Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

pafsi

Members
  • Content Count

    100
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

pafsi last won the day on January 8

pafsi had the most liked content!

Community Reputation

28 Excellent

About pafsi

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Καλαμαριάς
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    T-Roc

Recent Profile Visitors

83 profile views
  1. 1) Το ΤΒΝ το δίνει 9,4-11..Τραγικά υψηλό σε 5W-30..Φαντάζομαι πόσο θειική τέφρα, φωσφόρο, θείο έχει το λάδι μέσα (!) 2) ΑΡΙ = SL (!!)Παραμένουν λάτρεις του παρελθόντος (προ 20ετίας)! 3) Υποτονικό ιξώδες στους 100 C 4) Πού είναι η αναφορά για το ιξώδες στους 40 C ? 5) Πού είναι η αναφορά για flash point ? 6) Που είναι η αναφορά για περιεκτικότητα σε sulfated ash ? 7) Που είναι η αναφορά για HTHS ? Και θα βάλω εγώ αυτό το λάδι στον κινητήρα μου? Όχι φίλε μου..Συγγνώμη! Αυτά από μένα σαν επίλογος, καθώς δεν θεωρώ ότι μπορώ περαιτέρω να συζητώ για προιόντα που ούτε καν μπορούν να μου ‘συστηθούν’ (ελλειπέστατα specs)
  2. ΄@Εβαλα καποια λινκ εξηγωντας οτι το εν λογω λαδι δεν ειναι της πλακας.....@ κι εγώ σου επισυνάπτω το pdf λαδιού της συγκεκριμένης εταιρίας, που αναφέρεται σε ένα απο τα λάδια για Ευρωπαικά αυτοκίνητα, έχοντας επιλέξει π.χ. το 5W-30 που ενδιαφέρει πολύ κόσμο. Απο την παρατήρηση στοιχείων του (όσα αναφέρει, διότι είναι και ελλειπέστατο) εγώ δεν θα το έβαζα ποτέ στο αυτοκίνητό μου. PI_AVISTA_pace_EVO_EUR_5W-30_DE.pdf
  3. Ήμουν ξεκάθαρος στις τοποθετήσεις μου, ότι μερικά απο τα άγνωστα σε Ελλάδα λάδια, μπορεί να κάνουν καλά τη δουλειά τους και ειδικά σε οχήματα με 'φορτωμένα' χιλιόμετρα. Έχω αμάξι με καινούργιο κινητήρα (1,5 μήνα) και δεν θα πάω τουλάχιστον για κάποιες δεκάδες χιλιάδες χλμ by the book? ... Δηλαδή, τί?...Να πουλήσω εξυπνάδα στον κατασκευαστή που μου συστήνει 5w-30 ή 0w-20 ? (με κίνδυνο να χαθεί και η εγγύση)... Οχι φίλε μου... By the book στο ξεκίνημα (αναφέρομαι αποκλειστικά σε ιξώδες κι όχι σε μάρκα λαδιού) και αργότερα, βλέποντας και ανάλογα κάνοντας..Τότε, ναι...Ισως έρθω στα λόγια σου και στη μάρκα λαδιού και να το βάλω, μιας που πληθαίνουν οι επιλογές μου...Δέχομαι λοιπόν τις θέσεις σου, υπό προυποθέσεις όμως (τις εξήγησα). Υ.Γ. σε κανένα απο τα αυτοκίνητα που πέρασαν απο τα χέρια μου, δεν πήγα by the book σε ο,τι αφορά στο διάστημα αλλαγής λαδιών...Πάντα, μα πάντα και σε όλα, οι αλλαγές μου ήταν μεταξύ 7.500-10.000 χλμ. και δεν κρατούσα τα αυτοκίνητα στην κατοχή μου πάνω απο 100.000 χλμ.
  4. Λίγο ή πολύ θα συμφωνήσω σε όσα έγραψες...Αυτό το τελευταίο όμως!!! Τους έκανα 6-7 ερωτήσεις μέσω e-mail πριν λίγες μέρες...Ξέρεις τι τοποθετήσεις πήρα από πλευράς τους?...Αυτές που διάβαζα και στο εγχειρίδιο χρήσης!! Παραθέτω ένα μέρος των απαντήσεων τους, αυτό που αφορούσε σε ερώτηση μου για το τι ιξώδες είναι προτιμότερο να χρησιμοποιώ σε καινούργιο κινητήρα (0W-20? 5W-30?) : 1/ για σταθερά διαστήματα συντήρησης που πραγματοποιούνται κάθε 15000 χλμ και εντός ενός έτους, όποιο γεγονός έρθει πρώτο με χρήση λαδιού προδιαγραφής VW 50800 (συνήθως είναι το 0w-20) ή VW 50400 (συνήθως είναι το 5w-30). 2/ για μεταβλητά διαστήματα συντήρησης που πραγματοποιούνται το πολύ μέχρι 30000 χλμ (σε περίπτωση που χρειαστεί νωρίτερα ανάλογα τις συνθήκες κίνησης του αυτοκινήτου θα ενεργοποιηθεί η σχετική ένδειξη στον πίνακα οργάνων) και εντός δυο ετών όποιο γεγονός έρθει πρώτο με χρήση λαδιού προδιαγραφών VW 50800 (συνήθως είναι το 0w-20) ή VW 50400 (συνήθως είναι το 5w-30). Το αυτοκίνητο από το Εργοστάσιο κατασκευής έρχεται ρυθμισμένο για μεταβλητά διαστήματα συντήρησης.... Δεν 'παλεύονται" σου λέω!!
  5. Περίμενα ότι θα τοποθετηθείς ΥΠΕΥΘΥΝΑ και με ΕΥΘΥΤΗΤΑ σε αυτά που με σεβασμό και εντελώς φιλικά σου έγραψα και ότι σε έναν βαθμό θα αναγνώριζες το λάθος σου και όχι να μου πετάς στα μούτρα πέναλτυ, προειδοποιήσεις κλπ κλπ. Μάλλον όμως δεν θέλεις να διαθέτεις τέτοιες ικανότητες, επειδή ίσως πιστεύεις ότι έχεις το αλάθητο και συνήθισες να δίνεις μόνο 'διαταγές' (σαν να απευθύνεσαι σε σκυλάκια) σε όποιον έχει γνώση, υπευθυνότητα, καθαρό λόγο, καθαρό αντίλογο (κάτι που ΕΣΥ δείχνεις ότι δεν έχεις ή έχεις αλλά το αποφεύγεις)...Συγγνώμη φίλε μου, αλλά για τόσο μονοκόματο, δεν σε είχα...Μπορείς άνετα πλέον να με αποκλείσεις από το forum, αφού πρώτα ξαναδιαβάσεις και μάθεις ΕΣΥ καλά τους Γενικούς Ορους χρήσης ειδικά για τα κεφαλαία, για τα οποία έκανες ολόκληρο σαματά : copy-paste απο τους Γενικούς Ορους "Απαγορεύεται ρητά η δημοσίευση μηνυμάτων με όλα τα γράμματα κεφαλαία"..κλπ κλπ...(ΟΛΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ)...Χαίρετε!
  6. Δεν ισχυει οτι οταν καιει λαδια, βαζουμε πιο χοντρα…Βαζουμε οτι λεει το manual...Το μεγιστο χοντρο ιξωδες, δηλαδή...Εαν καιει, αλλαζουμε τυπο-μαρκα λαδιών… Ισως με αλλα λαδια να καιει λιγοτερο…Εαν ειναι ‘μπεκρης’, έλεγχο σε τσιμουχακια βαλβιδων-ελατηρια πιστονιων.
  7. 1) Αναφέρεσαι στον ίδιο τύπο και ιξώδες (το European Car Formula 5W-30) ή γενικά σε χρήση AMSOIL ? 2) Σε τι αυτοκίνητο και σε τι κινητήρα το 'φόρεσες' ?
  8. Αγαπητέ nikdev, θα τοποθετηθώ με τον απαιτούμενο σεβασμό στην ιδιότητα σου (Global Moderator) καθώς και στην συνύπαρξη μας στο Forum : 1) Έγραψες αρχικά @ Ηρεμα @ : αυτό το μονολεκτικό, πίστεψε με είναι πολύ άκομψο..Διαβάζεται και εκλαμβάνεται σαν ‘διαταγή’..θα μπορούσες να διατυπώσεις μια σύσταση του στύλ «θα σε παρακαλέσω να μη γράψεις ξανά με κεφαλαία» 2) Συνέχισες γράφοντας @ Θα γραφεις με μικρα γραμματακια @ : η συνέχεια του ύφους που θυμίζει ‘διαταγή’ (!) @ τα κεφαλαια υποδηλωνουν οτι φωνάζεις @ : Όχι βέβαια…Εδώ κάνεις κάποιο λάθος..Τα κεφαλαία όντως υποδηλώνουν ότι φωνάζει κάποιος, όταν όμως συντάσσει ολόκληρη φράση ή πρόταση με αυτά…Όταν γράφει μία μόνο λέξη με κεφαλαία, είτε ανάμεσα σε κείμενο με πεζά είτε μόνη της, αυτό σημαίνει ότι ο γράφων δίνει έμφαση στη λέξη, την υπερτονίζει, κι όχι ότι φωνάζει @ Δεν απαιτουμε για απαντηση με τετοιο τροπο @ : Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω πού είδες το κακότροπο (?)..Μετά από 2 μέρες έκανα την ερώτηση ‘ΚΑΝΕΙΣ ??’ Πού είναι το άσχημο και το παραβατικό? Όσο για τα κεφαλαία της λέξης, απλά υπερτόνιζαν μια κάποια απορία. Το ότι ανακάλυψες βέβαια και ‘απαίτηση’ μου για απάντηση από τους συμφορουμίτες, αυτό θα το αφήσω ασχολίαστο, ελπίζοντας ότι θα το ακυρώσεις από μόνος σου (όπως και άλλα που μου καταλόγισες) μετά από τις πιο πάνω τοποθετήσεις μου. Πάντα φιλικά και χωρίς καμία πρόθεση ή διάθεση αντιπαράθεσης Να είσαι καλά.
  9. Δηλαδή αν έβαζα ένα ερωτηματικό, θα σήμαινε ότι κατάλαβα?...Ζήτησα γνώμες για τα AMSOIL και μου απαντάς "ήρεμα"...Τι να καταλάβω δηλαδή?...
  10. Πληροφοριακά εντελώς, θα πώ οτι είμαι χρόνια 'σκαλωμένος' με τα Liqui Moly.. Τα χρησιμοποιούσα επι 7 χρόνια στο Passat 1,4 TSI 122hp που είχα μέχρι πέρυσι, χωρίς κανένα πρόβλημα (δεν συμπλήρωσα ποτέ λάδι, μικρή μείωση κατανάλωσης, πολύ ήπια λειτουργία μοτέρ). Απλά, μπήκα σε κάποια δεύτερη σκέψη να δοκιμάσω την...Αμερικανιά(!) λόγω πολλών κολακευτικών σχολίων. Τα Castrol, δεν ξέρω για ποιό λόγο δεν μου 'κάθησαν καλά' ποτέ...ή τουλάχιστον, δεν μου κάθησαν οτι είναι καλύτερο λάδι απο κάποια άλλα... Θα ψαχτώ λίγο ακόμη και ΙΔΩΜΕΝ !...Ισως παραμείνω στα Liqui Moly, αν δεν καταλήξω σε κάποιο άλλο με ακόμη καλύτερα specifications...Σ ευχαριστώ πάντως...
  11. Υπάρχει κάποιος με εμπειρία σε λάδια AMSOIL ?... Πιο συγκεκριμένα, με ενδιαφέρει το European Car Formula 5W-30, του οποίου βρίσκω ελκυστικά τα χαρακτηριστικά και ακούω / διαβάζω πολύ καλές κριτικές από χρήστες. Επί τη ευκαιρία, επισυνάπτω και το pdf της AMSOIL με specifications του συγκεκριμένου (κι όχι μόνο) λαδιού, διατηρώντας όμως ένα ερωτηματικό σε ο,τι έχει να κάνει με τη ΜΗ αναφορά σε περιεκτικότητα Sulfated ash (mg KOH/g). AMSOIL.pdf
  12. Το 5W-40, δεν 'παίζει' καθόλου στα προτεινόμενα από τον κατασκευαστή για τον 1,5 TSI...Στον δικό σου κινητήρα (απ' όσο θυμάμαι έχεις το Passat Β7 1.4 tsi 122 hp, το οποίο είχα και εγώ για 7 χρόνια) το προτείνει, γιατί απ' όσο ξέρω παίρνει ως βασική προδιαγραφή την 502.00 (και την 504.00 βέβαια, ως υπερκάλυψη) Στον 1,5 TSI σου προτείνει 2 εκδοχές : ή βάζεις λάδι 5W-30 (504.00) ή βάζεις 0W-20 (508.00) και σου δίνεται επιλογή να τα αλλάζεις κάθε 15.000 χλμ ή κάθε 30.000 χλμ. (είτε το ένα είτε το άλλο). Εμένα το 0W-20 με ξένισε και προς στιγμή έκανα τη σκέψη μήπως να το ξεκινούσα για ένα διάστημα (μέχρι να μεγαλώσουν οι ανοχές του κινητήρα) και μετά να ακολουθήσω τη γνωστή πεπατημένη του 5W-30, αλλά τελικά μάλλον θα το πάω από την αρχή για σίγουρα με το 5W-30.
×
×
  • Create New...