Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

Derv_7

Members
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Derv_7 last won the day on January 18 2019

Derv_7 had the most liked content!

Community Reputation

18 Good

About Derv_7

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Γλυφάδας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Don't have a car

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. απλά να ξέρεις οτι όλα τα molygen της LM είναι recommended και οχι approved. Εφόσον εισαι 502 βάλε 5w40 και μην το ψάχνεις άλλο. Ένα πολύ καλό 5w40 , 502 της LM είναι το Leichtlauf High Tech 5W-40
  2. Προσωπικά, με συστηνόμενο από την VW ως παχύτερο το 30άρι (για 504.00 μιλάω) 40άρι+ λάδι σε αμάξι με σχετικά λίγα χιλιόμετρα (< 50-60.000 χλμ) θα έβαζα ΜΟΝΟ αν έκανα αποκλειστικά μικρές αστικές καθημερινές διαδρομές των 15’-20’….όχι αν έκαιγα λίγο λάδι Γιατί θα έβαζες 40αρι σε αμάξι με λίγα χιλιόμετρα καο μικρές αστικές διαδρομές? Ποιά η αιτιολογία?
  3. συγνώμη δεν ήξερα οτι υπάρχει και dsg7 υγρού. Όπως καταλαβαίνεται. η πληροφόρηση πάνω στην συντήρηση του dsg7 είναι σε πολύ αρχικά στάδια.
  4. Συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός. Το θέμα αφορά τα κιβώτια dsg7 ξηρού συμπλέκτη και ο σκοπός ειναι η ανταλλαγή πληροφοριών συντήρησης και εμπειριών με το συγκεκριμένο κιβώτιο
  5. οπότε λογική η αλλαγή λοιπόν. Στο dsg7 δεν παίζουν λάδια είναι ξηρου. συμπλέκτη. by the way το δικό σου αν κάνεις κάθε 40000 σερβις είναι πολύ πιο αξιόπιστο
  6. ποιο dsg έχεις ? το dsg7 ξηρού συμπλέλτη? τι μοντέλο και ποιάς χρονολογίας είναι το αυτοκίνητό σου
  7. πιστεύω θα είσαι οκ. εγω έχω το πόλο το 1.0 95 ps και στο ταξίδι είμαι υπέρ ευχαριστημένος! Είναι μια χαρά οι ρεμπρίζ του.
  8. μια χαρά πάει..έχεις περίπου 200NM ροπή που είναι σαν δίλιτρο ατμοσφαιρικό. Αν μπορείς συνδύασε το με 6αρι κιβώτιο ή αυτόματο
  9. ένα χρήσιμο link για τα λάδια σε διάφορες προδιαγραφές της VW https://www.auto-motor-oel.de/ratgeber/vw-50400-motoroel/1404/#Spezifikation-VW-50400 https://www.auto-motor-oel.de/ratgeber/vw-50200-motoroel-freigabeliste/2374/ ελπίζω να βοήθησα.....
  10. εντάξει φίλε μου παρέθεσες τις απόψεις σου, τις διαβάσαμε ολα οκ. Ο κάθε ένας έχει την κρίση να καταλάβει ποιό είναι το λογικό και πιο το παράλογο. Παραθέτω πιο κάτω λίγη τροφή για σκέψη από ένα φίλο: ”Γενικά οταν καίει λάδι πρέπει να βάλεις στην ίδια ρευστότητα (0w20, 0w30, 0w40, 5w20, 5w30, 5w40...) λιπαντικό της κατηγορίας high mileage, max life, ή οτιδήποτε είναι για αυτοκίνητα φορτωμένα με πολλά χιλιόμετρα. Αυτά, περιέχουν ειδικούς στεγανοποιητικούς παράγοντες, οι οποίοι περιλαμβάνονται στο πακέτο χημικών πρόσθετων και σφραγίζουν μικροανοχές στις περιοχές που χρειάζεται. Ξέρουν πού χρειάζεται; Καλύτερα από την πλειοψηφία των χημικών και μηχανολόγων μηχανικών όλου του πλανήτη. Μετά από εκτεταμένες εργαστηριακές δοκιμές, έχουν φθάσει σε τέτοιο βαθμό οι συγκεκριμένοι σφραγιστικοί παράγοντες .... . Παράδειγμα, μόνο για παραπομπή, είναι τα Valvoline MaxLife και άλλα...Έτσι, εξασφαλίζεται η σωστή λίπανση (χαμηλό ιξώδες) όπου πρέπει, με παράλληλη ελαχιστοποίηση απωλειών λιπαντικού στους θαλάμους καύσης.”
  11. Το 5w40 που σου πρότεινα. είναι recommended και όχι approved. Κρίμα θα ήταν μια καλή λύση ίσως. Άλλη δοκιμασμένη λύση σε 5w40 και 502 είναι και το https://pim.liqui-moly.de/pidoc/P000330/3863-LeichtlaufHighTech5W-40-38.0-el.pdf. που είναι approved. Γενικά υπάρχουν πολλά καλά 5w40 όπως προαναφέρφηκε σε προηγούμενο ποστ. ψάξε στα φόρουμ και ρώτα και vw στο Τηλ.: 210 99 81 100 - e-mail: customercare@kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL* πριν πας σε 10w40 .Μην πας σε κάτι που δεν έχει δοκιμαστεί.Αν υπάρχει διαρροή λαδιού το 10w40 δεν θα στην λύσει.Επίσης να ξέρεις ότι πιθανόν θα σου αυξηθεί και ο θόρυβος του κινητήρα με 10w40. Αν θες, γράψε το θέμα σου (οτι σου καίει λάδια) και εδώ https://www.liqui-moly.com/en/contact/contact-form.html αναλυτικά και γράψε επίσης το μοντέλο, τι κινητήρα φοράει που ,σε ποια χώρα είσαι κτλ. Θα σου προτείνουν κάτι. Εμένα μου έχουν δώσει πολλές πληροφορίες και με έχουν καθοδηγήσει στο παρελθόν.
  12. καλησπέρα, Στην θέση σου θα δοκίμαζα πρώτα το 5w40.Πάντα να έχει προδιαγραφές vw οτι λάδι και να επιλέξεις! Εάν στο μανουαλ λέει ότι μπορείς να βάλεις 502 τότε άρχισε με το παρακάτω που έχει χαμηλό noak https://pim.liqui-moly.de/pidoc/P000339/1306-SynthoilHighTech5W-40-24.0-el.pdf Αν συνεχίζεις να καις πάλι λάδι πολύ πήγαινε σε long life 10w40. Ένα πολύ καλό είναι το παρακάτω: https://sharena21.springcm.com/Public/Document/18452/1a6985e3-d2db-e811-9c1b-ac162d889bd1/594a39bd-cff4-e811-9c1b-ac162d889bd1 Σε κάθε περίπτωση μην αφήνεις τα λάδια πάνω από 10000 χιλιόμετρα και όταν τα αλλάζεις να αντικαθιστάς το φίλτρο λαδιού με καινούργιο!
  13. το θέμα είναι ότι δεν λαμβάνουμε κάποια νορμαλ εξήγηση απο αντιπροσωπεία. Εγώ έχω ακόμα ένα θέμα επίσης απο την αρχή που το πήρα. Οταν έχει πολύ υγρασία και έχει βρέξει ή εχει κάτω από 10 βαθμούς θερμοκρασία , το πρωί που ξεκινάω και για τα πρώτα 2 χιλιόμετρα όπου βρεί μικρολακούβα πίσω ακούγεται όπως όταν έχουν χαλάσει τα ελατήρια του κρεβατιού.πολύ ενοχλητικός θόρυβος!μετά όμως τα 5 χιλιόμετρα σταματάει. Το είπα στην καρεντα και εισεπραξα ειρωινικη απάντηση και μου είπαν να τους το πάω πάλι μια μέρα που να βρέχει και να το κρατήσουν και κτλ.Απλά έχω βάρεθεί να πηγαίνω και δεν έχω το χρόνο.Θα ήταν καλό να ανοίγαμε ένα νέο τοπικ με ολα τα προβλήματα στα καινούργια πολο.
  14. ναι λύθηκε άλλαξα Τούρμπο στην εγγύηση , σταμάτησε το σφύριγμα. Άσχετο πήγα να αλλάξω φιλτρο αερα τις προάλες και παρατήρησα το ένα κλιπ του σωλήνα που μπαίνει στην εισαγωγή αέρα σπασμένο. Μάλλον μου το σπασαν κατά την διάρκεια τις αλλαγής του Τούρμπο
×
×
  • Create New...