Jump to content

Derv_7

Members
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Derv_7 last won the day on January 18

Derv_7 had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About Derv_7

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Γλυφάδας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Don't have a car
  1. Σας ευχαριστώ πολύ ΟΛΟΥΣ για τις απαντήσεις. Προς το παρων παραμένω στο 5w30 504 της castrol. Αν μπορεί κάποιος να συστήσει σε pm μαγαζί που πουλάει ελεγμένα και γνήσια castrol είναι ευπρόσδεκτος/η! (χωρίς πλάκα)
  2. Derv_7

    Polo 1.2 Tsi Tuning

    καλησπέρα σε ολους. εχω ένα polo 6c 1.0 tsi. Στο standard menu υπάρχει ήδη η ένδειξη που ενηρώνει για την θερμοκρασία λαδιού. Θα ήθελα να μάθω αν υπαρχει μέσω obd2 προγραμμα στο κινητό που να μου δινει πιο πολλες πληροφοριες όπως πίεση λαδιού, μπαρόμετρο για το turbo και άλλα.ευχαριστώ
  3. αυτό σκοπεύω να κάνω, θα πάω σε άλλη μάρκα 5w40 και βλέπουμε. Αναφορικα με τα χιλιόμετρα κάνω 15.000. Συγνώμη που σας κούρασα με τις ερωτήσεις μου αλλά μου έχει μείνει κινητήρας στο χέρι σε προυγούμενο αυτοκίνητο και όπως καταλαβαίνετε δεν θέλω να το ξαναπάθω!
  4. σε ευχαριστώ για την ανάρτηση σου. Ξεκαθαρίζουν και εμένα λίγο τα πράγματα στο μυαλό μου. Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου οταν έισαι διαθετιμένος να κάνεις πιο συχνές αλλαγες λαδιων τότε η 502 είναι αυτή που «υπερτερεί» και θα είναι ίσως πιο ευεργετική για την ζωή του κινητήρα. Απο την άλλη έχω δοκιμάσει και τις 2 επιλογες σε castrol και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου και τις ανησυχίες μου. Η πρώτη είναι η Castrol Edge Titanium FST LL 5W-30. (504) Είναι μάλλον τα λάδια που είχε απο την «μάνα» του ο κινητήρας (1.0 tsi). Αρχικά ο κινητήρας έρχεται σε θερμοκρασία λειτουργίας 90c πολύ γρήγορα.σχεδόν αμέσως.πράγμα καλό για εμένα μιας και χρησιμοποιω το αμάξι πολλες φορες την ημερα για πολυ κοντινες διαδρομες και ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί. Επίσης όταν πιέζω τον κινητήρα η θερμοκρασία δεν εκτεινάσετε αμεσως ψηλά.έχω δει μάξιμουμ 105c σε συνθήκες καύσωνα. Με άλλα λόγια υπάρχει μια πιό πολιτισμένη λειτουργια του κινητήρα. Η δεύτερη επιλογή ήταν τα Castrol Magnatec 5W-40 C3 (502). Άμεσα παρατήρησα μείωση της κατανάλωσης της βενζίνης. Ο κινητήρας αργούσε πολύ να ζεσταθεί. ´Οταν το έκανε δε, πήγαινε στους 95c χωρις καθόλου πίεση. Όταν το πίεζα έφτανε τους 115 με 120 c .Για πλάκα.... Μπορεί να είναι η ιδέα μου αλλά ένιωσα το αμάξι να έχει κάπως καλύτερες επιδόσεις. Τα λάδια τα έβγαλα μετα από 5000 km γιατι κάναν χίλιες ώρες να ζεσταθούνε και γενικά με είχε προβληματίσει αυτό. Τέλος έκανα ένα τηλέφωνο στην kosmokar στο τεχνικό τμήμα και ο τεχνικός μου είπε οτι το λάδι το «καλό» έιναι το 504 και οτι ο ιδιος αυτό βάζει στο δικό του αυτοκίνητο χωρίς καμία άλλη αιτιολογία. Έρχομαι πάλι λοιπόν στο ίδιο ερώτημα.Να συνεχίσω την συντήρηση του αυτοκινήτου με τα castrol long life 5w30 ή θα ήταν καλύτερο τελικά εφόσον αλλάζω λάδια κάθε 8000 με 10000 km να συνεχίσω με 502?
  5. Αγαπητε Βασίλη για τον συγκεκριμένο κινητήρα μου η VW απαιτεί VW 502.00 για σταθερά διαστήματα αλλαγής (ιξώδη 5W30, 5W40, 0W30 ή 0W40) ή VW 504.00 (5W30) για ευέλικτα (flexible) διαστήματα (έως 30.000km). Η ερώτηση είναι : έστω εγω οτι θέλω να βάζω 504 και να τα αλλάζω κάθε 7000 km τα λάδια. Έχει νόημα? Έχω συγκριτικό πλεονέκτημα ή είναι ανούσιο? Ποιά η ειναι τελικά διαφορά στα λάδια 504 και 502?
  6. είπα εγω πουθενά οτι δεν θα βάλω 504 ή 502? Πιο είναι το καλύτερο ρωτάω
  7. να διορθώσω το πρόβλημα λέγοντας οτι το 504 ειναι το γνωστό 5w30 και το 502 το επίσης γνωστό 5w40
  8. καλησπέρα! επειδή τον τελευταίο καιρό εχω κάνει διάφορε συζητήσεις πάνω στο θέμα των λαδιών ακόμα δεν μου έχει λυθέι η εξής απορία. Αν υποθέσουμε οτι ζούμε σε μια κοινωνία που μας πουλάνε τσαμπα 2 τύπους λαδιων , το ένα με έγκριση vw 504 και το άλλο vw 502.Μπορούμε λοιπόν τσάμπα να αλλάζουμε λάδια ´οποτε θέλουμε, ποιό λάδι θα ήταν θεωρητικά καλύτερο γαι την μακροζωία του κινητήρα και μόνο.
  9. ναι δεν με αφηναν να φυγω...έχει παρκαδόρο στην καρεντα αργυρούπολης ξέρεις...
  10. καλησπέρα, εχω το 1.0 tsi αγορασμένο 6/17. είχα παει karenta για την ανακληση και αλλαγη γάτζου. Το μεσημέρη της ίδιας μέρας με ενημέρωσαν οτι η τουρμπίνα εχει πρόβλημα και οτι πρέπει να αλλαχθεί στην εγγυηση.μπρος Τους ειπά οτι δεν εχω διαπιστώσει κάτι και τους ρώτησα αν υπάρχει στην μνήμη ερρορ. Μου ειπαν οχι αλλα ακουγεται η wastegate. Παω απο εκεί και ζήτησα να μου δειξουν τι ακριβως ακούγετε. Ο αρχιμηχανικός μου ειπε οτι δεν άκουγε κατι και μου είπε να κανουμε βολτά. ούτε στην βόλτα άκουγε κατι...και ξαφνικά όταν εσβησε το αμαξι στο φανάρι και άναψε πάλι μου λεει. -το ακουσες αυτό? - ποιό του λέω. - δεν ακους πως κάνει οταν πέρνει μπρος? ειλικρινά δεν ακουγα τιποτα παράξενο. του λεω αν αυτό που ακουγε ήταν η τουρμπίνα και μου είπε μπορέι να έιναι η μίζα... Σηκώθηκα και έφυγα και με βάλανε να υπογράψω χαρτί οτι εχει πρόβλημα η τουρμπίνα αλλιως δεν μου δίνανε το αμάξι.... Πάω σε άλλο εξουδιοδοτημένο και μου ειπε οτι όλα ειναι μια χαρά και δεν υπάρχει κανένα προβλημα. το αμαξι δεν μου εχει παρουσίασει μέχρι τώρα κανενα προβλημα. έχω κάνει ήδη 30 k χιλιόμετρα. Τα συμπεράσματα δικά σας. τέτοιο χάλι δεν έχω ξαναδει σε καμία αντιπροσωπεια ειλικρινά.
  11. με ενδιαφερει. στειλε μου μηνυμα το τηλ του αν σου ειναι ευκολο
  12. σε ευχαριστω για την απαντηση. συμφωνω μαζι σου. ξερεις καποιος αν κανει dpr καποια αντιπροσωπεια?
  13. Παιδιά τόσο χάλια ειναι οι δουλειες που σας εχουνε κανει και δεν μπορειτε να προτεινετε κανεναν? Εαν δεν παω σε αντιπροσωπεια θα χασω την εγγυηση? ευχαριστω για τον χρονο σας
  14. Καλησπέρα στα μέλη, Είχα ενα ατυχημα με το vw μου. εχει παρει αριστερο μπροστα φτερο, αρ φαναρι,και μπροστα προφυλακτηρα. Το αμαξι είναι ενος ετους και με ενδιαφερει να το παω μονο σε φανοποιο αντιπροσωπειας. Σκεφτομαι να το παω στην καρεντα αμαρουσιου (απο εκει που το αγορασα). Ας σας ειναι ευκολο θα ηθελα να μοιραστειτε μαζι μου εμπειριες που ειχατε με φανοπ αντιπροσωπειων και αν εχετε να μου προτεινετε καποιο καλο επαγγελματια
  15. απλα να ενημερωσω οτι πριν 2000 χλμ εβαλα πανω τα 5-30. Τα λαδια ζεσταινονται πολυ πιο γρηγορα απο τα 5-40 αλλα αν πιεσεις το αυτοκινητο πολυ πιανεις 120 θερμοκρασιες.. Ο κινητηρας δε ακουγεται πιο τραχυς και η καταναλωση νομιζω εχει αυξηθει λιγο. Εν παση περιπτωση θα τα αφησω ακομα κανα 5000 χλμ και βλεπουμε

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×