Jump to content

pafsi

Members
  • Posts

    285
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

pafsi last won the day on November 19 2024

pafsi had the most liked content!

About pafsi

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Καλαμαριάς
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    T-Roc

Recent Profile Visitors

34,698 profile views

pafsi's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

121

Reputation

  1. Η ζημιά δεν έγινε στην VW, φίλε μου…Έγινε σε ιδιώτη-εξωτερικό συνεργείο, όπου είχα πάει μόνο για αλλαγή λαδιών (ξέπλυμα υπολειμμάτων από Castrol Shampoo)…Σε προχθεσινή μου επίσκεψη για αλλαγή (θα αλλάξω ιξώδες, δοκιμαστικά) διαπιστώθηκε ότι δεν σφίγγει η τάπα…Ο προηγούμενος, μάλλον την είχε παρασφίξει μέχρι στραγγαλισμού της ''υποδοχής'' του κάρτερ…Τώρα το αμάξι κυκλοφορεί 3 μέρες με 2 ροδέλες στην τάπα (για να σφίξει) και επειδή είναι να κάνω ταξιδάκι 300 χλμ, φοβάμαι μη μου την τινάξει απ’ το κάρτερ και πάρω το μοτέρ στη μασχάλη…Σ’ ευχαριστώ πάντως..
  2. Την καλησπέρα μου. Μήπως γνωρίζει κάποιος πώς αναδιαμορφώνονται οι σπείρες (βόλτες) στην οπή υποδοχής τάπας σε κάρτερ αλουμινίου;;; (Τ-Roc)…Έχουν χαλάσει και δεν σφίγγει η τάπα που μπαίνει για να κλείσει το κάρτερ για αλλαγή λιπαντικού…κι αν τελικά φτιάχνονται οι βόλτες με κάποιο κολαούζο, θα ταιριάζει μετά η ΟΕΜ τάπα που μπαίνει για να κλείσει το κάρτερ;;;…Μήπως στη χειρότερη, πρέπει να αφαιρεθεί το κάρτερ και να γίνει αποκατάσταση των σπειρωμάτων σε μηχανουργείο;;;
  3. Ναι, για την ίδια δουλειά είναι…τα ίδια προσφέρουν…Απλά, το Castrol θεωρείται πιο ήπιας δράσης…Αν λόγω χιλιομέτρων και τρόπου οδήγησης εκτιμάς ότι έχεις μικρή συσσώρευση sludge, ταπεινή μου γνώμη πας στο Castrol…Στην απέναντι περίπτωση, πας σε LM Motor clean…Στη δε ακραία, πας σε carbon…Στο θέμα που αναφέρεις για ‘’ξεκόλλημα του παλιού λιπαντικού’’, δεν έχω άποψη αν και με ποιο απ’ τα δύο θα πετύχεις το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα…Εγώ επέλεξα προς χρήση το Castrol για πιθανές καρβουνίλες, μετά από υπόδειξη φίλου μηχανικού και έχοντας μόλις 40.000 χλμ, με χαλαρούς ρυθμούς οδήγησης και χωρίς φορτώματα κλπ την τελευταία 2ετία περίπου (5ετίας το αμάξι), με 100άρα βενζίνη πάντα και βέβαια με συνεπείς τις αλλαγές λιπαντικού (Amsoil 5w-30)…
  4. Σε ‘’βαριές’’ περιπτώσεις, ίσως και όχι…Εξαρτάται από την πυκνότητα συσσώρευσης και το χρονικό διάστημα που συσσωρεύονται…Σε ‘’χαλαρές’’ περιπτώσεις καρβουνίλας, με μερικά σκισίματα του μοτέρ τα πετάει από αυλούς και βαλβίδες εισαγωγής (εκεί συνήθως μαζεύονται)…Αλλιώς, πάμε για carbon…
  5. Μάλλον το παρακάτω χρειάζεσαι…
  6. Ιδανικό θα ήταν να τακτοποιήσεις κομπλέ, πρώτα τον κινητήρα που έχεις ενδείξεις ότι ίσως είναι ο πιο ‘’λερωμένος’’ και σε μετέπειτα χρόνο τον άλλον…Ποτέ μισό χάπι δεν δίνει τη θεραπευτική δράση ενός ολόκληρου χαπιού!...Ωστόσο, αν θεωρείς ότι δεν είναι και πολύ επιβαρυμένοι με καρβουνίλα, λάσπη κλπ οι δύο κινητήρες σου, τότε έχει μια βασιμότητα το να ενεργήσεις έτσι όπως το σκέφτεσαι…Ήπιας μορφής ασθένεια, μισό χάπι!
  7. Κοίτα…Δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι αν θα λειτουργήσουν στο maximum τα συστατικά του πλυστικού, εφαρμόζοντας αναγωγές ποσοτήτων (λάδι, Shampoo)...Κατανοώ αυτό που λες ‘’για ψυχολογικούς λόγους’’, αλλά έτσι υπάρχει η υπόνοια μήπως λειτουργήσει αποδυναμωμένο το υλικό (?)…Το δικό μου δέχεται 4,3 λίτρα και το έριξα όλο…Στο δικό σου με 3,5 λίτρα, αν το πας με αναγωγή, θα πρέπει να ρίξεις 245 ml Shampoo…Ε, εντάξει…τι 245 τι 300!...Τα 150 ml που σκέφτεσαι, δεν είναι βέβαιο ότι θα έχουν την ίδια δυναμική/δυνατότητες με τα 300 ml...Πιθανώς και να κάνουν τη δουλίτσα, αλλά πιθανώς να σε βασανίσει και η αμφιβολία περί του καλύτερου με τα 300 ml...Μη βγάλουμε άλλο ψυχολογικό!! Άλλαξα λάδια (+φίλτρο) μετά το ‘’πλύσιμο’’ και μετά από 2 μέρες και περίπου 50 χλμ οδήγησης, ξανά άλλαξα (+φίλτρο) για να διώξω και τα τελευταία απομεινάρια του Castrol…και ναι…το ψιλοβαρέθηκα κι εγώ, αλλά το αποτέλεσμα μου έδωσε το boost και για μια επιπλέον αλλαγή, ώστε να νοιώθω πιο ήσυχος ότι ο κινητήρας είναι πλέον πεντακαθαρίδης από ‘’ξένο σώμα’’! Αν το κάνεις τελικά και δεν βαριέσαι γράψε και τις εντυπώσεις σου.
  8. Κλασσικά!…Είχα ‘’αποθήκη’’ 4 δοχεία (δλδ. 3,8 λίτρα) από πέρυσι τον Δεκέμβριο, τα έβαλα (+ καινούργιο φίλτρο), περπάτησα με αυτή την ποσότητα το αμάξι χαλαρά για περίπου 50 χλμ (πόλη + περιφερειακό) και την επόμενη μέρα ξανά αποστράγγιση (45λεπτο!) και τοποθέτηση νέων Amsoil 4,3 λίτρα (τόσα παίρνει κανονικά) + καινούργιο φίλτρο…Μας βγήκε λίγο ‘’κοστουμάκι’’, αλλά ΟΚ…Μια φορά στις 30-40 χιλ. χιλιόμετρα, δλδ κάθε περίπου 4 χρονάκια, το λες και vfm... Castrol Engine Shampoo.pdf
  9. Για πληροφόρηση : Αν και είχα τις επιφυλάξεις μου απέναντι σε τέτοιου είδους σκευάσματα, πριν 3 μέρες πείσθηκα τελικά από φίλο μηχανικό και χρησιμοποίησα ‘’Castrol Engine Shampoo 300 ml’’ για εσωτερικό ξέπλυμα του κινητήρα ο οποίος έχει μεν 40.000 χλμ, αλλά με 80% αστική κυκλοφορία, σταμάτα-ξεκίνα, χαμηλές στροφές κινητήρα και αναπόφευκτα, με συσσώρευση καρβουνίλας στα σπλάχνα του…Είχα επιχειρήσει κάποια ‘’ξεκαπνίσματα’’ κάποιες φορές, αλλά τζίφος…Το μαραφέτι λοιπόν, έκανε δουλειά…Ανάσανε το αμάξι…Γλυκύτερο στροφάρισμα σε ρελαντί και σε κίνηση, εμφανώς αυξημένες επιταχύνσεις…Αυτά.
  10. Αυτούς τους κωδικούς μπαταρίας χρειάζεται το κλειδί σου, με προτιμώμενες τις VARTA : CR2032 Λιθίου 3V CR2025 Λιθίου 3V Αν τους δοκίμασες και πάλι ΔΕΝ, τότε αντιπροσωπεία να το δούνε (αλλαγή κλειδιού, ίσως)
  11. Δεν είναι too much;;;…Είμαι με 40.000 χλμ, σχεδον 5 ετών, με χωρίς σκισίματα τα 3 τελευταία χρόνια, με αλλαγές λιπαντικού (Amsoil) κάθε περίπου 4.000 χλμ (Δεκέμβριο-Ιούνιο), χωρίς ποτέ συμπλήρωση ενδιάμεσα, με 100άρα βενζίνη από γεννησιμιού του, χωρίς να τρέμει καθόλου στο ρελαντί, χωρίς δονήσεις στο τιμόνι…Στο δικό σου, στα πόσα χιλιόμετρα έριξες το ceratec;;;...Αν και δεν μοιάζει να είναι τέτοιο το θέμα μου (τριβές μετάλλων)…Λές;;;… Θα το ψάξω βέβαια λίγο ακόμη και θα δώ…Ίσως όντως να δουλεύει έτσι ο κινητήρας του, όπως μου είπαν και στο εξωτερικό συνεργείο…Πάντως, καλά έκανες που μου το έβαλες σε μια άκρη του μυαλού μου!…Thanks..
  12. Εκ νέου ευχαριστώ, γιατρέ μου!...Μοιάζει λίγο ο θόρυβος μου όπως λες σαν πρώτο στάδιο αυτού του θορύβου στο youtube…Μόνο που εγώ δεν έχω χαλαρό, φθαρμένο ή κομμένο κάποιο κολάρο…Τελικά, με βλέπω να στήνομαι στα διόδια Μαλγάρων, να κάνω ωτοστόπ σε όποιον με T-Roc 1.5 περνάει απ’ εκεί και να τους ανοίγω καπό για ακροάσεις κινητήρων!! Θέλω να πιστεύω ότι δεν πρόκειται για βλάβη, αλλά για ιδιαιτερότητα λειτουργίας του συγκεκριμένου μοτέρ DPCA (όπως δλδ μου είπαν και στο ανεξάρτητο συνεργείο με εξειδίκευση σε VW - AUDI)...
  13. Σ' ευχαριστώ...ψυχολόγε μου!! Δεν ανοίγει όμως και δεν μπορώ να το ακούσω...
  14. T-Roc 1.5 – 150 hp – ΜΥ2020 – DSG7 (40.000 Km) - κινητήρας DPCA. Ο κινητήρα ζεστός, στο ρελαντί…Ακούγεται και μέσα στην καμπίνα με κλειστά παράθυρα. Αναγνωρίζει κάποιος από πού μπορεί να προέρχεται αυτός ο θόρυβος (τοκ τοκ τοκ τοκ τοκ) πίσω από τη γάργαρη κατά τα άλλα λειτουργία του κινητήρα??…και παλαιότερα τον ψιλο-άκουγα, αλλά δυστυχώς δεν θυμάμαι αν ήταν το ίδιο έντονος όπως τελευταία. Σε Karenta που πήγα, έκαναν την υπόθεση μήπως ήταν από αντλία κενού ή από βαλβίδα ανακούφισης καυσίμου (Ν80)…Έβαλε ακουστικά ο αρχιμηχανικός της, έψαχνε για κανα 15λεπτο στη μηχανή και εν τέλει δεν βρήκε τίποτα...Μου λέει ’’φέρε το ένα πρωί, άστο μέχρι μεσημέρι να το ψάξω καλύτερα, να δω επίσης μήπως και κάποιο άλλο T-Roc εδώ λειτουργεί έτσι’’…(άμα κόβει το ρημάδι!!) Σε ανεξάρτητο ιδιωτικό συνεργείο μόνο για VW + Audi που το πήγα, πάλι δεν βρήκαν τίποτα και μου είπαν ότι ‘’έτσι δουλεύουν αυτά τα μοτέρ’’(!)…Κάποιος με ίδιο αμάξι, έχει διαπιστώσει παρόμοιο θόρυβο στον κινητήρα του?? 20241018_120351.mp4
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.