Jump to content

giorgos.the

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

About giorgos.the

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Παλαιού Φαλήρου
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

giorgos.the's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. 250 EΣΣΟ ΚΕΔΒ XAIΔΑΡΙ 482ΤΔΒ ΣΥΡΟΣ 466 ΤΔΒ ΓΟΥΔΙ
  2. Kαλησπερα σας. Να πω κι εγω την εμπειρια μου στο θεμα μιας και μου ετυχε προσφατα. Πριν μερες αρχισε να ζοριζεται η μπαταρια μου καθως γυρναγα την μιζα, λογικο καθως εκλεισε 4 + χρονια (εργοστασιακη 44Ah) το ειχα ηδη και στο μυαλο μου να την αλλαξω μιας και πιανουν τα κρυα. Απο εκεινη τη στιγμη λοιπον , παρατηρησα πως εσβηνε για 4-5 δευτερολεπτα ο φωτισμος στους διακοπτες παραθυρων στις πορτες καθε φορα που παταγα αποτομα το γκαζι. Αλλαξα λοιπον την μπαταρια με μια 60Ah και το προβλημα εξαφανιστηκε. Ησυχασα κι εγω γιατι διαβαζοντας παραπανω παρομοιες περιπτωσεις ανησυχησα μηπως ειναι κατι πιο συνθετο. Πιστευω να καθησυχαστουν και αλλοι φιλοι που τους συμβαινει κατι παρομοιο.
  3. Καλημερα. Εμενα μου φαινεται βαση των συμπτωματων (λαμπακι που αναβοσβηνει/ τρεμουλο) οτι ειναι πολλαπλασιαστης που προφανως παρουσιαζει σποραδικα προβλημα οταν ειναι κρυο το αμαξι.
  4. To σκεφτηκα κι αυτο με την μπαταρια αφου πιθανοτατα δεν εχει αλλαχτει ποτε (4 χρονια), απο την αλλη ομως αν ειχε θεμα η μπαταρια θα ακουγοταν η μιζα να γυρναει κανονικα? επισης δεν θα το εκανε παντα?
  5. Oχι ακομα. Το αμαξι το πηρα προσφατα με 58000 και απ οτι ειδα στο βιβλιο sevice στα 60 αλλαζουμε μπουζι.
  6. Σε ευχαριστω για την απαντηση. Ελπιζω να ισχυει κατι τετοιο και στην δικια μου περιπτωση. Θα δειξει.
  7. Καλησπερα σε ολους. Τις τελευταιες μερες παρατηρω το εξης θεμα. Μερικες φορες γυρνωντας το κλειδι δεν ξεκιναει αμεσως η μηχανη. Η μιζα ακουγεται κανονικα απλα αργει λιγακι να παρει μπρος. Τι νομιζετε οτι μπορει να συμβαινει? Μηπως αυτο οφειλεται στο οτι πρεπει να αλλαξω τα μπουζι, καθως πλησιαζω στο service των 60000? (Τωρα περασα τα 59000) Το αυτοκινητο μου ειναι το golfVΙ 1.4 TSI 122
  8. Καλησπερα σε ολους. Ειμαι ο Γιωργος, και ειμαι πλεον κατοχος ενος GOLF 6 generation TSI 122hp. Ως νεο μελος του φορουμ, θα θετω κι εγω οτι εχει να κανει γυρω απο το αυτοκινητο μου. To προηγουμενο μου αμαξι (IBIZA 2002-03) μετα απο 13 χρονια και 171000 χλμ. επρεπε να αντικατασταθει. Οι πρωτες μου εντυπωσεις φυσικα ειναι αριστες (εννοειται οτι δεν υφισταται συγκριση με το ibiza...) Εχω ομως και καποιες αποριες. Διαβαζοντας το βιβλιο του αναφερει το μενου (einstellungen αν θυμαμαι καλα) ομως δεν μπορω να μπω σε αυτο πατωντας το OK στον μοχλο των καθαριστηρων οπως αναφερει. Τι ακριβως συμβαινει ειναι κλειδωμενο? χρειαζεται VAG? Αλλο ενα θεμα που εχω παρατηρησει ειναι οτι στο ρελαντι μερικες φορες ακουγεται απο τη μηχανη ενας θορυβος (οπως κανουν τα ντιζελ). Πατωντας τον συμπλεκτη ο θορυβος εξαλειφεται. Παρομοιο συμπτωμα (οχι με τοσο εντονο θορυβο) ειχα εντοπισει και στο ibiza. Ξεχασα να αναφερω οτι το golf το πηρα με 57000 χλμ. Αυτα λοιπον για αρχη, θα χαρω να ακουσω τις αποψεις σας.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.