Οταν σηκωνει απλα ρελαντι γινεται παθητικη αναγεννηση απλα! Που σημαινει οτι ο κορεσμος εχει φτασει σε ενα σημειο (δεν θυμαμαι καλα νομιζω 48-50%) οποτε γινεται απλος καθαρισμος, λαμπακι αναβει(τελικα) οταν γινεται πολλες φορες ανεπιτυχως ο καθαρισμος (παθητικος) και πλεον εχουμε ενεργητικο με την υποβοηθηση εξτρα φεκασμου πετρελαιου! Το οποιο εχει και τα μειονεκτημα του πανω στο λαδι. Οταν πλεον δεν γινει και τοτε επιτυχης ο καθαρισμος τοτε αναγκαστικα χρειαζεται επισκεψη (υπαρχει περιπτωςη να μπει και σε safe mode) στο συνεργειο-φαρμακειο για να στο καθαρισουν αυτοι με αλλον τροπο. Ειτε ψεκαζωντας πριν το φιλρο dpf ειδικο καθαριστικο ειτε βγαζωντας εξω ολο το downpipe μεχρι και τον μεσαιο συνδεσμο και καθαρισμος εποτοπου.