Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

pafsi

Members
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About pafsi

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Καλαμαριάς
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    T-Roc

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Είδες το λινκ από το αγγλικό φορούμ που έβαλα; Τωρα το ειδα πιο αναλυτικά...και ναι...το DQ200 (ξηρου τυπου) , αντικατασταθηκε απο το DQ381 (υγρου τυπου)...Περίεργο να συνέβη αυτή η αλλαγή σε αμάξι ροπής 25 κιλων...Για να το λένε όμως οι τεχνικοί..(?) !
  2. Να είσαι καλά, forza...Πολύ χρήσιμες και κατατοπιστικές οι πληροφορίες απο το site της Wikipedia!!Απλά να προσθέσω (και διόρθωσέ με αν κάνω λάθος) ότι, απ' όσο ξέρω όλοι οι κινητήρες 1,5 cc του Ομίλου φορούν DSG 7 ξηρού τύπου (εξυπηρέτηση ροπής έως 25 Kg)...Τα κιβώτια DSG 7 υγρού τύπου, τα συναντούμε σε μεγαλύτερα κυβικά / ροπή (κυρίως πετρέλαιο)...Όσο για επιστροφή σε χειροκίνητο : sorry, αλλά ούτε εγώ θα πάρω!!
  3. Θα συμφωνήσω με αυτά που γράφεις, αλλά το θέμα φίλε μου δεν είναι το τι γίνεται ή δεν γίνεται όταν φτάνεις στα μαστόρια...είναι στο γιατί να παρουσιάζει προβλήματα ΠΡΙΝ ΤΑ ΜΑΣΤΟΡΙΑ!
  4. και να φανταστείς ότι, το συγκεκριμένο κιβώτιο χαρακτηριζόταν απο πολλούς ως "διαμάντι" όταν πρωτοφορέθηκε σε αυτοκίνητα!....
  5. Πάνω που πάω να πάρω θάρρος, μας 'έφτιαξες' αδελφέ !! Ας ελπίσω ότι θα είμαι απο τις εξαιρέσεις, καθώς πολλοί διαβεβαιώνουν ότι αποκαταστάθηκαν τα προβλήματα του DSG 7....
  6. Ευελπιστώ ότι είναι όπως τα περιγράφεις, forza! Όσο για τα σχετικά παράπονα, υπάρχουν διαμαρτυρίες κατόχων μέχρι και πρόσφατα, ωστόσο κι απ' όσο θυμάμαι δεν διευκρινίζεται από αυτούς η χρονολογία κυκλοφορίας του αυτοκινήτου..Οπότε, ίσως έχει βάση αυτό που γράφεις περί προβλήματος κιβωτίων που κυκλοφόρησαν έως το 2012...Πάντως 1) και το DSG 7, ξηρού τύπου είναι 2) το passat 1.4 tsi 122hp του 2012 (μηχανικό όμως) που είχα στην κατοχή μου για μία 7ετία, δεν έκαιγε σταγόνα μέχρι που το πούλησα (τέλος Φλεβάρη2019).
  7. Καλοτάξιδο να είναι και να το χαρείτε!..Όσο για αυτά που "λένε και ακούγονται" : 1) χωρίς να είμαι τρομολάγνος(!), δεν είπε κανείς απο όσους αντιμετώπισαν πρόβλημα οτι διαπίστωσαν τα συμπτώματα στα πρώτα χιλιόμετρα, αλλά μετά απο 4 - 5 χιλ. KM plus...2) Ελπίζω, ειλικρινά εύχομαι και το πιστεύω σε μεγάλο βαθμό, ότι έχει λυθεί το πρόβλημα απο τη 'μαμά' εταιρία (όπως αρκετοί διαβεβαιώνουν)....Οπότε, ας μην ανησυχούμε! Εγώ πάντως και μετά απο κάποιες συνομιλίες με συνμφορουμίτες εδώ (να είναι καλά τα παιδιά) το έχω ήδη βγάλει απο το μυαλό μου και ατενίζω με γλυκιά ανυπομονησία την ημέρα παραλαβής και το απώτερο απροβλημάτιστο μέλλον!!
  8. Σ' ευχαριστώ κι εγώ!....Οσο για τον γνωστό σου και το περιστατικό που του συνέβη, είναι πολύ λυπηρό και ειδικά όταν συμβαίνει με καινούργιο αμάξι που δεν έχεις προλάβει ούτε καν να το χαρείς...Τι να πώ...ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΙΜΑ... είναι ακριβώς αυτό που σου έγραψα περι έξαρσης σε κλοπές και καψίματα οχημάτων...Μεγάλη προσοχή λοιπόν και λήψη κατάλληλων / ανάλογων μέτρων.....
  9. Ααα..ΟΚ!....Καλό θα είναι να το κάνεις, γιατί τελευταίως έχουν αγριέψει πολύ τα πράγματα με κλοπές και πυρκαγιές αυτοκινήτων...Ωστόσο, δεν 'παίζει' για μένα αυτό καθώς θα το στεγάζω σε κοντινό κλειστό ιδιωτικό επί πληρωμή parking, με ηλεκτρονικό άνοιγμα - κλείσιμο για είσοδο / έξοδο του οχήματος...Αντε, καλοτάξιδο και να το χαρείτε! και...ανασκουμπώσου για το δικό σου μελλοντικά T-Roc !!
  10. Κοίταξε..Εγώ όπως σου είχα γράψει το παρήγγειλα 4/10/2019, έχοντας ακούσει απο άλλους ήδη κατόχους ότι κάνανε μέχρι και 6 για την παράδοση(!)...Χαλάσθηκα απ αυτό το ενδεχόμενο και πήγα αντιπροσωπεία όπου άσκησα μια σχετική πίεση σε ο,τι έχει να κάνει με το χρόνο παράδοσης...Αποτελεσμα?...έστειλαν αίτημα στο εργοστάσιο κατασκευής να το προγραμματίσει για μέσα στην 45η βδομάδα (4/11 - 8/11 : η πρώτη βδομάδα του Νοέμβρη)...Οταν ξαναπήγα απ εκεί στις 6/11 τους ζήτησα να μπούνε στο portal του εργοστασίου, μπήκανε και διαπιστώθηκε ότι το αμάξι πήρε αριθμό πλαισίου (τουτέστιν : ΕΤΟΙΜΟ)...Σε ερώτησή μου για πότε υπολογίζεται άφιξη σε Ελλάδα, η απάντηση ήταν "το αργότερο μέσα το πρώτο 10ήμερο Δεκέμβρη"...Τώρα βέβαια, το πότε θα εκτελωνίσει η Κοσμοκάρ και πότε θα το στείλει εδώ (Θεσσαλονίκη) είναι ένα άλλο ζητούμενο το οποίο βέβαια προσαυξάνει το χρόνο παράδοσης...Ωστόσο, ευελπιστώ ότι μέχρι τέλη του 2019 θα έχουν ολοκληρωθεί ΟΛΕΣ οι διαδικασίες και θα το παραλάβω...Ιδωμεν!
  11. Σωστά κατάλαβες! Επειδή όμως το θέμα δεν γίνεται να αναπτυχθεί πλήρως και αναλυτικά με γραπτό λόγο, θα αναφερθώ σε κάποια πράγματα ενδεικτικά : 1) Το «επειδη διαβαζεις εδω κι εκει οτι καποια tsi & dsg βγαζουν προβληματα» που έγραψες, δεν είναι ούτε τόσο σκόρπιο ουτε και τόσο τυχαίο…Οι αναφορές περι cangarooing (1,5 TSI) και περί προβλημάτων DSG7 (σε πολυδισκο ή σε mechatronic) αναφέρονται από πολλούς χρήστες / κατόχους οχημάτων με TSI 1,5 & DSG7 στο σύνολο σχεδόν των κυκλοφορούντων αυτοκινητιστικών περιοδικών και sites… 2) Έχω πολύ πρόσφατη την παραδοχή της αντιπροσωπείας (σε ερώτησή μου και μετά την παραγγελία) ότι, ναι υπήρχαν πράγματι αυτά τα προβλήματα, αλλά έχουν επιλυθεί από το 2016 και μετά (1η απάντηση!)…απο το 2015 και μετά (2η απάντηση!!)…απο αρχές του 2018 (3η απάντηση!!!)…και οι 3 απαντησεις, από τον ίδιο πωλητή, σε 3 επικοινωνίες που είχα μαζί του μεσα σε 12 μέρες (!!!) Αλαλούμ απαντήσεων, ρεσιτάλ αναξιοπιστίας...άντε, βασίσου λοιπόν! 3) Το 2012 αγόρασα το Passat 1.4 tsi 122 hp (το πούλησα 2/2019) και με το τέλος της 2ετούς εγγύησης, μου έβγαλε 2 βλάβες εργοστασιακής κατασκευαστικής ατέλειας…Α) σφύριγμα βοηθητικης αντλιας βενζινης και Β) μετα από 1 μηνα, βλάβη στην κρεμαγιέρα - εγκέφαλο τιμονιου..και καλά που η συγκεκριμένη βλάβη μου μπλόκαρε το σύστημα διεύθυνσης εν στασει κι όχι εν κινησει, γιατι τωρα δεν θα συνομιλούσαμε! ...Ωστόσο, είπα μέσα μου οτι εντάξει, ήταν μια τυχαία εργοστασιακή αστοχία, ας μην τη μετρήσω, κι ας εμπιστευθώ ξανά τον Ομιλο...κι έτσι προχώρησα στην παραγγελία του T-Roc. Απ όσο αντιλαμβάνεσαι λοιπόν και παίρνοντας υπ’ όψιν και τα παραπάνω που σου εγραψα, δεν είμαι εντελώς άδικα ψιλοθορυβημένος και με ψιλοαμφιβολίες περι της αγορας μου...Απλά, πρώτα εβαλα την παραγγελία καθώς αισθητικά μου άρεσε πολύ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και στη συνέχεια ήρθαν σε γνώση μου τα περι προβλημάτων TSI 1.5 & DSG7…Αυτή τη στιγμή δε, το αμάξι έχει κατασκευασθεί και το περιμένω ελπίζοντας πλέον ότι δεν θα ανήκω στους «τυχερούς» των προβλημάτων που έχουν παρουσιάσει ορισμένα από αυτά με TSI 1.5 & DSG 7…Κορώνα – γράμμα λοιπόν η αγορά και οψόμεθα !!
  12. Χχμμ..Ναι..Ξέρω πως δουλεύουν..Δεν τους καίγεται καρφάκι, ούτε ζορίζονται και πολύ...Βλέπεις, 'πουλάει' το όνομα (VW) και οι περισσότεροι την έχουν δει Διευθυντάδες! Χρειάζεται υπομονή με δαύτους και την εν γένει οργάνωση το Ομίλου...και βέβαια 'χώνε' τα, γιατί όποιον βλέπουν ήσυχο και υπομονετικό του βγάζουν το λαδάκι...Σ' ευχαριστώ για την ευχή σου...Ελπίζω μέχρι Χριστούγεννα το αργότερο, να το έχω στα χέρια μου....
  13. απο ΕΤΕΑ..τους έχω πάρει εργολαβία (!) από τον καιρό που είχα αγοράσει ένα Passat Β7 (1.4 TSI 122hp) απ' αυτούς αρχές του 2012 και το πούλησα αρχές του 2019!
×
×
  • Create New...