Jump to content

Derv_7

Members
  • Content Count

    284
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Derv_7 last won the day on January 14

Derv_7 had the most liked content!

Community Reputation

116 Excellent

About Derv_7

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Γλυφάδας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 6C
  • Car's nickname
    polo6c_1.0tsi95ps_dsg7

Recent Profile Visitors

716 profile views
  1. Αυτό δεν θέλεις να πάρεις https://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/34775149-volkswagen-polo-gti-dsg-f1#modal ? Καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό σου. Είναι σαν να βλέπω εμένα πριν 20 χρόνια. Κράτησε αυτά που σου είπαμε. Οτι γυαλίζει δεν είναι χρυσός. Ειλικρινά μην πιστεύεις σε καμιά εγγύηση από μάντρα. Έλεγξε το αυτοκίνητο σε αντιπροσωπεία, δες αν έχει βαμμένα μέση στο αμάξωμα. Ρώτα αν υπάρχει ηλεκτρονικό αρχείο προηγούμενων service και επισκευών στην αντιπροσωπεία. Με τόσα λεφτά που ζητάει για ένα αυτοκίνητο του 2012 με υποτιθέμενα 130000 εγώ προσωπικά θα πήγαινα στο καινούργιο το
  2. το dsg είναι καταπληκτικό κιβώτιο. Αλλάζει ταχύτητες σαν το πάτημα της γάτας. Όμως το συγκεκριμένο κιβώτιο που αν δεν κάνω λάθος φοράει και το polo που θες να πάρεις είναι σχεδιασμένο να αντέχει μέχρι 250NM ροπής. Επίσης τα πιο παλιά μοντέλα εμφάνισαν αρκετά προβλήματα με το megatronic. Με λίγα λόγια όποιος έχει dsq ξηρού συμπλέκτη πρέπει να είναι προετοιμασμένος κάποια στιγμή να αντιμετωπίσει προβλήματα.Προβλήματα= χιλιάδες euro μιας και δεν υπάρχουν αρκετοί που μπορούν να το επισκευάσουν. Παρόλα αυτά αν πας το αμάξι στην αντιπροσωπεία. Το ελέγξεις μηχανολογικά και φαν
  3. γιατί θέλεις να το πάρεις από μάντρα? λόγω δόσεων δανείου? Αν ναι, καλύτερα να πάρεις ένα καινούργιο polo. Αν η δουλειά σου είναι σίγουρη και δεν φοβάσαι μην σε απολύσουν σε 3 χρόνια πήγαινε πάρε ένα budget καινούργιο χιλιάρι χωρίς αυτό,ατο . Μια χαρά γκάζια θα έχεις.Θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και όταν αποπληρώσεις το δάνειο το πουλάς αμα θές και αγοράζεις άλλο. Το να πάρει ένα 1.4 tsi με dsg με 8 και 10 χιλιάρικα χωρίς εγγύηση και από μάντρα το έχεις τερματίσει το ρίσκο.
  4. Είχα τον άσσο παλιά. Δεν είχα. άλογα ούτε ροπή αλλά σαν συνολική αίσθηση αυτοκινήτου το εκτίμησα μέχρι που το πούλησα μετά από 10 χρόνια. Δεν το βαρέθηκα ποτέ. Θυμάμαι ακόμα τις στριφτερές διαδρομές που είχα κάνει μαζί του και αναπολώ. Επίσης είχα μείνει πολύ ευχαριστημένος με το service του Σπανού στην γλυφάδα. Σε αντίθεση με το service του ομίλου vw. Φυσικά ο παλιός άσσος ήταν τελείως διαφορετικής φιλοσοφίας αυτοκίνητο από τον καινούργιο Ασσο με την μπροστά κίνηση. Αλλά παρόλα αυτά δεν νομίζω να μην έχουν κρατήσει για παράδειγμα το ταμπλό που ´δείχνεί προς τον οδηγό.Τα εξαιρετικά
  5. ενδιαφέρον άρθο για την νέο approval api sp. Συγκεκριμένα η νέα api βγήκε από οτι αναφέρει για τους downsize κινητήρες. Why was the specification introduced? These new specifications replace the intermediate step with API SN Plus, which was introduced at short notice in order to offer oils more quickly that are armed against problems with LSPI (LowSpeedPreIgnition = premature fuel ignition at low temperatures) until the new API SP was available. Therefore, all API SP (RC) products are also API SN Plus (RC) capable at the same time. The development and the engine test phase up
  6. την έχει μετρήσει την μπαταρία σου να δεις πόση ζωή έχει?
  7. και σε εμένα 5w40 ευτυχώς το βάλανε Ιούλιο μήνα με καύσωνα. Έκανα 600 χλμ και το πέταξα. Δεν πειράζει όμως ήταν ο λόγος που γράφτηκα στο φόρουμ και σας γνώρισα.
  8. για το 0w20 της castrol ως specs είναι μια χαρά λάδι. Πλήρως συνθετικό, με πολύ καλό πακέτο πρόσθετων. Απλά για μένα είναι λάθος τα μεγάλα διαστήματα αλλαγής γενικά Μετά από 250h λειτουργίας δηλαδή 250*40km/h (μέση ταχ)=10000km πρέπει να αλλάζει
  9. ok πόσο κατανάλωση δηλαδή έχουν για κάθε 1000km. Πόσα χιλιόμετρα έχουν διανύσει. Είναι λίγο γενικό το άρθρο
  10. εγώ δεν είμαι εναντίον των 0w20..Αν θυμάστε και όταν είχαν λανσαριστεί τα 5w30 λέγαμε οτι θα είναι νερό κτλ. Από την στιγμή όμως που κάποιος έχει αρχίσει με 5w30 καλό θα είναι να συνεχίσει. Στο δικό μου που είναι επίσης 1.0 tsi λέει 504 ως πρώτη επιλογή ή 502 δευτερεύουσα. Τα 508 δεν είχαν λανσαριστεί ακόμα. Μην ζαλίζεστε. Απλά αν έπαιρνα σήμερα καινούργιο vw θα συνέχιζα με 0w20.
  11. μοιάζουν έτσι όπως είναι τραβηγμένη η φωτογραφία από μπροστά τα φανάρια με τα φλασάκια με τα αντίστοιχα της e36. Γερμανικά γαρ. Για κοπλιμέμντ το είπα
  12. οπότε το καθαρίζεις για τώρα και βλέπεις. Μια άλλη ιδέα είναι να ελέγξεις καλά τα λάστιχα της πόρτας αλλά και το νεροχύτη που είναι στο κάτω μέρος της πόρτας. Μήπως είναι βουλωμένοι? Δες και αυτό το βιντεάκι θα σε βοηθήσει κάπως νομίζω....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.