Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Zaratoustras

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Zaratoustras last won the day on July 13

Zaratoustras had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About Zaratoustras

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δυτικής Ελλάδας - Πατρέων
  • Νομός
    Αχαΐας

Other Info

  • Car Type
    Other VW car

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ωραιος φιλε ευχαριστω. Θα παω να ρωτησω και απο κοντα περισσοτερες λεπτομερειες. Τελικα εβαλες κατι εσυ?
  2. Συγγνωμη για την καθυστερηση και ευχαριστω για τις απαντησεις. Το χρησιμοποιω καθημερινα ειναι η αληθεια και μεσα σε ενα χρονο εχει κανει σχεδον 20.000 χιλιομετρα, αλλα θα ηθελα το "κατι παραπανω" προσωπικα. Η αληθεια ειναι πως για προγραμμα με εξατμιση ολοσωμη μου παει γυρω στα 1000€. Ιντερκουλερ δεν χρειαζεται, μου ειπαν, γιατι ειναι μικρη η τουρμπινα απ'οσο εχω δει.
  3. Η αληθεια ειναι οτι βολευει πολυ, και ειδικα στην εκδοση που το πηρα αντι να εχει 5αρι μηχανικο, η διαφορα ειναι μεγαλη. Καλη αναρωση για το γονατο και υπομονη Κι εγω αυτο θα κανω(ισως βαλω και ενα τελικο αλλα θα πρεπει να κοψω το μαυρο που βρισκεται χαμηλα στον προφυλακτηρα και σκεφτηκα αντι να το εκοβα να εβαζα ενα τετοιο μαυρο απο gti αν υπαρχει και βρω), το μονο που με προβληματιζει ειναι το κοψιμο της εξατμισης. Θα προτιμουσα μια ολοσωμη ωστε να εχει μονο ενα κοψιμο παρα να εχει κοπει σε 2-3 σημεια. Στο προγραμμα αυτο που ειπες το εχω σκεφτει κι εγω αλλα δεν ειχα ρωτησει, βλεπω ομως οτι πολλοι βαζουν αυτες τις δυο επιλογες αν οχι περισσοτερες και τις επιλεγουν μεσω του cruise control.
  4. Ευχαριστω κομπλε. Εγω εχω κανει 14.000 μεχρι στιγμης. Κι εγω με το γκαζι ειμαι ικανοποιημενος, και προσπερασεις κανει και ανηφορες ανεβαινει χωρις να ζοριζεται πολυ, αλλα παντα θελω το κατι παραπανω(σε λογικα πλαισια). Εγω το πηρα με dsg λογω προβληματος με τα γονατα μου και λογω του οτι στην οικογενεια εχουμε και ειχαμε παντα χειροκινητα και ηθελαν μια αλλαγη οι μεγαλυτεροι για οταν το χρησιμοποιουν.
  5. Εμενα μου ειπαν οτι με προγραμμα και εξατμιση απο downpipe και πισω θα παρει γυρω στα 30 αλογα γιατι χανει 6% λογω dsg. Που ρωτησες αν επιτρεπεται?
  6. Καλησπερα στο φορουμ και καλη αρχη ξανα. Εδω και ενα χρονο ειμαι κατοχος του Polo AW 1.0tsi (B01G ειναι το τουρμπο αν δεν κανω λαθος) 95ps dsg DQ200 με κωδικο κινητηρα CHZ. Απο την πρωτη στιγμη που ηρθε στα χερια μου σκεφτομαι τη βελτιωση, οπως και με το προηγουμενο μου αυτοκινητο το οποιο λογω του οτι ηταν ατμοσφαιρικος ο κινητηρας δεν αλλαξα κατι. Εδω ομως που υπαρχει το τουρμπο αλλαζουν τα πραγματα. Προς το παρον το μονο που εχω κανει ειναι να αλλαξω εισαγωγη αερα στο τουρμπο με ανοξειδωτο σωληνα και ενα ελευθερο φιλτρο αερος. Σκεφτομαι να ξεπερασω το 1ο σταδιο και να παω κατευθειαν σε 2ο σταδιο με ενα προγραμμα, downpipe, καταλυτη και τελικο(το μεσαιο καζανακι ειναι ελευθερο). Και εδω ειναι που γεννιουνται ολες οι αποριες. 1) Για προγραμμα μεχρι στιγμης εχω δει για Revlimit και E-tuners οπου οι τιμες τους παιζουν στα 450€. Ποιον να προτιμησω? Υπαρχουν αλλοι αξιολογοι σε αυτη την τιμη? (για revo οπου εψαξα, περα του οτι ξεφευγει λιγο η τιμη γενικα, για το αυτοκινητο μου δεν υπαρχει ακομα και δεν ξερω πως θα συμπεριφεροταν μαζι με τις υπολοιπες αλλαγες περιφερειακων) 2) Εχει κυκλοφορησει ο συγκεκριμενος κινητηρας αρκετα ωστε να εχουν εμφανιστει τα κουσουρια του ή ειναι νεος ακομη και ειναι λιγο πειραματικα τα προγραμματα? 3) Αξιζει να αλλαξω την ψυξη του τουρμπο σε Intercooler? 4) Μια βαλβιδα ανακουφισης(σκαστρα) θα βοηθουσε το αυτοκινητο ή θα εριχνε την αποδοση του? Και κατα ποσο αξιζει η αγορα της? 5) Υπαρχει καποια αλλη αλλαγη που θα βοηθουσε το αυτοκινητο να πηγαινει καλυτερα προσθετωντας αν ειναι δυνατον και καποια αξιοποιστια? 6) Μια 17" ποιοτικη ζαντα(π.χ. Rota, Work, O.Z. κτλ) θα βαρενε πολυ το αυτοκινητο? Σαν τελικο σταδιο στο αυτοκινητο στο μακρυπροθεσμο μελλον με την προϋποθεση το αυτοκινητο να μην βγαλει τιποτα τρελες ζημιες ειναι να μπει ενα μεγαλυτερο τουρμπο. (π.χ. GT2554R) Κατα ποσο αυτο αξιζει και τι αλλαγες χρειαζεται να γινουν ωστε να ειναι ετοιμο το αυτοκινητο για το μεγαλυτερο τουρμπο? Την ερωτηση αυτη την κανω γιατι φανταζομαι πως αν βαλω το προγραμμα οταν εχω το φιλτρο και την εξατμιση μονο, μετα αν μπουν και αλλα πραγματα πανω θα χρειαστει επαναπρογραμματισμος, οποτε θελω να ειμαι οσο το δυνατον πιο ετοιμος σε λογικα πλαισια χωρις να λεω οτι απαραιτητα πρεπει να ετοιμασω το αυτοκινητο για μεγαλυτερο τουρμπο και μετα να μπει το προγραμμα. Περι εγγυησης μου εχουν πει πως αν κανω αλλαγες και εμφανιστει καποια βλαβη αλλα δεν φταιει η αλλαγη τοτε με καλυπτει η εγγυηση. Πιστευω ομως πως αν βαλω προγραμμα ας πουμε και δεν δουλευει μετα καποιος διακοπτης απο τα παραθυρα λογω εγκεφαλου θα με βγαλουν εκτος. Εχει κανεις καποια εμπειρια περι του θεματος? Συγγνωμη για το σεντονι και ξερω οτι ειναι πολλες οι ερωτησεις αλλα εστω και αν καποιες απο αυτες μου απαντηθουν θα ημουν ευγνωμων.
  7. Απ'οτι βλεπω στο δρομο και απο φιλους/γνωστους πολλοι εχουν προγραμμα απο Revlimit οι οποιοι αχολουνται κυριως με vag, οποτε πιστευω καλο θα ηταν να μπει ως επιλογη.
×
×
  • Create New...