Jump to content

mizasg60

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

About mizasg60

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N

mizasg60's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. στο δικο μου καποτε ειχα αλλαξει αντλια νερου και τελικα την ξαναεβγαλα γιατι επρεπε να αλλαξω και το κουβουκλιο που παταει η αντλια.ηταν φαγωμενο και δεν εκανε σωστο κυκλωμα στα νερα.θυμαμαι πως για να αλλαξω το κουβουκλιο επρεπε να βγαλω τo G60 εξω.
  2. Παίδια πέρασα τα set επισκευής και στα 2 χερούλια στις πόρτες και δουλεύουν άψογα!Το συνιστώ σε όλους μιας και το ύλικο τους φαίνεται πολύ γέρο και νομίζω πως δύσκολα θα ξανασπάσει.
  3. Παίδες είστε απίστευτοι ευχαριστώ.Ηδη έχω παραγκέιλει το kit επισκεύης.το δικό μου χερούλι ειναι πιο παλιό και είναι χωρίς καλώδιο,ελπίζω να μην έχουν καμιά διαφορά.Θα ενημερώσω για το αποτέλεσμα.
  4. Γεια σας παιδιά καλό χειμώνα.Μου έσπασε το εξωτερικό χερούλι της δεξιάς πόρτας και μου ειπανε πως καταργήθηκε απο το εργοστάσιο.έψαξα σε παλιαντζήδες και δεν βρήκα ουτε δείγμα και από passat δεν ταιριάζει.βρήκα στο ebay κάτι kit επιδιόρθωσης και για τα δυο χερούλια όμως δεν είμαι σιγουρός.γνωρίζει κάποιος κάτι η μπορεί να βοηθήσει?ευχαριστω.
  5. αστα.βρηκα χρονο και προσπαθησα να βγαλω τους μπροστα αισθητηρες για να τους καθαρισω και επειδη δεν πρεπει να ειχαν ξαναβγει ηταν κολημενοι με αποτελεσμα να τους ξεπατωσω και να μου μεινουν στο χερι και οι δυο.ξενερωσα και γιαυτο δεν ασχοληθηκα με τους πισω.μηπως μπορεις να ξαναστειλεις τις διευθυνσεις για να τους παραγκλειλω και γω?το δικο μου φοραει τους παλιους με το καλωδιο.μηπως ξερεις αν οι μπροστινοι εχουν διαφορα ο δεξιος με τον αριστερο?λες να αλλαξω πρωτα τους μπροστα και αν συνεχιστει να αλλαξω και τους πισω?σε ποσο καιρο σου ειχαν φτασει?επειδη δεν θελω να το κυκλοφορω με το λαμπακι αναμενο.σας ευχαριστω ολους για τις πολυτιμες συμβουλες σας και για την βοηθεια.
  6. γεια σας παιδες.τον τελευταιο καιρο παρατηρησα πως καπου καπου αναβει το λαμπακι του ABS.κυριως οταν ειναι κρυο το αμαξι σε ανωμαλιες δρομου και σε μικροφρεναρισματα.το ABS μου δουλευει κανονικα.σκοπευω να αλλαξω τα υγρα των φρενων και να καθαρισω τους αισθητηρες ABS σε καθε τροχο.γνωριζει κανεις κατι παραπανω?ευχαριστω.
  7. mizasg60

    G60-Βλαβη

    ειχα και γω παρομοιο προβλημα και αλλαξα αντλια βενζινης οντως κοστιζε περιπου 400 euro.το δικο μου φοραει μια αντλια μεσα στο ρεζερβουαρ.η πιεση της βενζινης για μοντελα που φορανε μονο μια εσωτερικη αντλια ειναι 2,5bar και αν βγαλεις το σωληνακι υποπιεσης απο τον ρυθμιστη βενζινης ενω δουλευει πρεπει να παει 3 bar. μολις το σβησεις η πιεση δεν πρεπει να πεσει κατω απο 2 bar σε διαστημα 10 με 15 λεπτα.αν χανει την πιεση μετα πας για ανλια η ρυθμιστη πιεσης βενζινης.αν βγαλεις την αντλια βενζινης εξω ελενξε τους σωληνες που ειναι πανω της εχει 2 σωληνες και μπορει να ειναι σαπιοι η κομενοι πουθενα και να χανει την πιεση απο κει.καλη ευκολια!
  8. παιδες ετοιμο το g60.εχω μερικες παρατηρησεις ομως.οταν ζεστεθει καλα το g60 ακουγεται στο ρελαντι και αν το μαρσαρω ελαχιστα σαν μεταλικος θορυβος μεσα σπο το g60(κρυο δεν ακουγεται κατι) και η αλλη παρατηρηση ειναι πως στο ενα καπακι του g τα τεφλον δεν επεζαν ελευθερα πανω κατω παρολο που εχει κατι σαν ελατηρια απο κατω αλλα μπηκαν σφινωτα,ενω στο αλλο καπακι μπηκαν κανονικα.προς το παρον το κανω μερικα χιλιομετρα πολυ χαλαρα για να δουλεψει λιγο και μετα θα το πατησω για να δω αν φυσαει κανονικα το g.
  9. επιτελους μου ηρθαν τα ανταλακτικα.απο δευτερα αρχιζω την διωρθωση.σκευτομαι να μετρησω την πιεση λαδιου μηπως ξερει κανεις παιδια πσοσο πιεση πρεπει να εχει?κινιτηρας pg και ειναι μοντελο 10/89.ευχαριστω εκ των προτερων.
  10. συμφωνω μαζι σου φιλε μου και γω θελω να εχω το g-lader πανω.ανταλακτικα αγορασα την πρωτη φορα απο ebay χωρις να θυμαμαι απο ποιον και την δευτερη απο bar tek.ειμαι μηχανικος και τον εκανα 2 φορες επισκευη μονος και δουλεψε μια χαρα.τωρα τελεταια μου εκανε κολπα ο g lader και απο βδομαδα περιμενω παλι ανταλακτικα απο bar tek μακαρι να τελειωνω με αυτην την ιστορια και να δουλεψει σωστα παλι.αναρωτιεμαι αν οι γερμανοι οταν στελνουμε g lader για επισκευη τον δοκιμαζουν καπως πριν μας τον επιστρεψουν πισω.σε ποιον τον εστειλες?μακαρι να μην επαθε καμια ζημια.
  11. πρεπει να παραγκειλω ανταλακτικα απο βδομαδα.λεω να βαλω και κολα στις τσιμουχες που πεταξε,να καθαρισω καλα τους αγωγους λαδιου του G και να αλαξω και τους 2 σωληνες λαδιου με τα ρακορακια που πανε στο G,μηπως εχει βουλωσει ο σωληνας επιστροφης λαδιου και πεταει τις τσιμουχες μεσα.τι πονοκεφαλος παλι...
  12. φιλε μου το μεσα κοματι το κοιταξα και δεν εχει φαγωθει η σπασει κατι.το ρουλεμαν του φενεται σε καλη κατασταση και μιας και ολα τα ρουλεμαν του εχουνε περιπου 10000κμ λεω να μην τα αλαξω παλι.οι ασφαλειες ηταν ολες στις θεσεις τους.θα αλλαξω τις λωριδες τεφλον,ιμαντα και λεω αυτη τη φορα να παραγκειλω τις goetze τσιμουχες απο bar tek.ειχα διαβασει πως τα g lader κρατανε γυρω στις 250000κμ εφοσον τα κανεις επισκευη οταν πρεπει,μετα δηλαδη τι παθαινουν αραγε εφοσον φαινοντε ολα ενταξει.αναρωτιεμαι μηπως πρεπει να αλαξω g lader και ξανακανω τζαμπα επισκευη.η τιμη του καινουριου ειναι λιγο τσιμπιμενη.και αμα βρεις εδω θεσσαλονικη g60 αντε να πεισεις τον παλιατζη να το βγαλει πανω απο την μηχανη.
  13. ΠΑΙΔΙΑ SOS.ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΠΙΓΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΣΤΟ CORRADO ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΔΙΑΡΟΗ ΛΑΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ G60.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΨΑΞΙΜΟ ΒΡΗΚΑ ΤΕΛΙΚΑ ΠΩΣ ΜΙΣΟΠΕΤΑΞΕ ΤΗΝ ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΤΟΥ G.ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΩΓΟΣ ΕΠΙΣΤΟΦΗΣ ΛΑΔΙΟΥ.(ΑΠΟ G ΣΕ ΚΙΝΙΤΗΡΑ)ΕΒΑΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΜΕ ΛΙΓΟ ΚΟΛΛΑ ΣΤΙΣ ΑΚΡΕΣ.ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΘΟΡΥΒΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ G.ΤΕΛΙΚΑ ΔΙΕΛΥΣΑ ΟΛΟ ΤΟ G ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΠΩΣ ΠΕΤΑΞΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΣΤΟ ΜΕΣΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΠΟΥ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΛΑΔΙΟΥ(ΑΠΟ ΚΙΝΙΤΗΡΑ ΣΕ G)ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΤΣΙΜΟΥΧΑ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΤΟΥ G.ΟΙ ΣΩΛΗΝΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΛΑΔΙΟΥ ΤΟΥ G ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΙ,ΛΑΔΙΑ ΑΛΛΑΖΩ ΚΑΘΕ 5000KM,ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΣΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ G ΕΙΧΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΞΕΙ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΓΟΥΣ ΛΑΔΙΟΥ ΠΑΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ.ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΤΣΙΜΟΥΧΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ?(ΑΠΟ BAR TEK OXI TIS GOETZE)ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ?ΤΟ CORRADO ΕΧΕΙ 260000KM ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΟΣΑ KM ΕΧΕΙ ΣΤΟ G ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ 2 ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ.Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ G ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΙΣΙΟΣ.ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΩ ΣΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΕΧΕΙ ΤΡΕΛΑΝΕΙ....
  14. μπράβο παλικάρι όταν βλέπω τέτοιες δουλειές σε τέτοια αυτοκίνητα γουστάρω μια και go είμαι της παλιάς σχολης...συγχαρητήρια
  15. mizasg60

    G;Lader

    ego paidia psaxno gia to corrado mou tis 2 mprostines tapetsaries stis portes (dermatines se kali katastasi)einai montelo 10 tou 89 den gnorizo an exei diafora se pio kainouria montela.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.