Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

pafsi

Members
  • Content Count

    174
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

pafsi last won the day on January 8

pafsi had the most liked content!

Community Reputation

71 Excellent

About pafsi

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Καλαμαριάς
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    T-Roc

Recent Profile Visitors

133 profile views
  1. Πολύ σωστή η τοποθέτηση, OMINUS.....
  2. Χωρίς να είμαι σίγουρος, έχω την εντύπωση ότι πάνε από Ιταλία για να πιάσουν λιμάνι και να φορτώσουν σε καράβι για Πειραιά ή και Ελευσίνα...Ωστόσο, μην απελπίζεσαι a priori...Πιθανόν οι εμπορευματικές μεταφορές να μην εντάσσονται στα μέτρα απαγόρευσης διελεύσεων...Ίσως σε διαφωτίσει καλύτερα η Kosmocar, κάποια εταιρία διεθνών μεταφορών, κάποιος εκτελωνιστής..
  3. Λυπάμαι φίλε Μαστορα, αλλά γίνεσαι είρων καθ' υπέρβαση και εντελώς αναίτια...χάνεις το όποιο δίκαιο έχεις ή έστω νομίζεις ότι έχεις Απαράδεκτη και υπέρμετρα επιθετική έκφραση - συμπεριφορά Επαναλαμβάνεις την ειρωνεία (!!) Δεν νομίζω ότι το να μην αφήνεις έστω και ένα μικρό 'άρωμα' εδώ μέσα, αυτό σε κάνει πιο 'ωραίο'..με VPN στα γραπτά σου, αδήλωτος τόπος διαμονής, αδήλωτη μάρκα αυτοκινήτου..πάλι καλά που δήλωσες το φύλο! κατ' εξακολούθηση η ειρωνεία, εεε??..!!! Συγγνώμη που κάνω τον 'δικηγόρο του διαβόλου', αλλά είναι κάποια πράγματα που θεωρώ ότι κατακρεουργούν άνευ σοβαρής αιτίας τον υγιή διάλογο και την ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων...κυρίως δε, υποβαθμίζουν το ίδιο το forum.
  4. Μαστορα..Τα μοτέρ + λάδια εποχής 1975-1990, ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ. Η γενικότερη τάση με τους σύγχρονους κατασκευαστικά κινητήρες και τα υπέρ-εξελιγμένα λάδια (κυρίως σε πρόσθετα) είναι να πέφτουν τα ιξώδη. Ήδη ξέρεις, ότι στην Αμερική πουλάνε 0w15 όσο και αν αυτό πονάει στους λάτρεις π.χ. του 10w40. Αν το μοτέρ είναι φτιαγμένο για 0W-20 ή 5W-20, θα το προστατέψει μια χαρά. Τα σύγχρονα μοτέρ θα σου ρίξουν την ιπποδύναμη όσο χρειάζεται για να μην υπερθερμανθούν, εκτός και εάν το σκίζεις σε κάθε μετακίνηση…εκεί, πάμε σε άλλη κατάσταση, σε άλλα standards, σε άλλη συζήτηση. Είναι δυνατόν όμως να λες ότι το συνιστώμενο από κατασκευαστή π.χ. 5W-30, καλό είναι να το κρατάμε μόνο για το στρώσιμο και μετά πρέπει να μπαίνει παχύτερο??..!! Τι ασύλληπτες και κυρίως αυθαίρετες εμμονές είναι αυτές?... και γιατί καλά και σώνει, π.χ. με το 5w-30 ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ θα καίω λάδι? 7 χρόνια passat 1.4 - 122hp με 5W-30 και 85.000 χλμ + 8 χρόνια με δύο fiesta ecoboost (Trend 100hp + Titanium 125hp) με 5W-20 και 70.000 χλμ περίπου το καθένα, και δεν έμαθα ακόμη τι θα πεί κάψιμο λαδιού! (οι αλλαγές σε ΟΛΑ : 8-10.000 χλμ) Είναι εντυπωσιακό, το ότι βγάζεις απατεώνες όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες και ευκολόπιστους και απληροφόρητους όλους τους πελάτες – κατόχους τους! Εσύ λοιπόν βάλε 10w40 στο επόμενο καινούργιο που θα αγοράσεις και που ο κατασκευαστής θα συστήνει π.χ. το 5w-30, και αν τυχόν αρχίσει να σου καίει, σε βλέπω με επόμενη ρευστότητα στη βαλβολίνη! (φιλικά πάντα, παρά την ‘ένταση’ του γραπτού λόγου!)
  5. Για την ώρα, παραμένω σε φάση..ροδοκοκκινίσματος!! ... Είμαι ακόμη στα 3.900 χλμ, αλλά εσο έτοιμος!..μου κάνει κάτι μικρά 'γαργαλητά' κάπου κάπου...Αν δω ότι 'αγριεύει' το πράγμα, τρέχω κατά κεί..Είναι και κοντά μου...Ε, να μη στηρίξουμε τα παιδιά??..!!!
  6. Πρόκειται για αυτή την εταιρία? https://porfiris-autosport.com/tvs-engineering-greek-dealer/
  7. Ωωωωωω!!!!...και full face το εργαλείο!..Attraction η άφιξη!! Καλορίζικο, καλοτάξιδο, ασφαλές και με πολλά πολλά χλμ..!!
  8. Έννοια σου...Αυξήσανε το φώσφορο που μια χαρά λιπαίνει και χωρίς τον ψευδάργυρο!
  9. Αυτό ανέφερα κι εγώ σε προηγούμενες τοποθετήσεις μου, αλλά με..μάλωσε ο Μαστορας !!!
  10. Κάτοχος κι εγώ T-Roc DSG 7, με ήδη 3.850 km...Και σε μένα κάπου κάπου 'βρυχάται' το άτιμο! Εμένα ωστόσο, δεν μου το κάνει σε φάση αλλαγής από D σε R (εξυπακούεται : πάντα με πλήρη ακινησία η αλλαγή) και ούτε όταν είναι κρύο το μοτέρ. Μου εμφανίζει ένα 'κροτάλισμα' για 2"-3" όταν βρίσκομαι σε πορεία καθόδου με λειτουργία στο Μ και 1η ταχύτητα + λίγο απαλό φρένο, στην κατηφορική (περίπου 10%) ράμπα του πάρκινγκ που το βάζω και πιο συγκεκριμένα στο τελείωμα της κατάβασης, εκεί που αφήνω εντελώς τη βοήθεια του φρένου και είναι να πάει στο ίσιωμα πλέον μόνο με τις χαμηλές (λόγω 1ης) στροφές του κινητήρα. Προς το παρόν βέβαια δεν με απασχολεί έντονα το συγκεκριμένο θέμα, καθώς έχω ακούσει κι από άλλους κατόχους ιδίου κιβωτίου ότι έτσι είναι η 'συμπεριφορά' του σε αρκετές φάσεις της λειτουργίας του. Ωστόσο είμαι stand by, το παρακολουθώ καθημερινά και αν επιδεινωθεί η κατάσταση, σούμπιτος στην αντιπροσωπεία για περαιτέρω ψάξιμο.
  11. Χρήση 5W-30 επί 6,5 χρόνια συνεχώς και μέχρι 86.000 χλμ (μετά το έδωσα) σε Passat B7 (1.4 tsi - 122 hp) χωρίς κανένα πρόβλημα!
  12. Καλά..Δεν υπάρχεις !!!! χαχαχα!!!!!
  13. Απο την απάντηση μου (ειδικά με το 1,2,3) αυτό κατάλαβες ότι είναι το κριτήριο μου?..Αστο Μαστορα..Το διαγράφουμε, το ξεχνάμε..Πολύ φασαρία για το τίποτα... Καλύτερα να μιλήσουμε για τις ανοχές του κορονοϊού !!!
  14. Όχι φίλε μου.. Η ταύτιση ιδεών είναι μια πολύ πιθανή και πολύ λογική σύμπτωση.. Η ταύτιση όμως (σε επίπεδο καρμπόν) 1. κειμένων 2. συντακτικού 3. τοποθετήσεων, είναι άλλο πράγμα..Είναι απόλυτη ΤΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΙΑ..Anyway.. Αφού έχεις μάλλον δικούς σου λόγους που σου επιβάλλουν διαφοροποίηση ‘προσώπου’ στο 2020 έναντι του 2016, το σέβομαι απόλυτα και αποσύρω τη συσχέτιση.
×
×
  • Create New...