Jump to content

Derv_7

Members
  • Posts

    388
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

Derv_7 last won the day on July 21

Derv_7 had the most liked content!

About Derv_7

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Γλυφάδας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 6C
  • Car's nickname
    polo6c_1.0tsi95ps_dsg7

Recent Profile Visitors

838 profile views

Derv_7's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

183

Reputation

  1. ναι αλήθεια. έκανα ένα ταξίδι περίπου 200 χλμ με ανηφόρα κατακαλόκαιρο με αιρκοντισιον και 3 άτομα μέσα με τις αποσκευές τους. Είχα αρχίσει να το σκίζω στα όρια του μέχρι και μετά την Κόρινθο είδα 120 θερμοκρασία. Τα λάδια τα είχα αλλάξει πριν μια εβδομάδα 5w40 castrol magnetec από το βαρελάκι
  2. είχες δεί σε ίδιες συνθήκες πιο χαμηλότερες θερμοκρασίες με το προηγούμενο? Μην ξεχνάς οτι είσαι και με πρόγραμμα και αυτό όσο ναι ανεβάζεις την θερμοκρασία. Εγώ πιστεύω οτι είσαι μια χαρά. Απλά λόγω προγράμματος πλέον θέλεις σίγουρα αλλαγές στα 10000 χλμ. Επίσης συχνά check από κάτω για τυχόν διαρροές. Νομίζω οτι το ύψος του suv είναι πλεονέκτημα για αυτή τη δουλειά. Σε μένα παντώς μετά την αλλαγή της αντλίας νερό με πολύ ξύλο και θερμοκρασίες πολύ υψηλές έχω παρατηρήσει 5 βαθμούς κάτω στην θερμοκρασία λαδιού. Πλέον τους 100 κελσίου δεν μπορώ να του φτάσω με τίποτα. Ούτε κάν με ανοιχτό aircondition και ταχύτητες 160-170. Στις ίδιες ταχύτητες και συνθήκες είχα δει και 120 κελσίου με το 5w40 που μου είχε βάλει στην πρώτη αλλαγή ο Φιλοσίδης!
  3. δες ποιο dsg7 έχεις το dq200 είναι ξηρού τύπου διπλοσύμπλεκτο. Το άλλο που έχει ο topmar είναι υγρού τύπου οπότε γίνεται κανονικά αλλαγή λαδιών όπως και σε όλα τα κιβώτια υγρου συμπλέκτη. Τώρα κανονικά γίνεται και αλλαγή κάποιων υγρών και στο dq200 συνήθως μετά τα 70 με 80k km σύμφωνα με την Καρέντα Αργυρούπολης που είχαν ρωτήσει. Σε λίγο καιρό που θα χρειαστώ αλλαγή για το δικό μου dq200 θα το ψάξω πιο πολύ και θα ενημερώσω
  4. άλλαξε ρόδες και βάλε ενισχυμένους τροχούς από αμαξοστοιχία
  5. παιδιά εγώ σε όσα αμάξια έχω πάρει έχω βάλει lumar και δεν μου έχει εμφανιστεί ποτέ πρόβλημα. Σε ένα αυτοκίνητο τις είχα πάνω από 10 χρόνια πάνω. Κάτι πάρα πολύ μικρές φουσκαλίτσες που είχαν εμφανιστεί από την αρχή της τοποθέτησης ποτέ δεν επεκτάθηκαν ούτε χαλάρωσαν. Επίσης ζημιά μπορεί να γίνει με το τσιγάρο. Όταν ήμουν καπνιστής πολλές φορές είχα ακουμπήσει την κάφτρα στη μεμβράνη. Αλλά παρόλα αυτά δεν είχα χαμπαριάσει
  6. προφανώς το είχαν πάρει σωματέμπορες για τη γνωστή δουλειά.
  7. έτσι ακριβώς θα ήθελα να απαντάμε σε αυτό το θέμα.ευχαριστώ
  8. αυτό ακριβώς! Εγώ για παράδειγμα ξέρω οτι ο 1.4 tsi που φόραγε το polo gti (και όχι μόνο) πίνει λάδι. Για παράδειγμα το μέλος που τα λέγαμε πριν κάποιους μήνες και είχε βάλει και υγραέριο
  9. για αυτό το άνοιξα το θέμα για να δούμε ποιοι είναι αυτοί οι κινητήρες συγκεκριμένα που καίνε λάδια και γιατί.
  10. Ανοίγω αυτό το θέμα για να μοιράσουμε τις εμπειρίες μας και γνώμες μας στο αν καίνε τα VW λάδια ή όχι. Είναι τελικά αλήθεια? υπάρχει όντως θέμα στην πλειοψηφία των μοντέλων της VW? ή απλά συνέβει σε κάποια μοντέλα και από τότε βγήκε η φήμη. Προσωπικά μέχρι τα 63000 χλμ δεν έχω παρατηρήσει κατανάλωση λαδιού στον 1.0 tsi κινητήρα μου.
  11. είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει. Τρελές αυξήσεις σε όλα και οχι 10-15% μιλάμε για 30-40% αυξήσεις
  12. Ενημερωτικά έχουν αυξήσει τις τιμές και στα λιπαντικά τώρα.
  13. έχω πάει και 110 με τον κινητήρα σου 98 είσαι μια χαρά.
  14. είχε διαρροές και αλλάχτηκε....μπήκε η καινούργια και όλα καλά.Αυτές οι αντλίες έχουν ενσωματωμένο ιμαντάκι μέσα. Έχω φτάσει τα 65000 χλμ και 4 χρόνια. Επειδή το χρησιμοποιώ αρκετά και συχνά το αυτοκίνητο εδώ Αθήνα, σκέφτομαι να μειώσω τις μετακινήσεις μου με το polo για να αποφύγω μελλοντικές ζημιές μια και η εγγύηση έχει λήξει.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.