Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

panagiotispoulios

Members
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

panagiotispoulios last won the day on November 13 2016

panagiotispoulios had the most liked content!

Community Reputation

31 Excellent

About panagiotispoulios

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Παιανίας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Passat CC
  • Car's nickname
    Saurela

Recent Profile Visitors

2,222 profile views
  1. Επειδη δεν ειχα αγορασει αντιψυκτικο και δεν φανταστηκα οτι δεν θα ειχε το συνεργειο. Απλα για να γλιτωσω μετακινησεις χωρις αυτοκινητο πλεον (ταξι, εξοδα επιπλεον κτλπ κτλπ)
  2. Αποφασισα λοιπον και εχτες ο μηχανικος μου με πηγε σε συνεργειο που εξειδικευεται στα κυκλωματα ψυξης οπου και εγινε πληρης καθαρισμος ολου του κυκλωματος του κινητηρα, καλοριφερ κτλπ.. κτλπ και προστεθηκε το φρεσκο αντιψυκτικο υγρο G12+ της Febi. Συνολικο κοστος με τα υγρα 50 ευρω. Οδηγησα και το αυτοκινητο για 100 χλμ μετα για να βεβαιωθω οτι ολα οκ και φυσικα εβγαλα φωτογραφια απο το περιεχομενο του δοχειου (για να ειμαι σιγουρος). Θελω να πιστευω πως τελος καλο και ολα καλα.
  3. Επισυναπτω λοιπον εδω μια φωτογραφια με το περιεχομενοπου εβγαζα καθε μερα απο το δοχειο φυσικα συμπληρωνοντας την ιδια με καινουριο G12. Απο αριστερα προς τα δεξια ειναι η πρωτη με την τελευταια αλλαγη. Κανενα Ιχνος λαδιου κινητηρα σε κανενα μπουκαλι, το χρωμα συνεχως αλλαζε και η διαυγεια βελτιωνοτανε.
  4. Μου ειχε πει καποιος ανθρωπος πουδραστηριοποιειται με ανταλλακτικα στο χωρο (ονοματα δε λεμε) οτι θα βοηθησει στη μειωση θερμοκρασιων του κινητηρα γενικοτερα αν το βαλω. Δεν το εβαλα ομως μονο του αραιωμενο με νερο αλλα το συμπληρωσα μεσα στο G12. Δυο λοιπον τα λαθη του "γνωστου" γιατι δεν ηξερε οτι: Το αυτοκινητο μου δεν ειναι συμβατο με το Water wetter της Redline (το αντιψυκτικο δηλαδη) και δευτερον οτι το Water Wetter ειναι για χρηση σε αγωνιστικα κυριως.
  5. Επειδη οντως τι μακα εχει πιασει μεσα τωρα κανεις δεν ξερει μιλησα με το μηχανικο μου και θα το παω μεθαυριο σε ειδικο μαγαζι που κανει καθαρισμο κλειστου κυκλωματος ψυξης με ειδικο μηχανημα με δεξαμενη και ειδικα σαπουνια για να πλυθει και να καθαρισει πληρως ολο το κυκλωμα. Θα επανελθω με πληροφοριες και κοστος.
  6. Ειμαι σε διαδικασια "αντικαταστασης" του αντιψυκτικου με την διαδικασια που ανεφερα παραπανω (καθε 1-2 μερες αντικαθιστω τοπεριεχομενο τοδοχειου με καινουριο και βελτιωνεται συνεχως η εικονα.Ποτε δεν εχει εμφανιστει λαδι και κραταω τα μπουκαλια που βγαζω απλα για αναφορα. Θα σηκωσω κι αλλες φωτο καποια στιγμη. Το συμπερασμα που ηθελα να τονισω (και ζητω συγνωμη σε οσους εγινα κουραστικος) οτι στα αυτοκινητα μας με αντιψυκτικο G12 η νεοτερου τυπου ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μην βαλετε REDLINE Water Wetter. Ψαχνοντας και σε φορουμ του εξωτερικου βρηκα σχολια απο αλλους ιδιοκτητες με ακριβως το ιδιο προβλημα, δηλαδη οτι σιγα σιγα καφετιζει το αντιψυκτικο και μπορει να σας βαλει σε εννοιες και μεγαλα εξοδα ειδικα αν δρασετε εν θερμω και ο μηχανικος σας εχει καθαρα πελατειακη σχεση μαζι σας (ο νοων νοητω). Εχοντας στειλει τις φωτογραφιες σε διαφορα συνεργεια, ονοματα δεν θα αναφερω, ολοι με προιδεαζαν για το χειροτερο. Ο μηχανικος μου μονο μου συνεστησε ψυχραιμια και την διαδικασια που προτεινα (αλλαγη αντιψυκτικου απο το δοχειο.... οχι το πλυσιμο ,αυτο ηταν δικη μου πρωτοβουλια)
  7. Την επομενη μερα βγαινω μια βολτα με το αυτοκινητο και κανω καμμια 80αρια χλμ πηγαινοντας μια βολτα απο Παιανια στο Λαυριο για ενα καφε. Γυρνοντας αφηνω το αυτοκινητο να κρυωσει και ριχνω μια ματια παλι στο δοχειο και βλεπω να εχει θολωσει παλι χωρις ομως να εχει τοσο εντονο καφετι χρωμα. Για μια κομα φορα βγαζω το περιεχομενο του δοχειου σε ενα πλαστικο μπουκαλι νερου και βλεπω οτι ειναι πιο διαμπερες σε σχεση με πριν. Περιμενω παλι λιγες ωρες για ιχνη λαδιου μηπως εμφανιστει κατι αλλα τιποτα.
  8. Αποφασιζω λοιπον σαν επομενο βημα να προχωρησω μονος μου σε πλυσιμο του δοχειου. Το αφαιρω απο το αυτοκινητο και προσπαθω να μαζεψω με ενα πανι τις "λαδιλες". Το καταφερνω εν μερει και εξεταζοντας τις επικαθησεις του δοχειου διαπιστωνω προς μεγαλη θετικη μου εκπληξη οτι δεν ειναι λαδιλα αλλα κατι σαν μακα οπως αυτη που βγαινει οταν τριβουμε για λιγη ωρα δυο δαχτυλα του χεριου μας που ειναι λερωμενα. Μετα απο αυτο πιανω διαφορα καθαριστικα στο χερι και ξεκιναω το "σεικερ" με σκοπο να τα βγαλω αλλα χωρις μεγαλη επιτυχια. Αναλαμβανει λοιπον το πιεστικο νερου και ολα γινονται οπως πρεπει. Φερνω το δοχειο στην παρακατω κατασταση... και φυσικα το γεμιζω με αντιψυκτικο G12+.
  9. Γυρνωντας απο τις διακοπες μετα απο 10 μερες και 1200 χλμ αποφασιζω και ξαναριχνω μια ματια στο δοχειο υπερπληρωσης. Δεν παρατηρω καποια αλλαγη και αποφασιζω λοιπον να τραβηξω το περιεχομενο του δοχειου σε ενα αδειο πλαστικο μπουκαλι νερου. Βλεπω λοιπον το ακολουθο περιεχομενο. Στο φως του ηλιου φαινεται καφετι αν ομως βαλω τον ηλιο απο την αλλη μερια του μπουκαλιου το χρωμα ειναι το κλασσικο χρωμα του G12 το ροζουλι απλα ειναι θολο το ολο διαλυμα. Το αφηνω και μια μερα να κατσει ηρεμο περιμενοντας να δω σημαδια που θα με οδηγησουν σε μερεμετια.Το δοχειο του αντιψυκτικου στο πατο του εχει ιχνη μαυρα σαν σταγονιδια καμμενου λαδιου η κατι παρομοιο. Μου ξαναερχονται λοιπον περιεργες σκεψεις και με ζωνουν τα φιδια παλι.
  10. Κι ομως φιλε τα φαινομενα απατουν. Περιμενε και θα δεις...
  11. Εν συνεχεια και εχοντας κατα νου οτι σε 1 ωρα πρεπει να εχω ξεκινησει για διακοπες ειναι και Σαββατο προσπαθωντας να δω λιγο πιο καλα τι υπαρχει μεσα στο δοχειο αποφασιζω και φωτιζω απο το πλαι το δοχειο με ενα πολυ δυνατο φακο led. Εχω προσπαθησει προηγουμενως με το κινητο αλλα το φως ηταν πολυ αχνο. Για καλη μου τυχη βλεπω το χρωμα της φωτογραφιας παρακατω και αναπτερωνεται λιγο το ηθικο μου αποφασιζοντας να παω το ταξιδι μου για διακοπες.
  12. Καλημερα σε ολους. Προσφατα αντιμετωπισα (και αντιμετωπιζω οδευοντας προς την λυση σιγα σιγα με συνεχεις αλλαγες) προβλημα με το αντιψυκτικο. Μια ωραια πρωια ετοιμαζομενος για να παω ταξιδι αποφασιζω να ριξω μια τελικη ματια κατω απο το καπω (γενικη εικονα μηχανοστασιου). Προς κακη μου τυχη παρατηρησα το δοχειο του αντιψυκτικου να εμανιζει ελαφρως καφετι χρωμα. Ανοιγω το καπακι λοιπον και βλεπω μια κατασταση οπως οι επισυναπτομενες φωτογραφιες και αρχιζουν να με "ζωνουν" τα φιδια... Βουταω και μια χαρτοπετσετα μεσα στο δοχειο και βγαινει εχοντας επανω περιεργα ιχνη με υφη λαδιου...
  13. Ποια -30. 366 PS με ειχε βγαλει η Powerlogic πριν 2,5 χρονια, 350+ οι etuners πριν 3 μηνες, 330 πριν ενα χρονο αλλο δυναμομετρο. Ξερω γω τι να πω????
  14. Time Left: 18 days and 7 hours

    • FOR SALE
    • USED

    Καλησπερα. Πουλαω OKADA COILS & PLASMA LIFT μαζι πακετο. Εχουν αγοραστει απο τον επισημο εισαγωγεα της Ελλαδας και μονο τα coils εχουν χρησιμοποιηθει για μια βολτα ( 1 ωρα στο δρομο). Το plasma lift δεν εχει χρησιμοποιηθει ποτε. Τιμη αγορας 1300 ευρω. Τα δινω 800 ολα μαζι και συνοδευονται απο εγγυηση που εχει ισχυ για 3 ακομα ετη. Ο λογος ειναι οτι θελω τα χρηματα για να κανω το αμαξι μετατροπη απο μανουαλ σασμαν σε DSG.

    800.00 EUR

    Glyka Nera, Αττικής - GR

×
×
  • Create New...