Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

K@TRINA

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

K@TRINA last won the day on November 11 2015

K@TRINA had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About K@TRINA

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Female
  • Δήμος
    Αττικής - Φιλοθέης - Ψυχικού
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo MK 1
  1. Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω να υπάρχει κάποιος από εσάς που αντιμετώπισε διαρροή στο φίλτρο πετρελαίου και πλημμύρισε τη μηχανή του αυτοκινήτου του... Πριν προλάβω να κάνω το πρώτο σέρβις και πριν κλείσω τα 2 χρόνια από την αγορά του (μετά την ταλαιπωρία με τις δύο ανακλήσεις) αναγκάστηκα να αλλάξω το φίλτρο το οποίο άλλαξαν και άλλοι ιδιοκτήτες, χωρίς να φτάσουν, όμως, στη δική μου κατάσταση. Το γεγονός είναι ότι κυκλοφορούσα για κάποιο διάστημα με τα σωληνάκια γύρω από το φίλτρο και το αριστερό μέρος της μηχανής να κολυμπάνε στο ντίζελ! Κάποια στιγμή συνεπιβάτης αντιλήφθηκε την οσμή, διαπιστώσαμε ότι έσταζε πετρέλαιο και άφηνε ίχνη πετρελαίου στο δρόμο και ψάχνοντας ανακαλύψαμε τη λίμνη! Και πάλι η αντιπροσωπία νίπτει τας χείρας της δηλώνοντας ότι η βλάβη οφειλόταν σε "εξωτερικό παράγοντα"! Τι σημαίνει αυτό; Προσπάθησα και εγώ να καταλάβω τι εννοούσαν. Το συμπέρασμα είναι ότι δεν έφταγα εγώ, δε έφταιγε το βενζινάδικό μου για την ποιότητα του πετρελαίου ούτε, βέβαια, φταίνε αυτοί που κυκλοφορούσα με τα παιδιά μου για μέρες με το αυτοκίνητό μου να στάζει... Ίσως έφταιγε κάποιο σκουπιδάκι μου είπαν, ίσως και όχι ! Τελικά δεν αγόρασα αυτοκίνητο, αγόρασα lotto: μόνο που κληρώνει ζημιές. Πλήρωσα, λοιπόν, την αλλαγή του φίλτρου (είναι το κινέζικο που όλοι φωτογραφίσατε) και την εργασία (από 80 σε) 70 σχεδόν ευρώ. Και ακόμη φοβάμαι ότι είναι η αρχή ...
  2. Όλα. Τα δοκίμασα όλα. Μόνο τούμπες δεν έκανα. Και άφησα συμπλέκτη και ξαναπάτησα και έσβησα τη μηχανή και προσπάθησα ξανά. Το ότι μπήκε τελικά η πρώτη με σβηστή μηχανή ήταν τυχαίο εύρημα. Θυμίζω, όμως, και ελπίζω ότι αυτά τα συμπτώματα ήταν παρελθόν. Τις τελευταίες δύο φορές αυτό που παρουσιάστηκε ξανά ήταν ένα μπλοκάρισμα που θύμιζε μόνο το παλιό περιστατικό. Αλλά επειδή με αυτό το αμάξι τίποτε πια δεν είναι δεδομένο, με κάθε μικροπροβληματάκι φοβάμαι τα χειρότερα... Και στο δικό μου Polo έγινε σήμερα νέα αναβάθμιση, η οποία, μου είπαν, σχετίζεται με την πρώτη αναβάθμιση. Καμία παραπάνω διευκρίνιση. Μαύρα σκοτάδια! Στην επισήμανσή μου ότι μια δυο φορές μπλόκαρε και πάλι ο λεβιές των ταχυτήτων όπως παλαιότερα, αλλά δεν το έκανε πρόσφατα, μου είπαν να το έχω στο νου μου και αν ξαναπαρουσιαστεί να τους το πάω. Στην ερώτηση, μάλιστα, κάθε πότε θα γίνεται αναβάθμιση αυτή μου απάντησαν "όποτε το κρίνει η εταιρεία"! Γεγονός που σημαίνει ότι όποτε το κρίνει η εταιρεία θα πρέπει να χάνω μια εργάσιμη ημέρα και να ταλαιπωρούμαι για να ξανά-ματα-βελτιώσω (!) το αυτοκίνητο. Τώρα ως προς την οδηγική του συμπεριφορά δε διαπίστωσα μέχρι στιγμής καμία διαφορά -η αλήθεια είναι, άλλωστε, πως λίγα από τα τεχνικά θέματα που συζητιούνται στο φόρουμ καταλαβαίνω. Αυτό, όμως, που κατάλαβα καλά είναι πως, παρόλο που φαίνεται να λειτουργεί προς το παρόν σωστά το αυτοκίνητο, λόγω της ανειλικρινούς στάσης της αντιπροσωπίας που επιμένει πως η προηγούμενη αναβάθμιση "βελτίωσε" το ολοκαίνουργιο αυτοκίνητό μου, δεν το επιδιόρθωσε (λες και δεν είχε ελάττωμα) η δυσαρέσκεια και η απογοήτευσή μου παραμένει μεγάλη με την αγορά αυτή, καθώς το μέλλον του (δεν μιλάω μόνο για μεταπωλητική αξία) είναι σίγουρα αβέβαιο. Επομένως. είτε έχει αποσυρθεί ως μοντέλο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είτε όχι, δε θα αγόραζα στο μέλλον ούτε μπρέτσελ! Το πρόβλημα μου παρουσιάστηκε λίγες μέρες πριν την 1η αναβάθμιση, μαζί με τα γνωστά προβλήματα του σβησίματος. Έμεινα καθηλωμένη -πρώτη στη σειρά- σε φανάρι της Κηφισίας... (Είχε ξανασυμβεί αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό.) Δεν έμπαινε η πρώτη ούτε με σφαίρες! Αφού εισέπραξα -όχι αδίκως- την οργή όλων όσοι έχασαν το φανάρι εξαιτίας μου, κατάφερα να βάλω πρώτη με σβηστή τη μηχανή και μετά έβαλα μπρος το αμάξι. Έφτασα στο σπίτι μου με πρώτη! Δεν τόλμησα να αλλάξω ταχύτητα μήπως και το ξαναπάθω. Ήμουν "τυχερή" γιατί ήμουν κοντά. Μετά την αναβάθμιση νόμισα ότι αντιμετωπίστηκε με την αλλαγή των εξαρτημάτων που έγιναν στους περισσότερους από μας: σετ συμπλέκτη,δεξιού ημιαξονίου και βολάν. Το ξαναπαρουσίασε, όμως, μια δύο φορές ακόμη πριν από καιρό, χωρίς όμως να επαναληφθεί. Αυτό που συμβαίνει, όσο καλά μπορώ να το περιγράψω, είναι πως, ενώ πατάω γερά τον συμπλέκτη, ο λεβιές δεν κουνιέται-κοκαλώνει ή δυσκολεύεται να μπει η ταχύτητα -συνήθως πρώτη ή η δεύτερη, σαν να μην πατάω τον συμπλέκτη... Μετά χωρίς να κάνω κάτι ξεμπλοκάρει και όλα γίνονται"φυσιολογικά"... Δεν ξέρω αν βοήθησα με την περιγραφή μου...
  3. Και στο δικό μου Polo έγινε σήμερα νέα αναβάθμιση, η οποία, μου είπαν, σχετίζεται με την πρώτη αναβάθμιση. Καμία παραπάνω διευκρίνιση. Μαύρα σκοτάδια! Στην επισήμανσή μου ότι μια δυο φορές μπλόκαρε και πάλι ο λεβιές των ταχυτήτων όπως παλαιότερα, αλλά δεν το έκανε πρόσφατα, μου είπαν να το έχω στο νου μου και αν ξαναπαρουσιαστεί να τους το πάω. Στην ερώτηση, μάλιστα, κάθε πότε θα γίνεται αναβάθμιση αυτή μου απάντησαν "όποτε το κρίνει η εταιρεία"! Γεγονός που σημαίνει ότι όποτε το κρίνει η εταιρεία θα πρέπει να χάνω μια εργάσιμη ημέρα και να ταλαιπωρούμαι για να ξανά-ματα-βελτιώσω (!) το αυτοκίνητο. Τώρα ως προς την οδηγική του συμπεριφορά δε διαπίστωσα μέχρι στιγμής καμία διαφορά -η αλήθεια είναι, άλλωστε, πως λίγα από τα τεχνικά θέματα που συζητιούνται στο φόρουμ καταλαβαίνω. Αυτό, όμως, που κατάλαβα καλά είναι πως, παρόλο που φαίνεται να λειτουργεί προς το παρόν σωστά το αυτοκίνητο, λόγω της ανειλικρινούς στάσης της αντιπροσωπίας που επιμένει πως η προηγούμενη αναβάθμιση "βελτίωσε" το ολοκαίνουργιο αυτοκίνητό μου, δεν το επιδιόρθωσε (λες και δεν είχε ελάττωμα) η δυσαρέσκεια και η απογοήτευσή μου παραμένει μεγάλη με την αγορά αυτή, καθώς το μέλλον του (δεν μιλάω μόνο για μεταπωλητική αξία) είναι σίγουρα αβέβαιο. Επομένως. είτε έχει αποσυρθεί ως μοντέλο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είτε όχι, δε θα αγόραζα στο μέλλον ούτε μπρέτσελ! Το πρόβλημα μου παρουσιάστηκε λίγες μέρες πριν την 1η αναβάθμιση, μαζί με τα γνωστά προβλήματα του σβησίματος. Έμεινα καθηλωμένη -πρώτη στη σειρά- σε φανάρι της Κηφισίας... (Είχε ξανασυμβεί αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό.) Δεν έμπαινε η πρώτη ούτε με σφαίρες! Αφού εισέπραξα -όχι αδίκως- την οργή όλων όσοι έχασαν το φανάρι εξαιτίας μου, κατάφερα να βάλω πρώτη με σβηστή τη μηχανή και μετά έβαλα μπρος το αμάξι. Έφτασα στο σπίτι μου με πρώτη! Δεν τόλμησα να αλλάξω ταχύτητα μήπως και το ξαναπάθω. Ήμουν "τυχερή" γιατί ήμουν κοντά. Μετά την αναβάθμιση νόμισα ότι αντιμετωπίστηκε με την αλλαγή των εξαρτημάτων που έγιναν στους περισσότερους από μας: σετ συμπλέκτη,δεξιού ημιαξονίου και βολάν. Το ξαναπαρουσίασε, όμως, μια δύο φορές ακόμη πριν από καιρό, χωρίς όμως να επαναληφθεί. Αυτό που συμβαίνει, όσο καλά μπορώ να το περιγράψω, είναι πως, ενώ πατάω γερά τον συμπλέκτη, ο λεβιές δεν κουνιέται-κοκαλώνει ή δυσκολεύεται να μπει η ταχύτητα -συνήθως πρώτη ή η δεύτερη, σαν να μην πατάω τον συμπλέκτη... Μετά χωρίς να κάνω κάτι ξεμπλοκάρει και όλα γίνονται"φυσιολογικά"... Δεν ξέρω αν βοήθησα με την περιγραφή μου...
  4. Και στο δικό μου Polo έγινε σήμερα νέα αναβάθμιση, η οποία, μου είπαν, σχετίζεται με την πρώτη αναβάθμιση. Καμία παραπάνω διευκρίνιση. Μαύρα σκοτάδια! Στην επισήμανσή μου ότι μια δυο φορές μπλόκαρε και πάλι ο λεβιές των ταχυτήτων όπως παλαιότερα, αλλά δεν το έκανε πρόσφατα, μου είπαν να το έχω στο νου μου και αν ξαναπαρουσιαστεί να τους το πάω. Στην ερώτηση, μάλιστα, κάθε πότε θα γίνεται αναβάθμιση αυτή μου απάντησαν "όποτε το κρίνει η εταιρεία"! Γεγονός που σημαίνει ότι όποτε το κρίνει η εταιρεία θα πρέπει να χάνω μια εργάσιμη ημέρα και να ταλαιπωρούμαι για να ξανά-ματα-βελτιώσω (!) το αυτοκίνητο. Τώρα ως προς την οδηγική του συμπεριφορά δε διαπίστωσα μέχρι στιγμής καμία διαφορά -η αλήθεια είναι, άλλωστε, πως λίγα από τα τεχνικά θέματα που συζητιούνται στο φόρουμ καταλαβαίνω. Αυτό, όμως, που κατάλαβα καλά είναι πως, παρόλο που φαίνεται να λειτουργεί προς το παρόν σωστά το αυτοκίνητο, λόγω της ανειλικρινούς στάσης της αντιπροσωπίας που επιμένει πως η προηγούμενη αναβάθμιση "βελτίωσε" το ολοκαίνουργιο αυτοκίνητό μου, δεν το επιδιόρθωσε (λες και δεν είχε ελάττωμα) η δυσαρέσκεια και η απογοήτευσή μου παραμένει μεγάλη με την αγορά αυτή, καθώς το μέλλον του (δεν μιλάω μόνο για μεταπωλητική αξία) είναι σίγουρα αβέβαιο. Επομένως. είτε έχει αποσυρθεί ως μοντέλο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είτε όχι, δε θα αγόραζα στο μέλλον ούτε μπρέτσελ!
  5. Καλησπέρα, το ποσό των 180 ευρώ αφορά το 1ο σέρβις (αλλαγή λαδιών:42 ευρώ περίπου, castrol edge LL III -που δεν ξέρω τι σημαίνει αλλά κοστίζει 95 ευρώ-, τάπα ελαιολεκάνης:2.81, φίλτρο λαδιού: 11 ευρώ και κάρτα καυσαερίου άλλα 12 ευρώ περίπου. Τα πλήρωσα ήδη. Αυτό που είναι περίεργο στην απόδειξη είναι ότι η "αναβάθμιση-επιδιόρθωση" του κινητήρα ονομάζεται recall 23N9 (κριτήριο 1) και η αναβάθμιση που θα ακολουθήσει για το σωληνάκι του λαδιού των 3.764 Polo αναφέρεται recall 23Q1 (κριτήριο 01,02), την οποία την έκανα ήδη. Στην Kosmocar που τηλεφώνησα, στην 24ωρης λειτουργίας γραμμή, μου είπαν ότι πράγματι υφίσταται όρος RECALL που είναι ανάκληση και ενημερώνεται ο πελάτης με επιστολή, αλλά ταυτόχρονα υπάρχει και ο όρος RECALL που αφορά σε αναβάθμιση-επιδιόρθωση, για την οποία δεν ενημερώνεται ο κάτοχος με επιστολή. Ξέχασα και τα αγγλικά μου (αφού recall σημαίνει ανάκληση) και τα ελληνικά μου! Το αυτοκίνητο, ωστόσο, με την πρώτη βόλτα -μόλις το πήρα- είναι όντως διαφορετικό: καταρχάς ακούγεται ως diesel-έχει δηλαδή διαφορετικό, πιο έντονο ήχο πια. Δε σβήνει στις στροφές ούτε στο φανάρι, δε φοβάμαι να ανέβω ανηφόρες χωρίς να μου σβήσει. Και νομίζω ότι άλλαξε και χαρακτήρα, δεν είναι τόσο νευρικό, όπως πριν. Το κιβώτιο των ταχυτήτων (μετά το Αudi A1, που μου έδωσαν για αντικατάσταση) μου φαίνεται σκληρό. Δεν είμαι σε θέση ακόμη να αποτιμήσω κατανάλωση. Θα επανέλθω με άλλες παρατηρήσεις όταν σχηματίσω ολοκληρωμένη άποψη. Εν τέλει, όμως, παραμένει η απορία μου: μπορεί όπως αναφέρουν ορισμένα μέλη ότι το αμάξι τους δεν έχει και δεν είχε πρόβλημα. Δεκτό. Χαίρομαι που στάθηκαν τυχεροί. Όσοι, όμως, από τους υπόλοιπους κατόχους είχαν το πρόβλημα, (κάποιοι από τους 3.764), όσοι το βίωσαν τόσο καιρό (και το έλυσαν, έστω και με αυτήν την επέμβαση-αναβάθμιση, όπως τη βαφτίζουν) αλλά κυρίως όσοι εξακολουθούν να το αντιμετωπίζουν εν αγνοία τους (οι περισσότεροι από τους οποίους θα κληθούν σε λίγο να διορθώσουν "ένα σωληνάκι λαδιού που μπορεί να αποβεί και επικίνδυνο" και ταυτόχρονα όμως θα αποδεχτούν -εν αγνοία τους;- με δωρεάν αναβάθμιση την αλλαγή των εξής: σετ συμπλέκτη, βολάν και δεξιού ημιαξονίου, όλοι αυτοί, όλοι εμείς, που απολαύσαμε και απολαμβάνουμε την εξαιρετικά ευγενική εξυπηρέτηση των αντιπροσωπιών παραμένουμε ή όχι εξαπατημένοι;
  6. Και διά του λόγου το αληθές: http://auto.in.gr/news/greece/article/?aid=1231360632
  7. Καλημέρα, κάτοχος κι εγώ του ίδιου -αδιαμφισβήτητα- ελαττωματικού Polo, 1.4, tdi diesel, που αγόρασα πριν έναν χρόνο. Επισκέφτηκα δύο φορές την αντιπροσωπία για τα προβλήματα του σβησίματος στις χαμηλές στροφές (τον Οκτώβριο του 14 και τον Ιούλιο του 15, δηλαδή 4 μήνες μετά την παραδοχή του Γερμανού Διευθυντή Επικοινωνίας VWgroup, Steffen Kuschel, ότι προσπαθούν να λύσουν το πρόβλημα το ταχύτερο δυνατόν). Αποδέχτηκα και εγώ, όπως πολλοί, ότι δεν έχω συνηθίσει να οδηγώ ντιζελοκίνητο αμάξι και εισέπραττα φάσκελα και κοροϊδία κάθε φορά που έσβηνε ο κινητήρας σε στροφές ή δεν έπαιρνε μπροστά στο φανάρι. Το βίντεο του Jorgi και πολλές παρατηρήσεις των περισσοτέρων περιγράφει και τη δική μου περίπτωση. Πριν λίγες μέρες τηλεφωνώντας για το 1ο σέρβις του αυτοκινήτου με ενημέρωσαν ότι θα γίνει και μια δωρεάν αναβάθμιση του κινητήρα, προσφορά του καταστήματος! Αυτό ήταν η αφορμή να ερευνήσω το πρόβλημα στο ίντερνετ και να διαπιστώσω τελικά ότι δεν είμαι η μόνη. Η απάντηση των ευγενικότατων υπαλλήλων της αντιπροσωπίας στα παράπονά μου ήταν ότι αυτές τις οδηγίες είχαν μέχρι και τον Ιούλιο! Να λένε δηλαδή ότι φταίει ο τρόπος οδήγησής μας! Και στην ερώτησή μου γιατί δεν ενημερώνουν τους υπόλοιπους κατόχους του ίδιου αυτοκινήτου για το επικίνδυνο πρόβλημα με ανάκληση ήταν ότι δεν γίνεται ανάκληση, αλλά "επιδιορθωτική επέμβαση" (προφανώς γιατί ένα ακόμη σκάνδαλο είναι πολύ βαρύ) και άρα δεν στέλνουν επιστολές αλλά περιμένουν από τους κατόχους με προβλήματα να επικοινωνήσουν με την εταιρεία. Αλλά το πιο πρόσφατο νέο-απόδειξη της ανθρώπινης ευφυίας και επινοητικότητας : τελικά θα γίνει ανάκληση για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο! Ο λόγος; ένα σωληνάκι από το οποίο διαρρέει λάδι, η μία βίδα του, γεγονός που μπορεί να αποβεί επικίνδυνο κατά την οδήγηση! Και φαντάζομαι παράλληλα με την αλλαγή του σωλήνα ή της βίδας του σωλήνα, θα συνεχίζουν να προσφέρουν δωρεάν την αναβάθμιση-ανακατασκευή-αλλαγή του μισού αυτοκινήτου! Θα φτάσει η επιστολή εντός της εβδομάδας μου είπαν... Και δε συνιστά κίνδυνο το γεγονός ότι πριν 4-5 μέρες κοκάλωσε το αμάξι μου στο φανάρι και δεν μπορούσα να βάλω πρώτη γιατί δεν έμπαινε. Το σύνολο τελικά του ποσού που μου αναλογεί 180 ευρώ με αλλαγή βολάν, σετ συμπλέκτη, αναβάθμιση κινητήρα και δε έχει σημασία πια τι άλλο. Το γεγονός είναι ότι είναι αμφίβολη η απόδοση, η κατανάλωση, η εκπομπή ρύπων του αυτοκινήτου μου. Το μόνο πράγμα που είναι σίγουρο; Η μεταπωλητική του αξία, που πήρε την κατιούσα. Το ερώτημα είναι: δεν υπάρχει τρόπος να προστατέψει κανείς τα δικαιώματά του;
  8. Καλημέρα, κάτοχος κι εγώ του ίδιου -αδιαμφισβήτητα- ελαττωματικού Polo, 1.4, tdi diesel, που αγόρασα πριν έναν χρόνο. Επισκέφτηκα δύο φορές την αντιπροσωπία για τα προβλήματα του σβησίματος στις χαμηλές στροφές (τον Οκτώβριο του 14 και τον Ιούλιο του 15, δηλαδή 4 μήνες μετά την παραδοχή του Γερμανού Διευθυντή Επικοινωνίας VWgroup, Steffen Kuschel, ότι προσπαθούν να λύσουν το πρόβλημα το ταχύτερο δυνατόν). Αποδέχτηκα και εγώ, όπως πολλοί, ότι δεν έχω συνηθίσει να οδηγώ ντιζελοκίνητο αμάξι και εισέπραττα φάσκελα και κοροϊδία κάθε φορά που έσβηνε ο κινητήρας σε στροφές ή δεν έπαιρνε μπροστά στο φανάρι. Το βίντεο του Jorgi και πολλές παρατηρήσεις των περισσοτέρων περιγράφει και τη δική μου περίπτωση. Πριν λίγες μέρες τηλεφωνώντας για το 1ο σέρβις του αυτοκινήτου με ενημέρωσαν ότι θα γίνει και μια δωρεάν αναβάθμιση του κινητήρα, προσφορά του καταστήματος! Αυτό ήταν η αφορμή να ερευνήσω το πρόβλημα στο ίντερνετ και να διαπιστώσω τελικά ότι δεν είμαι η μόνη. Η απάντηση των ευγενικότατων υπαλλήλων της αντιπροσωπίας στα παράπονά μου ήταν ότι αυτές τις οδηγίες είχαν μέχρι και τον Ιούλιο! Να λένε δηλαδή ότι φταίει ο τρόπος οδήγησής μας! Και στην ερώτησή μου γιατί δεν ενημερώνουν τους υπόλοιπους κατόχους του ίδιου αυτοκινήτου για το επικίνδυνο πρόβλημα με ανάκληση ήταν ότι δεν γίνεται ανάκληση, αλλά "επιδιορθωτική επέμβαση" (προφανώς γιατί ένα ακόμη σκάνδαλο είναι πολύ βαρύ) και άρα δεν στέλνουν επιστολές αλλά περιμένουν από τους κατόχους με προβλήματα να επικοινωνήσουν με την εταιρεία. Αλλά το πιο πρόσφατο νέο-απόδειξη της ανθρώπινης ευφυίας και επινοητικότητας : τελικά θα γίνει ανάκληση για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο! Ο λόγος; ένα σωληνάκι από το οποίο διαρρέει λάδι, η μία βίδα του, γεγονός που μπορεί να αποβεί επικίνδυνο κατά την οδήγηση! Και φαντάζομαι παράλληλα με την αλλαγή του σωλήνα ή της βίδας του σωλήνα, θα συνεχίζουν να προσφέρουν δωρεάν την αναβάθμιση-ανακατασκευή-αλλαγή του μισού αυτοκινήτου! Θα φτάσει η επιστολή εντός της εβδομάδας μου είπαν... Και δε συνιστά κίνδυνο το γεγονός ότι πριν 4-5 μέρες κοκάλωσε το αμάξι μου στο φανάρι και δεν μπορούσα να βάλω πρώτη γιατί δεν έμπαινε. Το σύνολο τελικά του ποσού που μου αναλογεί 180 ευρώ με αλλαγή βολάν, σετ συμπλέκτη, αναβάθμιση κινητήρα και δε έχει σημασία πια τι άλλο. Το γεγονός είναι ότι είναι αμφίβολη η απόδοση, η κατανάλωση, η εκπομπή ρύπων του αυτοκινήτου μου. Το μόνο πράγμα που είναι σίγουρο; Η μεταπωλητική του αξία, που πήρε την κατιούσα. Το ερώτημα είναι: δεν υπάρχει τρόπος να προστατέψει κανείς τα δικαιώματά του;
×
×
  • Create New...