Jump to content

TMESSOLO

Members
  • Content Count

    478
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    28

TMESSOLO last won the day on March 31

TMESSOLO had the most liked content!

Community Reputation

277 Excellent

About TMESSOLO

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 01/22/1978

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Νέας Σμύρνης
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Touran
  • Car's nickname
    Matt

Recent Profile Visitors

488 profile views
  1. αμα αρχιζουμε και βγαζουμε και ονοματα στα αυτοκινητα τοτε να πω απλα δεν μας βλεπω καλα;;;εγω το δικο μου το λεω μπαρμπα..οχι η Βανα..η απλη.. touran 1.4tsi 08’
  2. ελα μου ντε..δεν τον προλαβα τον μλκ τον αδερφο μου..ενω ξερει οτι εχω obd βιαστηκε να παει να το δουν εξω....τεσπα ρε μαν...ας φτιαχτει και ολα καλα..απλα νευριαζω με την αντιμετωπιση της αντιπροσωπειας...ξερω..το χουμε εξαντλησει και αυτο το θεμα
  3. ευχαριστω αγορια...το αμαξι ειναι ηδη αντιπροσωπεια...τη Δευτερα ειπανε θα ειναι οκ..ειπα στον αδερφο να ζητησει πισω οτι παλιο εξαρτημα αλλαξουν και να του δωσουν αναφορα τι ακριβως βλαβη εχει η τουρμπινα αλλιως να μην πληρωσει μια...δεν λεω οκ μπορει οντως να χρηζει αλλαγης αλλα οταν ειναι να δωσεις 2.400 εγω απαιτω να μου πουν τι ακριβως εχει η τουρμπινα και οχι ατακα τυπου «ε..ηταν η ωρα της»...εχε χαρη που δεν ημουνα μπροστα...τεσπα...ειδομεν...και εχω και τον αλλον εδω τοπικο συνεργειο που πηγε πρωτα το αμαξι να λεει αερολογιες..τυπου αστο και θα στρωσει..δηλαδη ελεος..
  4. τελικα βλαβη στο τουρμπο...παει για αλλαγη μιας και δεν ειναι να παιζεις με αυτα τα πραγματα..βεβαια θα παει κανα διμπαλο αυτη η δουλεια...παντως ως καχυποπτος παντα, οταν δεν δουλευει το τουρμπο, το αυτοκινητο λογικα θα ανεβαζει κανονικα στροφες ετσι δεν ειναι;;;υπαρχει περιπτωση να μην δουλευει το τουρμπο και να μην ανεβαινουν οι στροφες πανω απο 3.000;;;περιεργα τα πραγματα ρε παιδια...
  5. ελα ρε ominus...μου περασε και μενα απο το μυαλο να του βαλανε βενζινη..αλλα τι να πω..τοσο αμπαλοι;;;αυριο θα το παει καρεντα να δουμε τι παιζει
  6. Καλησπερα συμφορουμιτες...Μπαινω στο ψητο, οπως λεει και ο τιτλος..ο αδερφος μετα απο απροσδιοριστης ποιοτητας καυσιμου (polo 1.4 tdi μοντελο 14’) δεν ανεβαζει στροφες πανω απο 3k...λογικα εχει μπει σε safe mode...ειχε αναψει και το λαμπακι κινητηρα το οποιο εσβησε οταν εβαλε επωνυμο πετρελαιο..παρολο αυτα το αμαξι δεν ανεβαζει στροφες πανω απο 3k..πως βγαινουμε απο safe mode??μπορω να το κανω μονος μου ή να παω αντιπροσωπεια;;;ευχαριστω εκ των προτερων
  7. φτασαμε στο σημειο που η μαμα vw δινει εντολη σε ολους αντιπροσωπους της σε καθε λιπαντικο σερβις να αλλαζεται και η ταπα αποστραγγισης...το οτι μπορει ο αντιπροσωπος να μην σου αλλαξει καν αυτα που προβλεπει το σερβις ισως και πιο σημαντικα απο μια ταπα ή ροδελα παρολο αυτα με ξεπερναει...κατα τα αλλα η ταπα να αλλαζεται...αληθεια γιατι παλια δεν αλλαζοταν η ταπα στην τακτικη συντηρηση του αυτοκινητου;; Παντως εγω προσωπικα αν δεν δω διαρροη λαδιου απο κατω δεν αλλαζω κατι.Φυσικα δεν ειναι θεμα κοστους αλλα μια ροδελα ή ταπα ή βιδα εφοσον την βιδωνεις σωστα και την ξεβιδωνεις σωστα τι μπ
  8. λειτουργικη η καινουρια ταπα..κουμουτσα ομως ρε φιλε
  9. Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας στο ερωτημα μου...το λαδι ειναι το α και το ω στον κινητηρα...στην Ελλαδα ενας ιδιοκτητης που σεβεται το αυτοκινητο του εχει μεν την διαθεση να βαλει το καλυτερο στον κινητηρα του..παρολο αυτα πολλες φορες ισως και λογω αγνοιας αν οχι μαιμουδιας, το λαδι που μπαινει τελικα κακο κανει παρα καλο...το φορουμ μας και γενικα η ενημερωση σε τετοια θεματα προλαμβανουν πολλους κινδυνους που εγκυμονουν σε τετοιες περιπτωσεις... Η αληθεια ειναι οτι διαβαζοντας τα specs του lm πιο πανω σε σχεση με αυτες του castrol ψηθηκα υπερ του πρωτου...Βεβαια δεν
  10. παιδια σας διαβαζω με μεγαλο ενδιαφερον, αλλα νομιζω οτι το θεμα για τα λαδια στη χωρα μας δεν εχει τελος...παρολο αυτα ηθελα να κανω μια ερωτηση ισως και οφ τοπικ..ας υποθεσουμε οτι καποιος θελει να αλλαξει μαρκα στο λαδι του και να παει πχ απο castrol σε lm...κατα την αλλαγη σε διαφορετικης εταιριας λαδι πρεπει να γινει πλυση στο εσωτερικο του κινητηρα με καποιο εξειδικευμενο προιον πρωτα ή απλα βγαζεις ταπα, αδειαζεις τα παλια και βαζεις τα της κανουριας εταιριας που χεις επιλεξει;;εχω ακουσει να γινονται και τα 2..δηλαδη απλα αλλαγη και αλλαγη αφου πρωτα εχει προηγηθει η πλυση στο μοτερ.
  11. παντως ειτε μονος το φαγε ειτε αλλος αξιζε τον κοπο..το συγκεκριμενο αυτοκινητο θα ειναι εξισου εντπωσιακο και λασπωμενο βεβαια αλλα το γυαλισμα μην ξεχναμε ειναι και για προστασια
  12. πηγαινε στο συνεργειο σου και πες στον μηχανικο να βαλει το διαγνωστικο του και να πατε μια βολτα. οταν γραφω διαγνωστικο κουμπωμα πιο πανω εννοω να μπει το διαγνωστικο ( η φισα του στη θυρα του αυτοκινητου) την ωρα που το αυτοκινητο ειναι στο δρομο...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.