Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Derv_7

Members
  • Content Count

    223
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Derv_7 last won the day on October 11

Derv_7 had the most liked content!

Community Reputation

79 Excellent

About Derv_7

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Γλυφάδας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 6C
  • Car's nickname
    polo6c_1.0tsi95ps_dsg7

Recent Profile Visitors

631 profile views
  1. στα πάντα υπάρχουν μαιμούδες φίλε μου. μην το ψάχνεις
  2. οι Άγγλοι λένε συνέχεια ´it’s nice if you like it’
  3. χαχαχαχα..απλά ήθελα να είμαι σίγουρος οτι δε. μπαίνουν μαιμού λάδια. Δεν πρόκειται να ξανά αλλάξω πλέον θα μείνω στα LM
  4. Επειδή με κάποια μέλη έχουμε τον ίδιο κινητήρα (1.0 tsi ) θα ήθελα να μοιραστώ τις πρώτες εντυπώσεις μου μετά από 3000 km με το Liqui Moly top tec 4200. Αρχικά παρατήρησα οτι σχεδόν δεν καταλαβαίνεις οτι έχεις 3 κύλινδρο...αθόρυβος ο κινητήρας. Πολύ στρωτή λειτουργία σε όλες τις φάσεις. Από την στιγμή που είναι κρύος μέχρι και όταν πιέζεται στις ψηλές στροφές. Με άλλα λόγια σαν να έχω μέσα castrol αλλά με λιγότερο θόρυβο και χωρίς ταρακουνήγματα. Θερμοκρασία.....2-3 c βαθμούς πιο πάνω. από τα castrol. Στα θετικά οτι έρχεται γρήγορα σε θερμοκρασία λαδιού 85 c. Επίσης όταν το ψηλοπίεσα στην εθνική η θερμοκρασία δεν εκτοξεύτηκε αμέσως στους 100 και γενικά δύσκολα το πάς πάνω από 100 με 105. Αυτά τα λίγα για τα χιλιόμετρα που έχω κάνει. Έχω μείνει ευχαριστημένος μέχρι τώρα.
  5. φίλε αν στο δώσουν ενημέρωσε. Εμένα δεν μου δίνουν τίποτα. Μου λένε οτι εφόσον η δαπάνη καλύφθηκε από εγγύηση δεν είναι υποχρεωμένοι να μου δώσουν παραστατικά. Το είπα στον δικηγόρο μου και γέλαγε. Από Δευτέρα θα κάνω καταγγελία στο ΣΔΟΕ και συγχρόνως άλλα πραγματάκια...
  6. update! νέο fault για το κιβώτιο 10632 no communication with gear selector module. sorry για την γκρίνια και που ποστάρω όλο προβλήματα
  7. Καλησπέρα σας, Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου από την ΚΑΡΕΝΤΑ και την επέκταση εγγύησης. Θα παρακαλέσω τους admin να μην σβήσουν το ποστ γιατί το θέμα μας αφορά όλους. Όπως έχω αναφέρει σε προηγούμενα ποστ έχω κάνει επέκταση εγγύησης μέσω της Allianz. Δυστυχώς την χρειάστηκα. Έχω αλλάξει τούρμπο και όλα τα παρελκόμενα καθώς και διακόπτη του πάρκινγκ του αυτόματου κιβωτίου. Από την πρώτη στιγμή ζήτησα με καθαρά φιλική διάθεση και χωρίς καχυποψία τα παραστατικά των ανταλλακτικών. Εφόσον το συνεργείο δεν σου δίνει την δυνατότητα να είσαι μπροστά κατά την επισκευή ήθελα να είμαι ήσυχος οτι έχουν μπει τα ανταλλακτικά που πρέπει στο αυτοκίνητο. Το service της Καρέντα έβρισκε χίλιες δυο δικαιολογίες. Μετά από πάρα πολύ καιρό (1 χρόνο) και αφού είχα εξαντλήσει όλη μου την διπλωματία, απαίτησα να μου στείλουν τα παραστατικά ή έστω μια απόδειξη οτι μπήκαν ανταλλακτικά καινούργια. Το μόνο που μου έστειλαν ήταν μια βεβαίωση οτι έκαναν της τάδε εργασίες και οτι για αυτές έχω 2 χρόνια εγγύηση. Επειδή έχω εμπειρία και από άλλες αντιπροσωπίες και άλλες μάρκες, πάλι με επέκταση εγγύησης (bmw spanos). Όποτε άλλαζαν κάποιο ανταλακτικό μου έδιναν απόδειξη.Αν ήταν μέσω εγγύησης μου έδιναν απόδειξη με τον αριθμό του ανταλλακτικού και μηδενική αξία. Όλα ξεκάθαρα. Σε περίπτωση που η απόδειξη δεν ήταν στο όνομα μου, μου έδιναν φωτοτυπία την απόδειξη ή τιμολόγιο πιστωτικό με σβησμένο το όνομα του παραλήπτη ασφαλιστικής εταιρείας (λόγω προσωπικών δεδομένων). ΑΛΛΑ γνώριζα τον αριθμό παραστατικού και ήμουν 100% σίγουρος οτι το ανταλλακτικό που μπήκε στο αυτοκίνητο μου βγήκε από την αποθήκη του Σπανού και ήταν γνήσιο και καινούργιο. Στην ουσία η Καρεντα δεν μπορεί να μου αποδείξει τα αυτονόητα. Πολύ χάλια κουλτούρα. Κανένας σεβασμός στα χρήματα του πελάτη. Πραγματικά έχω πλέον σοβαρές αμφιβολίες για την προέλευση των ανταλλακτικών που μπήκαν κατά την επισκευή του αυτοκινήτου μου. Αλλά εκτός αυτού πιο πολύ με έχει πειράξει η αντιμετώπιση μου σαν πελάτης. Η κουλτούρα της εξαπάτησης της μαμάς VW ζει και βασιλεύει.
  8. Ακόμα όχι. Αλλά είναι νωρίς πιστεύω. Πρέπει να δουλευτεί το κιβώτιο κανένα μήνα ακόμα.
  9. Όταν λες εκτός πόλης ? μεγάλα ταξίδια? Το golf 1.4 tsi προφανώς και ήταν πολύ καλύτερο για ταξίδια. Με το polo δεν θα έχεις την ίδια συμπεριφορά, ειδικά σε θέματα όπως είναι το προσπέρασμα και ταχύτητες πάνω από 100
  10. από την άλλη σήμερα το πήρα το αυτοκίνητο...δεν έχει ακόμα τεσταριστεί 100% αν θα μου το ξαναβγάλει το μήνυμα..
  11. καλησπέρα, φταίει αυτό το διακοπτάκι switch που ενεργοποιείται / απενεργοποιείται όταν βάζουμε βγάζουμε ταχύτητα απο την θέση παρκινγκ στο D. Κατά πάσα πιθανότητα έχεις το ίδιο θέμα και εσύ! Σε εξουσιοδοτημένο πήγες?
  12. ευτυχώς καλύφθηκε από την ασφάλεια επέκτασης της εγγύησης που είχα κάνει. Έμεινα βέβαια χωρίς αμάξι 5 μέρες..... Όταν λήξει σε μερικούς μήνες να δούμε τι θα κάνω...
  13. Για ενημέρωση του forum. Είχα και άλλη βλάβη στο polo αυτή τη φορά σχετίζεται με τον αισθητήρα του λεβιέ του κιβωτίου.Αντικατάσταση διακόπτη θέσης parking επιλογέα ταχυτήτων Το νούμερο του ανταλλακτικού είναι 5Q0713128A SWITCH. Το σύμπτωμα που είχα (και το είχα αναφέρει και σε άλλα ποστ) ήταν οτι σε τακτά χρονικά διαστήματα μου έβγαζε το παρακάτω error message: “”Workshop! Only leave vehicle in position P”” Το παραπάνω μήνυμα το έβγαζε συνήθως όταν ξεκινούσα το αυτοκίνητο το πρωί. Το μήνυμα εμφανιζόταν για ένα δέκατο του δεπτερολέπτου και μετά εξαφανίζονταν.....επίσης στο διαγνωστικό δεν εμφανίζονταν κανένα σφάλμα, ούτε υπήρχε κάτι αποθηκευμένο .... Αυτά τα τελευταία τα αναφέρω για να τονίσω πόσο πολύ της πλάκας είναι η παρακολούθηση και η πληροφόρηση που δίνει η VW σχετικά με τα προβλήματα του οχήματος. Αυτά...με τις υγείες μας
  14. και τα δύο έχουν dq200?
  15. να πω πάλι μια κακία? στα παλιά αυτόματα συνήθως υπήρχε βαλβίδα εξαγωγής λαδιού κάτω από το αμάξωμα και ράβδος ελέγχου της στάθμης λαδιού στο μηχανοστάσιο.....αυτά πριν 30 χρόνια και βάλε. Και τώρα για να αλλάξεις λάδια πρέπει να λύσεις τον γρίφο της Σφίγγας! Και εντάξει σιγά της αλλαγές πια. Στο παλιό αυτόματο που έχω με μετροπέα ροπής , οι αλλαγές είναι πιο αργές αλλά είναι και σταθερές! Δεν κάνει δέκα ώρες το κιβώτιο να αποφασίσει αν θα βάλει 2η ή 3ή όπως το dsg μου...Άσε που αν ο δρόμος είναι λίγο κακοτράχαλος οι αλλαγές που κάνει είναι άστα να πάνε, όλο λαγουδάκια κάνει. Βέβαια σε ταξίδι το dsg είναι απόλαυση αλλά στην πόλη δεν θα το συνιστούσα. Αυτά....τα είπα και ξαλάφρωσα.
×
×
  • Create New...