Guest Scorpio Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 MERIKOI MOU FENETE DIABAZOUN ME KLEISTA TA MATIA EDO MESA DEITE TI GRAFEI O FILOS GRHGORHS (SCORPIO) NOMIZO TO LEEI KSEKATHARA DEN THELO TURBO ARA GIA PIO 20VT NA MILISOUME ???????? Ο φίλος Μαρίνος με εκφράζει απόλυτα! Συνεχίστε μόνοι σας. Ευχαριστώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 Eχει να πει κάποιος κάτι για vr6? το μόνο σίγουρο οτι γίνεται και μπορείς να τον παραγκείλεις και από vw-germany αλλά πανάκριβος, ετσι Μαρίνο??? αν θες και μπορείς, ετσι για να ξέρουμε μπορείς να μας πεις μια επίσημη τιμή για full μετατροπή από εκεί σε vr6??? Aν ξέρει κάποιος άλλος κάτι για VR6 μιας και αυτό ενδιαφέρει τον scorpio ευπρόσδεκτος!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 όχι. Οι μετατροπές αν και δεν είναι εύκολες τουλάχιστον έχουν ένα βαθμό χαβαλέ (αφού τελειώσει πάντα). Αλλά η αλλαγή πατώματος είναι πολύ σοβαρότερο θέμα από αλλαγή μοτέρ.Εν κατακλείδι... αν θες τετρακίνηση πούλα το και βρες έτοιμο αλλίως βάλε vr και μπροσθιοκίνητο This entire conversion is performed within HPA's 10,000 sq ft facility and takes roughly 8-10 weeks. Estimated cost for this conversion, including the supply of a new 6 speed transmission, rear suspensions and differential assembly......................................$ 14,000-$16,000 US. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 Να υποθέσω bit οτι η μετατροπή είναι για vr6?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 ναι. δεν είχε βγει 20vt 4motion Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 ok πολλές δεν είναι 10 εβδομάδες όμως??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 γιατί τα 16000$ δεν είναι; Σκέψου ότι αυτά είναι μόνο για την τετρακίνηση. Πρόσθεσε 5000e για το τροπέτο και καμιά 3000e ακόμα για την τοποθέτηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 24,000$????? έλεος χωρίς τετρακίνηση δεν παίζει??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 πως δε παίζει Link to comment Share on other sites More sharing options...
shocka Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 Η 1,8τ μετατρωπη ειναι πιο ευκολη απο την vr6 ακομη και στο δηλωμα του κινητηρα.Η δικη μου γνωμη ειναι να πας στο turbo γιατι σιγουρα δεν θα θες να σε προσπερνανε τα 1,8 16ν μκ2 στα φαναρια.Το vr6 ειναι ενα πολυ δυνατο μοτερ αλλα μονο τελικες βγαζει.Αν θες γκαζια θα πρεπει να το τουρμπισεις οποτε 1,8τ και παλι 1,8τ.Καθαρα δικη μου γνωμη . XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA Mprabo re file me ekanes na gelaso.....na se kala.... Se fanari na pernei KR ton AAA i ABV...? Popo tha dakriso apo ta gelia... Etsi pliroforiaka....: Se fanari se pliroforo oti den me exei parei oute KR oute 1.8T oute 2.0 TFSi....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 Etsi pliroforiaka....:Se fanari se pliroforo oti den me exei parei oute KR oute 1.8T oute 2.0 TFSi....... Αυτό το καλό έχει η ατμόσφαιρα full horse power παντού & πάντα............... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 sok το δικό σου δε μετράει Link to comment Share on other sites More sharing options...
shocka Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 sok το δικό σου δε μετράει Giati??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 (edited) τωρα για τιμες εδω Ελλαδα αν δεν παρεις τις μαντρες με την σειρα..... οτι και να λεμε δεν εχει νοημα.... Γρηγορη αν πραγματικα θελεις να το βαλεις πρεπει να "φας" αρκετες ωρες στο ιντερνετ (ετσι εκανα εγω) να βρεις ατομα με 4αρια που εχουν κανει την μετατροπη! θα βρεις απιστευτες πληροφοριες και ετσι θα ξερεις ακριβως τι πρεπει να κανεις! www.vwvortex.com εδω θα βρεις απιστευτες info οταν το παρεις αποφαση πεσ μου να σου κανω κονε με τον μαντρα που αγορασα το δικο μου τροπετο Να σου πω κι εγω φοβαμαι να κανω μετατροπη γιατι οι εκκεντροφοροι του VR6 θα ειναι μεταχειρισμενοι. χα χα χα χα εγω λεω να μην βγαινω απο το σπιτι μπας και πεσει κανενα πιανο απο κανενα μπαλκονι! ! ! Edited July 24, 2006 by BassakosVR6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fondas Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 ο ηχος του 6κυλινδρου ειναι απο αλλο πλανητη!!και οταν ειχα μπει καποτε σε mkII με vr6 μοτερακλα ειχα χασει το φως μου απο το νευρο του!! αλλα το Τ εχει ευκολοτερη βελτιωση.μονο με ενα προγραμμα (αναλογα το μοτερ και την χρονια του) φτανεις και τα 240 αλογατα!!και ενα μεγαλο του + ειναι οτι το εχουν βελτιωσει ολοι και βρισκεις ευκολα πραγματα και μαστορους ενω για τον vr6 θελει ψαξιμο και για τα 2. τελικα ειναι θεμα του γιατι θα κανεις την μετατροπη.αν πας για ενα βολταδικο και σκληρα εργαζομενο σε υψηλες στροφες αυτοκινητο (ειδικα αν σου αρεσουν τα ταξιδια με πολλα χιλιομετρα και υψηλες ταχυτητες) τοτε καλυτερο το vr6.αν πας για κοντρα φαναρια και αγριες ροπες τοτε το τουρμπιδι θα σε ικανοποιησει περισοτερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 ακριβως! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimi Posted July 25, 2006 Report Share Posted July 25, 2006 Εγω παντως οταν ψαχνωμουνα για "ΦΑΣΑΡΙΕΣ" ειχα σκεφτει πιστευω μια καλη λυσει κ θελω τη γνωμησας μα φερω απο γερμανια το 1.8 4ΜΟΤΙΟΝ 125ΡS κ να του βαλω το μοτερ απτο Εγω παντως οταν ψαχνωμουνα για "ΦΑΣΑΡΙΕΣ" ειχα σκεφτει πιστευω μια καλη λυσει κ θελω τη γνωμησας μα φερω απο γερμανια το 1.8 4ΜΟΤΙΟΝ 125ΡS κ να του βαλω το μοτερ απτο s3 η ττ Εγω παντως οταν ψαχνωμουνα για "ΦΑΣΑΡΙΕΣ" ειχα σκεφτει πιστευω μια καλη λυσει κ θελω τη γνωμη σας να φερω απο γερμανια το 1.8 4ΜΟΤΙΟΝ 125ΡS κ να του βαλω το μοτερ απτο s3 η ττ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted July 25, 2006 Report Share Posted July 25, 2006 Νομίζω και μια φορά είναι αρκετή....... (πλάκα κάνω) απλά εδω προσπαθούμε να δούμε τι παίζει για V6 αλλά χωρίς να θέλουμε φασαρίες ή κόντρες σώνει και ντε, απλά περισσότερα άλογα..... @Bassakos VR6: το γουργούρισμα της μηχανής σου, all the money ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted July 25, 2006 Report Share Posted July 25, 2006 @Bassakos VR6: το γουργούρισμα της μηχανής σου, all the money ...... thanks kath Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimi Posted July 27, 2006 Report Share Posted July 27, 2006 Νομίζω και μια φορά είναι αρκετή....... (πλάκα κάνω) Καπιος mod να τη μαζεψει Link to comment Share on other sites More sharing options...