Jump to content

olspookishmagus

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

About olspookishmagus

  • Birthday 07/25/1980

Contact Methods

  • Website URL
    https://olspookishmagus.wordpress.com/about/
  • ICQ
    223540535
  • Jabber
    olspookishmagus@jabber.org
  • Skype
    olspookishmagus

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Νέας Ιωνίας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

olspookishmagus's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Λοιπόν, τα μέχρι στιγμής νεότερα δεν είναι ευοίωνα. Στο συνεργείο έλεγξαν είπαν πολλαπλασιαστές, αισθητήρα λ και ότι είναι καλά. Αποδίδουν το πρόβλημα στην κακή ποιότητα καυσίμου. (Με πόσο κατάλοιπο να έχει μία «βενζίνη 100 οκτανίων» πια;) Και μας έχουν αφήσει μέχρι στιγμής με τα εξής δεδομένα: - να το πάρουμε και να ελπίσουμε μήπως το πρόβλημα ξεπεραστεί από μόνο του - να αγοράσουμε καινούρια μηχανή - να πουλήσουμε το αυτοκινήτο όπως είναι Θα σας ενημερώσω αλλά μέχρι τότε ότι πρόταση ή ιδέα έχετε, ευπρόσδεκτη και επιθυμητή.
  2. Ακριβώς αυτό το συναίσθημα. Δεν ήθελα να πατήσω το γκάζι μέχρι τέρμα για να δω πως θα ανταποκρινόταν αλλά από όταν έβλεπα ότι δεν ανταποκρίνεται στις μικρές αλλαγές χρησιμοποιούσα την ήδη υπάρχουσα δύναμη του για να το φέρω σε στάση και να το σβήσω με ασφάλεια οποτεδήποτε αυτό συνέβαινε. Είναι όπως το περιγράφεις, σαν να ρετάρει και να τρέμει. Καθώς επίσης κοιτάζοντας το στροφόμετρο σε αυτές τις καταστάσεις όταν συνέβαιναν, έβλεπα ότι το στροφόμετρο κάπως χόρευε μεταξύ 800-600 στροφών και οποτεδήποτε έκανε να πέσει λίγο παρακάτω σαν να έπαιρνε τα πάνω του και ανέβαινε για να ανέβει πάλι κάπου λίγο πιο πάνω από τις 800 και τούμπαλιν.
  3. Γεια σας και πάλι. Θα αναφερθώ σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω τις τελευταίες 'μέρες τώρα με το VW Golf 5 της οικογένειας μου. Ενόσω είχα ξεκινήσει να πάω ένα ταξίδι στα μισά του ταξιδιού άρχισε να μου αναβοσβήνει αυτό το λαμπάκι: Έκανα στην άκρη και έσβησα τη μηχανή και περίμενα λίγο. Αφότου το ξεκίνησα ξανά το λαμπάκι δεν άναψε πάλι παρά μόνο όταν η μηχανή άρχισε να δουλεύει πιο πολύ (μετά τα 90km/h) ή όταν ζορίζοταν στις ανηφόρες. Στην ανάπαυλα αυτή διάβασα το βιβλίο και υπέθεσα ότι ενδεχομένως να οφείλεται σε κακή ποιότητα καυσίμου (βάζουμε πάντα _μόνο_ αμόλυβδη 100 οκτανίων). Για το ταξίδι αυτό υπήρχε βενζίνη μέσα από ανεφοδιασμό από πρατήριο από όπου βάζουμε συχνά και συμπλήρωσα κι εγώ βενζίνη από πρατήριο από το οποίο βάζουμε συχνότερα. Στην επιστροφή τα πράγματα έδειχναν να κυλούν ομαλά μέχρι που βγήκα στην Εθνική Οδό όπου τα πράγματα γίνανε και λίγο επικίνδυνα. Όταν το αυτοκίνητο ξεπέρασε τα 110km/h άρχισε πάλι να αναβοσβήνει το λαμπάκι και μάλιστα σχεδόν αμέσως παρέμεινε σταθερά αναμένο. Κατόπιν μάλιστα, όσο κι αν κατέβαζα ταχύτητες δεν ανταποκρινόταν στο γκάζι οπότε και προσπάθησα να έρθω όσο το δυνατόν ομαλότερα στην Λ.Ε.Α. και να δω τι μπορώ να κάνω. Έκανα το ίδιο που είχα κάνει και πριν μετά από περίπου 5 λεπτά ξαναξεκίνησα την μηχανή και ολοκλήρωσα το ταξίδι μου με το λαμπάκι να είναι μονίμως αναμένο προσέχωντας να μην οδηγώ πάνω από τα 110km/h (αλλά ούτε και κάτω από τα 80km/h). Το αυτοκίνητο αυτήν την στιγμή βρίσκεται σε συνεργείο και περιμένω την διάγνωση. Ποια είναι η γνώμη σας; Έχει συμβεί σε κανέναν σας κάτι τέτοιο; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις, θα ενημερώσω όταν έχω νεότερα.
  4. Καλησπέρα. Η μπαταρία με την οποία αγόρασα το Golf Mk5 μου παρέδωσε σήμερα, εν μέρω θέρους και διακοπών, πνεύμα. Ήταν μία: ZAP 45Ah 370A 12V 548 58 ETH545108036 Βρίσκομαι τώρα στην ευρύτερη περιοχή: Λογγού - Καμμένων Βούρλων - Λαμίας. Τα φώτα σας για την ελάχιστη χωρητικότητα μπαταρίας να αγοράσω όπως και από που στην περιοχή. Ευχαριστώ πολύ όσους απαντήσουν.
  5. Όχι βουητό, κάνει ένα τακ όταν πλησιάσεις να τερματίσεις το τιμόνι το οποίο δεν το ακούς. Εάν επαναφέρεις λίγο το τιμόνι προς το κέντρο και το κάνεις επαναλαμβανόμενα τότε το ακούς σίγουρα. Και το ακούς πολύ περισσότερο όταν με στραμμένο το τιμόνι κοντά στο τέρμα κάνεις όπισθεν όπου εκεί ακούγεται πολύ περισσότερο. Δεν θα τον έλεγα φυσιολογικό ήχο, δεν το είχα ξανα-ακούσει και δεν το πήγα στην αντιπροσωπεία.
  6. Καλησπέρα. Σε Golf 5 παρατήρησα ότι όταν το τιμόνι φτάνει στο τέλος της διαδρομής του, είτε στα αριστερά αλλά και είτε στα δεξιά, ακούγεται ένας θόρυβος. Το αυτοκίνητο πήγε στο συνεργείο και ο μηχανικός διέγνωσε μία επικείμενη αλλαγή σε «ρουλεμάν που βρίσκεται πάνω από το αμορτισέρ». Σε δική μου έρευνα διάβασα ότι ενδέχεται αυτό να οφείλεται απλά σε «υγρά τιμονιού». Η γνώμη σας;
  7. Καλώς σας βρίσκω. Ιδιαίτερους χαιρετισμούς στους τακτικούς θαμώνες του vwclub.gr.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.