Εγω ειμαι υπερ της αποψης να μενει οπως ειναι το αμαξι.
Αν θες κατι ποι καλο και δυνατο μαζευεις λεφτα, προσεχεις αυτο που εχεις, το πουλας και αγοραζεις κατι αλλο.
Δε θα πειραζα τιποτα γιατι κανεις δεν ξερει οσα ξερει το εργοστασιο.
Για να σου δωσουν αλογα θα σου ψεκαζουν παραπανω βενζινη αρα θα ανεβει η καταναλωση. Ειναι σχεδον σιγουρο οτι καποια στιγμη θα εχεις προβλημα μηχανολογικο και θα τρεχεις.
Θα εμενα στις μεμβρανες και στην οροφη και τελος.
Και ουτε κι αν ληξει η εγγυηση να πας να το πειραξεις. Ουτε εξατμιση ουτε τιποτα. Εχεις ενα αμαξι που ποτε δε θα σε νοιαξει η βενζινη και με εγγυηση και ολα. Και μη σου πω ανανεωσε την αν ληξει σε περιπτωση που θες να ριξεις καποια λεφτα. Μην εμπιστευεσαι τον καθε πικραμενο που το παιζει μηχανικος γτ αν γινει η στραβη θα κανουν τους κινεζους και εσυ θα πληρωνεις.
Στην αντιπροσωπεια αν πας για σερβις και κανον κατι λαθος μετα αν πας να τους το πεις θα το φτιαξουν, εχεις μια εγγυηση ρε παιδι μου δεν παιζουν. Αν ομως το πας φτιαγμενο για σερις δε θα ασχοληθουν, θα πρεπει να ψαχνεις μηχανικους και αν θα ξερουν και ποιος ξερει τι μπορει να σου κανουν.