Θα συμφωνήσω στα περισσότερα μαζί σου, αλλά όλα είναι και θέμα αντιπροσωπίας.
Και επέτρεψε μου να εκφέρω γνώμη σε αυτό, διότι έχω αλλάξει πολλές. Αν η αντιπροσωπία ενδιαφέρεται για τον πελάτη και θέλει να τον κρατήσει, θα το προσπαθήσει όσο δεν πάει άλλο.
Όσο για το μοτερ μου, σίγουρα είχε προβλήματα, βάση ιστορικού, αλλά ήταν από τα πρώτα στην Ελλάδα. Όπως και κάθε τι καινούργιο, έχει και ελλατώματα.¶λλοι φίλοι, από 2007 και μετά δεν έχουν το παραμικρό πρόβλημα. Όλα είναι θέμα τύχης.
Πάντως, επέκταση εγγύησης χρειάζεται, και μην ακούω χαζομάρες να τα δώσουμε σε κάποιον και αν τύχει θα πάρει εκείνος την ευθύνη κλπ. Μην είμαστε παιδιά, αν δεν θέλουν να στο καλύψουν, υπάρχουν και ο δικηγόρος που θα βγάλει το φίδι από την τρύπα.
Μέχρι στιγμής πάντως από προσωπική άποψη, με έχουν αποζημιώσει τα λεφτά που έδωσα από την επέκταση. Και έχω και 125000 χιλιόμετρα, άλλοι θα έβρισκαν χίλιες δύο δικαιολογίες για να μην το καλύψουν. Εκείνοι κιχ. Αλλαγή βάση υπόδειξης kosmocar και πίεσης αντιπροσωπίας. Στο κάτω κάτω πελάτης είσαι και έχεις πληρώσει.
Φιλικά