Jump to content

Hintro

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

About Hintro

  • Birthday 03/20/1990

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

User Profile

  • Interests
    Kite surfing, mechanic rebuilding, motorbikes, travelling, engineering

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Hintro's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα και καλό 15άυγουστο να έχουμε. Θέλω λίγο βοήθεια! Χωρίς check ανοιχτό διάβασα αυτή τη βλάβη. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει?
  2. Golf V 1.4. Μέχρι στιγμής μαμά αναρτήσεις. Μπήκαν ζάντες jr3 18x9 με λάστιχο 225/40/18 et35. Οι ζάντες είναι αρκετά φαρδιές με αποτέλεσμα να προεξέχουν ελάχιστα.. Δεν με ενοχλεί. Απλά φοβάμαι ότι χρειάζομαι αναρτήσεις. Για να μην έχω θέμα τι setup πρέπει να παίξω για να εξασφαλίσω ότι δεν θα βρίσκουν θόλους και θα μπορώ να στρίβω..? Δεν χρησιμοποιείται κάθε μέρα. Είναι για βόλτα και ταξίδι.
  3. Το σκέφτηκα αλλά γνκ δεν βιάζομαι να το κάνω σφυρί.... Οπότε θεώρησα ότι η 380rs είναι overkill... Τώρα κοίτα δεν το πάω για drag. Μου αρέσουν και οι στροφές. Οπότε με 360 αργότερα είναι ευχαριστημένος. Να σαι καλά !!!!! Μία άλλη απορία είναι οι ζάντες.. Γνκ είναι αρκετά φαρδιές... Σκοπεύω τέλη καλοκαιριού πρώτα ο θεός να αλλάξω αναρτήσεις... Τι προτείνετε για να μην έχω θέμα με θόλους κτλπ?>
  4. Καλησπέρα! Ξεκινήσαμε το στήσιμο του αυτοκινήτου. Golf 5 1.4 tsi 140hp. Πάνω στο αμάξι μπαίνουν τα εξής 1. inlet tmg 2. turbo 360RS 3. Ι/C s3 4. πολλαπλασιαστές R8 5. αντλία υψηλής VIS 6.εισαγωγή αέρα tmg carbon 7. boost controller 8.ολόσωμη 70αρα από downpipe χωρίς καταλύτη με ένα τελικό. 9.σκάστρα ανοιχτού tmg 10.πρόγραμμα ταξόπουλος. Πάμε για περίπου 260-270. Στο μοτέρ έχουν αλλαχτεί καδένα, γλύστρες, τεντοτήρας, ιμάντας με όλα τα παρελκόμενα, μπουζί μεγαλύτερα για να καλυφθούν τα διάκενα, λάδια liqui moly πράσινα 5-30W molygen. Αγόρασα επίσης μία τετράδα ζάντες jr3 18x9 et35 5x112. Οι ζάντες πάνε για πούλημα? Θα το κόψουν πολύ το αυτοκίνητο? Η ερώτηση μου κυρίως είναι πάνω στις ζάντες. Ο nikdev είχε την καλοσύνη να μου λύσει τις όποιες απορίες είχα με απάντηση ανώθεν. Επίσης το μοτέρ το χειμώνα λογικά θα μπει για σφυρί. Οπότε ότι έχω βάλει πάνω είναι για ανοχή μέχρι 400 άλογα.
  5. Καλημέρα! Κοίτα έχω σκοπό από το χειμώνα να το κάνω σφυρί. Για λεπτομέρειες δεν έχω συζητήσει ακόμα είμαι στο ψάξιμο να πω την αλήθεια. Είπαμε να βάλουμε 360rs για να μην πιέζεται (σύμφωνα με τον προγραμματιστή) το μοτέρ με υψηλή πίεση και να μπορούμε να το εκμεταλλευτούμε σαν τούρμπο για μεταγενέστερη μετατροπή. Τους πολλαπλασιαστές τους έβαλα κυρίως λόγο ποιότητας, μου είχε χαλάσει ένας οπότε λέω τα 120 ευρώ δεν είναι τραγικό κόστος για τέτοιο βήμα. Τα υπόλοιπα μπήκαν καθαρά σαν ομορφιά να πω την αλήθεια στο μοτέρ. Καταλαβαίνω ότι δεν έχουν πρακτική χρησιμότητα. Εξάτμιση τελικά θα παιχτεί full 70αρα για να μην ξαναμπλέξω μετά χωρίς λόγο. Ευχαριστώ πολύ nikdev!
  6. Καλημέρα με υγεία! Κάτοχος golf V 2007 1.4 tsi με τα 140. 153k χλμ. Μηχανικά συντηρήσεις κτλπ όλα στην ώρα τους. Λαδάκι το 5-30 της liqui moly. Προβλήματα μέχρι στιγμής κανένα αλλά γνκ δεν το καίω κιόλας. Άλλαξα στα 100000 καδένα τεντοτήρα γλύστρες. Μπήκα στην πρίζα να το βελτιώσω. Οπότε πάω σε ένα πλήρες κιτ 2+ στάδιο του Ταξόπουλου. Μοτέρ κλειστό. Όταν ρώτησα τον προγραμματιστή μου είπε για 270+ Hp. Με βάσει τα όσα έχω διαβάσει για τα μοτέρ μας είναι επίφοβο για καθημερινό αυτοκίνητο? Θα παίξει boost control για να δουλεύει μηχανική στα 200. Το σετάπ έχει ως εξής. tmg σκάστρα ανοιχτού tmg inlet tmg turbo hybrid 360 rs πολλαπλασιαστές R8 με καινούργια μπουζί Αντλία υψηλής autotech tmg ΙC tmg carbon εισαγωγή αέρα εξάτμιση ολόσωμη 70-63.5 (έλεγα να βάλω και το δοχειάκι αναθυμιάσεων το οποίο το σκέφτομαι από άποψη πρακτικού) wastegate άνοιγμα μαμά για σφύξιμο και αλλαγή ελατηρίου Γνώμη υπάρχει για το συγκεκριμένο σεταπ? Το έχει δοκιμάσει κάποιος άλλος? Μήπως είναι πιο safe εως 260 το πολύ για να μην πάρω τα πιστόνια στην μασχάλη? Ευχαριστώ πολύ!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.