Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

panagiotispoulios

Members
  • Content Count

    114
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

panagiotispoulios last won the day on November 13 2016

panagiotispoulios had the most liked content!

Community Reputation

31 Excellent

About panagiotispoulios

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Παιανίας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Passat CC
  • Car's nickname
    Saurela

Recent Profile Visitors

2,286 profile views
  1. Καλησπέρα σε όλους. Ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει κάποιο καλό συνεργείο που γνωρίζει πραγματικά από κωδικοποιήσεις για να κάνει κάποιος αναβαθμίσεις λογισμικού ώστε να ενσωματώσει στο αυτοκίνητο του νέες λειτουργίες (εν συντομία ας πούμε cruise control, αλλαγή τιμονιού με χειριστήρια, αλλαγή/προσθηκη comfort λειτουργιών όπως αυτόματο κλείσιμο ηλιοροφης με rain sensors, αυτόματο κλείσιμο καθρεφτών μαζί με τα παράθυρα και τέτοιου είδους παρεμφερεις εργασίες.) Θα προτιμούσα να προτείνετε μαγαζιά που έχετε επισκεφτεί και πραγματικά είδατε αποτελέσματα χωρίς να ταλαιπωρηθειτε γιατί χρησιμοποίησαν το αυτοκίνητο σας για "πειραματόζωο". Ευχαριστώ όλους για το χρόνο τους.
  2. Ρώτησα γιατί στη karenta που πήρα τηλ μου ζήτησαν αποκλειστικά αριθμό πλαισίου αυτοκινήτου. Για αυτό ρωτάω αν ξέρει κάποιος την τελευταία revision αλλιώς ενα αριθμό πλαισίου από κάποιον που έχει Golf 6 GTI.
  3. Θα ηθελα μια βοηθεια. Μπορει καποιος να μου πει ποιος ειναι ο τελευταιος κωδικος μπεκ για Golf 6 GTI? Εστω ενα αριθμο πλαισιου απο Golf 6 GTI για να ρωτησω στην Καρεντα?
  4. Σε σχέση με τα παραπάνω απλά να πω ότι εγώ απλά σήκωνα τα Dyno και βασιζομουν σε αυτά. Επειδή κατέληξα στον Δημητριάδη μετά από 4 δυναμομετρα και είδα ότι δεν μασάει τα λόγια του απλά για να βγάλει νούμερα... αποφάσισα να ακούσω τη συμβουλή του και απλά μπεκ από golf 6 gti και πρόγραμμα στο Δημητριάδη και τέλος. Ευτυχώς "έμαθα" σχετικά ανεξοδα και να ευχαριστήσω τους προλαλησαντες για την καλή τους διάθεση να με καθοδηγήσουν σωστά.
  5. Αυτο που θα ηθελα να ρωτησω τωρα αν ξερει καποιος ποιο 2.0 TSI εχει τα μεγαλυτερα μπεκ και ποιος ειναι ο τελευταιος κωδικος για να προχωρησω σε αγορα.
  6. Ευχαριστω για το σχολιο. Τελικα κι εγω νομιζω οτι θα παραμεινω στο κλειστο μοτερ αφου με τα μπεκ απο 2.0 TSI ο Δημητριαδης μου ειπε οτι μπορουμε να παμε στα 320-330 που εν ειναι καθολου ασχημα. Αλλα 30-40 αλογα θα ειναι μια χαρα και νομιζω οτι θα εχει και αλλη συμπεριφορα το μοτερ οντας προγραματισμενο απο τον Δημητριαδη. Το αμαξι ειναι και πρεπει να παραμεινει καθημερινο.
  7. Επειδη δεν ειχα αγορασει αντιψυκτικο και δεν φανταστηκα οτι δεν θα ειχε το συνεργειο. Απλα για να γλιτωσω μετακινησεις χωρις αυτοκινητο πλεον (ταξι, εξοδα επιπλεον κτλπ κτλπ)
  8. Αποφασισα λοιπον και εχτες ο μηχανικος μου με πηγε σε συνεργειο που εξειδικευεται στα κυκλωματα ψυξης οπου και εγινε πληρης καθαρισμος ολου του κυκλωματος του κινητηρα, καλοριφερ κτλπ.. κτλπ και προστεθηκε το φρεσκο αντιψυκτικο υγρο G12+ της Febi. Συνολικο κοστος με τα υγρα 50 ευρω. Οδηγησα και το αυτοκινητο για 100 χλμ μετα για να βεβαιωθω οτι ολα οκ και φυσικα εβγαλα φωτογραφια απο το περιεχομενο του δοχειου (για να ειμαι σιγουρος). Θελω να πιστευω πως τελος καλο και ολα καλα.
  9. Επισυναπτω λοιπον εδω μια φωτογραφια με το περιεχομενοπου εβγαζα καθε μερα απο το δοχειο φυσικα συμπληρωνοντας την ιδια με καινουριο G12. Απο αριστερα προς τα δεξια ειναι η πρωτη με την τελευταια αλλαγη. Κανενα Ιχνος λαδιου κινητηρα σε κανενα μπουκαλι, το χρωμα συνεχως αλλαζε και η διαυγεια βελτιωνοτανε.
  10. Μου ειχε πει καποιος ανθρωπος πουδραστηριοποιειται με ανταλλακτικα στο χωρο (ονοματα δε λεμε) οτι θα βοηθησει στη μειωση θερμοκρασιων του κινητηρα γενικοτερα αν το βαλω. Δεν το εβαλα ομως μονο του αραιωμενο με νερο αλλα το συμπληρωσα μεσα στο G12. Δυο λοιπον τα λαθη του "γνωστου" γιατι δεν ηξερε οτι: Το αυτοκινητο μου δεν ειναι συμβατο με το Water wetter της Redline (το αντιψυκτικο δηλαδη) και δευτερον οτι το Water Wetter ειναι για χρηση σε αγωνιστικα κυριως.
  11. Επειδη οντως τι μακα εχει πιασει μεσα τωρα κανεις δεν ξερει μιλησα με το μηχανικο μου και θα το παω μεθαυριο σε ειδικο μαγαζι που κανει καθαρισμο κλειστου κυκλωματος ψυξης με ειδικο μηχανημα με δεξαμενη και ειδικα σαπουνια για να πλυθει και να καθαρισει πληρως ολο το κυκλωμα. Θα επανελθω με πληροφοριες και κοστος.
  12. Ειμαι σε διαδικασια "αντικαταστασης" του αντιψυκτικου με την διαδικασια που ανεφερα παραπανω (καθε 1-2 μερες αντικαθιστω τοπεριεχομενο τοδοχειου με καινουριο και βελτιωνεται συνεχως η εικονα.Ποτε δεν εχει εμφανιστει λαδι και κραταω τα μπουκαλια που βγαζω απλα για αναφορα. Θα σηκωσω κι αλλες φωτο καποια στιγμη. Το συμπερασμα που ηθελα να τονισω (και ζητω συγνωμη σε οσους εγινα κουραστικος) οτι στα αυτοκινητα μας με αντιψυκτικο G12 η νεοτερου τυπου ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μην βαλετε REDLINE Water Wetter. Ψαχνοντας και σε φορουμ του εξωτερικου βρηκα σχολια απο αλλους ιδιοκτητες με ακριβως το ιδιο προβλημα, δηλαδη οτι σιγα σιγα καφετιζει το αντιψυκτικο και μπορει να σας βαλει σε εννοιες και μεγαλα εξοδα ειδικα αν δρασετε εν θερμω και ο μηχανικος σας εχει καθαρα πελατειακη σχεση μαζι σας (ο νοων νοητω). Εχοντας στειλει τις φωτογραφιες σε διαφορα συνεργεια, ονοματα δεν θα αναφερω, ολοι με προιδεαζαν για το χειροτερο. Ο μηχανικος μου μονο μου συνεστησε ψυχραιμια και την διαδικασια που προτεινα (αλλαγη αντιψυκτικου απο το δοχειο.... οχι το πλυσιμο ,αυτο ηταν δικη μου πρωτοβουλια)
  13. Την επομενη μερα βγαινω μια βολτα με το αυτοκινητο και κανω καμμια 80αρια χλμ πηγαινοντας μια βολτα απο Παιανια στο Λαυριο για ενα καφε. Γυρνοντας αφηνω το αυτοκινητο να κρυωσει και ριχνω μια ματια παλι στο δοχειο και βλεπω να εχει θολωσει παλι χωρις ομως να εχει τοσο εντονο καφετι χρωμα. Για μια κομα φορα βγαζω το περιεχομενο του δοχειου σε ενα πλαστικο μπουκαλι νερου και βλεπω οτι ειναι πιο διαμπερες σε σχεση με πριν. Περιμενω παλι λιγες ωρες για ιχνη λαδιου μηπως εμφανιστει κατι αλλα τιποτα.
  14. Αποφασιζω λοιπον σαν επομενο βημα να προχωρησω μονος μου σε πλυσιμο του δοχειου. Το αφαιρω απο το αυτοκινητο και προσπαθω να μαζεψω με ενα πανι τις "λαδιλες". Το καταφερνω εν μερει και εξεταζοντας τις επικαθησεις του δοχειου διαπιστωνω προς μεγαλη θετικη μου εκπληξη οτι δεν ειναι λαδιλα αλλα κατι σαν μακα οπως αυτη που βγαινει οταν τριβουμε για λιγη ωρα δυο δαχτυλα του χεριου μας που ειναι λερωμενα. Μετα απο αυτο πιανω διαφορα καθαριστικα στο χερι και ξεκιναω το "σεικερ" με σκοπο να τα βγαλω αλλα χωρις μεγαλη επιτυχια. Αναλαμβανει λοιπον το πιεστικο νερου και ολα γινονται οπως πρεπει. Φερνω το δοχειο στην παρακατω κατασταση... και φυσικα το γεμιζω με αντιψυκτικο G12+.
×
×
  • Create New...