Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

pafsi

Members
  • Content Count

    208
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

pafsi last won the day on May 8

pafsi had the most liked content!

Community Reputation

88 Excellent

About pafsi

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Καλαμαριάς
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    T-Roc

Recent Profile Visitors

259 profile views
  1. Πολύ ευχαριστημένος, με αθόρυβο και χωρίς το παραμικρό τρέμουλο το ρελαντί, κατά πάγια τακτική αλλάζω λάδια πάντα σε 7.500-8.000 km επειδή κινούμαι αρκετά σε πόλη, κατανάλωση δεν έχω δει πάνω από 100-150 ml τα οποία συμπλήρωσα πρόσφατα με περίπου 2.800 χλμ που τα έχω μέσα και βέβαια δεν μιλάω για κατανάλωση εντός πόλης, αλλά για 3-4 ταξίδια που έκανα με ταχύτητες μεταξύ 120-170 km/h...κι επειδή το παρακολουθώ τακτικά, στην πόλη δεν χάνει σταγόνα...
  2. Θα με ενδιέφερε κι εμένα η διαδικασία update SD...κατ' οίκον! Ενημερωτικά πάντως, να προσθέσω ότι : προ 15 περίπου ημερών που αποφάσισα να κάνω ενημέρωση της SD του Navigation, η αντιπροσωπεία μου είπε ότι πρέπει να πάω σε αυτούς την κάρτα διότι δεν γίνεται απ' το σπίτι (!)...Την έβγαλα, την πήγα, την κράτησαν..Χ6 24ωρα (!!) και την ξαναπήρα πίσω με ενημερωμένους τους χάρτες έως 7/2019 (13 μήνες πίσω!..Μιλάμε για προχώ καταστάσεις !!)
  3. Όντως ξεκίνησε με περγαμηνές, αλλά στην πορεία.. 'θύμωσε' (!), θυμώνοντας και υποψήφιους αγοραστές...Όταν δουλεύει σωστά (στις αρχές) διαπιστώνει κάποιος ότι πράγματι ένα πολύ καλό κιβώτιο...Ωστόσο, δεν αγαπάει τη ζέστη και τις συχνές αλλαγές ταχυτήτων μέσα σε πόλη, με αποτέλεσμα να φθείρονται πολύδισκο ή Mechatronic (τουλάχιστον για το DQ 200 που φοράει το δικό μου)...Άρα, γενικώς ακατάλληλο για Ελλάδα και κυρίως το καλοκαίρι (παραδοχή γνωστού μου τεχνικού, υπαλλήλου αντιπροσωπείας VW)...Η αντοχή του, είναι μέχρι περίπου 150.000 km...Τουλάχιστον στις αντιπροσωπείες, τεχνικοί με κατάρτιση + απαιτούμενα εργαλεία για σωστή επιδιόρθωση ή σωστή αντικατάσταση, δυστυχώς στην Ελλάδα δεν υπάρχουν... Βοήθειά μας!!
  4. Είναι γεγονός, πως είναι λίγα τα λιπαντικά που αναγράφουν όλες τις τιμές στα specs τους… Μου θύμισες τώρα και μια περίπτωση με την TOTAL πριν κανα 6μηνο, που τους είχα ρωτήσει μέσω μεϊλ το γιατί στα επίσημα specs του Total Quartz Ineo 5W-30 δεν αναφέρονται π.χ. HTHS, TBN κλπ, και αν είναι δυνατόν να με ενημερώσουν, η απάντηση τους ήταν (άκουσον άκουσον!) ότι "αποτελούν μυστική φόρμουλα της εταιρίας και δεν γίνεται να γνωστοποιηθούν" (!!!)... Συμφωνώ επίσης, ότι τα mobil ανήκουν στην υψηλή κατηγορία καλών λαδιών…Ωστόσο, το δοχείο / ετικέτα που εμφανίζεται στο link που ανέβασες, δεν νομίζω ότι κυκλοφορεί στην Ελλάδα σαν σύνθεση υλικού (ίσως και specs)..Μπορεί να κάνω και λάθος, βέβαια. Συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφεις, σε ο,τι αφορά στα φαινόμενα ‘μαϊμού’ λαδιών ειδικά στη χώρα μας και της ανυπαρξίας ελεγκτικών μηχανισμών…Είναι βέβαια και ένας από τους κύριους λόγους που οι περισσότεροι ψαχνόμαστε με μάρκες και χαρακτηριστικά, χωρίς και πάλι να είμαστε σίγουροι ότι έχουμε επιλέξει το καλύτερο για το αμάξι μας….Φαύλος κύκλος το λάδι ! Πάντως, θέλω να πιστεύω ότι τα Amsoil που χρησιμοποιώ είναι original, καθώς 1) οι Αμερικάνοι - απ’ όσα διαβάζω / ακούω - δεν παίζουν με τα λάδια παραγωγής τους και 2) τα κάνω παραγγελία και μου έρχονται από τον επίσημο εισαγωγέα (όχι ότι και πάλι είμαι 100% σίγουρος!!!)
  5. ....και με ελλιπή ενημέρωση στα specs, για λοιπούς βασικούς δείκτες (απ' όσο βλέπω στο link που ανέβασες)...
  6. Ναι, το αμάξι είναι 8 μηνών (12/2019). Το είχα λάβει υπ’ όψιν μου ότι αυτά τα λάδια στο δοχείο τιτλοφορούνται ως engineered for…Ωστόσο, στο BITOG (λίστα Ιανουαρίου 2018) που το είχα ψάξει, η VW το έχει ως approved και αυτό με παρακίνησε να το βάλω + κάποιες πολύ καλές εντυπώσεις 2-3 γνωστών μου, οι οποίοι βέβαια το ‘φορούσαν’σε BMW. Από τα δύο λάδια που γράφεις, τo Mobil 1 Esp 5w30 το έχω μεν σε υπόληψη, αλλά δεν το χρησιμοποίησα ποτέ και σε κανένα αυτοκίνητο μου (όλα εργοστασιακά) διότι…σκιάχτηκα (!) από όσα διάβαζα ή και άκουγα κατά καιρούς για μαϊμουδιές στο συγκεκριμένο προϊον!. Όσο για το Liqui Moly Toptec 4200 5w30, το έβαζα επι 4 χρόνια στο Passat B7 (1,4 tsi – 122 hp) που μέχρι προ 2ετίας κυκλοφορούσα και δεν έχω άσχημες εντυπώσεις. Ας πούμε ότι το βαρέθηκα (!) και ότι ήθελα κάτι άλλο για τον 1,5 κινητήρα που έχω τώρα με τα 150 hp και ο οποίος έχει κάποιες μικρές διαφοροποιήσεις σε σχέση με τον 1,4 των 122 hp. Το Amsoil, πράγματι έχει χαμηλότερες τις συγκεκριμένες τιμές που αναφέρεις σε σχέση με τα άλλα δύο, αλλά το θέμα μου είναι ότι πλέον έχω σχεδόν καθημερινά cold start (1-2 / ημέρα) και ο δείκτης 68,4 στους 40 C με εξυπηρετεί περισσότερο και γι αυτό η επιλογή μου (εκτός βέβαια των θετικών ως άνω σχολίων που ανέφερα)..Το δε 11,6 στους 100 C δεν το θεωρώ κακή τιμή, καθώς απο τον ρυθμό που ανεβάζω θερμοκρασία στα υψηλά φορτία (γκάζια > 130 km) και στη συνέχεια την κατεβάζει πολύ γρήγορα, νομίζω πως δείχνει ότι το συγκεκριμένο λάδι έχει καλή απαγωγή θερμότητας / θερμική αγωγιμότητα. Άλλωστε, η πλειονότητα των λιπαντικών 5w-30 κάπου εκεί γύρω κινείται, με πολυ μικρές διαφορές (11,6 - 11,8)...Any way..τα πολλά πολλά με πατιλίκια κλπ τα έχω κόψει εδω και κανα 2-3 χρονια, οπότε οι θερμοκρασίες μου δεν ξεπερνούν συνήθως τους 110 - 115 C...
  7. 502 / 505, όχι 502 / 504 (sorry!)...Κατά τα λοιπά, ορθώς ομιλείς !!
  8. Λογικά είσαι σε προδιαγραφή 504.00 / 507.00...Αν είσαι και ψείρας όπως λες, προσωπικά θα σου πρότεινα αυτά που έχω καταλήξει και χρησιμοποιώ στο δικό μου T-Roc : AMSOIL...Βέβαια λίγο 'τσιμπημένη' η τιμή τους (14 € / λίτρο) αλλά αξίζουν....
  9. Το κέρδος με δικά σου λάδια, είναι περισσότερο...Επιπλέον, πήγαινε σε συνεργείο εκτός ΕΤΕΑ, με δικά σου λάδια + φίλτρο...Δεν χάνεις την εγγύηση..
  10. 1) Το δικό μου είναι με DSG7 και αυτό ήταν ο κύριος λόγος - κίνητρο που πλήρωσα εξ αρχής για την επέκταση...Ωστόσο, εκ των υστέρων διαπίστωσα απο συζητήσεις ότι ούτε μαστόρι για να το φτιάξει δεν έχουν, εαν συμβεί κάτι ! 2) με ληγμένη τη 2ετια και εαν τελικά δεν προβείς σε επέκταση, όχι μόνο θα "τους την πείς"...άλλαξε τους τον αδόξαστο στο μπινελίκι !
  11. Αλαλούμ...Εμένα, όταν το παρέλαβα τον 12/2019, μου είχαν πει "τώρα με την παραλαβή προχωράς σε επέκταση, διότι μετά δεν γίνεται"...και το έκανα ! Η δε τιμή, ίδια μέχρι και τώρα : 395 €....Είναι οι κλασικές 'μαγκιές' για να σε βάλουν στο λούκι στα σίγουρα και από την αρχή...Όπως και το ότι εσύ τους το ζητάς 2 χρόνια μετά και δήθεν στο προσφέρουν κατ' εξαίρεση (παπαριές!), αλλά πάρε και το πεναλτάκι σου (+168 €) για τη δήθεν εξυπηρέτηση που σου κάνουμε (ξαναπαπαριές!)...Κοινώς : κοροϊδία + εκμετάλλευση εν ψυχρώ. Προσωπικά, και ειδικά εάν το αμάξι τσουλάει νορμάλ μέχρι στιγμής, εγώ δεν θα επιχειρούσα πρόσθετη εγγύηση με τέτοιο κόστος και με κάτι ψιλογράμματα (ψιλοπεριοριστικούς όρους) που περιέχει η συγκεκριμένη επέκταση (ζήτησε να διαβάσεις πρώτα τους όρους της). Είναι όμως καθαρά δική σου απόφαση, κυρίως αν αυτό σε κάνει να νοιώσεις ψυχολογικά πιο ήσυχος.
  12. Προσυπογράφω όσα λές!...Τα ίδια και στο δικό μου, με 7.800 χλμ (DQ 200)...Με πλήρη ακινησία (όπως πρέπει, δλδ) θορυβώδης οι μετακινήσεις λεβιέ όταν παρκάρω...Βάζοντας στο Ν, εν συνεχεία βάζοντας χειρόφρενο, η επόμενη κίνηση π.χ. για Ρ είναι θορυβώδης..Επίσης και ειδικά όταν είναι ζεστό, σε αργή πορεία, κροταλίζει στο κόψιμο ταχύτητος όταν πρέπει πρέπει να κατεβάσει π.χ. απο 3η σε 2η...Ασε που όταν είμαι με χαμηλή ταχύτητα (20-30 χλμ / ωρα) και διασχίζω δρόμο με αρκετές επιφανειακές ανωμαλίες, εκεί κάνουν πάρτυ τα κροταλίσματα που τα ακούω έχοντας ανοιχτό παράθυρο!...Το DSG δεν θα φτιάξει ποτέ...Κουβαλάει ατέλειες από γενέσεως του...Δυστυχώς...
×
×
  • Create New...