Jump to content

Hintro

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

About Hintro

  • Birthday 03/20/1990

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

User Profile

  • Interests
    Kite surfing, mechanic rebuilding, motorbikes, travelling, engineering

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Hintro's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλημερα με υγεία! θα ήθελα την βοήθεια σας γιατί έχω αρχίσει να απελπίζομαι. Το αυτοκίνητο έχει ως εξής: Ήταν στοκ μοτέρ με περιφερειακά αλλαγμένα. Το αυτοκίνητο μου έκανε το κλασσικο μια μέρα πρωί απ ότι διαβάζω με το check να αναβοσβήνει στο cold start με αναρίθμητα missfires. Μέτραω συμπίεση και μου βγάζει χαμηλή στον 2ο με τα missfires να εμφανίζονται στον 4ο. Το λύνουμε και το κάνουμε σφυριλατο. πιστόνια wosner μπιελες zrp καθαρισμός κεφαλής καινούργιες βαλβίδες εξαγωγής αλλαγή οδηγών ενισχυμένα ελατήρια βαλβίδων. Το δένουμε και στρώνω(περίπου 6κ χιλιόμετρα. Βάζω επίσης μεθανολες, ένα afr gauge aem αλλάζω πίσω τρομπα και φιλτρο βενζίνης. Μπουζί sizfr6b8eg. Το αυτοκίνητο στο δυναμομετρο μου κάνει πολλά missfires. Τα καταγράφει στον 3ο με σποραδικά που και που κανένα στους υπόλοιπους. Προχθές λύνω πάλι κεφάλι και αλλάζω και οστηρια καθώς έφτασε και αυτό σαν λύση. Δεν άλλαξε κάτι συνεχίζει. Διάκενα δεν έχω κλίσει στα μπουζί ακόμα. Καμία λύση μπας και σωθώ.; Πολλαπλασιαστες ngk r8 u5014. Είναι πάνω περί τα 30κ χιλιόμετρα.
  2. Έχω βάλει μεγαλύτερη τρομπα πίσω και το εγκεφαλακι ζεσταίνεται παραπάνω. Ότι θα τα παίξει θα τα παίξει. Απλά θα ήθελα να δουλεύει η τρομπα μόνιμα στα 12v όποτε θα ήθελα να το κάνω bypass. Αν έχεις δει κάτι ανάλογο η το έχεις κάνει πες μου αν γίνεται. Ευχαριστώ!
  3. Καλησπερα! Μια ερώτηση. Στα 1.4 tsi υπάρχει στην Τρομπα βενζίνης ένα εγκεφαλακι του οποίο ρυθμίζει την τάση που στέλνει στην τρομπα και συνεργάζεται με τον εγκέφαλο του κινητήρα. Υπάρχει κάποιος που να έχει μπει σε διαδικασία κατάργησης του με κάποιο bypass? Αν ναι μπορεί να μου μοιραστεί τον τρόπο; Ευχαριστώ πολύ!
  4. Μπεκ έχω ήδη πάρει από s3. i/c το αυτοκίνητο φοράει front mount παροχής εως 430hp. Αντλία πίσω θα βάλω μεγαλύτερης παροχής γιατί σε κανά 4μηνο την τουρμπίνα θα την αλλάξω. Με την πίσω αντλία η αλήθεια είναι ότι δεν ήξερα τι έφταιγε. Ήταν η το εγκεφαλάκι που την είχε ακούσει είτε η αντλία. Οπότε άλλαξα το ένα και έκανα bypass το άλλο για να είμαι 100% σίγουρος. Θα κοιτάξω να κάνω Update στο ποστ για τυχόν μελοντικές απορίες που μπορεί να έχει κάποιος σχετικά με το συγκεκριμένο μοτέρ. Ευχαριστώ nikdev για το response!
  5. Πάμε να δώσω μια πιο αναλυτική εικόνα! Έχω ξαναγράψει στο συγκεκριμένο ποστ παραπάνω για όλα τα περιφερειακά που φόρεσα στο αυτοκίνητο μου . Golf v 1.4 tsi hybrid turbo. Αποφάσισα να το κάνω σφυριλατο καθώς μετά από ένα πάτημα είδα μεγάλη πτώση στην απόδοση και μου ξεκίνησε κάποια misfire. Εν τελεί είδα μειωμένη συμπίεση στον 2ο κύλινδρο σε σχέση με τους υπόλοιπους. επειδη ήθελα να ασχοληθώ το εβαλα μέσα και ξεκίνησα. Συνολικά πλέον στο αυτοκίνητο υπάρχουν πάνω τα εξής: Πιστόνια wosner με ελατήρια Μπιελες zrp Κουζινέτα από 20vt Thros στροφάλου από 20vt Ελατήρια βαλβίδων super tech Βαλβίδες εξαγωγής από scirocco Καδένα bka ενισχυμένη Δίσκος 6φτερος πλατό βολάν από scirocco ενισχυμένα πλακάκια μεταλλικά Για ανοχή μέχρι 60kg ροπή Φλάντζες σετ από scirocco Κατάργηση μαμα intercooler για να μην πιάνει χώρο και καινούργιο ψυγείο νερού από golf 1.6 fsi για να μπει στις μαμα βάσεις Μπουζί 7αρια ιριδίου για κάλυμμα διακενων Λάδια molygen 5-30 liqui moly Φιλτρο λαδιού μαμα Βίδες block μαμα Αντλία υψηλής vis Πολλαπλασιαστές r8 nil Μπουζί ιριδίου 7αρια Εισαγωγή αέρα carbon Inlet τουρμπίνας μεγαλύτερο Σκαστρα ανοιχτού τύπου rtmg Wastegate μαμα ανοιγμένη με σκληρότερο ελατήριο Ολόσωμη εξάτμιση 70αρα από downpipe μέχρι το τελικό Boost controller prd500 Turbo 360rs υβρίδιο k03 από ταξοπουλο το αμάξι στρώθηκε μέχρι 4000 χιλιόμετρα με αλλαγή λαδιών κάθε 1000 και στα πρώτα 500. Στα δεδομένα που είμαι τώρα πήγα να προγραμματίσω το αυτοκίνητο και έχω τα εξής δεδομένα. 1. Έχω αρκετα misfire κάποιες φορές στο πλήρες βύθισμα του γκαζιού. 2. Το αυτοκίνητο με τα μαμα μπεκ δείχνει να στεγνώνει. Η αντλία υψηλής δεν έχει ούτε 15κ χιλιόμετρα. Στην πίσω αντλία μπήκε ρελε για μόνιμη παροχή 12v στο σύστημα. Άλλαξα και ένα φιλτρο βενζίνης αλλά δεν έχει αλλάξει κάτι. Αποφάσισα να μπω λίγο πιο βαθιά γιατί δεν θέλω να αποτύχει το πρότζεκτ. παραγγειλα ένα κιτ μεθανόλης aem. τρομπα βενζίνης πίσω aeroflow 265 lt μπεκ από s3 tfsi. θα αλλάξω και τα φις στους πολλαπλασιαστές για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. μετά misfire υπάρχει πιθανότητα να είναι από τα μαμα μπεκ; Δεδομένου ότι όλα τα υπόλοιπα είναι καινούργια;
  6. Καλησπερα και χρόνια πολλά! Υπάρχει κάποιο guide how to για το installation κιτ μεθανόλης στο 14αρη μοτέρ;
  7. Καλησπερα καλή χρόνια με υγεία! Ελπίζω ο καινούργιος χρόνος να σας μπήκε ευλαβικά και όμορφα! Στο θέμα μας! Έχω ένα golf v 1.4 tsi bmy. Το είχα υβρίδιο με περιφερειακά σετακι από ταξοπουλο. Έχω κάνει μια λίστα με τα πράγματα που φόραγε το αμάξι θα την παραθέσω σε λίγο για απλή ενημέρωση. Το αυτοκίνητο με τα πολλά και τα λίγα έσπασε. Όποτε το έκανα σφυρί. Έστρωσα και πήγα για προγραμμα εκ νέου σε άλλον προγραμματιστή γιατί από τον παλιό δεν έμεινα ευχαριστημένος. Πάμε τώρα στο προκείμενο. Το σεταπ που φοράει το αμάξι μέχρι στιγμής είναι το εξής: Πιστόνια wosner με ελατήρια Μπιελες zrp Κουζινέτα από 20vt Thros στροφάλου από 20vt Ελατήρια βαλβίδων super tech Βαλβίδες εξαγωγής από scirocco Καδένα bka ενισχυμένη Δίσκος πλατό βολάν από scirocco ενισχυμένα πλακάκια μεταλλικά Για ανοχή μέχρι 60kg ροπή Κατάργηση μαμα intercooler για να μην πιάνει χώρο και καινούργιο ψυγείο νερού από golf 1.6 fsi για να μπει στις μαμα βάσεις Μπουζί 7αρια ιριδίου για κάλυμμα διακενων στο 0.57 Λάδια molygen 5-30 Φιλτρο λαδιού μαμα Βίδες block μαμα Αντλία υψηλής vis Πολλαπλασιαστές r8 ngk Μπουζί ιριδίου 7αρια Εισαγωγή αέρα carbon Inlet τουρμπίνας μεγαλύτερο Σκαστρα ανοιχτού τύπου tmg Wastegate μαμα ανοιγμένη με σκληρότερο ελατήριο Ολόσωμη εξάτμιση 70αρα από downpipe μέχρι το τελικό Boost controller prd500 Turbo 360rs υβρίδιο k03 από ταξοπουλο μπεκ από 1.4 tsi Ibiza cupra Έχει γίνει παράκαμψη στην μαμα τρόμπα για να δίνει μόνιμα 12v έχουν αλλαχτεί και τα αναλώσιμα με φίλτρα βενζίνης καινούργια κτλπ. Ο προγραμματιστής έχει σταματήσει την πίεση στο 1.6 over 1.4 στον κόφτη. Το φοβάται να το πάει παραπάνω λόγω απότομης αύξησης θερμοκρασίας στο πυρομετρο μετά από δυο πατήματα. Μου προτείνει πριν παίξουμε μεγαλύτερη πίεση μεθανολες. Οκ agreed. Αυτό που παρατήρησε επίσης είναι ότι το αυτοκίνητο όταν σηκώνει περισσότερη πίεση μένει από καύσιμο. Τα μπεκ είναι κομπλέ. Ερώτηση πρώτα απ όλα. Τα μπεκ του cupra είναι μεγαλύτερη η μικρότερα από του 1.4 tsi golf με τα 140;;; Ο λόγος που ρωτάω είναι γιατί τα αγόρασα υποτίθεται για μεγαλύτερης παροχής. Δεύτερον παίζει το πρόβλημα μου να είναι η τρόμπα και να μην φτάνει η παροχή καυσίμου από πισω;;; Βοηθάτε μπας και βγει επιτελους από συνεργείο..!!!! Ευχαριστώ πολύ με υγεία!
  8. Καλησπέρα και καλό 15άυγουστο να έχουμε. Θέλω λίγο βοήθεια! Χωρίς check ανοιχτό διάβασα αυτή τη βλάβη. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει?
  9. Golf V 1.4. Μέχρι στιγμής μαμά αναρτήσεις. Μπήκαν ζάντες jr3 18x9 με λάστιχο 225/40/18 et35. Οι ζάντες είναι αρκετά φαρδιές με αποτέλεσμα να προεξέχουν ελάχιστα.. Δεν με ενοχλεί. Απλά φοβάμαι ότι χρειάζομαι αναρτήσεις. Για να μην έχω θέμα τι setup πρέπει να παίξω για να εξασφαλίσω ότι δεν θα βρίσκουν θόλους και θα μπορώ να στρίβω..? Δεν χρησιμοποιείται κάθε μέρα. Είναι για βόλτα και ταξίδι.
  10. Το σκέφτηκα αλλά γνκ δεν βιάζομαι να το κάνω σφυρί.... Οπότε θεώρησα ότι η 380rs είναι overkill... Τώρα κοίτα δεν το πάω για drag. Μου αρέσουν και οι στροφές. Οπότε με 360 αργότερα είναι ευχαριστημένος. Να σαι καλά !!!!! Μία άλλη απορία είναι οι ζάντες.. Γνκ είναι αρκετά φαρδιές... Σκοπεύω τέλη καλοκαιριού πρώτα ο θεός να αλλάξω αναρτήσεις... Τι προτείνετε για να μην έχω θέμα με θόλους κτλπ?>
  11. Καλησπέρα! Ξεκινήσαμε το στήσιμο του αυτοκινήτου. Golf 5 1.4 tsi 140hp. Πάνω στο αμάξι μπαίνουν τα εξής 1. inlet tmg 2. turbo 360RS 3. Ι/C s3 4. πολλαπλασιαστές R8 5. αντλία υψηλής VIS 6.εισαγωγή αέρα tmg carbon 7. boost controller 8.ολόσωμη 70αρα από downpipe χωρίς καταλύτη με ένα τελικό. 9.σκάστρα ανοιχτού tmg 10.πρόγραμμα ταξόπουλος. Πάμε για περίπου 260-270. Στο μοτέρ έχουν αλλαχτεί καδένα, γλύστρες, τεντοτήρας, ιμάντας με όλα τα παρελκόμενα, μπουζί μεγαλύτερα για να καλυφθούν τα διάκενα, λάδια liqui moly πράσινα 5-30W molygen. Αγόρασα επίσης μία τετράδα ζάντες jr3 18x9 et35 5x112. Οι ζάντες πάνε για πούλημα? Θα το κόψουν πολύ το αυτοκίνητο? Η ερώτηση μου κυρίως είναι πάνω στις ζάντες. Ο nikdev είχε την καλοσύνη να μου λύσει τις όποιες απορίες είχα με απάντηση ανώθεν. Επίσης το μοτέρ το χειμώνα λογικά θα μπει για σφυρί. Οπότε ότι έχω βάλει πάνω είναι για ανοχή μέχρι 400 άλογα.
  12. Καλημέρα! Κοίτα έχω σκοπό από το χειμώνα να το κάνω σφυρί. Για λεπτομέρειες δεν έχω συζητήσει ακόμα είμαι στο ψάξιμο να πω την αλήθεια. Είπαμε να βάλουμε 360rs για να μην πιέζεται (σύμφωνα με τον προγραμματιστή) το μοτέρ με υψηλή πίεση και να μπορούμε να το εκμεταλλευτούμε σαν τούρμπο για μεταγενέστερη μετατροπή. Τους πολλαπλασιαστές τους έβαλα κυρίως λόγο ποιότητας, μου είχε χαλάσει ένας οπότε λέω τα 120 ευρώ δεν είναι τραγικό κόστος για τέτοιο βήμα. Τα υπόλοιπα μπήκαν καθαρά σαν ομορφιά να πω την αλήθεια στο μοτέρ. Καταλαβαίνω ότι δεν έχουν πρακτική χρησιμότητα. Εξάτμιση τελικά θα παιχτεί full 70αρα για να μην ξαναμπλέξω μετά χωρίς λόγο. Ευχαριστώ πολύ nikdev!
  13. Καλημέρα με υγεία! Κάτοχος golf V 2007 1.4 tsi με τα 140. 153k χλμ. Μηχανικά συντηρήσεις κτλπ όλα στην ώρα τους. Λαδάκι το 5-30 της liqui moly. Προβλήματα μέχρι στιγμής κανένα αλλά γνκ δεν το καίω κιόλας. Άλλαξα στα 100000 καδένα τεντοτήρα γλύστρες. Μπήκα στην πρίζα να το βελτιώσω. Οπότε πάω σε ένα πλήρες κιτ 2+ στάδιο του Ταξόπουλου. Μοτέρ κλειστό. Όταν ρώτησα τον προγραμματιστή μου είπε για 270+ Hp. Με βάσει τα όσα έχω διαβάσει για τα μοτέρ μας είναι επίφοβο για καθημερινό αυτοκίνητο? Θα παίξει boost control για να δουλεύει μηχανική στα 200. Το σετάπ έχει ως εξής. tmg σκάστρα ανοιχτού tmg inlet tmg turbo hybrid 360 rs πολλαπλασιαστές R8 με καινούργια μπουζί Αντλία υψηλής autotech tmg ΙC tmg carbon εισαγωγή αέρα εξάτμιση ολόσωμη 70-63.5 (έλεγα να βάλω και το δοχειάκι αναθυμιάσεων το οποίο το σκέφτομαι από άποψη πρακτικού) wastegate άνοιγμα μαμά για σφύξιμο και αλλαγή ελατηρίου Γνώμη υπάρχει για το συγκεκριμένο σεταπ? Το έχει δοκιμάσει κάποιος άλλος? Μήπως είναι πιο safe εως 260 το πολύ για να μην πάρω τα πιστόνια στην μασχάλη? Ευχαριστώ πολύ!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.