Jump to content

lost44

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

About lost44

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

lost44's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Μια πανω, μια κατω. Οτι ναναι. Πειραματα κανουνε μου φενεται και οτι κατσει. (φενεται δεν κανενα καλο debugging στο πρωτο update, ηταν alpha version, και αποφασησανε να βγαλουνε και beta release)
  2. Δεν το νομιζω γιατι ηταν το προχειρο χαρτι των εργασιων. Συζητωντας επι αυτου ομως, σε μια αστοχια υλικου δεν μπορεις να πεις οτι φταει οτι δεν περασαν το update. Και γι'αυτο το λογο τους εθεσα το διαφορετικο προγραμμα που βαζεις και πας στα 210bhp. Απο εκει δεν χανω την εγγυηση? Οπως και να εχει δεν το πειραζω χωρις να εχει προβλημα.
  3. Εβαλα και εγω τα Mobil 1 ESP Formula.(σ.σ. 50 ευρω τα 4 λιτρα, και στο συνεργειο ζηταγαν 73 ευρω για τα Fuchs) Η πρωτη εντυπωση οταν το ανοιξα, μετα απο 3 μερουλες και φυσικα το απαραιτητο ζεσταμα πριν, ηταν πολυ καλη. η επομενη αλλαγη θα γινει σε 10.000km και αν τα Mobil ειναι τοσο καλα οσο λενε θα προτημειθουν.
  4. Πηγα και εγω για το service των 15.000km (σσ. το εκανα στα 10.500km) και μου ειπανε οτι θα κανουνε και update. Η ευγενικη αντιδραση απο εμενα ηταν για πιο λογο θα γινει το update και αν σχετιζεται με πτωση των πιεσων. Ευγενικοτατα παντα θα ηθελα να ενημερωθω και μετα αμα ειναι να απαντησω, γιατι το αμαξι το εχω αγορασει και εγω αποφασιζω με βαση τις συμβουλες σας για το τι εργασιες θα γινουν. Ευγενικοτατοι και αυτοι μου ειπαν μισο λεπτο να κοιταξουμε και να σας απαντησουμε. Μετα απο ενα 10 λεπτο η απαντηση ηταν ναι ριχνει τις πιεσης, με μικρη πτωση στην αποδοση, για λογους καταναλωσης, αξιοπηστιας και ρυπων. Η απαντηση μου ηταν οτι δεν επιθυμω να προβουν στην εργασια αναβαθμισης, γιατι το αμαξι δεν παρουσιαζει κανενα προβλημα και αφου δεν εχω προβλημα, δεν καταλαβαινω το λογο να πειραχτει το οτιδηποτε. Συμφωνησαν και μου ειπαν να υπογραψω οτι δεν επυθιμο την αναβαθμηση στο χαρτι που εκοψαν για της εργασιες οτι δεν θα γινει αναβαθμιση για να μην γινει απο τον μηχανικο. Βεβαια, ειπαν οτι και καλα θα σκαση η τουρμπινα, και η αμεση απαντηση ηταν, οτι αφου προσφερεται και προγραμμα μετατροπεις απο 170bhp σε 210bhp, εκει δεν σκαει η τουρμπινα? Απαντηση ηταν φυσικα σφυραμε κλεφτικα. Συμπερασμα, οσοι δεν αντιμετοπιζεται προβλημα και δεν επιθυμειτε να περασουν το update πολυ απλα μπορειτε να το ζητησεται. Προσωπικα αγορασα το αμαξι για να εχει και λιγο νευρο οταν επιθυμω να το ανοιξω, γιατι δεν το σκιζω καθε μερα. 3 φορες το εχω κανει αλλα ηταν για 1 ωρα τεζα τα παντα σε δρομο που τον ηξερα, με τις στροφες του και χωρις αλλα αμαξια. Βεβαια, η παρατηρηση μου ηταν οτι τα φρενα του στην εντονη χρηση μετα απο 45 λεπτα εχουν θεμα. (σ.σ. ειχε γραφτει σε αγγλικο forum/report οταν ειχε βγει)
  5. Φιλε μου και εγω τις ιδιες πληροφοριες, οσον αφορα το κοστος και την κατασκευη του κινητηρα και οχι απο ελληνικη πηγη. Απο εκει και περα ειναι σαφες οτι πηγαινωντας σε μια αντιπροσωπια VW για Golf και εισαι μεταξυ GT και GTI, λογο της μικρης διαφορας σε τιμη, αρχιζεις και κοιτας τα καθημερινα κοστοι, που ειναι σε βενζινη, ασφαλεια, τελη. Οποτε καταληγεις με το GT. Τουλαχιστον εγω ετσι σκεφτηκα, και απο την στιγμη που θα τα πληρωνα ολα εγω μιας και κοπηκε η αμερικανικη βοηθεια. Γιατι να μην μου μενουν περισσοτερα στην τσεπη για διασκεδαση? Ειναι πολυ κοντα σε επιδοση και τα δυο και αν αναλογιστει καποιος τα 6000 euro διαφορα, ανετα δινει ενα μικρο μερος για μετατροπες ωστε να εχει την ηθικη ικανοποιηση οτι ειναι 200bhp το αυτοκινητο του. Πρεπει να τονισω οτι και τα δυο αυτοκινητα ειναι διαφορετικα και δεν μπορουν να συγκριθουν. Απο εκει και περα περιμενα πολυ για να δω αμα ειναι αξιοπιστο η οχι. Το δικο μου το εχω 2 μηνες και ευχομαι να μην παρουσιασει κανενα προβλημα. Αναλογικα παντοτε σε σχεση με τις πωλησεις και βλαβες το ποσοστο ειναι θετικο. Απο εκει και περα εμενα μου ετυχε σε αλλο αυτοκινητο, να ξεκουμπωσει η παροχη ρευματος στα ventilater με αποτελεσμα υπερθερμανση, και 5 χρονια δεν ειχε βγαλει το παραμικρο προβλημα. Τι μου ειπαν μολις το βρηκαμε, οτι το συγκεκριμενο δεν τους εχει τυχει ποτε, ουτε μετα απο τρακαρισμα, ουτε ακομα και να εχει σπασει η ασφαλεια που κλειδωνει. Σε εμενα δεν ειχε σπασει, ουτε ειχε στραβωσει ουτε ειχε χασει το grip, μιας και δυσκολευτικανε πολυ να το ασφαλησουνε. Τι θελω να πω με το παραπανω. Περα απο καποια γνωστα προβληματα που μπορει να υπαρχουν, σε πολλους μπορει να παρουσιαστει καποιο προβλημα επειδη ειναι αναδρομος ο Ερμης, οπως λεει και η διαφημηση.
  6. lost44

    Golf V Gt Owners

    Λευκο GT + ηλιοροφη + τεμπελη.
  7. Καλως σας βρηκα. Ναι οντως φιλε μου το 140 εχει και αυτο Supercharger. Δικο μου το λαθος (κατανοησα TSI γενικα ). Παλι ομως πιστευω οτι υπαρχουν κατασκευαστικες αλλαγες στα μερη που εχει το ενα απο το αλλο. Δεν μπορω να πω οτι το TSI 140 ειναι το ιδιο με το GΤ, αλλα ουτε και το οτι το GT ειναι το ιδιο με το GTi. Τις αντιπροσωπιες δεν τις εμπιστευομαι στο τι λενε, καθως ουτε και τον καθε γνωστο γνωστου που ακουσε και ειδε.(Ασχετο αλλα το περιθωριο κερδους στο TSI για μια αντιπροσωπια νομιζω οτι ειναι μεγαλυτερο απο αυτο που εχουν για το GT) Απο εκει και περα aftermarket αλλαγες πχ στο TSI για να γινει GT, γνωμη μου ειναι οτι κοστιζουν πολυ πιο πανω απο το να επενδυση καποιος απο την αρχη στο GT. Εγω ειμαι κατοχος GT, αλλα ποτε δεν προκειται να πω οτι με aftermarket αλλαγες θα ειμαι GTi. Θα ηθελα να επερνα το GTi(η διαφορα των 6000 ευρω δεν αποτελουσε μεγαλο εμποδιο), αλλα οι λογοι που με αποθαρυναν στην δικη μου περιπτωση ειναι τα τελη κυκλοφοριας, η μεγαλυτερη καταναλωση και φυσικα το κοστος της ασφαλειας που ειναι και το μεγαλυτερο(για ενα αυτοκινητο που θα κρατησω για 3-5 χρονια max). Μικρο αλλαγες θα κανω και γι'αυτο και γραφτηκα στο forum, για να ενημερωθω καλυτερα. (I/C απο το S3 στανταρ, λογω οτι η Ελλαδα τεινει να γινει τροπικη χωρα) Απο εκει και περα, προγραμματα και αλλαγες βαρβατες, απο την μεχρι τωρα εμπειρια μου, προσωπικα δεν θα κανω(μονο για το καταραμενο το ABS που μερικες φορες μπαινει μονο για να μπαινει).
  8. Για οσους λενε οτι το GT εχει τον ιδιο κινητηρα με το TSI, δεν ισχυει. Ο κινητηρας του GT κατασκευαζεται απο "μεταλλα" μεγαλυτερης αντοχης απο τον αλλον. Η VW σκεφτεται σοβαρα να σταματησει την παραγωγη του συγκεκριμενου κινητηρα λογο κοστους. Αλλωστε και γι'αυτο και η διαφορα στην τιμη. Η σχεδιαση ειναι κατα ενα μεγαλο ποσοστο η ιδια, διαφορα στην σχεδιαση με τον Supercharger and Turbocharger, στο TSI εχουμε μονο Turbocharger. Απο εκει και περα τα αυτοκινητα ανεβενουν σε υποδυναμη. Κατι αλλο για τον εγκεφαλο, λογικα εγκεφαλος απο GT θα μπαινει σε TSI, αλλα θα χρειαζεται και παλι επαναπρογραμματισμο, λογο οτι ειναι διαφορετικη αναλογια καυσιμου-αερα λογο του supercharger. Σημειωνεται οτι αλλο το TSI, αλλο το GT και αλλο το GTI. Καθενα ειναι διαφορετικο. Το αμαξομα ειναι το ιδιο, αλλα το στησιμο απο αμαξι σε αμαξι διαφερει. Κοινα μερη εχουν με διαφορετικες ρυθμισεις η και με μικροαλλαγες σε εξαρτηματα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.