Jump to content

Hlias30edition

Members
  • Posts

    45
  • Joined

  • Last visited

About Hlias30edition

  • Birthday 12/05/1985

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Κορδελιού - Ευόσμου
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 7

Hlias30edition's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

4

Reputation

  1. Καλησπέρα σας, Σύμφωνα με την εγκύκλιο που εκδόθηκε χτες αν δεν κάνω λάθος, τα τέλη παραμένουν στην ουσία τα ίδια, εκτός και αν με απόφαση του ο υπουργός τα αλλάξει τελευταία στιγμή. Αλλαγες όμως εντοπίζονται στα αυτοκίνητα εισαγωγής με κύριο χαρακτηριστικό την μείωση των τελών σε νεοεισαγόμενα. Τελος, ελαφρύνσεις θα γίνουν σε παλαιά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού των οποίων η αξία ειναι πολυ μικρή και τα τέλη πολυ μεγάλα. Σε αυτή την κατηγορία και μόνο, εχει γίνει προσπάθεια για εξορθολογηση των τελών. Κατα τα αλλα, εχει δοθεί μεγάλο βάρος στην εξυπηρέτηση των "εταίρων" μας ευρωπαίων.... κατι ακούγεται επίσης οτι ενδέχεται τα νέα τέλη να υπολογιστούν και βάσει της πραγματικής τρέχουσας αξίας των αυτοκινήτων στην αγορά, ως ποσοστό επι της αξίας αυτής. Για να δούμε, τι θα δούμε... Ηλιας
  2. Καλησπέρα George S, Πολυ ωραία τα ταξίδια και ιδιαίτερα αυτό που έκανες. Είναι κάτι που θέλω να κάνω και εγώ χρόνια τώρα. Που θα πάει, κάποια στιγμή θα μου κάτσει...! Το μοτέρ πραγματικά ταιριάζει γάντι στο όχημα και είναι οτι πρέπει για ξεκούραστα ταξίδια και όχι μόνο. Δυστηχως ο μόνος ανασταλτικός παράγοντας είναι το τεκμήριο του και ο φόρος πολυτελείας που πρέπει να καταβάλει κάποιος κάθε χρόνο. Συνεπώς τον καθιστά έναν κινητήρα που στην Ελλάδα τον επιλέγουν πλέον αυτοί που μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά. Κρίμα αλλά έτσι είναι. Ευχομαι και αλλά ταξίδια,στην Ευρώπη και όχι μόνο. Φιλικα, Ηλιας
  3. Καλησπέρα, συμφωνα με τον κατασκευαστή, το μοτέρ αποδίδει την μέγιστη ροπή στο φάσμα 1500-2750. Συνεπώς αυτό που πρέπει να παρατηρήσεις καλύτερα είναι κατα ποσό είναι μειωμένη η ροπή σου απο τις 1500-2000 που λες οτι υπάρχει κάποιο θέμα. Αλλάζοντας ταχύτητα νωρίς, για παράδειγμα απο 1η σε 2α στις μόλις 1500 στροφές είναι λογικό να σε βρίσκει η 2α με πολυ λίγες στροφές όπου το αυτοκίνητο στην ουσία είναι εκτός φάσματος αποδοτικής λειτουργίας. Αν η παραπάνω διαδικασία μάλιστα πραγματοποιηθεί σε ανηφόρα τότε το φαινόμενο κόμπιασματος θα είναι ακόμα πιο έντονο. Το αυτοκίνητο θα πρέπει με το που αγγίζει τις 1500+ στροφές να ανεβάζει χωρίς κομπιασματα. Δοκίμασε το και κατέγραψε τις στροφές όπου συμβαίνει το πρόβλημα. Επίσης θα πρότεινα αν και δεν πρέπει να αποτελεί αιτία για το παραπάνω θέμα, να ανοίξεις το αυτοκίνητο σε ενα ανοιχτό δρόμο ώστε να "ξεμουδιασεί". Αν συνεχίσει να υπάρχει κόμπιασμα τότε πρέπει να υπάρχει κάποια άλλη αιτία. Θεωρώ πως το αυτοκίνητο είναι συντηρημένο όπως πρέπει (φίλτρα, λάδια κτλ) φιλικα, Ηλιας.
  4. Καλή σας μέρα, Σας ευχαριστώ πολύ. καλά και ασφαλή χλμ να έχουμε ολοι. Τελικά μετά από 700 χλμ που έκανα χτες για να το φέρω από Αθήνα + τα χιλιόμετρα εντός Αθήνας κατάλαβα ότι είναι ένα πολύ ωραίο και ''αγχολυτικό'' αυτοκίνητο. Περνάω από γραμμές σιδηροδρόμου και δεν πιάνεται η ψυχή μου κάθε φορά. Όλα καλά. 2 πράγματα κρατάω: το ωραίο multimedia σύστημα και την κατανάλωση. Τα χαίρομαι και τα 2. Καλή συνέχεια, Ηλίας
  5. Και επίσημα κάτοχος ενός golf vii 1.6 tdi. Κάτοχος Gti edition30. Η αλήθεια είναι οτι με ψιλοαγχωνε η μετάβαση απο το ένα στο αλλο. Τελικα και βάζοντας κάτω τις πραγματικές μου ανάγκες πλέον, νιώθω απόλυτα δικαιωμένος για την απόφαση και την αγορά του. (Μεταχειρισμένο αγοραστηκε) τιμιο αυτοκίνητο με πολυ μικρές καταναλώσεις (δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες γιατι έχει αναλυθεί πολυ καλά απο άλλους εδώ μέσα, αλλά ας πούμε τα κλασικά : απο 4,2 έως 6.5 ανάλογα τη χρήση) μου άρεσε η ανάρτηση, αρκετά στιβαρό, τιμόνι ψιλοαδιαφορο αλλά πληροφορει με επάρκεια. Φρένα αρκετά προοδευτικά. Αυτα και θα προσθέσω λεπτομέρειες έν καιρό. Γενικα θα έλεγα: ένα πολυ ωραίο αυτοκίνητο για να ζεις και να κανείς χιλιόμετρα χωρίς άγχος για το ποσό καταναλώνει και αν πέσεις σε λακούβες. ευχαριστω, Ηλιας.
  6. Καλησπέρα σας, και επίσημα κάτοχος ενός γκρι golf vii 1.6 diesel. Να υπενθυμίσω οτι είμαι κάτοχος ενός Gti edition 30, όποτε ένα κούμπωμα το είχα για τη μετάβαση απο το ένα στο αλλο. Τελος καλό όλα καλά. Το αυτοκίνητο μπήκε αγγελία το Σάββατο το πρωί (20-8-2016) και κινήθηκα άμεσα για την αγορά του. Μοντελο: 3/2014 αγορασμένο απο VW Γκρατσιας (Αθήνα) με τιμολόγιο κτλ. Ένας και μόνο ιδιοκτήτης οικογενειάρχης απο Αθήνα. Λογος πώλησης: φεύγουν στο εξωτερικό λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων την επόμενη εβδομάδα. Χλμ: 40090 με δυο σέρβις στην αντιπροσωπεία (στα 16000 και στα 31500) και σε απόλυτα λογικά διαστήματα. (Έγινε και η σχετική επικοινωνία για vin και τσεκάρισμα...) εχει κανα δυο-τρία γδαρσίματα αλλά κατα τα αλλά οκ. Εχει και εγγύηση (επέκταση) έως τα 80000 χλμ. Αυτα. Τώρα όσον αφορά τις εντυπώσεις λογικά πρέπει να τις γράψω στο σωστό topic γιατι μάλλον εδώ δεν ταιριάζει πλέον. Ευχαριστω και πάλι ως τις συμβουλές σας.
  7. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Εν τέλει και συνυπολογίζοντας τα δεδομένα και τις απαιτήσεις μου, αλλά και τα διαθέσιμα μεταχειρισμένα οχήματα στην αγορά, το όχημα βρέθηκε και αύριο θα προχωρήσω στην αγορά. (1.6 Tdi) Σίγουρα κάπου χάνεις, κάπου κερδίζεις αλλά θεωρώ πως overall αξίζει το αυτοκίνητο. είναι τίμιο σε όλα του και κυρίως ο τομέας που με ενδιαφέρει είναι το οικονομικό πλέον, η ασφάλεια και οι χώροι (τετράπορτο). μετά έρχονται η ταχύτητα κτλ κτλ. Ευχαριστώ και πάλι. Ηλίας
  8. Καλησπέρα σας, για έλεγχο μεταχειρισμένου έχετε δοκιμάσει κάποιον? που να έχει πρόσβαση σε κωδικούς της vw (vin) και να μπορεί να δει ένα μεταχειρισμένο διεξοδικά. Σας ευχαριστώ, Ηλιας.
  9. Σας ευχαριστώ πολυ όλους. Αυριο έχω ραντεβού για έλεγχο ενός vii 1. 6 tdi. Ελπιζω να πάνε όλα καλά και να γίνω κάτοχος του. Θα δείξει. Σας ευχαριστώ και πάλι. Ηλιας.
  10. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το αυτοκίνητο που τελικά με ενδιαφέρει είναι το golf vii 1.6 Tdi. Panagiotis_H με 140 χιλιόμετρα τι στροφές έχει το αυτοκίνητο; στην ουσία αυτή είναι η ταχύτητα ταξιδιού που μου ταιριάζει και κατά 80% χρησιμοποιώ (όπου επιτρέπεται).
  11. Καλή σας μέρα και καλό μήνα. Έχω μία απορία: Επειδή θα δώσω το αυτοκίνητό μου (golf Gti Edition 30, λευκό για όποιον ενδιαφέρεται) μέχρι το τέλος του έτους, θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσο το golf VI (εξάρι) και diesel κάνει άνετο ταξίδι όσον αφορά το κιβώτιο ταχυτήτων και αν αξίζει να δώσει κάποιος τα αρκετά έξτρα χρήματα για κάτι πιο καινούριο VII παράδειγμα , τα οποία όμως είναι ελάχιστα στο εμπόριο και πολύ ακριβά. (πολύ κοντά στη τιμή των AUDI A3 1.6 diesel). Αυτό που κυρίως ενδιαφέρει είναι τα km/στροφές/ταχύτητα. Σας ευχαριστώ πολύ, καλή συνέχεια. Ηλίας
  12. Καλησπερα σας, Παιδιά όλοι γυαλισμένα τα ''εργαλεία' μας.... Ερώτηση: Γυναίκες θα έρθουν;Για να ξέρω να ερθω με τη κοπέλα μου.
  13. Καλησπέρα σε όλους, Θα έρθω και εγώ παιδιά λογικά. Θα τα πούμε εκεί!
  14. Καλημέρα ! Παιδιά τελικά τι ισχύει? θα γίνει η συνάντηση για καφέ ?
  15. Καλημέρα σε όλους, Τα 210 ps πιστεύω ότι είναι υπεραρκετά . Τι να τα κάνεις τα περισσότερα όταν δεν μπορείς να τα βάλεις κάτω. θα χάσεις σε ομοιογένεια και αξιοπιστία και κατανάλωση. Το αυτοκίνητο έτσι όπως το χείς αγοράσει είναι στα καλύτερα του! κοίτα να το χαρείς και να το πιέσεις σε στροφές όπου το αυτοκίνητο πραγματικά είναι πολύ καλο. Αν θέλεις τη γνώμη μου βάλε μια εισαγωγή να ακούγεται και όμορφα η μια εξάτμιση και θα είσαι πολύ καλά. Εσύ αποφασίζεις βέβαια.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.