Polo-tdi
Members-
Posts
50 -
Joined
-
Last visited
About Polo-tdi
User Information
-
Gender
Male | Άνδρας
-
Δήμος
Θεσσαλίας - Τρικκαίων
-
Νομός
Τρικάλων
Other Info
-
Car Type
Polo 6R1 (2010)
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Polo-tdi's Achievements
VWClub Member (1/1)
12
Reputation
-
Ετησιως 30.000km περιπου. 90% επαρχιακο οδικο δικτυο και 10% πολη
-
Οκ καταλαβαμε οτι εχεις πολλα λεφτα για πεταμα αλλωστε! Δεν πειραζει πετα τα χαρτια ειναι ετσι κι αλλιως! Εννοειτε οτι και εγω δεν θελω να καπνιζουν τα diesel και το καθε αυτοκινητο οχι ομως εις βαρος των κατοχων τους (οικονομικα κλπ)
-
Σαφως και δεν αναφερομαι μονο στα vw! Εννοειτε ολα τα euro 5 με dpf ανεξαρτητως μαρκας εχουν θεματα! Αυτο θα επρεπε να το λυσουν οι κατασκευαστες διοτι δεν παιρνουμε αυτοκινητα να τα οδηγαμε μονο υπο συνθηκες συγκεκριμενες!
-
Αν κανεις πολλα χιλιομετρα δυστυχως ειναι μονοδρομος το diesel! Επισης και το αεριο ειναι καλη λυση αλλα οχι για ολους τους κινητηρες δυστυχως
-
Απορω γιατι δεν σκαζουν ολοι 15000ευρω και τον ανηφορο να παρουν euro 5 αυτοκινητο! Τι στο καλο τα κανουν τα λεφτα μασουρια...
-
Οποτε θες ελα να με γνωρισεις απο κοντα να μου πεις τις μαγκιες σου! Πισω απο το πληκρολογιο πες οτι θες!! Και οταν με δεις κρινε ποιος γεννηθηκε σημερα η χθες...
-
Οταν σηκωνει απλα ρελαντι γινεται παθητικη αναγεννηση απλα! Που σημαινει οτι ο κορεσμος εχει φτασει σε ενα σημειο (δεν θυμαμαι καλα νομιζω 48-50%) οποτε γινεται απλος καθαρισμος, λαμπακι αναβει(τελικα) οταν γινεται πολλες φορες ανεπιτυχως ο καθαρισμος (παθητικος) και πλεον εχουμε ενεργητικο με την υποβοηθηση εξτρα φεκασμου πετρελαιου! Το οποιο εχει και τα μειονεκτημα του πανω στο λαδι. Οταν πλεον δεν γινει και τοτε επιτυχης ο καθαρισμος τοτε αναγκαστικα χρειαζεται επισκεψη (υπαρχει περιπτωςη να μπει και σε safe mode) στο συνεργειο-φαρμακειο για να στο καθαρισουν αυτοι με αλλον τροπο. Ειτε ψεκαζωντας πριν το φιλρο dpf ειδικο καθαριστικο ειτε βγαζωντας εξω ολο το downpipe μεχρι και τον μεσαιο συνδεσμο και καθαρισμος εποτοπου.
-
Παιδια εχει βαλει κανεις κιτ ξενον h7 σε φαναρια με 2 λαμπες δλδ. Τοποθετησα εγω χθες στην μεσαια και δεν βλεπω τιποτα μπροστα μονο λιγο δεξια και αριστερα και χαμηλα κατω! Τα προβολακια μου φεγγουν πιο δυνατα!! Τι γινεται μηπως φταιει κατι ; Τα φαναρια παρατηρησα εχουν στην μεσαια σκαλα ενα μικρο πραγμα μπροστα απο εκει που κουμπωνει η λαμπα! Μηπως φταιει αυτο και εμποδιζει το φως;;
-
Οχι ακομη! Θα καταργησω και εγω το dpf και μετα θα το παω δυναμομετρο! Υπολογιζω καπου εκει να βγαλω 130-140 αλογα
-
Μια χαρα ωραιος! Και εγω εβαλα προγραμμα etuners ! Αλλο αμαξι τελειως!
-
Μπροστα στον κινητηρα απο ενα σωληνακι παροχης βενζινης που ερχοτανε απο πισω, το αμαξι δεν εχει μπροστα επιστρεφομενα. Ο ρυθμιστης ειναι πισω στο φιλτρο βενζινης.
-
Καλησπερα παιδια,μηπως γνωριζει καποιος τι πιεση βενζινης πρεπει να μας δειξει ενα οργανο μετρησης σε polo 1.4 16v 101ps bbz κινητηρας. Μας μετραει στο ρελαντι 5 bar με φιλτρο βενζινης 4bar ομως
-
Day Out @ Καρδίτσα Κυριακή 22 Μαϊου Λίμνη Πλαστήρα
Polo-tdi replied to chris_87's topic in Meetings / Events
Και εγω πιθανον μεσα ειμαι- 13 replies
-
- 1
-
- καρδίτσα
- λίμνη πλαστήρα
-
(and 4 more)
Tagged with:
-
Οποτε τι ειναι καλο να βαζουμε απλο πετρελαιο η premium ? συνηθως τα diesel τα παιρνουμε για οικονομια και οχι για επιδοσεις! Εγω ειχα ακουσει οτι το απλο πετρελαιο δημιουργει πιο πολυ βλεννα στο φιλτρο με συνεπεια να βουλωνει ενω το premium οχι και τοσο!
-
Ακριβως αυτο αισθανομουν και εγω οτι με απλο πετρελαιο πηγαινε καλυτερα το αμαξι εβγαζα πιο πολλα χιλιομετρα και γενικα ειχε ησυχη λειτουργια! Το επιβεβαιωσα και σε toyota auris d4d και σε polo 1.6 tdi και σε opel astra 1.7d