρια και κορναρε λεω αντε βρες τωρα που ειναι το βραχυκυκλωμα βαζω αλλη ασφαλεια και με καλωδια της κορνας στον αερα πατω μπουτον και ως εκ θαυματος εγω με την κορνα στο ενα χερι το αυτοκινητο κορναρε παει ταπαιξα ψαχνω στη πλευρα του συνοδηγου υπαρχει και μια αλλη που κορναρε, τελικως (εχει δυο) γυαλοχαρταρω επαφες πανω στο σασσι στον αρνητικο πολο δηλ βαζω και την προβληματικη και δουλεψε και αυτη. Μαθαινω αει διδασκομενος .
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.