Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

takpanos

Members
  • Content Count

    779
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    26

takpanos last won the day on February 24

takpanos had the most liked content!

Community Reputation

205 Excellent

About takpanos

  • Rank
    VWClub Member

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5
  • Car's nickname
    Golf 1.6fsi sportline

Recent Profile Visitors

2,180 profile views
  1. Και ποιοι από δω μέσα δουλεύουν αντιπροσωπεία τότε μάστορα? Για πες. Σιγα μη πεις. Κοτσια μηδεν Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  2. Σιγά μη το κρατήσω 30 χρόνια. 10 χρόνια είχα το γκολφ με 5 30 προδιαγραφής 504 και δεν έκαιγε. 4 χρόνια τώρα το τιγκουαν με 504 πάλι δε καιει. Σιγά μην ακούσω εσένα να βάλω χοντροτερο να μη λιπαίνεται στα στενά τοιχωματα ενώ ο κατασκευαστής λέει 504. Εσένα που έχεις μείνει ακόμα στη δεκαετία του 80. Χάλασε λέει το αμάξι πελάτη σου που άλλαζε λάδια ανά 15000 και δε θα χάλαγε αν άλλαζε ανα 7500. Γελάνε τα τσιμεντα Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  3. Πώς θα βάλεις σε datsun σημερινό 5 30 ρε μάστορα? Μας δουλεύεις? Έτσι στηρίζεις τα λεγόμενά σου? Θα βάλεις χοντρό λάδι γιατί έτσι σχεδιάστηκε. Όσον αφορά το άλλο που λες ότι καταστράφηκε η μηχανή πελάτη σου επειδή άλλαζε λάδια ανά 15000 και όχι ανά 7500 είναι για γέλια. Εγώ στο δικό μου βάζω 504 προδιαγραφή και αλλαγές στο χρόνο η 15000. Σιγά μην αλλάζω κάθε τρεις και λίγο λάδι. Επίσης τα σημερινά λάδια ουδεμία σχέση έχουν με τα παλιά. Αν εγώ από Κρήτη πάω Έβρο δε θα αλλάξω λάδια αφού με ένα 5 30 καλυπτομαι Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  4. Και μένα ενα 10λ παίρνει και όχι ολο Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  5. Μάστορα δε βλέπεις ότι συμφωνούν μαζί μου πολλοί ενώ με σένα όχι? Δε καταλαβαίνεις ότι βάζοντας χοντροτερο λαδι σταματάς να καις λάδι όπως λες και ταυτόχρονα όμως σταματά να λιπαίνεται σωστά η μηχανή? Δεν έχει σχέση ότι αν περνά από το φίλτρο το χοντρό λάδι περνά και από τη μηχανή. Αυτά είναι βλακείες αφού το φίλτρο έχει και δίοδο ελεύθερη αν φράξει ώστε να μη βουλώσει και δε περνάει λάδι. Τα ίδια λέω συνέχεια αλλά δε θες να καταλάβεις. Άλλαξαν οι εποχές μάστορα που έβαζαν χοντροτερο λάδι η που έβαζαν άλλο το χειμώνα άλλο το καλοκαίρι. Πρεπει να κάνεις κάνα σεμιναριο Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  6. Όταν καις και βάζεις χοντροτερο δε λύνεις το πρόβλημα αλλά το σκεπαζεις. Νομίζεις ότι το λύνεις αλλά στην ουσία δημιουργείς μεγαλύτερο γιατί αφού το σκεπαζεις και δε καιει το χοντροτερο δε λιπαίνει στα σημεία που περνούσε το λεπτότερο. Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  7. Εκεί οφείλεται στο κακό σχεδιασμό των πιστονιων. Στη vw δεν υπάρχει κακός σχεδιασμός αλλά είναι φυσικό να καίει λίγο λάδι οπότε συνεχίζουμε στη προδιαγραφή του εργοστασίου για να λιπαίνεται σωστά το μοτέρ παντού και δε βάζουμε χοντροτερο λάδι για να αποτελιωσουμε νωρίτερα το μοτέρ. Αν καίει 1 λίτρο όμως στα 1000 τότε έχουμε πρόβλημα και τότε η κάνουμε επισκευή η βάζουμε όπως λες χοντροτερο για να καλύψουμε προσωρινά το πρόβλημα και το πουλαμε Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. Φίλε μου αφού είναι προδιαγραφής 502 και το αμάξι σου παίρνει 502 εσύ τι λες? Πόσο επιβεβαίωση θέλεις? Τόσο αναποφάσιστος είσαι? Συγνώμη για το ύφος αλλά άμα είναι να ψειριζουμε τη μαϊμού για φως φανάρι πράγματα τι να πω Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  9. Frankie λογικά εμεις έχουμε έλεγχο πίεσης μέσω abs έτσι? Δε χρειάστηκε κάτι ιδιαίτερο με την αλλαγή μπρος πίσω φανταζομαι Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  10. Πάμε άλλη μια για αυτούς που διαβάζουν για να μη πάρει στο λαιμό του κανέναν ο μάστορας. Όταν σου καίει λάδι αλλάζεις μάρκα αλλά συνεχίζεις την ίδια προδιαγραφή του αυτοκινήτου. Όχι επειδή έχει συμφέρον ο κατασκευαστής να χαλάσει και να σου πουλήσει κι άλλο αμάξι αλλά επειδή ο κατασκευαστής το έφτιαξε και το μελέτησε να δουλεύει με συγκεκριμένο λάδι. Αφήστε το μαστρομητσο να κάνει ότι θελει. Οι ανοχές παιδιά είναι μικρές και άμα βάζουμε χοντροτερο λάδι σκεπάζουμε το πρόβλημα αλλά δε το φτιάχνουμε γιατί είναι εκει. Παλιά βάζαμε άλλο λάδι τι καλοκαίρι και άλλο το χειμώνα. Οι εποχές άλλαξαν και μερικοί δε λένε να το καταλαβουν Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  11. Δε κάνεις περισσότερο σφίξιμο φίλε μου. Αλλάζεις κολλα Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  12. Παλιότερα έβαζες τα αμάξια μπρος με μανιβέλα μαστορα και οι ανοχές τους ήταν μεγάλες και έβαζαν χοντρό λάδι. Τώρα οι ανοχές είναι μικρές και αν δε βάλεις λεπτό λάδι ξεχνάς τη λίπανση. Άλλαξε το τίτλο από μάστορας σε μαστρομητσος. Μ αρέσει που ρωτάτε ρε παιδιά τι να βάλετε λες και δεν υπάρχει μανιουαλ και ο τύπος γράφει για πετρέλαιο με λάδι μαζί στο μοτέρ και ξέπλυμα. Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  13. Αυτή την αλλαγή τη συνιστούν όλοι οι κατασκευαστές οπότε άσε τι λέει ο υπεύθυνος. Πες του υπεύθυνου ότι άμα βάλεις δύο καινούρια μπροστά θα νομίζεις ότι τραβάει και κρατάει καλά το αμάξι και τότε θα φύγει το πίσω μερος Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  14. Έγραψες πιο πάνω "ακούω κάποιους να λένε για 10 60" και φαντάστηκα ότι λέγανε για το δικό σου αμάξι. Δεν έχει νόημα να μιλάνε για άλλο αμάξι και να σκέφτεσαι από το πουθενά μήπως κάνει στο δικό σου. Αυτοί μπορεί να έλεγαν και για φορτηγό. Θα μπαίνουμε στη λογική να δούμε αν κάνει στο δικό σου? Κοίτα τις προδιαγραφές σου και βάλε το αντίστοιχο και όχι τι λέω εγώ η ο αλλος Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  15. Πώς είναι δυνατόν να προτείνεις 10 60 σε αμάξι που έχει προδιαγραφή για 5 30 και 5 40? Πώς θα λιπανθει ο κινητήρας με το 60 λάδι όταν πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας? Πώς θα περάσει από τις μικρές ανοχές το χοντρό λάδι που λες? Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
×
×
  • Create New...