Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Derv_7

Members
  • Content Count

    106
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Derv_7 last won the day on May 3

Derv_7 had the most liked content!

Community Reputation

30 Excellent

About Derv_7

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Γλυφάδας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 6C
  • Car's nickname
    polo6c_1.0tsi95ps_dsg7

Recent Profile Visitors

472 profile views
  1. Αγοράστηκαν από επίσημο κατάστημα λιανικής/χονδρικής τα λάδια για τις επόμενες αλλαγές στα αυτοκίνητα του σπιτιού. Είναι και τα δύο liqui Moly και το 4200 θα μπεί για πρώτη φορά στο polo. Οι συσκευασία των προϊόντων δεν χωρά καμία αμφισβήτηση γιατί γνησιότητα τους. Μου το επιβεβαίωσε και η ίδια η εταιρεία στο info@liqui-moly.de
  2. Έχεις αφαιρέσει μήπως την εταζέρα από το πορτ μπαγκάζ? Δες οτι έχει εφαρμόσει όπως πρέπει. Εγώ μια φορά την είχα βγάλει σε ένα ταξίδι γιατί είχα πολλά πράγματα και νόμιζα οτι είχα ανοιχτά παράθυρα! Άκουγα μέχρι και το πετραδάκι. Σε προηγούμενα αυτοκίνητα παλιότερα που την έβγαζα δεν άκουγα τίποτα.
  3. έχεις δίκιο από το 11 είναι τα λάδια.... Έχεις καμία λογική εξήγηση στο τι λάδια μπαίνουν αφού δεν βάζουν τα γνήσια? Για παράδειγμα βάζουν άλλης μάρκας πιο φτηνά? Κατώτερης ποιότητας ίδιας μάρκας? Τα αναμειγνύουν με άλλα? Καμιά ιδέα?
  4. από την στιγμή που η castrol δεν βάζει σε ένα σάιτ με υψηλής ευκρίνειας εικόνας πως είναι οι γνήσιες συσκευασίες δεν βγάζεις άκρη. Ούτε και τους ενδιαφέρει να κυνηγήσουν τα fake. Όπως φαίνεται είναι πλέον ο κανόνας τα πέτσινα λάδια στις πιο εμπορικές μάρκες. Από την άλλη άμα τις έβγαζε μπορεί μα τις κοπιάρανε και αυτές.... Ερώτηση, η ετικέτα της αντιπροσωπεία από πίσω έχει διπλή όψη? δηλαδή διπλό αυτοκόλητο?
  5. Παντως OMINUS μας άναψες φωτιές με το θέμα που άνοιξες
  6. εμένα ο μόνος μου προβληματισμός είναι η χύτευση του μπουκαλιού και οι ατέλειες που υπάρχουν. Για παράδειγμα δες τα παρακάτω μπουκάλια από castrol. Το πάνω είναι από αντιπροσωπεία το κάτω από ένα συνεργείο της γειτονιάς. Στο πάνω όλες οι στάμπες είναι πιο καθαρές ενώ στο κάτω είναι τσαπατσούλικες. Ότι έχω πάρει από σκρουτζομάγαζα ή καταστήματα της γειτονιάς ανεξάρτητου μάρκας λαδιών οι στάμπες είναι σαν το κάτω, δηλαδή μη καθαρές . Τα μόνα μπουκάλια που έχω πάρει με καθαρές στάμπες και άψογη συσκευασία και φινίρισμα είναι λάδια liqui moly από μαγαζί που είναι επίσημος διανομέας/ λιανικής .
  7. η επιφάνεια του μπουκαλιού μοιάζει με πορτοκάλι.Νομίζω πρέπει να είναι λεία. Για κοίτα ημερομηνία παραγωγης που είναι τα μαύρα γράμματα κάτω κάτω πίσω στο μπουκάλι και την ημερομηνία παραγωγής του μπουκαλιού που βρίσκεται στον πάτο του μπουκαλιού. Διάβασε και αυτό το σαιτ για περισσότερες λεπτομέρειες. https://rallystore.ru/el/motornoe-maslo-castrol-kak-otlichit-poddelku-ot-originala-kak-otlichit.html Οι στάμπες στο κάτω μέρος του μπουκαλιού και γενικά πρέπει να είναι καθαρές και ευδιάκριτες!
  8. σίγουρα κάθε κινητήρας θέλει το δικό του λάδι. Δεν κατηγορώ τα mobil απλά είπα τι παρατήρησα στο δικό μου κινητήρα. Επίσης μπορεί να κάνει στην περιπτωσή μου τον κινητήρα πιο θορυβώδη και πιο τραχύ όπως και με περισσότερα τραντάγματα σαν τρικύλινδρο αλλά αυτό δεν λέει κάτι. Μπορεί να προσφέρει καλύτερη προστασία μακροχρόνια και τα πρόσθετα συστατικά του να είναι πιο ποιοτικά! Όλα αυτά όμως μόνο με ανάλυση στο εργαστήριο αποδεικνύονται! Αν έχει κανείς καμιά άκρη εδώ Ελλάδα σε εργαστήριο με σχετικά μικρό κόστος ας την μοιραστεί μαζί μας
  9. αυτά είναι τα mobil που είχα βάλει πριν κανά 4 μηνο.Από σκρουτζομάγαζο γύρω στα 35 εύρω αλλά δεν μου φαίνονται για μαιμου
  10. αυτά είναι που έβαζα στο bmw πριν περίπου 8 χρόνια.Μπορεί και πιο λίγο. Όπως πρόσεξα δεν υπάρχει ούτε λογότυπο στο καπάκι, ούτε υδατογράφημα αλλά ούτε και προστατευτικό αλουμίνιο στο πώμα. Τα λάδια τα είχα βάλει στον Σπανό και είχε περισσέψει μπουκάλι και τα βρήκα στην αποθήκη μου. Τώρα παίζει να μην υπήρχαν όλα αυτά τα αναγνωριστικά εκείνη την εποχή και τα λάδια να είναι γνήσια? who knows?
  11. εγω παντώς όταν έβαλα στον 1.0 tsi mobil esp 5w30 το μοτερ μούγκριζε αρκετά στις ψηλές στροφές και στην κρύα εκκίνηση το αμάξι είχε κραδασμούς και ήταν θορυβώδεις. Οι θερμοκρασίες λαδιού ήταν μια χαρά όπως και τα castrol 5w30. Γενικά με τα castrol το αμάξι πάει μια χαρά στην περίπτωση μου απλά και εγώ ανησυχώ με την γνησιότητα και δεν ήμουν και τόσο ευχαριστημένος στο παρελθόν με τα bmw long life 5w30 που ήταν στην ουσία castrol.
  12. Ένα άρθρο από την castrol για το πως δρά το τιτάνιο ως συστατικό στο λάδι της. Castrol: Titan in engine oil should save fuel Castrol has developed an engine oil that is intended to reduce consumption with a thicker oil film. It contains an additive based on an organometallic compound with titanium. According to Castrol, the oil called Titanium FST should be significantly stronger than comparable lubricants. The aim is to meet the significantly higher pressure ratios in modern engines. "Between the camshaft and the valve lifter, the engine oil today has to withstand pressure loads of over 10,000 kilograms per square centimeter," says a developer in Pangbourne, England. "It would be like the weight of two elephants on the stiletto heel of a woman's shoe." The launch of the new oil is imminent. By Michael Specht Pangbourne. In addition to the task of increasing the thickness of the oil film, the soluble titanium polymers also make the oil thinner. Castrol speaks of a friction reduction on moving parts of around 15 percent and an associated fuel saving of more than one percent. The titanium additive FST ("Fluid Strength Technology") is contained in all engine oils of the ...
  13. το λάδι από βαρέλι που ισχυρίζονται οτι είναι γνήσιο ? πως το ελέγχεις? Ανάλυση ?
  14. Σήμερα αναγκάστηκα λόγω υποχρεώσεων να κάνω αυθημερόν ένα ταξίδι απο Αθήνα-επαρχεία και το αντίστροφο με συνολικά γύρω στα 900 χλμ. Εχω αρχίσει και εκτιμώ τις επιδόσεις και την συμπεριφορά αυτού του μικρού κινητήρα σε συνδυασμό πάντα με το αυτόματο dsg. Ταξίδι που με προηγούμενα αμάξια με πολλά περισσότερα κυβικά ούτε που θα το διανοούμουν οτι θα μπορούσα να το κάνω χωρίς να πάθω υπερκόπωση. Κάνεις προσπεράσεις απλά και λιτά χωρίς δράματα. Μπορείς να κινηθείς γρήγορα και ευέλικτα. Φυσικά το τιμόνι και γενικά η αίσθηση που σου αφήνει το στήσιμο του πόλο είναι ξερή και άχρωμη αλλά στην ουσία κάνει αυτό που πρέπει αγόγγυστα και ξεκούραστα. Όσοι βρίσκονται σε διαδικασία αγοράς και το σκέφτονται μην υποτιμούν καθόλου το χιλιαράκι τούρμπο της vw. Ειδικά όταν βάζω το dsg στο sport mode δεν λαχανιάζει καθόλου. Στροφάρει ψηλά ανελέητα και δίνει δύναμη! Ειλικρινά έχω πλέον αρχίσει και αναθεωρώ για τον μικρό 1.0 tsi. Ο χρόνος δείχνει οτι τα καταφέρνει μια χαρά και τα ταξίδια ως προς έκπληξη μου είναι πιο πολύ στο στοιχείο του. Στην πόλη το τούρμπο κουράζει λίγο με τα απότομα ξεκινήματα. Θα ήθελα πολύ να μοιραστείτε και εσείς δικές σας εμπειρίες και απόψεις με τον 1.0 tsi
  15. Αναλυτικότατος! Μπράβο! Όσο για τα γνήσια και εγώ πολλές φορές αμφιβάλλω για τις πολύ χαμηλές τιμές σε κάποια σκρουτζομάγαζα. Δύσκολοι καιροί
×
×
  • Create New...