Jump to content

Komis

Members
  • Posts

    48
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Komis last won the day on July 17

Komis had the most liked content!

About Komis

  • Birthday 10/28/1974

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Δέλτα
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Passat

Recent Profile Visitors

2,770 profile views

Komis's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

10

Reputation

  1. Για να μπει το καινούργιο συρτάρι χωρίς να ξηλωθεί η κονσόλα, το μόνο που χρειάζεται είναι να στρετσαρουμε την ποτηροθηκη προκειμένου να χωρέσει το νέο συρτάρι. Έχω διαβάσει ότι άλλοι το έχουν βάλει με δύναμη λυγίζοντας λίγο το συρτάρι, αλλά εγώ φοβόμουν μην τσακίσει οπότε με μια ντιζα και παξιμάδια έφτιαξα αυτό το ιδιότυπο "εργαλείο" που μου έλυσε τα χέρια. στη φώτο ελπίζω να καταλαβαίνεις τη διαδικασία
  2. Παράγγειλε το από ali και τις επόμενες μέρες θα ποσταρω περισσότερες πληροφορίες. Δε θα ξεχάσω... Συρταρωτα το βγάζεις με δύναμη αφού το λυγίσεις. Το πολύ πολύ να σπάσει...
  3. Γιατί 3 διαφορετικά συνεργεία μου είπαν ότι αν μείνουν ρινίσματα τότε μπορεί να κολλήσει και ο νέος συμπιεστής. Είναι λέει ρίσκο μόνο ο καθαρισμός.
  4. Sot_ts αν δεν το έχεις αλλάξει ακόμη, Μπορώ να σου πω τι έκανα εγώ: Αγόρασα με 8-10 ευρώ από το AliExpress μόνο το συρτάρι. Έπειτα βγάζεις με σχετική ευκολία το original ( το ξηλώνεις- συρταρωτα) Έπειτα το δύσκολο κομμάτι είναι να εκτονώσεις λίγο (6-7mm) τα σταθερά κομμάτια της ποτηροθηκης για να μπορέσεις να συρταρωσεις το καινούριο. Εγώ έφτιαξα εναν αποστάτη με ντιζα και παξιμάδια στις άκρες προκειμένου να το ανοίξω για 6-7mm και να μπορέσω να κάνω την αρχή. ( Αν θέλεις ποσταρω και φωτο για να το καταλάβεις) Αν έχεις βοήθεια από 2ο άτομο, μπορεί ο ένας να ανοίξει λίγο με δύναμη με τα χέρια την ποτηροθηκη και εσύ να το συρταρωσεις. Ακούγεται πιο δύσκολο από ότι είναι, 6 λεπτά υπόθεση... Το αποτέλεσμα είναι σαν καινούργιο!
  5. Καλημέρα σε όλους Γράφω αυτό το μήνυμα για να μην την πατήσουν και άλλοι όπως και εγώ: Πριν κανένα μήνα, εντελώς απροειδοποίητα στο αμάξι Passat B6 1.8TSI 2008, άρχισε να ακούγεται ένα κροτάλισμα στη μηχανή , σε πολύ συγκεκριμένη κατάσταση (2α ταχύτητα κουμπωμένη & χαμηλές στροφές) Το κροτάλισμα προερχόταν από τον τεντωτήρα του ιμάντα του δυναμό και είχε διάρκεια 1/2 sec (μέχρι να ξεπεράσει τις 1100 στροφές) Το πρόβλημα αυτό , μου ήταν γνώριμο καθώς ακριβώς το ίδιο κροτάλισμα είχε εμφανιστεί και το 2016. Τότε είχα αλλάξει τεντωτήρα & ιμάντα, αλλά επειδή το κροτάλισμα επέμενε άλλαξα και ρουλμαν / καστάνια του δυναμό = ΤΟΤΕ και ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟ ΚΡΟΤΑΛΙΣΜΑ!! Αυτή τη φορά , εν έτη 2022 , επειδή το πήγα σε άλλο μάστορα, επέμενε ότι έφταιγε ο τεντωτήρας και ότι το ρουλμαν "ακουγόταν " καλό". Οπότε ξανά αλλαγή σε 1η φάση τεντωτήρα - ιμάντα και αφού πάλι δεν διορθώθηκε άλλαξα νέο δυναμό αυτή τη φορά ( για να μην μπαίνω στη διαδικασία να επισκευάσω το παλιό μου δυναμό - αφού είμαι άπλας...) = 290 EURO Οπότε μέχρι να γίνουν όλα τα παραπάνω, για περίπου 10 μέρες, κινιόμουν με προβληματικό ρουλμαν δυναμό, στο αμάξι ... Να σου και η 2η major βλάβη: Ο ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑΣ του A/C είπε το ποίημα. Κατακαλόκαιρο χωρίς AirCondition! Οπότε , αλλαγή Συμπιεστή + νέο Ψυγείο + τρίοδη βαλβίδα (κάτι τέτοιο...) + καθαρισμός κυκλώματος AC με άζωτο για τυχόν ρινίσματα = 400 EURO Που θελω να καταλήξω: Πιστεύω ότι οι 2 βλάβες πολύ πιθανόν να σχετίζονται και να μην έγιναν τυχαία την ίδια χρονική στιγμή!! Το ρουλμαν του δυναμό, δεν είναι ένα τυχαίο ρουλμαν αλλά μία καστάνια που δουλεύει περίπου σαν το πεντάλ ενός ποδηλάτου!! Μπορεί να γυρίζει συνεχώς τρελά , αλλά είναι πάντοτε ετοιμοπόλεμο για να εμπλακεί όποτε πατάμε γκάζι και αλλάζουμε σχέση στο κιβώτιο. προς ενημέρωση όποιος θέλει να διαβάσει παραπάνω πράγματα : https://idpartsblog.com/2018/07/09/clutched-alternator-pulleys-are-important/ σύμφωνα λοιπον με το παραπάνω: What happens if that pulley has failed? A failed pulley will no longer clutch properly. The action of slowing down the alternator forcefully puts a lot of extra stress on the accessory/serpentine belt system. That violent change in momentum and speed is transferred from the pulley on the crankshaft, through the serpentine belt, around the tensioner and eventually makes it to the alternator. Over thousands of miles all that extra stress will cause the tensioner to fail, the harmonic balancer to become looser and might cause the serpentine belt to stretch or snap. It will also add extra side load to the A/C compressor clutch, which might also experience early failure. οπότε σε όποιον συμβεί κάτι ανάλογο, αλλάξτε κατευθείαν ΡΟΥΛΜΑΝ + ΤΕΝΤΩΤΗΡΑ + ΙΜΑΝΤΑ συγνώμη αν κούρασα - καλό καλοκαίρι
  6. και η ATE Germany συνεχίζει: Dear Mr..... If your vehicle has an electric parking brake, you must fit the pads for it, otherwise there is a possibility that the brake will become hot. The difference lies in the pad structure and material. In order to answer your enquiry correctly, we need the following informations: Please give us the complete ATE part number of the brake pad and not the ECE test mark, this does not help us. The complete chassis number (VIN) of your vehicle. Mit freundlichen Grüßen, και αφού τους έστειλα το VIN του αυτοκινήτου μου απάντησαν με το σωστό part της ΑΤΕ: Dear Mr. .... You must use the brake pad 13.0460-2749.2 (it is for electric parking brake) Mit freundlichen Grüßen / Best regards σήμερα λοιπόν ξανά αλλαγή στο μάστορα! ας την έχουμε λοιπόν στα υπόψη αυτήν την λεπτομέρεια σχετικά με τα τακάκια για ηλεκτρικό χειρόφρενο...
  7. και πριν λίγο ήρθε η απάντηση από ΑΤΕ !!! : Dear Mr. If your vehicle has an electric parking brake, you must fit the pads for it, otherwise there is a possibility that the brake will become hot. The difference lies in the pad structure and material. Mit freundlichen Grüßen, D.Franz (Mr.) Technische Hotline Aftermarket/Technical Hotline Aftermarket
  8. καλημέρα , κάτοχος PASSAT B6 1.8tsi 2008 BZB 160hp τις προάλλες άλλαξα τα πίσω τακάκια σε συνεργείο την επόμενη ημέρα σαν είδα τον κωδικό της ΑΤΕ : E9 90R-02A1163/0750 παρατήρησα στο ATE CATALOGUE ότι τα δίνει για¨ for vehicles without electric parking brake" Ενώ το δικό μου αμάξι ξεκάθαρα έχει ηλεκτρικό χειρόφρενο . Η πλάκα είναι ότι η ΑΤΕ το δίνει κατάλληλο για Passat B6, την ώρα που όλα τα B6 έχουν electric parking brake έχω μπερδευτεί , αν μπορεί κάποιος να διευκρινίσει ... πρέπει να τα αλλάξω ξανά ή όχι ? ευχαριστώ
  9. 16/11/2019 και μου το κάνει ξανά!! Πάλι χρειάζεται reset μέσω vag. Όση ώρα και να έχεις πατημένο το κουμπί δεν κάνει reset. Πραγματικά είναι σπαζοκεφαλια. Δεν έχει συμβεί σε κανέναν εδώ μέσα ?? Εμένα είναι η 3η φορά!!
  10. Καλησπέρα, μετά από αλλαγή αντλίας βενζίνης, παρατηρώ ότι ο δείκτης της βενζίνης δεν ανταποκρίνεται σύμφωνα με τα χλμ που κάνω. Πχ. Φουλαρω και ενώ είχα περίπου 15 λτ με τη βελόνα, αυτό πήρε πολύ περισσότερα από το αναμενόμενο (λες και ήταν άδειο) . Επίσης μετά από 100 χλμ διαδρομή έχει κατέβει μόλις μισή γραμμή , κάτι που δεν είναι λογικό... υπάρχει περίπτωση στη τοποθέτηση να στραβωσε κανένα φλοτερ ? ή μήπως ήθελε και reset από εγκέφαλο μετά την αλλαγή ??
  11. στη διάρκεια του ταξιδιού, είχε ρυθμιστεί στο full φορτίο ( ~37psi) Αφού ξεφόρτωσα το αμάξι και πάω να το βάλω στο γκαράζ, ανάβει το TPMS από εκεί και έπειτα δεν κάνει reset από το διακόπτη διόρθωσα τις πιέσεις στα ελαστικά σε normal επίπεδα ( 33psi μπρος πίσω) αλλά και πάλι τίποτα
  12. καλησπέρα έχω ένα Passat 2008 1.8 tsi στα καλά καθούμενα, μετά από ταξίδι με full φορτίο (...μάλλον άσχετο), άναψε στο καντράν το λαμπάκι από το TPMS ( βλ. photo) Δεν κάνει reset με τίποτα (πατώντας το κουμπί δίπλα στο λεβιέ ταχυτήτων) Τα λάστιχα έχουν normal πίεση & το λαμπάκι είναι μονίμως αναμμένο! Πιθανολογώ ότι χρειάζεται RESET όλο το σύστημα TPMS μέσω ECU, γιατί και πριν 3-4 χρόνια είχε ξανασυμβεί το ίδιο και δεν γλύτωσα το 50ρικο! γνωρίζει κανείς τι προκαλεί αυτό το πρόβλημα ?? υπάρχει έμμεσος τρόπος - τρυκ , ώστε να αποφύγω την επίσκεψη σε συνεργείο και ξανά τα έξοδα ( πχ βγάλσιμο μπαταρίας)? Επίσης τώρα που είναι ώρα για νέα ελαστικά ( michelin primacy 4) σκέφτομαι να αγοράσω internal TPMS sensors με bluetooth συνδεση για android περιβάλλον : https://www.ebay.co.uk/itm/4-Internal-Sensors-BT4-0-TPMS-Tire-Pressure-Alarm-Monitor-System-for-Android-IOS/292164711273?hash=item44065fb369:g:BzgAAOSw0j9ZUcje θα πετάξω τα λεφτά μου ? ευχαριστώ
  13. πληροφοριακά αναφέρω την κατάληξη της παραπάνω ιστορίας: αφού με πήραν τηλεφωνο και δήλωσαν ότι αποδέχονται την νομοθεσία & ελάτε από εδω να διευθετήσουμε το θέμα σας κτλ, πήγα και τους άφησα τη μπαταρία να την ελέγξουν και αν οντως διαπιστώσουν πρόβλημα να μου την αντικαταστήσουν .... Προηγήθηκε μακρά συζήτηση με επιχειρήματα απο μέρους τους όπως: ο κανονισμός της VW όντως λέει ότι δεν δίνουν εγυηση ξανα, αλλά αφου υπάρχει αυτή η ιδιαιτερότητα του ελληνικού νόμου , θα την αποδεχτούμε!! αυτός ο νόμος αμφιβάλουμε αν ισχυει στη Γερμανία!!!! δεν είμαστε νομοθέτες για να ξέρουμε τους νόμους!!! και άλλα... μετά από ~1 εβδομάδα ελέγχου της μπαταρίας (!!) και άλλη 1 εβδομάδα μεχρι να τη φέρουν γιατί δεν είχαν στις αποθήκες τους (!) σήμερα πήγα και την παρέλαβα , ( χωρίς παραστατικά ή απόδειξη...) απίστευτη ταλαιπωρία για 100euro...
  14. σε κάθε αλλαγη ανταλλακτικού, η εγγύηση ανανεώνεται : ΝΟΜΟΣ 2251/1994 ο οποίος στο άρθρο 5 αναφέρει:Άρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις 4. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.
  15. Καλησπέρα και πάλι σήμερα πήρα απάντηση απο VW customcare , όπου ζητήσαν τα στοιχεία του αυτοκινήτου και ένα τηλ να επικοινωνήσουν μαζί μου. Τους τα έδωσα , και ταυτόχρονα τους έγραψα τα παρακάτω : "επίσης θα ήθελα να σας ρωτήσω αν η VW αποδέχεται και εφαρμόζει το ΝΟΜΟ 2251/1994 ο οποίος στο άρθρο 5 αναφέρει:Άρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις 4. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Θα παρακαλούσα θερμά για τη γραπτή σας απάντηση " Tο θέμα έχει την πλάκα του, θα σας κρατώ ενήμερους!! Υ.Γ. ευχαριστώ τα μέλη tsikis & naruel007 που έψαξαν και παρέθεσαν νομοθεσίες στα προηγούμενα post τους.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.