και ερωτω...η τουρμπινα δεν θα θελει αλλαγη μετα απο παρα πολλα χιλιομετρα?!
Αρα αμα με το καλο φτασει στα 100.000 και θελει αλλαγη τοτε το ακουω απολυτα λογικο.
φιλε μου επειδη το εχω ψαξει λιγο το θεμα...βλεπω οτι δεν κλειδωνει (δυστυχως) 50/50.Απλα δεν κανει τοσο ευαισθητο οπως ειπες το ABS,ESP και τα υπολοιπα βοηθηματα...
Μην το καθυστερεις ομως μιλησε ΑΜΕΣΑ με μαμα εταιρια πανω στην Γερμανια....αμεσα...δωσε τον αριθμο πλαισιου κ μηχανης στο μαιλ που θα στειλεις κ απο που το αγορασες εδω Ελλαδα...ειμαι σιγουρος οτι θα σε παρουν την επομενη ημερα απο εδω Ελλαδα απο την αντιπροσωπεια κ θα σε ενημερωσουν ποτε θα παραλαβεις το νεο σου αμαξι κ 500 συγνωμες.....
Φιλε μου...και εγω στο Lupo μου ειχα κατι αντιστοιχο το οποιο ομως εμενα συνεβει οταν ειχα παρκαρει κατω απο μια πολυκατοικια για μια εβδομαδα κ στον 2ο οροφο γυαλιζαν τα καγκελα του διαμερισματος με αποτελεσμα ολα τα ρινισματα να πεσουν στο αμαχι και επειδη δεν το κινησα κ εβρεξε θυμαμε αρκετα αυτα τα ρινισματα εκατσαν στο χρωμα κ δεν βγαιναν με το πλυσιμο και αρχιζαν ισα-ισα να σκουριαζουν.Αμεσως το πηγα σε εναν φιλο φαναρτζη οπου το γυαλισε με κατι κρεμες κ αποχωρισαν τα ρινισματα κ δεν αφησαν σκουρια στο χρωμα(δηλαδη δεν το διαπερασε ευτυχως!).Ευχομαι να βρεις λυση αμεσα κ ναι ζητα αντικατασταση αυτοκινητου!
Παιδια ηρθε η ωρα να αλλαξω τα λαστιχα του Lupo μου και εδω ερχεται η ερωτηση μου!Επανω του εχω τα bridgestone potenza RE720.Δε μπορω να πω πολυ καλο λαστιχο και στα δυσκολα με εβγαλε ασπροπροσωπο αλλα ηθελαν αρκετα χιλιομετρα για να ζεσταθουν ωστε να αποδωσουν.Πλεων τα λαστιχα εχουν ξεραθει-σκληρινει αρκετα.Τι θα με συμβουλευατε να του φορεσω?!Και αν ξερουμε κ τιποτα τιμες!
ΤΗΑΝΧ!!
Οχι μη το παρεξηγεις!Δε το ειπα με κακη διαθεση και δεν ηθελα να σε προσβαλω!Και διορθωσε με σε παρακαλω αν δεν γνωριζω κατι.Τελικα τ ασωλινακια υψηλης δεν αποδιδουν??
Τα σωληνακια υψηλης ειναι ανωτερα τον εργοστασιακων ανεκαθεν,δεν χρειαζεται να μου το πει καποιος!Απο τι θυμαμε...αν βαλεις μαλακα τακακια ειναι πιω καλο το φρεναρισμα αλλα τα τακακια δεν αντεχουν για μεγαλο χρονικο διαστημα,ενω με το σκληροτερο τακακι δεν εχεις το ιδιο αποτελεσμα στο φρεναρισμα αλλα αντεχουν περισσοτερο διαστημα.Τα λεω καλα?Ναι εννοειτε οτι πρεπει να αλλαχτουν και τα υγρα φρενων οπως και διποτε!
Παιδια καλημερα....θελω να αναβαθμισω λιγο τα φρενα του Lupo μου και σκεφτομουν να βαλω σωληνακια υψηλης πιεσης και πιω ενισχυμενα τακακια.τι εχετε να προτεινετε?!Το πεταλ του φρενου θα γινει κουτσουρο?
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.