Jump to content

DarthVader

Members
  • Posts

    183
  • Joined

  • Last visited

About DarthVader

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N

Recent Profile Visitors

2,191 profile views

DarthVader's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Συμφωνώ μαζί σου Λάζαρε! Ειδικά με τα νέα μοντέλα και ειδικά με την ενδεχόμενη πώληση της εταιρείας σε Κινέζους...
  2. ΟΥΡΑΝΟΙΟΙΟΙΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙΙΙΙΙ!τί λέτε αγαπητοί μου συνφορουμίστες? μου θυμίζετε κάποιους που λένε, ότι ξεβιδώσανε οι τουρμπίνες σε FR και κάποιους άλλους που τους ακούν και βγάζουν τα "ημιαγωνιστικά" FR μάπα! Αν σκίζετε το μοτέρ προτιμήστε 10/60, 15/50! Σε καμία περίπτωση κάτω από 50άρι!Επ'ουδενί! Απλά με το χαμηλό ιξώδες προστατεύεται ο κινητήρας σε εξαιρετικά κρύα κλίματα αλλά και σε περιπτώσεις που κάποιοι είτε με δυνατό πολύ είτε συνήθως με μέτριας ιπποδύναμης αυτοκίνητο, πριν καλά καλά βάλουν μπροστά έχουν φτάσει το μοτέρ στα κόκκινα! Γιατί λέτε η Μάζντα να προτείνει...0/30 για το "αγωνιστικό" RX8? Ξέρει, ότι στην Ελλάδα πολλοί αυνάνες θα ξεκινήσουν το αμάξι 10 Φλεβάρη και μέχρι τον βασιλόπουλο της γειτονιάς θα φτάσουν για πλάκα 9000 στροφές, αφού το αμάξι αλλιώς δεν πάει, πριν καλά το λιπαντικό φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας!
  3. Ή απλά επειδή ο ιδιοκτήτης έχει "χαλαρό νού" και αγόρασε γαλλικό ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες κατασκευαστή! Φιλαράκο αν αλλάξεις στο Λούπο στα 75000 ιμάντα και ρουλεμάν, υπάρχει πιθανότητα να...σε χάσουμε! Εγώ πάντως με 80000χλμ έχω αλλάξει στα 40000 αλλά και στα 80000 πρόσφατα ! Τη δεύτερη φορά ο ιμάντας ήταν μιά χαρά, παρ'όλο το σκίσιμο! ¶ρα στα 50000 είναι ιδανικά!Κάλιο γαϊδουρόδενε παρά...γαϊδουρο-γαλλο-γύρευε!
  4. Καλημέρα! Ως παντογνώστης των Ferodo, αφού έχω δοκιμάσει τα πάντα, θα σου πώ τα εξής:Κατ'αρχάς αν έχεις κρατήσει το κουτί γράψε τον κωδικό! Ποιά είναι? Τα DS 2000 fast road?Ta DS 2500 semi-racing? ta παλιά αλλά ακόμα καλά DS 3000 racing? Ή τα νέα και άπαιχτα DS 3000 plus full racing? Όταν θα γράψεις, θα σου απαντήσω! Γενικά τα Φερόντο σφυρίζουν πολύ, αλλά να ξέρεις, με εργοστασιακές δισκόπλακες επάνω και μάλιστα με τόσα χλμ...σύντομα θα ραγίσουν ή θα στραβώσουν! Με τέτοιο τακάκι χρειάζεσαι τουλάχιστον ολοκαίνουργιο και άντε εργοστασιακό δίσκο ή απλά έναν aftermarket καλής πάστας όπως πχ ΟΜΡ από χρωμιούχο νικέλιο, πάντα σε εργοστασιακή διάσταση! Περιμένω τον κωδικό για να σου πώ!
  5. Σε καμία περίπτωση...bit... Οι 9 στους 10 κατόχους γαλλικών πέφτουν θύματα προβλημάτων με ιμάντες εκκεντροφόρου λόγω αδυναμίας αντιπροσωπείας και εργοστασιακών χιλιομετρικών εντολών για την έγκαιρη αντικατάστασή τους!Γνωρίζω επώνυμα πάμπολλους ιδιοκτήτες που σχεδόν καταστράφηκε το αμάξι τους από κακή πολιτική συντήρησης αλλά και αστοχίες υλικών από εργοστάσιο μεριά!
  6. Οπότε koukouroukou έχεις λάθος! ΕΛΕΟΣ 1000 ΦΟΡΕΣ! Ποτε μην εξάγετε τις εργοστασιακές δισκόπλακες για να εφαρμόσετε επάνω διάφορα ζογκλερικά, όποιος Χουντίνι κι αν σας υποσχεθεί κάτι!
  7. Το να τρυπάς τις δισκόπλακες χωρίς να είναι έτσι από το εκάστοτε εργοστάσιο, από όπου προέρχονται, συνιστά μεγάλο έγκλημα!Έλλειψη ασφάλειας!
  8. Μη συγκρίνετε τις γαλλικές αναξιόπιστες και ανασφαλείς μπαγκαντέλες με τα VW...Έλεος!Το 1 στα 2 γαλλικά σχεδόν πάσχει από κομμένο ιμάντα εκκεντροφόρου ή σπασμένο ρουλεμάν!
  9. Τσαπέπας Αντώνης και Κώστας, καλοί μηχανικοί και φρενάδες, δεν αναλαμβάνουν όμως ηλεκτρονικά ή ηλεκτρολογικά θέματα. ¶ργους 136 , στην Ακαδημία Πλάτωνος, 2105155096
  10. Έχει βάλει κανείς το κιτ της Κόνι, 1130 νομίζω λέγεται?Ρυθμιζόμενη, ελατήρια και αμορτισερ?Την βρήκα με 600Ε και τοποθέτηση, ΦΠΑ!
  11. Πολύ καλά είσαι! Εγώ που με Σπριντ επάνω έδειχνε κάποτε κάτω από 50% , τα είχα πάνω 6 μήνες και μέχρι να τα μετρήσω ψάχναμε 15 μηχανικοί να βρούμε γιατί δεν κράταγε με τίποτα το αμάξι???
  12. Μέτριο και σκληρό ελαστικό... Ακριβό, αν σκεφτείς, 195/50/15 Εξάλτο ΙΙ με 270 και τοποθέτηση... Ίσως τα 55άρια είναι δυσεύρετα!
  13. Πραγματικά κρίμα! Θα πρέπει όμως να αναρωτηθείς, ποιός πεαγματικά ευθύνεται! Αν τυχόν πήγαινες σε αντιπροσωπεία και έκανες τα σέρβις και συνέβη κάτι τέτοιο, πρέπει να κινηθείς εναντίον τους! Πώς και πήγαινες εκείνη την ημέρα για αυτό?Προληπτικά ή στο είπε κάποιος?
  14. Κοίτα τα λάστιχά σου αλλά μάλλον και από ανάρτηση μεριά!Επίσης και πιέσεις!
  15. Κι όμως, αυτή η συμπεριφορά είναι γνώριμη σε ανηφορική με μικρή πλάγια κλίση για ένα 1ου σταδίου βελτιωμένο VW 1400άρι, όταν α)έχουν φαγωθεί τα πλαϊνά στο λάστιχο β)κάνει πολλή ζέστη, η άσφαλτος καίει και το ελαστικό έχει "βουλκανιστεί" και δεν πατάει κάτω με τίποτα γ)συνδυασμός του β μαζί με κακής ποιότητας άσφαλτο δ)τα αμορτισερ σου έχουν πέσει ε)δεν γίνεται καλή συνεργασία μεταξύ ελατηρίου και αμορτισερ (λόγω διαφορετικής σκληρότητας κτλ) στ')απότομος ή λάθος χειρισμός ζ)νερά κάτω και μάλιστα με καυτό από τη ζέστη ελαστικό, που σε στέλνουν αδιάβαστο η)αστάθμητοι παράγοντες (πήγαινες με 200 και δεν το είχες πάρει χαμπάρι!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.