Jump to content

giannakis2277

Members
  • Posts

    36
  • Joined

  • Last visited

About giannakis2277

  • Birthday 10/31/1984

Contact Methods

  • MSN
    giannakis2277@hotmail.com
  • Website URL
    http://wildrebels.forumotion.com/index.htm

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N

giannakis2277's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. για το 410 που λες δεν ξερω να σου πω πιεσεις αλλα σκεψου οτι το 22 πρεσαρεται ανετα στα 20 bar = 280 psi
  2. το a/c εαν το αναψεις δουλευει?
  3. για την ένδειξη service δεν νομίζω να χρειάζεται καλώδια. σε εμενα ( polo gti 01 ) με το κλειδί k με το κουμπί για τον χιλιομετρητή γίνεται να zvistei όπως και σε πολλά αμάξια τελευταίας τεχνολογίας. μες στο forum το είχα βρει πάντως psaxto λίγο
  4. έχω το εξής πρόβλημα τις τελευταίες 2 εβδομάδες. είμαι κάτοχος ενός polo gti 125ps `01. ξαφνικά όταν τίθεται ο κλιματισμός σε leitouriga το αυτοκίνητο παίρνει παρα πόλους κραδασμούς. ξέρει κανεις τι πρέπει να κοιτάξω - που μπορεί να οφείλεται αυτό? thanks για τον χρόνο guys
  5. υπερβολικα λιγα για σασμαν
  6. και εγώ φιλε σκαραβαίε αυτό πιστεύω. πάντως αν σε ενδιαφέρει η αμμοβολή πες μου να σου στείλω ένα κατάλογο εταιριών να πάρεις να ρωτήσεις τιμές @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα.
  7. to freon einai kai ygro kai aerio analoga tin katastasi pou briskete pantws prin mpei kai afou bgei apo ton sympiesti einai aerio. legontas deksameni enoei syllekti ygroy to opoi den nomizw na yparxei sta autokinita panw. to ladi den menei mono sta karter tou sympiesti alla mia posotita diafeugei apo ta kylindra kai kykloforei synexos sto kykloma gia servis klimatismou pantws sto toutou mou egw tha koitaga to filtro kampinas na einai katharo kai tous aeragogous kai tipota allo. elpizw na boithisa
  8. ρε παιδιά εκτος από τα δέκα χιλιαρικάκια που δεν έδεινα ούτε το 1/10 για look το αμάξι είναι και απαίσιο με αυτήν την μετατροπή
  9. ρε φιλε για τι κόστος μιλάμε?
  10. ρε φιλε καλορίζικο καλοτάξιδο και να το χαίρεσαι αλλα ακόμα δεν το πήρες το εργαλείο και θα το πειράξεις? το καλλίτερο για εμενα θα ήταν να αφήσεις να περάσει λίγο καιρός και πρόσεξε παρα πολύ σε ποιον θα το φτιάξεις μην γίνει το auto σου "πειραματοζο" οταν θα ερθει αυτη η ωρα.μήπως έχει ακούσει κανεις εάν αυτή η τεχνολογία θα μπει και σε δίλιτρο μοτέρ? τίποτα για άλογα?
  11. bravo ρε φιλε συγχαρητήρια για το εργαλείο μακάρι να τους κερνάς όλους στον δρόμο. άντε και καλή συνεχεια για το τoύμπανο σου και οσα αλογα θεσ για το εργαλειο σου
  12. ρε φιλε και εμενα ψιλό πολλά φαίνονται τα 300 "ευρουλακια" γνώμη μου πάντως αν πρέπει να τους αλλάξεις κοίτα με την ευκαιρία να βάλεις κάτι καλλίτερο. ίσος θέλει λίγο περισσότερα φράγκα αλλα πιστεύω ότι αξίζει να πας σε κάτι καλλίτερο στα φρένα
  13. ρε παιδιά τι συμπληρωμα freon λέτε? αφού το air condition χρησιμοποοιεί κλειστό κύκλωμα που χάθηκε δηλαδή ποσότητα freon? εάν όντως έχει χαμηλότερη πίεση τότε υπάρχει πρόβλημα κάπου έχει διαρροή.εάν ωστόσο υπάρχει πρόβλημα είναι καλύτερο να αδειαστεί όλη η ποσότητα να γίνει καλο κενό για να δεις ότι όλα ok και μετά να "συμπλιροθεi" ακριβώς η ποσότητα που απaιτείται γιατί λίγα γραμμάρια πάνω η κάτω μπορούν να επηρεάσουν άσχημα την απόδοση διορθώστε με εάν κάνω λάθος...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.