-
Posts
39 -
Joined
-
Last visited
About LADILAS
- Birthday 05/18/1982
Contact Methods
-
MSN
mitsauskas@hotmail.com
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
User Profile
-
Interests
Πλέξιμο,ρυθμική γυμναστική,μπαλέτο...
Other Info
-
Car Type
Polo 9N
Recent Profile Visitors
1,956 profile views
LADILAS's Achievements
VWClub Member (1/1)
0
Reputation
-
O ήχος απο τα πυράκια η αλήθεια είναι οτι είναι μοναδικός και πάνω κάτω περιμένω υπο ποιές συνθήκες θα τον ακούσω....Επίσης επειδη έχει σπάσει και ο καταλύτης καποια στιγμή αλλά και το θήτα στο down pipe ο ήχος είναι διαφορετικός...Επίσης το έχουμε παει βολτα με το διαγνωστικό στο φις πριν 2 εβδομάδες και έλεγε ανα πάσα στιγμή ποιός κύλινδρος χτυπάειΧτυπούσαν εναλλάξ όλοι... Δυστυχώς,για την δική μου μου ψυχική ηρεμία,ο δικός μου εγκέφαλος τα παίρνει μια χαρα χαμπάρι,πριν προλάβει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου να τα διορθώσει και μάλλον σ'αυτην την λειτουργία του εγκεφάλου(του αυτοκινήτου) υπάρχει το πρόβλημα... Στον εγκέφαλο δεν έδειξε καποιο error..Tώρα όμως που το είπες θα πάω να το ξαναδώ,γιατί την ίδια μέρα που το πήγα το έψαχνα για αλλα πράγματα γιατι έβγαζε 2-3 άλλα(αισιώς αλλαξα τον 4ο πολλαπαλασιαστή) και την ιδια μερα το απόγευμα και το map...Παει το 130άρι...
-
Να το το p.m. Φίλε μου ευχαριστώ για τις συμβουλές,αλλά περιεργα μου φαινονται όλα αυτα να τα βάλω στο ρεζερβουαρ.Δεν οτι δεν σε πιστευω αλλά το δημοσιευω το πμ σου να μας πει και κανενας αλλος την γνώμη του...Οσο για αν τα ακουω και ψηλά,ναι τα ακούω...Αρχίζω να φοβαμαι... Ερωτηση:Δεν υπάρχει κανενα έτοιμο "σκευασμα" που μου κάνει λίγο ποιοοοο normal να το ρίξω στο ρεζερβουάρ?
-
Καλησπέρα παίδες...Ελπίζω να μην ανοίγω θέμα που υπάρχει αλλά με μια πρόχειρη ματια δεν είδα κάτι. Εδώ και καιρό παρατηρώ,ειδικά μεσα σε στενά με ανοιχτα παραθυρα που το ακούω καλύτερα,οτι το polo (101)χτυπάει συνεχώς πυράκια,ακόμη και με πρώτη,ακόμη και με πάνω απο 4000στροφές.Επίσης κατα την επιτάχυνση τρέμει αρκετά κάτω απο τα πόδια του συνοδηγου.Δεν ξέρω αν έχουν μεταξύ τους αυτά τα δυό,πάντως ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση το κανα και δεν συνηρθε. Βάζω και συνεχόμενες φορές 100άρα αλλά τπτ. Βεβαια νομίζω οτι δεν ειναι μοναδικό το πρόβλημα αφου ακουω και άλλα polo αλλα και 4άρια να χτυπάνε. Δεν έχω χρόνο να πάω στην αντιπροσωπεία(την άλλη φορά με κράτησαν στον μανδύλα 3ώρες για τον γυαλοκαθαρηστήρα και το πήγα σε κανα δυο αλλους έτσι στο πεταχτό αλλά δεν βρήκαν κάτι...Ξ'ερουμε κάτι?Υπάρχει κάποιο καλό συνεργειο Θεσσαλονίκη?Ο Παζαρόπουλος τι λεει? Γιατι μεχρι τώρα δεν το χα παει για τπτ σοβαρο,αλλωστε 50000χλμ έχει. Θέλω να το φτιάξω γιατι μου χει σπάσει τα νευρα...Φοβαμαι να πατησω γκάζι...Για πειτε ρε παίδες.
-
Εδω μια φωτογραφία που με αναγκασε η Λού να βγούμε..Φαγώθηκε να την βγάλω φωτο με φόντο την corolla...Αλήθεια σας λέω...Δεν επεμενα καθόλου ούτε απο το χερι την τραβούσα απο την ακρη της παραλίας!!! Εχουμε όμως και οι δυο ενα φυσικότατο χαμόγελο...σαν τα παιδιά της crest!
© © Hellenic VWClub - Members
-
-
-
Και αυτό ειναι μια λύση σίγουρα...Το θέμα είναι πόσο θα στοιχίσουν και τι θα κανουμε τα άλλα! Μολις εχεις ενημέρωση ή τα βαλλεις ενημερωσε μας!
-
Ναι φιλε μου πολύ ωραία ειναι...Εχεις βαψει και το κατω μέρος του πίσω προφυλακτήρα? (και τα δικά μου σαγρε είναι)..Πόσο σου στοίχισε η όλη επιχείρηση?
-
Μετα απο ένα "φίλημα" δημιουργήθηκε μια λακούβα στον προφυλακτήρα του polo.Τωρα καποια στιγμή που θα το βαλω για φτιάξιμο σκέφτομαι πολύ σοβαρα να βάψω και τα μαυρα πλαστικά που είναι τωρα αβαφα,ετσι για να κανουμε κανα update στο πολάκι που το αφήσαμε παραπονεμένο(Ηδη μπήκε νεο alpine Mp3 αφου μας κλέψανε το προηγούμενο+ηχεία στην εταζιέρα).Βαφονται ετσι απλά? Περνανε απο πάνω καποιο αστάρι?Υπάρχει καποιος που τα έφαψε και το χει αρκετο καιρό ετσι χωρις να ξεφλουδιστεί?(είναι το πρώτο πραγμα που δεν θέλω να γίνει)...
-
-
-
-
Μετά απο αρκετές αλλάγές ελαστικών κατέληξα σε κάποια συμπεράματα. Σε primera 1.6 βάλαμε energy,continental conti eco contact,premium contact.Απ'αυτά έμεινα υπερευχαριστημένος απο αποδοση απο τα δυο conti τα οποία ζεσταίνονται πολύ γρήγορα και βγάζουνε με μέτρια χρήση(πατέρα)πάνω απο 45000χλμ.Θέλει βέβαια αρκετή προσοχή στα πλαινά τα οποία είναι αρκετά μαλακά.Είχα yokohama Α539 σε yaris 1,3 τα οποία ναι μεν κρατούσανε,αλλά δεν ζεστενόντουσαν με τιποτα και σπινιάριζα συνέχεια.Στο A4 1.6 που φορούσε sport contact 2,ξαναβάλλαμε γιατί πολύ απλά είναι κορυφαίο και κρατάει πάντα,και ζεσταίνεται πολύ γρήγορα.Παρεπιπτόντως μεχρι και 40000χλμ κρατούσε σαν καινούργιο.Το corolla μου φορούσε dunlop sp 9000 τα οποία ήταν πολύ ωραία αλλά δεν βγάλανε χλμ.Eδω και 5000χλμ φοράω toyo proxes T1-R απο τα οποία είμαι πολύ ευχαριστημένος ιδίως στο βρεγμένο.Στο polo τώρα θα πάω να βάλλω τα conti premium contact. Συμπερασματα: Για μέχρι 100-130 άλογα θα βάζω continental premium contact και απο κει και πάνω sport contact 2 (ή 3) ή proxes.(το toyo κρατάει λίγο καλύτερα κυρίως στο βρεγμένο αλλά μου έχουν πεί πως δεν βγάζει πάνω απο 30-35000χλμ) Δεν θα ξαναβάλω yokohama και michelin(Toυλάχιστον σε "μικρές" σειρές) Υ.Γ:Ενα πολύ καλό site οπού έχει και βαθμολογία ελαστικών βάσει εντυπώσεων απο αγοραστές είναι το 1010tyres
-
Ιστορικό Λαδιών:Πρώτη φορά στις 5000χλμ 1 λίτρο,στις 9000 άλλο ένα και στο service των 15 είχε ξανα ανάψει.(Τις πρώτες φορές είχα συμληρώσει 10/40 ,έτσι απο το μυαλό μου, γιατι κανείς δεν μπορούσε να μου πεί τι λάδια είχε μέσα παρα μόνο στο τηλ η totalcare "να γράφει προδιαγραφών vw 54...,50.. κλπ" )Μετά 1-1,5 λίτρο κάπου στις 20000 (και επειδή δεν είχα ιδέα τι είχε μέσα έκανα αλλαγή λαδιών και έβαλα 5/30 shell helix) και πάνω που έλεγα πως ησυχάσαμε στις 27000 χλμ τσίμπησε άλλο ένα.(μπορεί να ξεχνάω και καμία) .Τωρα συμλήρωσα 5/30 visco bp για τα οποία έχω ακούσει τα χειρότερα!(αφού τα έβαλα).Επόμενη,προγραμματισμένη αλλαγη σε κανα 2 μηνο εκτώς αντιπροσωπείας πλέον αφου έληξε η εγγύηση...
-
Πήγα με ένα φίλο πρίν καμμιά βδομάδα να παραγγείλουμε το golf(Δεν τον έπεισα να πάρει 3 θυρο μπλε σαν του mike,αλλά θα πάρει τουλάχιστον 1.6 sportline με ηλιοροφή αλλά γκρι και 5θυρο).Μπήκα μέσα στο fox και μου φάνηκε πολύ κόψε ράψε απο polo,αλλά αυτό δεν σε χαλάει και τόσο όσο η ποιότητα συναρμογής για vw.Αν μπείτε μέσα πολύ απλά κοιτάξτε πάνω,την ταπετσαρία της οροφής,θα δείτε οτι έχει κενό με τις κολώνες.Πιεστε την κατα πάνω και θα δείτε οτι πιέζεται και φαίνεται η λαμαρίνα της οροφής... Δεν μου άρεσε επίσης και η ποιότητα(η απτή)των πλαστικών του ταμπλώ...Βεβαια ίσως έφταιγε και το μισάωρο που έφαγα σκαλίζοντας το νέο passat!!!