Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

cram

Members
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About cram

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Νοτίου Αιγαίου - Ρόδου
  • Νομός
    Δωδεκανήσου

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

2,531 profile views
  1. Καλησπέρα, ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός νέου tiguan r-line και έχω αρκετές απορίες. Επειδή είμαι επαρχία, νησιωτική περιοχή, έχουμε έναν αντιπρόσωπο και σε μια πρώτη βόλτα από εκεί μου πρότεινε ετοιμοπαράδοτο TIGUAN 1.5 TSI 130PS R-LINE. Οπότε η 1η ερώτηση έχει να κάνει με την δύναμη του αυτοκινήτου. Είναι τα 130PS αρκετά για αυτό το αυτοκίνητο; Έχω ανεβάσει και τη προσφορά. Είναι γενικά καλή ή να το ψάξω και στην Αττική ώστε να βρω κάτι καλύτερο; Σε συζήτηση που είχα πάντως ο πωλητής μου είπε ότι "Αλλιώς θα σε κοιτάξουν αν το πάρεις από εδώ, αλλιώς από Αθήνα παρόλο που μπορείς να βρεις ελάχιστα καλύτερες τιμές". Δεύτερη ερώτηση έχει να κάνει με το r-line. Διαβάζωντας εδώ στο forum κάποιοι λέγανε για εσωτερικό πακέτο r-line. Είναι κάποιο εξτρα ή είναι μέσα στην έκδοση του αυτοκινήτου; Τρίτη και τελευταία ερώτηση για τη χρηματοδότηση. Στο 4all Auto credit μου δίνει. Για αυτοκίνητο αξίας 27.190 μου δίνει 3.5% επιτόκιο για 48 μήνες πληρώνοντας 159,07€ δόση + προκαταβολή 13440€ μας περισεύουν 12264€ σαν τελευταία δοση Baloon. Αυτή λέει επαναχρηματοδοτείται στο τέλος και μπορώ να κρατήσω το αυτοκίνητο ή να το δώσω πίσω (κάτι san leasing) έχοντας βέβαια πληρώσει ~20000€ για τα 4 χρόνια χρήσης ή τελευταίο να δώσει το αυτοκίνητο πίσω σαν προκαταβολή για το επόμενο με αυτή τη τιμή. Έχει ιδέα κανείς αυτή η τελευταία δόση με τι επιτοκιο επαναχρηματοδοτείται; Στο τέλος θα πληρώνουμε δόσεις για πάντα :-) Γενικά εσείς τι χρηματοδοτικό χρησιμοποιήσατε; Ευχαριστώ και συγνώμη αν σας κούρασα. tiguan.pdf
  2. Να ρωτήσω κάτι που έχει σχέση με RNS 510 k ebay.. Υπάρχουν πολλά RNS 510 στο ebay. Υπάρχει κανείς που να έχει αγοράσει τη version C; Για ποιο product number να ψάξω; Ευχαριστώ, Χ.
  3. Σε ευχαριστώ φίλε. Θα το πάω σε ένα συνεργείο να το ελέγξω.. Χ.
  4. διαβάζοντας δεξιά κ αριστέρα είδα και εγώ να μιλάνε για βαλβολίνες. Ξέρετε αν είναι ακριβό αυτό το service κ τι κάνουν; Αλλάζουν λάδι εκεί στο κιβώτιο; Συμπληρώνουν; Πάντως η αίσθηση που μου δίνει είναι ότι δεν υπάρχει λάδι ή υπάρχει λίγο όταν αλλάζω.. Πλέον κάνω το διπλάσιο χρόνο για να αλλάξω ταχύτητα. Ευχαριστώ παιδιά! Χ.
  5. όχι.. μετά από αυτό είτε με clima είτε χωρίς δυσκολεύεται.. όταν είναι να βγεί η ταχύτητα είναι μια χαρά ..
  6. Καλησπέρα, εκεί που πήγαινα μια χαρά με το aircodition , είδα ότι υπήρχε δυσκολία στο να μπούν οι ταχύτητες. Γνωρίζει κανείς που μπορεί να οφείλεται; Τι να κοιτάξω; Τα φώτα σας Please X. ΥΓ. GOLF V (1600cc , 2004)
  7. Πόσα μπουζί έχει τελικά ο διάολος; Ισχύει ένα μπουζί/κύλινδρο; (Η' έχουμε κ άλλα
  8. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Ακόμα δε βρήκα άκρη. Πήγα το αυτοκίνητο πάλι σε εκείνο το συνεργείο, αλλά τίποτα. Το έβαλε σε διαγνωστικό, είδε αν έχει τίποτα γενικά αλλά τίποτα. Το πρωί που το αμάξι είναι κρύο παίρνει κανονικά. Το απογευματάκι βλέπω αυτό το πρόβλημα. Μερικές φορές δεν παίρνει με την πρώτη. Η μπαταρία είναι σχετικά καινούργια (2008) και δεν είχα ποτέ ξανά παρόμοιο πρόβλημα. Εμένα μου έχει κολλήσει ότι φταέι το μπουζί. Αυτός μου είπε ότι άλλαξε 2 μπουζί. Ένα το κανονικό και το άλλο είναι για ζέστη-κρύο. Γνώμη μου είναι ότι από αυτά που άλλαξα στο service, μόνο αυτό παίρνει μέρος όταν ανάβω το αυτοκίνητο(τα άλλα που άλλαξα είναι λάδι-φίλτρο αέρος-φίλτρο καμπίνας-φίλτρο λαδιού). Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει αν η σκέψη μου έχει βάση; Thanks guys..
  9. Καλησπέρα, θα ήθελα τη γνώμη σας. Προχθές πήγα για service το GOLF μου ( V 1.6 FSI ) σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο και άλλαξα λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο βενζίνης, φίλτρο αέρα, φίλτρο καμπίνας, μπουζί και κάρτα καυσαερίων. Χθες το πρωί άναψε κανονικά αλλά το μεσημέρι που το πήρα με τα τη δουλειά μου, δεν έπερνε καλά. Τι εννοώ: Ενώ είχε κανονικά τον ήχο της ανάφλεξης της μηχανής φαινόταν σα να μην είχε ανάψει, το ρελαντί δεν ήταν σταθερό (σαν να αγκομαχούσε), και στο ταμπλό ήταν αναμένο το σηματάκι της μπαταρίας. Μόλις πάτησα ελαφρώς το γκάζι ήρθε στα κανονικά του. Μετά το άφησα για 5 περίπου ώρες και πήγα να το ξανανάψω πάλι τα ίδια. Με λίγο γκάζι επανήλθε. Χάνω την μπαταρία ή μπορεί να οφείλετε σε ελλατωματικό μπουζί; Για το service των παραπάνω μου πήρε 285 ευρώ, που το θεώρησα σαν κλεψιά! Αναρωτιέμαι μήπως εγώ είμαι υπερβολικός αλλά μήπως τέτοια τιμή πετύχαινα και σε αντιπροσωπεία; Επίσης μια που το γράφω στα προβλήματα, ξαφνικά δε μου δουλεύει ο πίσω πιτσιλιστήρας για το τζάμι, γνωρίζει κανείς που να κοιτάξω; Ευχαριστώ, Χ
  10. Μήπως γνωρίζει κανείς τι γίνεται με τον FSI 1600 ; Τι πρέπει να αλαχτεί στο service των 60.000 ;
  11. Αν κάποιος έχει σειριακό (RS-232) καλώδιο που χρησιμοποιεί το VAG-COM, θα μπορούσε να μου πει αν έχει τα ίδια pins με το καλώδιο που φαίνεται στη φώτο; Ευχαριστώ όσους απαντήσουν. Χ.
  12. Τζίφος. Δε δούλεψε. Σε εκδόσεις μεγαλύτερες από 5.xx στο test βγάζει port status ok και interface not found. Ενώ στην έκδοση 3 περνάει κανονικά το τεστ κάνω reg. και μετα το μόνο controller που αναγνωρίζει είναι αυτό της μηχανής(engine). ... Να και μια φωτογραφία του καλωδίου.. Γιατί κάτι μου λέει ότι θα πρέπει να το πετάξω;
  13. Εννοείς στο start baud από 0 σε 9600; Έτσι το έχετε κάνει όσοι χρησιμοποιείτε το vag-com;
×
×
  • Create New...