Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Zaratoustras

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Zaratoustras last won the day on July 13 2019

Zaratoustras had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About Zaratoustras

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δυτικής Ελλάδας - Πατρέων
  • Νομός
    Αχαΐας

Other Info

  • Car Type
    Other VW car

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Καλοταξιδο. Ειναι εν μερη λογικο να ειναι λιγο αυξημενος, αφου τα λαστιχα ειναι καινουρια αν και εχουν σχετικα χαμηλο θορυβο κυλησης. Ο καθενας εχει διαφορετικο μετρο συγκρισης αναλογα στο τι εχει συνηθισει και αναλογα την ακοη του. Δεν εχω μπει στο GTI απο τα Polo AW, αλλα στο δικο μου ταπεινο TSI ο θορυβος κυλησης απο 15αρες εως 17αρες ζαντες που εχω δει ειναι σε καλα επιπεδα. Ισως επειδη το σιροκο ειναι μια κατηγορια πιο πανω σαν αυτοκινητο να ηταν διαφορετικο σε αυτον τον τομεα, οποτε να ειναι θεμα συνηθειας. Γνωμη μου ειναι πως αν δεν ακους περιεργους ηχους δεν υπαρχει λογος ανησυχιας. Αν παρολαυτα θεωρεις οτι κατι δεν παει καλα τοτε μπορεις να πας στην αντιπροσωπεια μπας και σε κατατοπησουν λιγο ή σε καποιο βουλκανιζατερ.
  2. Περιπου. Οταν ειναι κρυο κανει εναν θορυβο οταν μπαινει η 2α και σε καποιες λιγες περιπτωσεις μπερδευει 1η-2α και ακους τα γραναζια να βρισκουν. Λογικα αυτο θα κανω αν δεν βγει. Αλλα Πατρα δεν υπαρχει αλλη οποτε μετα παω Αθηνα λογικα ή Κορινθο ισως.
  3. Λοιπον. Μιλησα με τα παιδια που προγραμματισαν το αυτοκινητο και επειδη ειναι ακομη σε εγγυηση μου ειπαν το εξης "Πηγαινε και ζητα να σου αλλαξουν το κιβωτιο γιατι ο,τι και να κανεις τωρα, αν εχει προβλημα καποια στιγμη θα στο βγαλει". Η αληθεια ειναι πως εχουν δικιο, αφου μου το εξηγησαν και το σκεφτηκα διαφορετικα. Θα αξιζε ας πουμε να το εκανα προληπτικα αυτο με το προγραμμα στο DSG οπως το εχω στο μυαλο μου. Αλλα οσες φορες και να το εχω παει στην αντιπροσωπεια μου λενε οτι παει μια χαρα κτλ δεν ακουν κατι εστω κι αν εχει ακουστει, τους το ειπα και το αρνηθηκαν. Αν λοιπον παω και πω με ενοχλει ο θορυβος που ακουγεται κτλ θελω να το αλλαξετε, εκει το αλλαζουν ή θελουν να το ακουσουν κι αυτοι, να το καταλαβουν κτλ;
  4. Σκεφτομαι τον προγραμματισμο DSG κυριως γιατι εχω δει για διαφορα προβληματα που βγαζουν και εταιριες που μεσω προγραμματισμου λυνουν πολλα απο αυτα τα προβληματα (π.χ. TVS).
  5. Η θερμοκρασία λαδιού είναι στα ίδια επίπεδα, ίσως και λίγο καλύτερα θα έλεγα όλως περιέργως. Δηλαδή πριν είχα δει μαξ 105 και τώρα γύρω στα 102-103 αλλά τώρα για κάποιο λόγο πέφτει πιό εύκολα πάλι στους 90-95. Δεν θυμάμαι να σου πω την αλήθεια, αύριο θα το τσεκάρω αλλά πρέπει να ήταν 0,6 εργοστασιακά και τώρα λίγο πάνω από 1.(με επιφύλαξη λέω τα νούμερα γιατί δεν τα θυμάμαι καλά) Επόμενο βήμα πραγματικά δεν ξέρω, από πρόγραμμα στο dsg ή εξάτμιση και εισαγωγή μέχρι φρένα, αναρτήσεις κτλ δεν έχω αποφασίσει ακόμη. Θα ανεβάσω και ένα βιντεάκι κάποια στιγμή μέσα στην εβδομάδα πιστεύω.
  6. Εχω το τελευταιο, Mk6(AW). Μοντέλο 2018, μετά του 17' που άλλαξε. Το μαλλι στην προσφορα πηγε στα 360€. Η VW λεει αλλαγη λαδιών και φιλτρο λαδιού κάθε 15.000 χιλιόμετρα και φίλτρο αέρως στα 30.000. Τα πρώτα 15.000 έκανα αυτό που έλεγε η VW και είδα ότι το αμάξι ήθελε νωρίτερα συντήρηση, πράγμα το οποίο περίμενα και θα έκανα ούτως ή αλλως. Τώρα είμαι στα 20.000 και η διαφορά όταν άλλαξα λάδια, φίλτρο λαδιού και αργότερα φίλτρο αέρως ήταν πολύ αισθητή. Το πρόγραμμα που έχω τώρα δηλαδή είναι κάθε 8.000 χιλιόμετρα περίπου αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού και καθάρισμα φίλτρου αέρως αφού είναι K&N. Το πρόγραμμα δεν απαιτεί κάποια διαφορετική συντήρηση αλλά εξαρτάται πάντα πώς το οδηγάς. Έχει διαφορά το τι λάδια θα βάλεις, αν κάνεις ταξίδια ή μόνο πόλη, αν το πατάς γενικά και το ζορίζεις ή οχι κτλ.
  7. Καλησπέρα στο φόρουμ. Εδώ και 1μιση χρόνο βρίσκεται στην κατοχή μου το νέο πόλο με το 7αρι DSG ξηρού συμπλέκτη και τα 95 άλογα. Τις εντυπώσεις μου από το αυτοκίνητο τις θεωρώ περιττές με την πληροφόρηση που υπάρχει στο ίντερνετ, οπότε θα περάσω κατευθείαν στα του προγράμματος. Επειδή το αυτοκίνητο θα πήγαινε 1ο στάδιο με ένα φίλτρο K&N στο φιλτροκούτι του, ναι μεν έψαξα αρκετά πού θα μπει το πρόγραμμα αλλά έπαιξε ρόλο και η τιμή, αφού είναι ένας απλός προγραμματισμός και όλοι προσφέρουν πάνω κάτω τα ίδια. Βάση κοστολογίου δηλαδή, τοποθεσίας αλλά και ονόματος πήγα στη Revlimit εκμεταλλευόμενος μία Χριστουγεννιάτικη προσφορά. Το αυτοκίνητο δυναμομετρήθηκε πριν και μετά το πρόγραμμα όπου έβγαλε 100,3 άλογα και 19 κιλά ροπής μαμά, ενώ μετά έβγαλε 130 άλογα και 23 κιλά ροπής. Απ'όσο με είχαν ενημερώσει και τα παιδιά εκεί θα έπαιρνε περίπου 6,1% λιγότερα άλογα σε σχέση με το να ήταν χειροκίνητο λόγω μετάδοσης, περισσότερων γραναζιών κτλ. Όντως από άλλα πόλο που είδα χειροκίνητα τα μαθηματικά το επαληθεύουν. Εντυπώσεις από το πρόγραμμα τώρα. Η διαφορά στο δρόμο είναι αισθητή, πλέον το αυτοκίνητο ακούγεται πίο ζωηρό, είναι πιό πρόθυμο στο γκάζι του, όντως έχω παρατηρήσει ότι τραβάει από λίγο πιό χαμηλά(κυρίως η 2α τραβάει αρκετά καλύτερα σε ανηφόρες χωρίς να χρειάζεται να αλλάζει 1η-2α τόσο όσο πριν). Χαίρομαι το αυτοκίνητο δηλαδή αρκετά περισσότερο θα έλεγα σε οποιαδήποτε διαδρομή και κυρίως σε ανάβαση βουνού με στροφές. Εκεί που πραγματικά είναι η μέρα με τη νύχτα είναι όταν το αμάξι είναι φορτωμένο, πραγματικά δεν το πίστευα. Αν έκανα μια σύγκριση θα έλεγα πως με 5 άτομα μέσα τώρα ίσως πηγαίνει καλύτερα απ'ότι πριν με 2 άτομα. Σε αυτόν τον τομέα είδα και τη μεγαλύτερη διαφορά. Ένας τομέας που με απασχολούσε και με απασχολεί ακόμα είναι η κατανάλωση. Το αυτοκίνητο πριν, εντός σε συγκεκριμένη διαδρομή με πολύ και απότομη ανηφόρα έκαιγε γύρω στα 8-9(λίτρα/100 χιλιόμετρα όλες οι καταναλώσεις που θα αναφέρω). Πλέον στην ίδια διαδρομή καίει 12-14 όταν είναι κρύο και περίπου 11 όταν είναι λίγο πιό ζεστό. Σε συνθήκες πόλης σταμάτα-ξεκίνα, φανάρια κτλ είναι στα ίδια επίπεδα σχεδόν και εξαρτάται από το πόδι. Σε αυτοκινητόδρομο πάλι είναι σχεδόν τα ίδια, ίσως 0,5 κάτω σε σχέση με πριν αλλά ταξιδεύει 120-130 αρκετά πιό άνετα. Όταν το πατάω είναι περίπου 1 λίτρο πάνω αλλά σε σχέση με το πόσο παραπάνω δίνει, και 3-4 λίτρα πάνω να ήταν(να πω την αλήθεια περίμενα να είναι 4-5 λίτρα πάνω) αξίζει το κάθε ευρώ. Δεν έχω έρθει ακόμη σε επικοινωνία με τον προγραμματιστή καθώς περιμένω ότι ίσως το αυτοκίνητο με τους σένσορες, το κιβώτιο κτλ κάνει adapt ακόμη στα νέα δεδομένα και γι'αυτό να καίει περισσότερο. Το άλλο είναι πως επειδή λένε ότι με το πρόγραμμα όταν το πατάς καίει πάρα πολύ(αυτό ισχύει σε σχεδόν όλα τα προγράμματα σε όλα τα αυτοκίνητα), επειδή προφανώς θέλει περισσότερη δύναμη στις ανηφόρες, να κάνει scale το καύσιμο με υψηλό ρυθμό. Με λίγα λόγια σύμφωνα με την οδήγησή μου σε κανονικούς ρυθμούς το αυτοκίνητο πριν μου έβγαζε περίπου 600χλμ με ένα τεπόζιτο μέχρι να είναι η βελόνα κοντά στο λαμπάκι(λίγο πάνω, λίγο κάτω), ενώ τώρα με παρόμοια οδήγηση αλλά το πατάω και λίγο πραπάνω μου βγάζει γύρω στα 500χλμ. Το αν αξίζει ή όχι δεν μπορώ να το κρίνω για τον καθένα ξεχωριστά, ούτε μπορώ να πω πως όλα τα προγράμματα είναι ίδια άρα και θα έχετε την ίδια εμπειρία με εμένα, προσωπικά όμως θεωρώ ότι αξίζει σε σχέση με τη χαρά που μου προσφέρει. *Άνοιξα το τόπικ κυρίως για να γίνει συζήτηση για το πρόγραμμα, αφόυ έχω μιλήσει και με άλλους κατόχους και είδα πως υπάρχει πολύ ενδιαφέρον. Παρόλαυτά επειδή με ενδιαφέρει η βελτίωση του αυτοκινήτου και σε άλλους τομείς έχω ψάξει λίγα πράγματα που ίσως ενδιαφέρουν καποιους, ή αντίστοιχα κάποιος να ξέρει κάτι που δεν γνωρίζω οπότε αν θέλετε κάτι περεταίρω ρωτήστε με είτε σε πμ είτε εδώ ώστε να το διαβάσουν κι άλλοι.
  8. Εχω διαβασει για μια εταιρια, την TVS, η οποια ασχολειται με το λογισμικο του σασμαν και ουσιαστικα το κανει να δουλευει σωστα αλλα δεν το εχω ψαξει περισσοτερο. Στην Ελλαδα παντως με μια γρηγορη ερευνα δεν ειδα να υπαρχει κατι. Εχω δει να κανουν μετατροπη απο 7αρη σε 6αρη αλλα δεν ξερω λεπτομερειες. Αρα λες να αξιζει? Τι συντηρηση του κανεις περιπου?
  9. Περιεργα πραγματα. Κι εγω εχω κουραστει να το πηγαινω να το κανουν βολτα να μην ακουν τιποτα και μολις το παιρνω ολοι οι ηχοι ειναι παλι εκει. Καλο θα ηταν να ανοιγε ενα καινουριο τοπικ.
  10. Ακριβως το ιδιο κανει και σε εμενα σε πολο του 18' 1.0 tsi. Ενα βραδυ ο γδουπος ηταν τοσο δυνατος που νομιζα οτι επεσε η ποδια και τη σερνω ολοκληρη σε χαλικια. Το εχω παει 4-5 φορες στην αντιπροσωπεια, το κανουμε βολτα με τους αρχιμηχανικους και δεν βρισκουν κατι. Τους ζητησα, εφοσον ειχα κλεισει ραντεβου, να το σηκωναν ωστε να το εβλεπαν απο κατω αλλα μου ειπαν φερτο λιγο πριν ληξει η εγγυηση.
  11. Ωραιος φιλε ευχαριστω. Θα παω να ρωτησω και απο κοντα περισσοτερες λεπτομερειες. Τελικα εβαλες κατι εσυ?
  12. Συγγνωμη για την καθυστερηση και ευχαριστω για τις απαντησεις. Το χρησιμοποιω καθημερινα ειναι η αληθεια και μεσα σε ενα χρονο εχει κανει σχεδον 20.000 χιλιομετρα, αλλα θα ηθελα το "κατι παραπανω" προσωπικα. Η αληθεια ειναι πως για προγραμμα με εξατμιση ολοσωμη μου παει γυρω στα 1000€. Ιντερκουλερ δεν χρειαζεται, μου ειπαν, γιατι ειναι μικρη η τουρμπινα απ'οσο εχω δει.
  13. Η αληθεια ειναι οτι βολευει πολυ, και ειδικα στην εκδοση που το πηρα αντι να εχει 5αρι μηχανικο, η διαφορα ειναι μεγαλη. Καλη αναρωση για το γονατο και υπομονη Κι εγω αυτο θα κανω(ισως βαλω και ενα τελικο αλλα θα πρεπει να κοψω το μαυρο που βρισκεται χαμηλα στον προφυλακτηρα και σκεφτηκα αντι να το εκοβα να εβαζα ενα τετοιο μαυρο απο gti αν υπαρχει και βρω), το μονο που με προβληματιζει ειναι το κοψιμο της εξατμισης. Θα προτιμουσα μια ολοσωμη ωστε να εχει μονο ενα κοψιμο παρα να εχει κοπει σε 2-3 σημεια. Στο προγραμμα αυτο που ειπες το εχω σκεφτει κι εγω αλλα δεν ειχα ρωτησει, βλεπω ομως οτι πολλοι βαζουν αυτες τις δυο επιλογες αν οχι περισσοτερες και τις επιλεγουν μεσω του cruise control.
  14. Ευχαριστω κομπλε. Εγω εχω κανει 14.000 μεχρι στιγμης. Κι εγω με το γκαζι ειμαι ικανοποιημενος, και προσπερασεις κανει και ανηφορες ανεβαινει χωρις να ζοριζεται πολυ, αλλα παντα θελω το κατι παραπανω(σε λογικα πλαισια). Εγω το πηρα με dsg λογω προβληματος με τα γονατα μου και λογω του οτι στην οικογενεια εχουμε και ειχαμε παντα χειροκινητα και ηθελαν μια αλλαγη οι μεγαλυτεροι για οταν το χρησιμοποιουν.
  15. Εμενα μου ειπαν οτι με προγραμμα και εξατμιση απο downpipe και πισω θα παρει γυρω στα 30 αλογα γιατι χανει 6% λογω dsg. Που ρωτησες αν επιτρεπεται?
×
×
  • Create New...