Jump to content
Guest Scorpio

Μετατροπή σε ΜΚ4

Recommended Posts

Guest Scorpio
MERIKOI MOU FENETE DIABAZOUN ME KLEISTA TA MATIA EDO MESA

DEITE TI GRAFEI O FILOS GRHGORHS (SCORPIO)

NOMIZO TO LEEI KSEKATHARA DEN THELO TURBO

ARA GIA PIO 20VT NA MILISOUME ????????

Ο φίλος Μαρίνος με εκφράζει απόλυτα!

Συνεχίστε μόνοι σας.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti

Eχει να πει κάποιος κάτι για vr6? το μόνο σίγουρο οτι γίνεται και μπορείς να τον παραγκείλεις και από vw-germany αλλά πανάκριβος, ετσι Μαρίνο??? αν θες και μπορείς, ετσι για να ξέρουμε μπορείς να μας πεις μια επίσημη τιμή για full μετατροπή από εκεί σε vr6??? Aν ξέρει κάποιος άλλος κάτι για VR6 μιας και αυτό ενδιαφέρει τον scorpio ευπρόσδεκτος!!!!

Link to comment
Share on other sites

όχι. Οι μετατροπές αν και δεν είναι εύκολες τουλάχιστον έχουν ένα βαθμό χαβαλέ (αφού τελειώσει πάντα). Αλλά η αλλαγή πατώματος είναι πολύ σοβαρότερο θέμα από αλλαγή μοτέρ.

Εν κατακλείδι...

αν θες τετρακίνηση πούλα το και βρες έτοιμο

αλλίως βάλε vr και μπροσθιοκίνητο

update1_003_big.jpg

update1_004_big.jpg

update1_004_big.jpg

update1_005_big.jpg

update1_002_big.jpg

This entire conversion is performed within HPA's 10,000 sq ft facility and takes roughly 8-10 weeks.

Estimated cost for this conversion, including the supply of a new 6 speed transmission,

rear suspensions and differential assembly......................................$ 14,000-$16,000 US.

Link to comment
Share on other sites

γιατί τα 16000$ δεν είναι; :wacko:

Σκέψου ότι αυτά είναι μόνο για την τετρακίνηση.

Πρόσθεσε 5000e για το τροπέτο και καμιά 3000e ακόμα για την τοποθέτηση.

Link to comment
Share on other sites

Η 1,8τ μετατρωπη ειναι πιο ευκολη απο την vr6 ακομη και στο δηλωμα του κινητηρα.Η δικη μου γνωμη ειναι να πας στο turbo γιατι σιγουρα δεν θα θες να σε προσπερνανε τα 1,8 16ν μκ2 στα φαναρια.Το vr6 ειναι ενα πολυ δυνατο μοτερ αλλα μονο τελικες βγαζει.Αν θες γκαζια θα πρεπει να το τουρμπισεις οποτε 1,8τ και παλι 1,8τ.

Καθαρα δικη μου γνωμη :wacko: .

XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA new_lol.gif

Mprabo re file me ekanes na gelaso.....na se kala....

Se fanari na pernei KR ton AAA i ABV...? Popo tha dakriso apo ta gelia...

Etsi pliroforiaka....:

Se fanari se pliroforo oti den me exei parei oute KR oute 1.8T oute 2.0 TFSi.......

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti
Etsi pliroforiaka....:

Se fanari se pliroforo oti den me exei parei oute KR oute 1.8T oute 2.0 TFSi.......

worthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gif

Αυτό το καλό έχει η ατμόσφαιρα full horse power παντού & πάντα............... :wacko::wacko:

Link to comment
Share on other sites

Guest BassakosVR6

τωρα για τιμες εδω Ελλαδα αν δεν παρεις τις μαντρες

με την σειρα..... οτι και να λεμε δεν εχει νοημα....

Γρηγορη αν πραγματικα θελεις να το βαλεις

πρεπει να "φας" αρκετες ωρες στο ιντερνετ

(ετσι εκανα εγω) να βρεις ατομα με 4αρια

που εχουν κανει την μετατροπη!

θα βρεις απιστευτες πληροφοριες B)

και ετσι θα ξερεις ακριβως

τι πρεπει να κανεις!

www.vwvortex.com

εδω θα βρεις απιστευτες info ^_^

οταν το παρεις αποφαση

πεσ μου να σου κανω κονε

με τον μαντρα που αγορασα το

δικο μου τροπετο

:angry2:

Να σου πω κι εγω φοβαμαι να κανω μετατροπη γιατι οι εκκεντροφοροι του VR6 θα ειναι μεταχειρισμενοι.

χα χα χα χα

εγω λεω να μην βγαινω

απο το σπιτι μπας και πεσει κανενα

πιανο απο κανενα μπαλκονι! ! !

new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif

Edited by BassakosVR6
Link to comment
Share on other sites

ο ηχος του 6κυλινδρου ειναι απο αλλο πλανητη!!και οταν ειχα μπει καποτε σε mkII με vr6 μοτερακλα ειχα χασει το φως μου απο το νευρο του!!

αλλα το Τ εχει ευκολοτερη βελτιωση.μονο με ενα προγραμμα (αναλογα το μοτερ και την χρονια του) φτανεις και τα 240 αλογατα!!και ενα μεγαλο του + ειναι οτι το εχουν βελτιωσει ολοι και βρισκεις ευκολα πραγματα και μαστορους ενω για τον vr6 θελει ψαξιμο και για τα 2.

τελικα ειναι θεμα του γιατι θα κανεις την μετατροπη.αν πας για ενα βολταδικο και σκληρα εργαζομενο σε υψηλες στροφες αυτοκινητο (ειδικα αν σου αρεσουν τα ταξιδια με πολλα χιλιομετρα και υψηλες ταχυτητες) τοτε καλυτερο το vr6.αν πας για κοντρα φαναρια και αγριες ροπες τοτε το τουρμπιδι θα σε ικανοποιησει περισοτερο.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως οταν ψαχνωμουνα για "ΦΑΣΑΡΙΕΣ" ειχα σκεφτει πιστευω μια καλη λυσει

κ θελω τη γνωμησας μα φερω απο γερμανια το 1.8 4ΜΟΤΙΟΝ 125ΡS κ να του

βαλω το μοτερ απτο

Εγω παντως οταν ψαχνωμουνα για "ΦΑΣΑΡΙΕΣ" ειχα σκεφτει πιστευω μια καλη λυσει

κ θελω τη γνωμησας μα φερω απο γερμανια το 1.8 4ΜΟΤΙΟΝ 125ΡS κ να του

βαλω το μοτερ απτο s3 η ττ

Εγω παντως οταν ψαχνωμουνα για "ΦΑΣΑΡΙΕΣ" ειχα σκεφτει πιστευω μια καλη λυσει

κ θελω τη γνωμη σας να φερω απο γερμανια το 1.8 4ΜΟΤΙΟΝ 125ΡS κ να του

βαλω το μοτερ απτο s3 η ττ

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti

Νομίζω και μια φορά είναι αρκετή....... :lol:tongue.gif (πλάκα κάνω) απλά εδω προσπαθούμε να δούμε τι παίζει για V6 αλλά χωρίς να θέλουμε φασαρίες ή κόντρες σώνει και ντε, απλά περισσότερα άλογα.....

@Bassakos VR6: το γουργούρισμα της μηχανής σου, all the money :)......

worthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.