Jump to content

Derekian

Members
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

About Derekian

  • Birthday 12/05/1987

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Derekian's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλώς, σας ευχαριστώ και τους 2 για τις απαντήσεις. Αν έχω νεότερα θα ξαναποστάρω
  2. Υπάρχει περίπτωση να είναι η σκάστρα γιατί μου φάνηκε σήμερα πως την άκουγα να σκάει εκεί που κάνει το κόψιμο. Χαλασμένη δεν είναι γιατί μου είχε χαλάσει πιο παλιά και ξέρω τι ήχο κάνει το αυτοκίνητο όταν δεν δουλεύει αλλά μήπως δεν αντέχει την πίεση και ανοίγει σ'εκείνες τις στροφές?
  3. Λοιπόν τώρα που το πήρα το αυτοκίνητο τα κοίταξα και έιδα ότι οι 2 πιέσεις είναι σχεδόν πάντα ίδιες. Όποτε δεν ήταν η διαφορά ήταν πάρα πολύ μικρή. Η πεταλούδα είναι συνέχεια στο 100% ακόμα και όταν κάνει το κόψιμο ΑΛΛΑ είδα ότι η Ν75 ενώ ξεκινάει κανονικά στο full (99,6 πηγαινε οχι 100) εκέι που κάνει το κόμπιασμα (4000rpm) πέφτει στο 70% και πολύ γρήγορα στο 60% και 50%. Αυτό σημαίνει χαλασμένη Ν75?
  4. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις, δυστυχώς με τράκαραν και το αμάξι μπήκε για επισκευή (ευτυχώς μόνο φαναρτζοδουλειά) αλλά λογικά σε καμιά βδομάδα θα είναι έτοιμο οπότε θα κάνω τις δοκιμούλες
  5. Με ESP (ASR στη δική μου περίπτωση) off το δοκίμασα φυσικά και είναι κάτι μηχανικό δεν έχει σχέση με το αν γλιστράει ή όχι. @activious Δηλαδή όταν πατάς 2α ή 3η απο τις 2000 στροφές μέχρι ψηλά δεν σου κάνει απολύτως τπτ που θα μπορούσε να θεωρηθεί σαν κοψιματάκι? Αυτό το 1,5 bar μέχρι ποιες στροφές στο κρατάει? Εγώ όταν πατάω από χαμηλά αρχίζει και ανεβάζει σταθερά αλλα εκεί λίγο πριν τις 4000 κολάει για λίγο και μετα αρχίζει και ξαναδίνει, μάλιστα επειδή το κοιτάζαμε με VAG COM εκείνη τη στιγμή ανεβάζει σωστή πίεση και αμέσως την ρίχνει κάτω απ'το 1 bar. Μετά φυσικά ξανανεβαίνει κανονικά. Όποια ιδέα γιατί γίνονται αυτά είναι ευπρόσδεκτη.
  6. Ερωτησούλα προς αυτούς που έχουν πρόγραμμα: Στο φάσμα των στροφών 3500 με 4500 περίπου τι πιέσεις βλέπετε? (Όταν πατάτε τέρμα εννοέιται) Από τότε που βάλατε πρόγραμμα έχετε προσέξει ενα ελαφρύ σκαλοματάκι παλι εκεί λίγο πριν τις 4000 στροφές? Σαν να αφήνετε το γκάζι για 1 δέκατο του δευτερολέπτου. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  7. Όντως http://img233.imageshack.us/img233/7710/dscn77012ci3.jpg
  8. Πήρα τον διακόπτη από ebay με 24 euro + 10 μεταφορικά. Τον τοποθέτησα μαζί μ'ένα φίλο μου ακολουθώντας το DYI και την κωδικοποίηση την έκανε ο φίλος COSTAS_ και τον ευχαριστώ πολύ γίαυτό. Όλα δουλεύουν τέλεια, αρκετά καλή διαφορα στην κατανάλωση σε ταξιδί, σίγουρα άξιζε
  9. Γι'αυτό είσαι σίγουρος? Πρώτη φορά το ακούω.
  10. Αυτό το κάτω δεξιά είναι έρωτας......
  11. ένα μάυρο Golf 5 με τα πάντα ξεκολημένα πίσω και ωραίο μπουρί στη πλατεία ελευθερίας κορρυδαλό ποιός ήταν?
  12. Εμένα έτρεμε αρκετά μέχρι που πήγα για αλλαγή λαδιών και μου έκαναν και την αναβάθμιση. Για περίπου 2 βδομάδες δεν έτρεμε αλλά μετά ξανάρχησε. όχι όσο άσχημα όσο την πρώτη φορά αλλά πάλι το έχει το τρέμουλο του και είναι ψιλοσπαστικό.
  13. Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά η τετάρτη δεν είναι η ταχύτητα που υπάρχει σχέση μετάδοσης 1, αρα γίνεται και η σωστότερη μέτρηση? Όντως, είναι σωστό αυτό το σκαμπανεύασμα?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.