Jump to content

O Palios

Members
  • Posts

    369
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

O Palios last won the day on March 19 2017

O Palios had the most liked content!

About O Palios

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Other VW car

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

O Palios's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

121

Reputation

  1. Μετα απο διαφορες μετρησεις , καταφερα να εχω οργανο που να μπορει θεωρητικα παντα να μετραει την ζωη του λαδιου . Σε σχεδον 33 χιλιομετρα , εκ των οποιων το 25% ειναι καθαρα πολη και το 75% εθνικη , η ζωη του λαδιου μειωθηκε κατα 0.3% περιπου σε θεωρητικο σερβις των 10κ χλμ . Με απλα μαθηματικα 33/3=11κ , αρα με 25/75 και με το "παχυ" 40αρι λαδι ,οριακα περναει το φραγμα των 10κ χλμ η ζωη του λαδιου . Ας το σκεφτουν καλυτερα οσοι ειναι καθε μερα σε κινηση και θελουν να κανουν 15κ χλμ αλλαγες λαδιων... ( οσο ειμουν στην πολη , κατεβασε σε 3.5 χλμ , 0.1% αρα 3.500 χλμ για το 100% της ζωης του λαδιου σε 100% κινηση πολης...)
  2. Polo 1.2 tdi και εγω . Το τιμονι χρησιμοποιει και υγρα . Τα εχεις αλλαξει ποτε ; Στα 60κ που εχω περιπου , τα εχω αλλαξει δυο φορες για να αποφυγω ( ει δυνατον ) ζημια στο συστημα τιμονιου , κανενα υγρο δεν ζει για παντα στην μηχανη .Νομιζω εχει ηλεκτρικη αντλια που τα κυκλοφορει .... αρα μαλλον αυτο θα φταιει σε εσενα .
  3. Τελικη ταχυτητα και οι αναλογες μετρησεις φυσικα... 27.3 λιτρα ( 456 cc/min ) ανα ωρα στα 164 ειναι 16.6 λιτρα στα 100 χλμ/ωρα σε τερμα γκαζι και τελικη... 525 CO2 κατα την διαρκεια επιταχυνσης εως στην τελικη ... 40 C στην εισαγωγη σε τελικη... 95 C στην τελικη (98 κατα την διαρκεια επιταχυνσης, απο ενα σημειο και μετα στη 5η κρυωνε...) 1700 bar πιεση στην αντλια πετρελαιου.... 1.4 bar μεγιστη πιεση τουρμπινας ( εχω δει εως 1.5 αλλα οχι σημερα...)
  4. https://www.pitchsidemanager.com/ Χαλαρο αλλα εθιστικο. Η καθε σεζον κρατα καπου 2 μηνες . Μετραγραφες , φιλικα , κυπελλα , οτι χωραει ο νους σας . Καθαρο μανατζερ παιχνιδι . Αξιζει να του ριξετε μια ματια ( και δυο... ) . Δεν χρειαζεται να εισται ολη την ωρα online ,ολα τρεχουν οπως τα σεταρετε , αλλα αν θελετε καλους παιχτες , θελει ψαξιμο... Προειδοποιηση :Δεν ειναι ευκολο αλλα θα κολλησετε......
  5. Ενας απο τους πολλους λογους που δεν τα πειραζεις..... Εχω εξηγησει πολλακις γιατι η (καθε) εταιρια προτεινει συγκεκριμενα λαδια .Πρωτον καθαρο μαρκετινγκ και τα αναλογα deals (και κερδη φυσικα ) και δευτερον την εννομη ελεγχομενη φθορα της μηχανης σε ευλογο χρονικο διαστημα που πλεον το οχημα θα θεωρηται παλιο και δεν θα υπαρχει εγγυηση.Δεν τους συμφερει να κραταμε και 30 χρονια τα οχηματα, δεν υπαρχει "μαρουλι" για αυτους ετσι.Τα μπεκ ομως ειναι εντελως αλλη ιστορια γιατι την αφορουν αμεσα την καθε εταιρια. Εαν το μπεκ δεν κατασκευαστει σωστα απο την εταιρια ισουτε με συντομη καταστροφη μηχανης αρα και αποζημιωση . Ετσι λοιπον τα φτιαχνουν καλα για να κρατανε αρκετο καιρο και περαν της εγγυησεως με σωστη συντηρηση . Το αντιθετο της μηχανης δηλαδη με τα σερβις που προτεινουν . 30κ χιλιομετρα 1ο σερβις ισουτε με καταστροφη μηχανης αλλα οι περισσοτεροι εφ οσων πανε με τα στανταρ της εταιριας εκει αλλαξαν λαδια ,εεε; Ουτε 10κ δεν κρατανε τα λαδια σε Ελλαδα, δεν εχουμε δρομους Αμερικης (π.χ.) . Συνοψιζοντας λοιπον, τα λαδια συμφερει την εταιρια να τα κραταμε παρα παρα πολυ για να φθειρεται "υπουλα" η μηχανη και φυσικα οταν εκτος εγγυησης καιμε 2-3 λιτρα λαδι απο αλλαγη σε αλλαγη δυο λυσεις υπαρχουν , ανακατασκευη η πουλημα , αρα εδω τους πληρωνουμε εμεις . Το αντιθετο ειναι με τα μπεκ .Εαν χαλασουν συντομα ,μας πληρωνουν αυτοι αρα δεν τους συμφερει να προτεινουν περεταιρω σκαλισμα γιατι με το πρωτο fail μπεκ ως κατασκευαστικο λαθος μας δινουν μπονους μια τζαμπα ανακατασκευη το λιγοτερο .
  6. Σωστος τροπος ; Βρες μου μια αυτοκινητοβιομηχανια που οριζει να βγαινουν απο καθε λογης "πτυχειουχο" τα μπεκ και να καθαριζονται με τον κατ' αυτους "σωστο τροπο". Δεν λεω οτι ειναι 100% σωστο να βαζουμε και μεσα στο ντεποζιτο "πραγματα" ( εγω βαζω 2Τ π.χ.) αλλα σιγουρα δεν επεμβαινω με φυσικο τροπο επανω στην μηχανη και κατ' επεκταση ακομα και εαν θεωρησουμε ολους τους τροπους που δεν οριζονται απο την εταιρια λαθος , εχω το λιγοτερο % λαθους στον τροπο αυτο . Περαν του εργαστηριου της εταιριας και μερικων πολυ λιγων εξειδηκευμενων και εγκεκριμενων εργαστηριων που ακολουθουν τα στανταρ της ιδιας της εταιριας ( και παλι αμφιβολο, απλως το "μεροκαματο" προσπαθουν να εξασφαλισουν και αυτοι...) κανενας αλλος δεν μπορει κα "καθαριζει" τα μπεκ.Τι πιεση ;Τι υγρο καθαρισμου;Τι ολικη διαρκεια καθαρισμου; Ποσο συχνος παλμος; και ενα καρο ακομα ερωτησεις που εαν ρωτησεις καποιον απο αυτους το μονο που θα σου πουν ειναι "Θες να στα καθαρισω η να συνεχισω τον φραπε;" . Δεν ειναι ERG ξερεις για να τριψεις την καπνα μονο και να την ξανακουμπωσεις επανω....Τωρα εαν μιλησουμε για ανοιγμα των μπεκ για χρηση ανταλλακτικων λογω φθορας ,αλλαζει το πραγμα .Εκει ειναι ολα φιξαρισμενα και δεν υπαρχει περιπτωσει να κουμπωσει κατι λαθος....
  7. Εγω απλως ριχνω καμια φορα λιγο καθαριστικο για μπεκ πετρελαιου μεσα και δεν κανω τιποτα αλλο . Τα μπεκ στο εμποριο κοστιζουν (1.2 tdi εχω ) απο 300-450 ευρω το ενα . Στα δικα σου 90κ χιλιομετρα εχεις εξοικονομισει απο εναν ιδιου κυβισμου αλλα βενζινα κινητηρα περιπου 6-8κ ευρω απο την διαφορα καυσιμου .Αρα δεν ειναι προβλημα εστω το 1κ ευρω που αναφερεις , τα εχει βγαλει τα λεφτα του . Συνοπτικως, μην κανεις τιποτα , ισως κανενα καθαριστικο που και που και εισαι ενταξει . Οτι δεν σε ενοχλει, μην το ενοχλεις ....
  8. Μου το ειχε κανει και εμενα καποτε για μερικα δευτερολεπτα ακριβως τα ιδια αλλα μολις το εσβησα και το ξανα εβαλα μπροστα , δεν το ξανα παρουσιασε . Διαγνωση σαν κωδικος βλαβης ; p0205 Ηλεκτρικο δηλαδη προβλημα το πιο πιθανον στο μπεκ το οποιο μπορει να ειναι απο τιποτα ( οπως ειναι σε εμενα εως τωρα ) εως αλλαγη μπεκ ισως .... Αυτο ισως ειναι και απο "σκουπιδακι" στα μπεκ (καπνα εννοω) το οποιο δεν επιτρεπει σωστη ροη καυσιμου προς τον κυλινδρο και αναγκαζει την ECU να δωσει διαφορετικες "ηλεκτρικες" εντολες για την λειτουργια του συγκεκριμενου μπεκ . Edit : Πολυ παλια μoυ το ειχε ξανακανει αλλα για αλλο λογο και απο δικη μου απροσεξια, ειχα αλλαξει φιλτρο αερα μονος μου και ξεχασα να "φυσωσω" τον MAF... φυσικα το καταλαβα αμεσως....
  9. Ολα αυτα μου τα ψιθυρισε ενα πουλακι στο αυτι. Αλλα μου ψιθυρισε και κατι αλλο . Οτι ολα αυτα τα κανουν γιατι τα πετρελαια κρατανε πολλα χιλιομετρα και μπαινουν μεσα οι εταιριες. Εαν δε , εχουν και την δεουσα προσοχη και την πρεπουσα συντηρηση , οι αντιπροσωποι κλαινε με μαυρο δακρι . Αρα τι πρεπει να κανουν ; "Νεες" τεχνολογιες σε στυλ λαγουδακι της Duracell . Φυσικα εκει τα αναλωσιμα ειναι πιο ακριβα και πιο ντελικατα . Μια κουβεντα εχω να πω ...κρατηστε τα ντιζελακια οσο περισσοτερο μπορειτε και μετα απο τετοιες ανακοινωσεις , τα ματια δεκατεσσερα στα σερβις και στα αναλωσιμα ( ναι , για τα λαδια αναφερομαι κυριως ) που χρησιμοποιουνται . Επισημος στοχος τους πλεον ειναι να ξεκανουν τα ντιζελ για να μας κανουν να αγορασουμε νεα μη-ντιζελ ,ηλεκτροκινητα . Την τσεπη τους κοιτανε , δεν τους νοιαζει τιποτα αλλο . Προσοχη !!
  10. Οι narrowband γνωριζουν 3 μονο πραγματα , πλουσιο κανονικο και φτωχο,δεν μπορουν να πουν με ακριβεια τι γινεται στην μηχανη . Εφ οσω (υποθετω) μπορω να βλεπω πραγματικες σε χρονο μετρησεις ,ειναι wideband . Το παρατηρησα και απο το οτι θελει 2-3 λεπτα για να διαβασει το οργανο ,αρα πρεπει να ζεσταθει καπως το στοιχειο που εχει μεσα, κατι που τα narrowband δεν εχουν . https://www.enginebasics.com/EFI Tuning/AF Ratio Basics.html
  11. Ψαχνοντας λιγο στο διαδυκτιο βλεπω οτι υπαρχουν δυο AFR , ενα commanded και ενα measured/actual . Το πρωτο ειναι το επιθυμητο αλλα δεν παει να πει οτι αυτο χρησιμοποιει η εκαστωτε μηχανη . Το δευτερο ειναι αυτο που πραγματικα χρησιμοποιει η εκαστωτε μηχανη και ειναι οι πραγματικες συνθηκες . Η στοιχειομετρικη αναλογια και για τα πετρελαια ειναι περιπου οπως και της βενζινας αλλα θεωρητικα περνουν εντολη για πιο φτωχα μιγματα . Αυτο ειναι το commanded . Το actual ομως ειναι αυτο που πραγματικα χρησιμοποιει η μηχανη και παιζουν πολλα ρολο , απο ποιοτητα καυσιμου εως και εγω δεν ξερω τι αλλο . Αυτο που βλεπω εγω δεν ειναι το commanded αλλα το actual . Πολυ πιθανον να ευθυνεται και η διορθωση που εγινε με την αναβαθμιση για τα καυσαερια αλλα οπως βλεπω ,χωρις να ειμαι σιγουρος , εαν δεν υπαρχει προβλημα λειτουργιας της μηχανης δεν ειναι υποχρεωτικο να ταιριαζει το actual με το commanded . ( Θα τσεκαρω εαν υπαρχει στα PID κατι αναλογο με τον λαμδα να δω τι τιμες εχει εκει και θα ξανα ποσταρω ) Edit : Εχει οργανο O2Sensor1 Eq . Αυτο ειναι κατα καποιο τροπο ο λαμδα . Το εβαλα και στο ρελαντι μου εδειχνε 0.8 αρα επιβεβαιωνει τα γνωστα και φυσικα τα λεγομενα του @vasilisrx8 οτι λειτουργει φτωχο . Μολις πατησα λιγο γκαζι στο ρελαντι κατεβαινε εως το 0.5 . Μεγαλυτερο του 1.0 ειναι πλουσιο ,μικροτερο του 1.0 ειναι φτωχο . Ελα ομως που ακομα με μπερδευει το AFR measured οργανο ....
  12. Αυτο ηξερα και εγω αλλα μεχρι..αποψε..... Edit: Εαν ειχε προβλημα δεν θα περπαταγε και θα ξεπλενονταν στο καυσιμο αλλα μαλλον τα αντιθετα συμβαινουν. Ικανοποιητικες επιδοσεις στον δρομο και οικονομικο.
  13. ...και εδω σταθερο γκαζι....
  14. .... εδω το ρελαντι ...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.