Κανα λαμπακι αναβει ? Αν ηταν MAF θα αναβε το check engine, ετσι οπως το ακουω μαλλον στη τουρμπινα κατι συμβαινει αλλα και παλι θεωρω οτι θα αναβε λαμπακι....Μπαρομετρο εχει επανω? πεφτει η πιεση οταν κανει την βυθιση ?
Σωστα το εβαλες απλα καλο ειναι να εχεις τριψει λιγο το σημειο που βιδωνεις ωστε να εχεις απευθειας επαφη με μεταλλο και να μην παρεμβαλεται το χρωμα που ειναι μονωτης
Τα ασφαλιστρα δεν αλλαζουν γιατι δεν χρειαζεται να δηλωσεις την μετατροπη. Οσο για την καταναλωση σιγουρα θα αυξηθει , βεβαια στην περιπτωση του προγραμματος οχι τοσο πολυ οσο με τις αλλες 2 μετατροπες
Ειμαστε και μακρια ρε γμτ, γιατι εχω termlab
Βασικα και αυτο επηρεαζεται απο τα μεσαια απλα αυτο μετραει την πιεση του ηχου ως προς την αντισταση που βρισκει πανω στο παρμπριζ.
Οποτε παιζει και να μην ειναι τοσο εγκυρη η μετρηση, εδω τα 2 απο τα 3 επισημα οργανα μετρησεων για αγωνες εχουν διαφορα μεταξυ τους απο οτι θυμαμαι της ΕΜΜΑ βγαινει κατα 5 με 6 db πιο κατω απο του DB drag, αλλα εχουν και διαφορα στον τροπο μετρησης.
Δοκιμαστε να μετρησετε στο καθισμα του οδηγου περιπου στο υψος του τιμονιου (οπως ΕΜΜΑ) ή στο μπροστινο τζαμι (οπως το Termlab)
Δεν παιζει αυτο για το διακοπτομενο ρευμα για τα VW, εχω εγκαταστησει πηγες σε πανω απο 30 VAG group και ολα εχουν, μαλλον δεν εχουν παρει ρευμα απο την σωστη παροχη μπορεις να το τσεκαρεις απο την ασφαλειοθηκη βγαλε την ασφαλεια που αντιστοιχει στην πηγη αν συνεχιζει να ειναι αναμενο τοτε η παροχη ειναι λαθος.
Ερωτηση (παλι ) ο ενισχυτης που παιζει τα πισω και το sub ειναι με διαφοροποιηση σε καναλια για το sub ? συνηθως προτιμουμε το sub να εχει ανεξαρτητο ενισχυτη.
Γειωση για καθε ενισχυτη με οσο το δυνατον χοντροτερο και μικροτερο καλωδιο και εκει που θα γειωσεις πρεπει να προσεχεις να εχεις καθαρο σασι οχι σε μια απλη βιδα. Τωρα βεβαια ως προς τον θορυβο παιζει και η ποιοτητα του ενισχυτη...
Πες μου κατι μπροστα και πισω ηχεια παιζουν με τον ιδιο ενισχυτη ?
Οταν λες σβηνεις τον διακοπτη ποιον διακοπτη εννοεις ? για τα φωτα? γιατι δεν εχει καμια σχεση με την τροφοδοσια της πηγης. Αν εννοεις της μιζας, οταν γυρνας το κλειδι και σβηνεις την μηχανη η πηγη συνεχιζει να παιρνει ρευμα και διακοπτεται μολις βγει το κλειδι και παντα εφοσον εχεις παρει ρευμα απο την παροχη για την πηγη.
Τα σφυριγματα παντως γενικοτερα ειναι συνηθως θεμα γειωσης
Το θεμα μεταφερθηκε στα ηχεια οπου και ανηκει...
Εγινε συγχωνευση σχετικων topics, οποτε ριξε μια ματια στα προηγουμενα ποστ και αν δεν βρεις κατι να σε βοηθησει συνεχιζουμε την συζητηση για τα Polo πισινες....
Δεν νομιζω να το εχει κανει καποιος αλλα φοβαμαι οτι θα πρεπει να εχει πολυ κοψε - ραψε γιατι το 6N2 με το Golf Gt έχουν διαφορετικες βασεις...
Επισης σε παρακαλω μην γραφεις μονο κεφαλαια. Ευχαριστω!
Δεν θυμαμαι και 100% αλλα νομιζω οτι αναβει κιτρινο οταν ειναι προειδοποιητικο και οταν ειναι κοκκινο πρεπει να ελεχθει αμεσα. Ριξτε μια ματια στο εγχειριδιο χρησης, κατι θυμαμαι οτι στην πιεση λαδιου αναβοσβηνει το κιτρινο αλλα δεν το λεω και με σιγουρια
Κιτρινο αναβει αμα εχει χαμηλη σταθμη λαδιου ή πιεση , αλλα 1ον με ζεστο κινητηρα δεν μπορεις να καταλαβεις αν ειναι ενταξει η σταθμη και 2ον αν ανοιχτει το καπω μετα απο ενδειξη για χαμηλη σταθμη αυτη σβηνει μονη της και αν δεν εχει αλλαξει κατι σε 100χλμ ξανα αναβει
Σφυρηλατα απο μαμα χλωμο το κοβω.... Παντως η βελτιωση που θες να κανεις δεν ειναι ευκολη, θελεις μια αυξηση της ταξης σχεδον του 60% της υπαρχουσας ιπποδυναμης. Για ατμοσφαιρα απιθανο και ολες οι αλλες λυσεις θα σου κοστισουν αρκετα, συν οτι πρεπει να σκεφτεις και αλλα πραγματα μετα δεν ειναι μονο το να εχεις τα αλογα πρεπει να μπορεις να το ελεγχεις και να τα σταματησεις οποτε πας και για αλλα οπως φρενα αναρτησεις κλπ.
3000 στροφες και 6η.... λιγες δεν ειναι Παντως απο οσο θυμαμαι η τουρμπινα του ανοιγει μετα τις 3500. Θα το δοκιμασω και θα σου πω αν το κανει και σε μενα.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.