Όλα λάθος ως εδώ…
1. To VR6 ποτέ δεν φορούσε χάρτινη φλάντζα, πάντα μα πάντα και σε όλες τις εκδώσεις (εκτός του αμερικανικού Golf 4 VR6 12V (θα αναλύσω πιο κάτω)) έμπαινε η ίδια μεταλλική 3 στρώσεων. (Φλάντζα από 3 λεπτές μεταλλικές στρώσεις πιεσμένες σε μια, με τιμή στα 60 Ευρώ περίπου)
2. Η σιδερένια φλάντζα είναι για να ρίξεις συμπίεση σε περίπτωση που θέλεις να τουρμπίσεις, πράγμα που δεν θέλεις απΆ ότι κατάλαβα, αλλά ως και εκεί όσοι έχουν την παραμικρή ιδέα με το άθλημα χρησιμοποιούν 2 φλάντζες εργοστασιακές ανάμεσα σε μπλόκ, σιδερένιας φλάντζας, και κεφαλής για να αποφύγουν το σπάσιμο του μοτέρ.
3. Επανερχόμαστε στο αμερικανικό Golf 4 VR6 12V. Η φλάντζα αυτού του κινητήρα είναι πάλι μεταλλική 3 στρώσεων (και όπως και των υπολοίπων VR6 καίγεται κανονικότατα) μπαίνει κανονικά στον VR6 12V που μπήκε σε όλα τα ευρωπαϊκά μοντέλα (Golf, Corrado κλπ.) ανεξαρτήτου χρονιάς και κυβισμού (2.8 ή 2.9) ΑΛΛΑ είναι ελάχιστα πιο λεπτή με αποτέλεσμα να σου ανεβάζει την συμπίεση κατά 0.4-0.5 (κόστος στα 60-80 Ευρώ περίπου).