Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

JimiSS

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About JimiSS

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Νομός
    Ημαθίας

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5
  • Car's nickname
    GT
  1. Θα κάνω αυτή τη δοκιμή για να αποκλείσω και τη περίπτωση μπεκ που δε νομιζω να φταίει αυτό. Επίσης ανέβασα log 14,15,20 που ζήτησε ο nikdev να μου πει τη γνώμη του, το log ειναι με τρίτη όπως είπαμε. Περιμένω σχολιασμό! Υπάρχει κανένα how to αλλαγής μπεκ μήπως για να μη πάω στα τυφλά; LOG-01-014-015-020.CSV
  2. Καλησπέρα στη παρέα και πάλι, επιστροφή εδω γιατί το πρόβλημα που είχα με missfire στο 4ο κύλινδρο δε λύθηκε με αλλαγή μπουζί αλλά και τράμπα οποιοδήποτε πολλαπλασιαστή απο άλλο κύλινδρο στο 4ο, το πρόβλημα παραμένει σταθερά στο 4ο. Να τονίσω πως το check engine, όποτε ανάβει, ανάβει μόνο σε cold start και προς το τελείωμα, αναβοσβήνει μερικές φορές και σβήνει εντελώς. Μετά από αυτό αν ζεσταθεί το αυτοκίνητο ότι και να κάνεις, όπως και να πας ακόμα και μέχρι κόφτη με 3η, 4η δεν ξανακάνει το παραμικρό κάτι που κατα την άποψή μου αποκλείει να είναι μπεκ. Πλέον αρχίζω να πιστεύω πως οφείλεται σε κάπνα στις βαλβίδες και σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω για αρχή το power foam της amsoil μήπως και δω κάποια βελτίωση για να βεβαιωθώ και να προχωρήσω σε πιο δραστική διάγνωση-καθαρισμό αν χρειαστεί. Παραθέτω το log του σφάλματος από το VCDS για να πάρετε μια ιδέα.. Επίσης να προσθέσω μια υπόνοια που έχω, ότι το check ανάβει συχνότερα όταν το αυτοκίνητο κινείται εκείνη τη περίοδο μέσα στη πόλη παρά όταν υπάρχει ταξίδι στη μέση αν και μπορεί να είναι καθαρά σύμπτωση αλλά αν όντως ισχύει και είναι απο κάπνα ίσως ''ξεκαπνίζεται'' κατά ένα ποσοστό στο ταξίδι και δε το παρουσιάζει κατευθείαν. Κάτι άλλο που παρατήρησα χαζεύοντας στα mesuring blocks του κινητήρα group 26 είναι χαμηλότερο knock sensor voltage, 0.156V στον 4ο, από ότι στους άλλους 3 που ήταν 0.312V στο ρελαντί αν και δε ξέρω τι σημαίνει και αν μπορεί να φανερώνει κάτι. Πάει κάπου το μυαλό σας για τα αίτια τους πιο έμπειρους; Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας!
  3. Καλησπέρα, και το δικό μου είναι το rcd 300 που δεν είναι MP3 αλλά έχει τα μαύρα κουμπιά όχι ασημί σα το δικό σου και από το vcds έχει άλλο κωδικό μοντέλου BVX 016 0023. Υποθέτω πως απλά είναι άλλο μοντέλο (πιο παλιό;) και απλά δε δέχεται τη κωδικοποίηση το +1 ενώ αν βάλω +2 το παίρνει κανονικά. Από ψάξιμο σε φόρουμ εξωτερικού όλοι λένε ότι aux παίρνει μόνο το μοντέλο με MP3 αλλά το δικό σου λες είναι το απλό.. τι να πω δεν έχω καταφέρει να βγάλω άκρη ακόμη. Έχω την εντύπωση πως είναι midline όποτε ούτε αυτό πρέπει να φταίει. (Είναι golf gt όποτε από midline και πάνω βγαινουν έχω την εντύπωση)
  4. Καλησπέρα σε όλους, πριν λίγες μέρες με το που έβαλα μπρος το αυτοκίνητο σε cold start αναβόσβησε 2-3 φορές το check και έμεινε σβησμένο. Σήμερα που το σύνδεσα στο διαγνωστικο μου βγάζει τα παρακάτω: Πιστεύω είναι πολλαπλασιαστής γιατί το αυτοκίνητο κοντεύει 150κ χιλ και απο οτι θυμάμαι απο το book service δεν αλλαξε ποτέ. Μπουζιά έχουν καμια 30κ χιλ οπότε νομίζω ακόμα δε χρειάζονται αλλαγή. Μόλις βρω χρόνο θα κάνω και τράμπα 3ο με 4ο πολλαπλασιαστή για να είμαι σίγουρος. Αν παω για αλλαγή τι πολλαπλασιαστές να προτιμήσω; Μανίσιους, beru, απο r8; Μελλοντικά σκέφτομαι και για stage 1 οπότε αν είναι να αλλάξω να βάλω κάτι με προοπτικές. Θα έβαζα r8 αλλά είδα ότι θέλει και αντάπτορα και ξενέρωσα. Επίσης ισχύει οτι τώρα που κοντεύει να τα φτύσει ο ένας σιγά σιγά έρχονται και οι επόμενοι ή δεν είναι αναγκαίο να πάω για τετράδα; Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και σορρυ για τον βομβαρδισμό ερωτήσεων
  5. Καλησπέρα, δοκίμασα πρόσφατα να αλλάξω τη κωδικοποίηση και στο δικό μου rcd 300 μιας και το καλώδιο aux με το βύσμα με τη θήκη για να μπει δίπλα από το esp είναι στο δρόμο αλλά όταν άλλαζα το τελευταίο ψηφίο από μηδέν που ήταν σε +1 μου έβγαζε error 31:request out of range και δε το έπαιρνε σαν αλλαγή, παρέμενε το αρχικό (0020200 αντί για 0020201 που προγραμματίζω). Τι μπορεί να πηγαίνει στραβά; τι άλλο μπορώ να δοκιμάσω για να το πάρει; επισυνάπτω και φωτό
  6. Πως μπορούμε να ορίσουμε τα προβολάκια να ανάβουν αντί για τα φώτα πορείας στις λειτουργίες coming-leaving home;
  7. Όχι ο εργοστασιακός διακόπτης δεν είχε auto επιλογή, άσχετα που λόγο φθοράς έβαλα από 6αρι με auto επιλογή στην οποία πλέον απλά ανάβουν τα φώτα όποτε και αν το γυρίσεις εκεί, είτε μέρα είτε νύχτα. Λογικά δε θα μπορώ μέσω vag com με κάποιο τρόπο να το τσεκάρω για 100% σιγουριά; εκεί θα ήθελα λίγη βοήθεια
  8. Σε υπερευχαριστώ! Γλίτωσα από πολλά νταβατζιλίκια σε συνεργεία με τις πληροφορίες σου
  9. Πρόσφατος κάτοχος ενός golf mk5 gt και καλωδίου (κινεζιά) vag com 11.11. Θα ήθελα τη βοήθεια σας για το τι πρέπει να κοιτάξω για να δω αν το αυτοκίνητο μου έχει αισθητήρα φωτός για να ενεργοποιήσω το coming-leaving home ώστε να ανάβει μόνο το βράδυ.
  10. Σε ευχαριστώ για την επιβεβαίωση! Γνωρίζεις μήπως τον ακριβή κωδικό του ανταλλακτικού που θα χρειαστώ; γιατί νομιζω δεν κάνουν όλοι σε όλα
  11. Καλησπέρα στη παρέα, νεός κάτοχος ενός μεταχειρισμένου κόκκινου Golf mk5 GT με ~150Κ κμ το οποίο είναι φουλ εξτρά εκτός από cruise control! Ετσι και μετά από πολύ ψάξιμο και διάβασμα στο πληρέστατο φορουμ σας μπαίνω σιγά σιγά σε κλίμα τοποθέτησης ενός απλά θα ήθελα κάποιες τεχνικές λεπτομέριες από τους πιο γνώστες για το τι κωδικό πρέπει να έχει το εξάρτημα που θα αγοράσω και να μου επιβεβαιώσετε αν όντως θα δουλέψει μόνο με κωδικοποίηση και υποστηρίζεται από τον εγκέφαλο τιμονιού μου. Να αναφέρω πως εχει το κλασικό τριάκτινο τιμόνι χωρίς paddles, δεν ειναι πολυλειτουργικό και έχει τη μικρή οθόνη στο καντράν (νομίζω αυτά χρειαζόταν να αναφερθούν απο οτι εχω διαβάσει). Επισυνάπτω το log που αναφέρεται στο τιμόνι για να δείτε κωδικούς και να μου πείτε αν οντως υποστηρίζεται cc απο τον εγκέφαλο τιμονιού μου και αν ναι, τον κωδικό εξαρτηματος που είναι συμβατός. Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl Part No SW: 1K0 953 549 AF HW: 1K0 953 549 AF Component: Lenksδulenmodul 634 0070 Coding: 0000012 Shop #: WSC 01279 785 00200 VCID: 76E9977C01DC22E No fault code found. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις τόσες πληροφορίες και πλεον θα τα λέμε πιο συχνά αγου η αγορά έγινε
×
×
  • Create New...