Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

charger

Members
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About charger

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Νίκαιας - Αγίου Ιωάννη Ρέντη
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Passat

Recent Profile Visitors

473 profile views
  1. Παιδιά καλησπέρα, είμαι κάτοχος ενός jetta trendline του 2007. Θα ήθελα να αλλάξω ανάρτηση ώστε να γίνει λίγο ποιο σφιχτό και ταυτόχρονα να χαμηλώσει μέχρι τρείς πόντους. Σκέφτομαι να βάλω απο jetta gt ή Golf gt. Η ερώτηση μου πρώτον είναι του Golf η ανάρτηση ταιριάζει στο jetta και δεύτερον θα με ικανοποιήσει ?(έχω δύο παιδιά)(παλιά είχα το leon fr και η ανάρτηση του ήταν οριακά σκληρή αλλα πολύ πολύ αποτελεσματική) Λέγοντας ανάρτηση εννοώ σετ ελατηρια και αμορτισέρ. Επίσης έχετε να προτείνετε κάποια aftermarket ανάρτηση που να έχει ανάλογη σκληρότητα? Τέλος να ρωτήσω υπάρχει κάποιος που έχει βάλει ζαντολάστιχα με διάσταση 225/45/17 στο jetta? Αν ναι ποια ζάντα έβαλε? Σας ευχαριστώ
  2. Γεια σας παιδιά, έχω αγοράσει το 1.4 με τα 140Hp, αλλά έχω κάποιο θέμα μάλλον με το τον μεταβλητό χρονισμό. Ας πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή λοιπόν. Το αυτοκίνητο το αγόρασα μεταχειρισμένο απο την καρέντα. Όταν πήγα και το είδα, το άναψα και αμέσως αυτό έσβησε!! Ο πωλητής μου είπε οτι θα το πάει στο σερβις και λογικά μέσα σε μία ημέρα θα είναι έτοιμο, αφού δεν είναι κάτι σημαντικό. Μην πολυλογω η μία ημέρα έγινε ενάμιση μήνας, με πόρισμα αλλάγη καλωδίωσης μηχανής!!! Όταν το πήρα στα χέρια μου μετά απο μία ημέρα άναψε το check engine.Επόμενη κίνηση μου λοιπόν vcds και εύρεση βλαβης G71. Αλλαγή G71 και καμία βελτίωση. (Μάλλον στην καρεντα άλλαξαν και αυτοι τον αισθητήρα και κατέληξαν οτι φταίει η καλωδίωση!!)) Τα συμπτώματα του κινητήρα είναι κυρίως το ασταθές ρελαντί και αρκετά misfires. Μετά απο αρκετό ψάξιμο διαπίστωσα λοιπόν οτι όταν αποσυνδέω το βύσμα της βαλβίδας που ελέγχει το μεταβλητό γρανάζι το αυτοκίνητο γίνεται τέλειο!! Βέβαια δεν έχω μεταβλητό χρονισμό πλέον. Καθάρισα την βαλβίδα..τίποτα. Την άλλαξα με μεταχειρισμένη.... τίποτα. Στο vcds στο μπλοκ 92 βλέπω κάποιες γωνίες αλλά δεν ξέρω ποιος είναι οι σωστές. Ερωτήσεις λοιπόν. Σας έχει τύχει κάτι ανάλογο? Υπάρχει περίπτωση το αυτοκίνητο να είναι ασυχρόνιστο? Αν ναι πως μπορώ να το ελέγξω? Γενικά ιδέες? Αυτά προς το παρών
  3. Παιδιά καλησπέρα, επειδή στο forum του jetta δεν νομίζω οτι υπάρχουν πολλά ενεργά μέλη βάζω και εδω το θέμα μου επειδή οι golfκιδες είναι σίγουρα περισσότεροι και τα αυτοκίνητα είναι ακριβώς τα ίδια. πριν ορισμένες ημέρες αντικατέστησα το Leon FR Dsg μου με ενα Jetta Tredline 1.4 140hp επίσης Dsg. Οι πρώτες εντυπώσεις απο το jetta είναι θετικές αν και θα μου λείψει απο το λεον η δύναμη, τα φρένα και γενικά το στήσιμο. Μερικές ερωτήσεις λοιπόν για τους forumιτες jettaδες και μη... 1) Το jetta ανεβάζει στο dsg πολύ γρήγορα ταχύτητα με αποτέλεσμα όταν χρειαστείς να επιταχύνεις να πρέπει να πατήσεις πολύ βαθιά το πόδι στο γκάζι , αυτό να κατεβάσει ταχύτητα και τελικά να αρχίσει να επιταχύνει. Μέχρι και η γυναίκα μου το κατάλαβε. Το ίδιο κάνει και το λεόν, το οποίο όμως λόγω κυβισμού επιταχύνει άμεσα. η ερώτηση μου λοιπόν είναι, είναι φυσιολογικό αυτό, σε όλους το ίδιο κάνει? Αν βάλω πρόγραμμα θα απόκτησει ροπή χαμηλά ώστε να είναι ποιο άμεσο? Το δοκίμασα και στην επιλογή sport αλλά τότε κρατάει εκνευριστικά πολυ τις σχέσεις. 2) Σκέφτομαι να βάλω πρόγραμμα της revo στα 200hp. Το έχει βάλει κάποιος? Ροπή χαμηλά αυξάνεται? Κατανάλωση? Θα στρώσει η αίσθηση του ηλεκτρικού γκαζιού που τώρα είναι χάλια? 3) Φρένα για εμένα απαράδεκτα...Το λεόν έτη φωτός μακρυά. Έχει βέβαια 312 δίσκους και 17αρες. Διάβασα ότι μπαίνουν εύκολα παρόμοια στο jetta απλά αλλάζοντας δίσκους και βάσεις για τις δαγκάνες. Η ερώτηση μου λοιπόν είναι που βρίσκουμε μόνο βάσεις και σε τι τιμή περίπου. Υποπτεύομαι leon fr, golf gti και passat diesel φοράνε τα ίδια. Ισχύει κάτι τέτοιο? 4) Κάτι απο εργονομία τώρα. Ο αεραγωγός με τις γρύλιες στο πάνω μέρος του ταμπλό για εμένα είναι άχρηστος. Υπάρχει κάτι aftermarket που να δημιουργεί εκεί κάποια επιπλέον θήκη.Επίσης στην κεντρική κονσόλα εκεί που είναι το τασάκι έχει αριστερά και δεξιά κενό με αποτέλεσμα τα πράγματα που βάζεις (κινητό κτλ) να πέφτουν.!!! Υπάρχει κάτι? 5) Επειδή το τιμόνι του είναι χάλια, παρήγγειλα άλλο με paddles και πλήκτρα. Επίσης εγκέφαλο highline. Η οθόνη του καντράν είναι όμως η μισή, δεν νομίζω ότι θα έχω πρόβλημα συμβατότητας ε? Επίσης στα μενού θα μπορώ να πλοηγηθώ και απο το κοντάκιο που έχει τώρα αλλά και απο τα πλήκτρα του τιμονιού? 6) Για κάποιο λόγο δεν λειτουργεί το cruise control. προσπάθησα να το διορθώσω με το vag com αλλά τίποτα. Μου βγάζει ότι έχει πρόβλημα το κοντάκιο-χειριστήριο. Έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε κάποιον απο εσάς? Μου κάνει εντύπωση οτι οταν ενεργοποιοω το cruise με το διακοπτάκη απο το πάνω μέρος του χειριστηρίου ανάβει συνεχώς η ένδειξη στο ταμπλό. Αυτά τα ολίγα για αρχή, περιμένω ανυπόμονα απαντήσεις.. Φιλικά Γιάννης
  4. Jetta tsi 140hp 2007 μπλέ σκούρο απο Αθήνα, αγορασμένο μεταχειρισμένο
  5. Παιδιά καλημέρα και χρόνια πολλα, αντιμετωπίζω ένα περίεργο πρόβλημα σε ένα πασσατ του 2007 που έχω. Οι προβολείς του αυτοκινήτου οτι λάμπες και να βάλω δεν φωτίζουν σωστά. Έβαλα σε ηλεκτρολόγο λάμπες των 30€ και διαφορά είδα ελάχιστη. Οι ίδιες λάμπες σε λεόν έχουν φοβερό αποτέλεσμα. Γνωρίζεται τι μπορεί να φταίει? Επίσης γνωρίζεται πως αλλάζουν τα λαμπάκια των φώτων θέσεως? Τα parking light δηλαδη. Ευχαριστώ
  6. Σε ευχαριστώ πραγματικά που μοιράστηκες μαζί μου τις γνώσεις σου και κυρίως γιατί σπατάλησες χρόνο για να τις γράψεις... οποιαδήποτε απάντηση και απο άλλα μέλη, φυσικά είναι ευπρόσδεκτη και πολύτιμη Καλό βράδυ
  7. Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σας αλλά όσο και αν έψαξα, δεν βρήκα κάποιο ή κάποια θέματα που να μου λύνουν τις απορίες μου. Είχα ψάξει πρίν την απάντηση σας αλλά έψαξα και μετά την απάντηση σας. Δεν κατάφερα να λύσω τις απορίες μου. Πάντως για να λέτε οτι υπάρχουν ανοιχτά θέματα που καλύπτουν τα ζητήματα μου κάτι παραπάνω θα ξέρετε. Ευχαριστώ και πάλι για την άμεση απάντηση σας και σας υποσχομαι ότι θα συνεχίσω το ψάξιμο...
  8. Παιδιά καλησπέρα, μερικές ερωτήσεις έχω σχετικά με τα passat-ακια..-) Σκέφτομαι να αγοράσω ένα και είμαι διχασμένος μεταξύ δύο γενεών. Θέλω να πάρω ένα του 2010 ή 2011. Η αλλάγή μοντέλου πότε πραγματοποιήθηκε? Του 2010 θα είναι R-line, του 2011 κάποιο απλό. Απο μοτέρ θέλω το 1.8. Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι αξιόπιστο? Είναι σωστές οι πληροφορίες μου οτι έχει καδένα αντί για λουρί χρονισμού? Σασμάν αν βρω αυτόματο το προτιμώ. Του 2010 εχει 6αρι και του 2011 7αρι? Διαφορά αξιοπιστίας? Εσείς ποιο θα προτιμούσατε? Γενικά ποιο μοντέλο προτιμάται απο όλες τις απόψεις? Απο πλευράς εξοπλισμού έχουν διαφορές οι γενεές? Ευχαριστώ
  9. Άσπρος καπνός τελικά .... το τιμόνι μπήκε, ο εγκέφαλος μπήκε, τα paddles λειτουργούν όπως και τα πλήκτρα της έντασης και mute του ραδιοφώνου.Τα μενού τελικά χρειάζονται καινούριο καντράν. Πίστευα οτι επειδή είναι με pixel παρόλο που είναι lowline τελικά θα λειτουργήσει.Να μου ξεφεύγει κάποιος προγραμματισμός? Με παιδεψε παρα πολυ ομως. Όχι η εγκατασταση ουτε ο προγραμματισμός , αλλά η διαδικασία basic setup για τον αισθητηρα γωνίας του τιμονίου. Άλλαξα πόσες φορες τους εγκεφάλους. Τελικά με πολύ διάβασμα και προσπάθειες με το VCDS τα κατάφερα. το καλώδιο μου ειναι 11.8 και μου κάνει νερά.Βγάζει συνεχώς οτι δεν είναι λαισεντ.(Αντε καλε δεν το ξεραμε...).Καμια ιδέα? Επίσης θα ψάξω τώρα για καντράν.Κάποιο σαν αυτό θα κάνει δουλειά ?http://www.ebay.de/itm/VW-Passat-3C-2-0TDI-Tacho-Tachometer-Display-3C0920871E-3C0920-871E-ca-223663KM-/272020882105?hash=item3f55b542b9:g:higAAOSwstxVULYN Πρέπει να είναι απο αυτόματο ή δεν παίζει ρόλο?Το χρώμα του φωτισμού είναι σε όλα γαλάζιο? Ενδιαφέρον πιστεύω και το κόστος. Μου κόστισε 120 το τιμόνι + 18,5 μεταφορικά απο την Λάρισα(πήγε κουριερ και το αγόρασε).Επίσης για καλή μου τύχη το τιμόνι είχε και την καλωδίωση. Το εγκεφαλάκι το πήρα απο ebay Αγγλίας μαζί με φλασίερα και αισθητήρα θέσεως τιμονίου 80 με τα μεταφορικά. Μέχρι στιγμής δηλαδή 218,5. Μένει το καντράν λοιπόν... Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον professor γιατί χωρις την βοηθεια του δεν θα ειχα κάνει τίποτα.
  10. Ψάχνωντας στο ιντερνετ βρήκα απαντήσεις στα ερωτήματα μου. Το πολυλειτουργικό τιμόνι λοιπόν επικοινωνεί με το εγκεφαλάκι μέσω του διαύλου LIN, το οποίο είναι μία φτηνή επέκταση του διαύλου Can για την δημιουργία υποδικτίων μέσα στο αυτοκίνητο. Η κόρνα δεν λειτουργεί γιατί στα πολυλειτουργικά τιμόνια περνάει μέσα τον διαύλο Lin. Τα πλήκτρα δεν λειτουργούν γιατί απλα το εγκεφαλάκι μου δεν υποστηρίζει τον Lin. Απο ότι μου είπες όλοι οι εγκέφαλοι highline λειτουργούν με τα πολυλειτουργικά ετσι? Αυτοί που τελειώνουν σε ΑΗ τι περισσότερο προσφέρουν γνωρίζεις? Ευχαριστώ
  11. Η αρχή έγινε, αγόρασα απο την Ελλάδα πολυλειτουργικό τιμόνι με paddles για το DSG. Το τιμόνι είναι απο Golf 5. Μαζί με τιμόνι, υπήρχε και το καλώδιο του αερόσακου. Τα τοποθέτησα όλα αλλά αν εξαιρέσεις τον αερόσακο τιποτα δεν δουλεύει. Ούτε η κόρνα. Κοιτώντας το καινούριο καλώδιο είδα οτι το ένα καλωδιάκι της κόρνας δεν πάει όπως το πάλιο στην κίτρινη φύσσα αλλά στο μικρό μαύρο βυσματάκι του τιμονίου.Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι οτι η κόρνα στο πολυλειτουργικό λειτουργεί μέσα απο τον Can. Ισχύει κάτι τέτοιο? Γενικά αν δεν αλλάξω εγκεφαλάκι δεν λειτουργεί τίποτα? Α ξέχασα να πω οτι προσπάθησα να προγραμματίσω την ecu με το Vcds αλλα δεν δεχεται τον προγραμματισμό για πολυλειτουργικό(λέει οτι οι τιμές είναι εκτός ορίων). Κάποια βοήθεια΄? Ευχαριστώ
  12. Professor καλησπέρα, σε έχω τρελάνει, αλλά ακόμα μαθαίνω και δεν θέλω να κάνω κάτι λάθος. Το τιμόνι του gti δυστηχώς δεν το πήρα, το είχε προλάβει άλλος πριν απο 40ημέρες αλλα η αγγελία δεν είχε διαγραφεί. Γενικά τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι απο Golf ταιριάζει στο πασσατ? Κυρίως ενδιαφέρομαι για τον αερόσακο, ώστε να κρατήσω τον δικό μου. Για αρχή θα πάρω το τιμόνι και καντράν. Έβαλα σήμερα το vcds και τσεκάρησα την ecu μου η οποία εχει κωδικό 3C0953549J και είναι midline. Κάπου διάβασα στο forum οτι η οθόνη σε κάποιον δούλευε μια χαρά με ecu midline. Ποιά η γνώμη σου?
  13. Professor θα σε τρελανω..., λέω να ξεκινήσω απο το τιμόνι όπως σου είπα. Έχω βρει ένα λοιπόν απο Golf Gti 5. Λογικά ο αερόσακος ο δικός μου ταιριάζει ετσι? Για να λειτουργήσουν τα paddles χρειάζεται να έχω αλλάξει και την ecu ή θα δουλέψει και έτσι με την ανάλογη κωδικοποιηση? Επίσης έχω βρει αυτόν τον εγκέφαλο μαζί με τα χειριστήρια http://www.ebay.co.uk/itm/2008-VW-PASSAT-HIGHLINE-TDI-DSG-MULTI-STALK-WITH-CRUISE-CONTROL-3C0-953-549-AC-/201294585993?hash=item2ede17a089:g:SCMAAOSwA4dWF2~3#vi-ilComp Κοιτώντας στην παρακάτω σελίδα είδα οτι είναι highline .http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Steering_Wheel_Control_Module_Versions Δεν είναι βέβαια ο ΑΗ. Τι περισσότερο προσφέρει ο ΑΗ? Επίσης σχετικά με το καντράν, επειδή είναι αυτόματο το αυτοκίνητο και πρέπει να δείχνει και πληροφορίες για τις ταχύτητες χρειάζεται κάποιο διαφορετικό? Αν όχι παίζει ρόλο ο εγκέφαλος ή απλά τον προγραμματίζουμε ώστε να συνεργάζεται με το DSG? Αυτά τα λίγα για σήμερα...-) Και πάλι ευχαριστώ
  14. Λέω να ξεκινήσω απο το τιμόνι γιατί με ενδιαφέρει περισσότερο η ευκολία αλλαγής σχέσεων απο το τιμόνι(Κυρίως κατεβάσματα πριν τις στροφές). Επειδή έχω τριάκτινο τιμόνι με αερόσακο θα ψάξω μόνο για τιμόνι. Επίσης θέλω τιμόνι με paddles. Κάτι τέτοιο θα λειτουργήσει ή θέλουμε τα προηγούμενα πλήκτρα? Επίσης ο αερόσακος ταιριάζει? http://www.ebay.co.uk/itm/3C8419091AK-Multifunktionslenkrad-MFL-Lederlenkrad-Leder-original-VW-Golf-6-VI-/361252328037?hash=item541c511265:g:O~kAAOSwajVURwek Ευχαριστώ και πάλι για την πολύτιμη βοήθεια σου
  15. Το αυτοκίνητο επιτέλους το πήρα στα χέρια μου και αρχισα τις απαραίτητες κωδικοποιήσεις.. Επειδή είχαν αλλάξει εγκέφαλο στην αντιπροσωπεία (έκαιγε τα μπεκ και θεώρησαν οτι φταίει ο εγκέφαλος) και δεν τον είχαν κωδικοποιήσει δεν είχε cruise control(το ενεργοποίησα). Επίσης πρέπει να απενοργοποιησω τον ήχο των ζωνών ασφαλείας.(Ταξί)(¨Εχω βρει πληροφορίες, λογικά θα το καταφέρω) Επίσης θέλω να ξεκινήσω και το θέμα με το τιμόνι και την MFD. Γνωρίζεται κάποιο λινκ που κάποιος έχει επιχειρήσει επιτυχώς κάτι τέτοιο? Professor ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες, με έχεις βοηθήσει πραγματικά πολύ πολύ, αλλά το τελευταίο σου ποστ δεν το κατάλαβα ακριβώς. Συγκεκριμένα δεν μπορώ να ψάξω για οθόνη και την ECU που χρειάζεται. Επίσης αν η οθόνη είναι απο Αγγλία, δηλαδή σε μίλια, μπορεί να γυρίσει σε χιλιόμετρα. Ευχαριστώ και συγγνώμη αν σε έχω κουράσει. Φιλικά Γιάννης
×
×
  • Create New...