Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

xaris_bluegolfv

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About xaris_bluegolfv

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 07/27/1985

Contact Methods

  • MSN
    xaris20@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Κορδελιού - Ευόσμου
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

1,302 profile views
  1. Οταν σβηνω τη μηχανη ακουγεται πολλες φορες ενας ηχος σα να αδειαζεις νερο απο μπουκαλι. Πηγα ανοιξα την ταπα βενζινης και απελευθερωθηκε αερας σα να κανεις εξαερωση καλοριφερ. Χτυπανε μπροστα και τα σωληνακια βενζινης διπλα στο παγουρι. Με ειπαν οτι ειναι το δοχειο ενεργου ανθρακα οτι μαλλον δεν απελευθερωνει τις αναθυμιασεις και θελει αλλαγμα. Εχει τυχει σε κανεναν? Παιζει κανα δυο φορες που μου εκανε ενα ρεταρισμα στο ρελαντι να ειναι απ αυτο? Golf v tsi με τα 122 αλογα
  2. δε νομιζω να ειναι τοσο θεμα ρυθμισης.... απ οτι καταλαβα η εταιρεια εχει ετοιμο το προγραμμα για τον συγκεκριμενο κινητηρα και το περναει μεσα στον εγκεφαλο του. ετσι καταλαβα εγω
  3. Γειά σε όλους. Έχω τοποθετήσει συστημα υγραεριοκινησης landirenzo στο golf v tsi 122 που εχω και είμαι ικανοποιημενος σε μεγαλο βαθμο. ήθελα να ρωτισω (αν εχει τοποθετησει και καποιος αλλος το ιδιο και ξερει) το ποσοστο βενζινης που ριχνει στο μιγμα και γενικα ποτε δουλευει με βενζινη. ο μηχανικος με ειπε οτι μεχρι να ζεσταθει ριχνει βενζινη, στο ρελαντι ριχνει μονο βενζινη και γενικα μετα σε κινηση το ποσοστο βενζινης/αεριο ειναι περιπου 20/80. άλλος φιλος με αλλο συστημα βεβαια τον ειπαν οτι μεχρι 1500 στροφες και πανω απο 4000 ριχνει μονο βενζινη ενω στο ενδιαμεσο ειναι περιπου 90/10. ξερει κανεις τι ισχυει ακριβως γιατι λιγο που εψαξα για το landirenzo δε βρηκα απαντηση.εχει μεγαλη διαφορα στην καταναλωση βενζινης το δικο μου εντος πολης με εκτος και δε νομιζω να ειναι μονο οτι στο ταξιδι δε δουλευει ποτε στο ρελαντι ή οτι εχει ζεσταθει η μηχανη οποτε θα ριχνει αεριο. λες και αλλαζει δλδ αυτο το ποσοστο αεριο/βενζινης αν δουλευεις εντος πολης και εκτος πολης. ξερει κανεις ακριβως τι παιζει?
  4. Το δινεις και παιρνεις με τα 122 άλογα...
  5. Μονο η κοσμοκαρ τα δινει για ολη την ελλαδα. Ο λογος ειναι μου ειπαν οτι το 2005 που ειναι το δικο μου golf v δεν εβγαινε με τον tsi 122 κινητήρα. Βγηκε 2 χρονια μετα στο ιδιο σασι. Στο μηχανολογικο μου ειπαν οτι ισα ισα πρεπει να σε δωσουν χαρτι μιας και βαζεις πιο νεα μηχανη με λιγοτερα καυσαερια. Τι να πω... Γι αυτο ρωταω να δω μηπως ετυχε σε κανεναν και τι εκανε
  6. Παιδια εγω εχω αλλαξει μηχανη σε golf v μοντελο 2005 απο fsi 90ps σε tsi 122ps απο golf v παλι μοντελο 2008 και δε μου δινει η αντιπροσωπεια χαρτι να τον δηλωσω. Εχει τυχει σε καποιον αλλο και τι εχει κανει; μιλαμε για το ιδιο μοντελο....μεχρι και ιδιο χρωμα ηταν τα αμαξια...
  7. Παιδια εγω εχω ενα golf v 1.4 fsi με 200000χλμ ζωη να χουν....ακομα το αυτοκινητο δεν εχει βγαλει προβλημα ευτυχως κι ολα τα χιλιομετρα με 95 βενζινη. Που και που καμια ενισχυμενη αν εβρισκα σε χαμηλη τιμη. Τον τελευταιο καιρο το αμαξι σε ταξιδι μονο οχι μεσα στην παλι με το σταματα ξεκινα, μου κανει κατι σαν διακοπες. Σαν να αφηνεις το γκαζι στιγμιαια δλδ και ξαναπατας. Λαμπακι δεν αναβει και ο μηχανικος με ειπε οτι ισως ειναι αντλια βενζινης ισως μπροστα αντλια υψηλης πιεσης. Σας εχει τυχει μηπως και σας κι αν ναι τι ηταν. Αν ηταν απο κακη βενζινη λογικα επρεπε να το κανει συνεχεια και μεσα στην πολη, οχι μονο σε ταξιδι
  8. πιστευετε τα 200000χλμ που εχω ειναι λιγα ακομα ή μπα? εγω ειπα να το δωσω επειδη εφτασε τοσα και σιγα σιγα πιστευω θα αρχισει να θελει καλη συντηρηση, δισκο πλατο, αμορτισερ και τετοια...τι λετε?
  9. πολυ πιθανο να αναψει παλι...εως σιγουρα.
  10. πάντως παιδιά και τα diesel που εχουν οι μαντράδες είναι λιγο ύποπτα νομίζω. οταν σου λεει εχει πχ 80000χλμ, τι διαολο ο γερμανος για τις κυριακες το ειχε? το θεμα ειναι οτι το δικο μου τωρα ειναι σαν καινουριο χωρις σημαδι κι ας ειναι 10ετιας και λυπαμαι να το δωσω.... απλα εφτασα 200000χλμ. ποσο ακομα να το κρατισω
  11. οχι το 0-100 δε με απασχολει και πολυ...να μην εχω θεμα σε ανηφορες και προσπερασεις οπως εχω τωρα θελω και η οικονομια βεβαια. το αμαξι δε το θελω και για 2-3 χρονια, θα μεινει και στον πατερα μου οποτε πιστευω η αποσβεση θα γινει καποια στιγμη. τωρα αν το tsi ειναι αισθητα πιο σβελτο μετα τα 150-160 πχ δε με απασχολει και πολυ, δεν τρεχω πλεον. θελω μεχρι εκει να πηγαινει ανετα χωρις ζορι!!
  12. αρα τζαμπα με φοβιζουν οτι ο 1.6tdi υστερει πολυ σε επιδοσεις του tsi και χρειαζεται επιπλεον δυναμη και τετοια.....γιατι σκεφτηκα να παρω το tsi και να το κανω αεριο για οικονομια!!
  13. παιδιά καλησπέρα, θα ηθελα την αποψη σας για μια αγορα μεταχειρισμενου!ειμαι μεταξυ του golf 6 1.6 tdi και tsi 122ps ποιο θα λεγατε οτι αξιζει απο αποψη επιδοσεων πιο πολυ? δεν εχω πλεον τρελα με το γκαζι αλλα με το παλιο γκολφ και τα 75 αλογα μου, εχω θεμα με ανηφορες και προσπερασεις..... ξερω απο αποψη οικονομιας το tdi θα αξιζει πιο πολυ, βεβαια απο χιλιομετρα κανω περιπου 12-15 χιλιαδες το χρονο. μου ειπε φιλος οτι το tdi ειναι δυνατο απλα θα τυχει να ζητας παραπανω δυναμη πολλες φορες και μου ειπε να σκεφτω για τα 122 αλογα καλυτερα. εσεις τι λετε? θα εχω θεμα με το tdi ή φτανει και περισσευει η δυναμη οπως λενε πολλοι?η διαφορα στην καταναλωση ειναι αισθητη ή οχι τοσο για τα χιλιομετρα που κανω?
  14. παιδιά, ξέρετε αν γίνεται κάτι ανάλογο και σε polo 6n?
×
×
  • Create New...