michael Posted October 2, 2006 Author Report Share Posted October 2, 2006 Ευχαριστώ παιδιά που ασχολείστε!! Πλέον λέω να βάλω ένα τελικό και μια σκουπίτσα...για προγραμματα και χταποδια κλπ κλπ δεν πάω...για 10 άλογα 1000+ ευρώ δεν λένε..πλέον το κατάλαβα...θα βάλω το φιλτράκι μου και το τελικό μου να γουστάρω και από δω και πέρα ότι κάνω πέρα από βελτιώσεις μοτέρ..δεν έχει νόημα ... Έχετε να πείτε να πάω κάπου-Αθήνα-για σκούπα που να κάνει στάνταρ εγκατάσταση στον fsi και καλές τιμές;Γιατί έχω πάρει ένα κάρο τηλέφωνα και μου λένε άλλα ντάλον... Ευχαριστώ Προκαταβολικά!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted October 3, 2006 Author Report Share Posted October 3, 2006 (edited) Έχετε να πείτε να πάω κάπου-Αθήνα-για σκούπα που να κάνει Στάνταρ εγκατάσταση στον FSI και καλές τιμές;Γιατί έχω πάρει ένα κάρο τηλέφωνα και μου λένε άλλα ντάλον...Ευχαριστώ Προκαταβολικά!! Edited October 3, 2006 by Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted October 13, 2006 Author Report Share Posted October 13, 2006 Παιδιά μετά από επίσκεψη που έκανα για τοποθέτηση σκούπας..έπιασα συζήτηση περί πλαστικού καπακιού...και βγήκαν κάποια πράγματα τα οποία λίγο με προβλημάτισαν...ρωτάω λοιπόν...το καπάκι για να μπεί σκούπα θα βγεί...αυτό το καπάκι σε τί ωφελεί που το έχουν;;γιατί δεν μπορεί ολόκληρη εταιρία να κάνει τσάμπα μελέτες για καπάκια...και εμείς να πηγαίνουμε και να βγάζουμε έτσι... Λέω τώρα από μια σκέψη παρόλο που είμαι άσχετος στα βαριά μηχανολογικά-θερμοδυναμικά κλπ...το καπάκι δεν έχει σχέση με τις θερμοκρασίες στο χώρο του κινητήρα;;και συνεχίζω... ...το καπάκι δεν κάνει "άτυπη σταθεροποίηση θερμοκρασίας"..δηλαδή χωρίς καπάκι το χειμώνα δεν θα είχαμε μικρότερες θερμοκρασίες ενω το καλοκαίρι αρκετά ανώτερες;;μιας και όταν έχουμε το καπάκι δεν θα επιτρέπει να μπεί (σε μεγάλες ποσότητες) ζεστός(αντίστοιχα κρύος) αέρας "μέσα"(στην επιφάνεια του μοτέρ---σίδερο);;; Επίσης γιατί έχει κάποιο "αεροδυναμικό" σχήμα;;και δεν βάζουν ένα τετραγωνισμένο κουτί;;Ο αέρας αυτός όταν περνάει από κει δεν περνάει μετά κάτω από το αυτοκίνητο;;μήπως δημιουργεί άλλα αεροδυναμικά προβλήματα{αφού περνάει από κάτω παραπάνω αέρας με λάθος ροή(πίο χύμα μορφή και όχι σωστά κατευθυνόμενη)...}; Αυτά πρόχειρες σκέψεις ενός άσχετου.. Αν μπορεί κάποιος ας μου πεί please...με καμμιά λεπτομέρεια παραπάνω αν γίνεται... Ξέρω...μπορεί να λέω υπερβολές,αλλά θέλω να μάθω... Σόρρυ άν σας κούρασα... Ευχαριστώ Προκαταβολικά!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted October 13, 2006 Author Report Share Posted October 13, 2006 Έχεις κανείς κανά φακό να με φωτήσει;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted October 13, 2006 Report Share Posted October 13, 2006 Το καπάκι περιέχει το φίλτρο το οποίο δεν θες πλέον να χρησιμοποιήσεις και επιπλέον ομορφαίνει κάπως το χώρο κάτω από το καπό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted October 13, 2006 Author Report Share Posted October 13, 2006 Δηλαδή ΣΙΓΟΥΡΑ δεν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα βραχυχρόνια ή μακροχρόνια; Ρωτάω γιατί μετά από κουβέντα με τον άνθρωπο που θα κάνει την τοποθέτηση μου είπε ότι την ερώτηση δεν του την έχει κάνει κάποιος και ότι μπορεί μακροχρόνια μετά από πολλααα χλμ(200.000+)να φανεί κάποιο πρόβλημα... Με ενδιαφέρει και η αξιοπιστία...και άν είναι να προκύψουν από μια σκούπα 1000 προβλήματα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 30.000 χιλιομετρα εχω σκουπα πανω χωρις το φιλτροκουτι και δεν εχω κανενα προβλημα. απλα θα καθαριζεις την χοανη Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 Δεν δημιουργει κανενα προβλημα. Μην ανησυχεις!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted October 14, 2006 Author Report Share Posted October 14, 2006 Thanx guys! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orfeas Posted October 22, 2006 Report Share Posted October 22, 2006 Δηλαδή ΣΙΓΟΥΡΑ δεν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα βραχυχρόνια ή μακροχρόνια;Ρωτάω γιατί μετά από κουβέντα με τον άνθρωπο που θα κάνει την τοποθέτηση μου είπε ότι την ερώτηση δεν του την έχει κάνει κάποιος και ότι μπορεί μακροχρόνια μετά από πολλααα χλμ(200.000+)να φανεί κάποιο πρόβλημα... Με ενδιαφέρει και η αξιοπιστία...και άν είναι να προκύψουν από μια σκούπα 1000 προβλήματα... Οπως ειπε και ο stoilas κανενα προβλημα δεν εχει δημιουργηθει σε καποιον που να ξερω απο αυτον το λογο . Ερωτηση : ΠΟΥ θα βαλεις την σκουπα;;; Τι σκουπα;;; Εχω ρωτησει σε πολλα μαγαζια και δεν μπορει να μου βαλει κανεις γιατι δεν υπαρχει απλως... Δωσε info plz. Οσο για βελτιωση για ρωτα και αλλου γιατι δεν ειναι ολοι €φονιαδες Παραδειγματα: AMT Developments Προγραμμα + Εξατμιση(cat back) κατω απο 900€ Auto tuning accesori προγγραμμα 500€ με τις δυναμομετρησεις πριν και μετα Το μονο που με κανει να το σκεφτομαι ειναι οτι τα προγραμματα ειναι κονσερβα(ετοιματζιδικο φαγητο οτι και να ειναι , σαν το σπιτικο δεν ειναι) Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted October 28, 2006 Author Report Share Posted October 28, 2006 (edited) Τελικά επειδή δεν μπορούσα να βγάλω άκρη με την τοποθέτηση της σκούπας...έβαλα ένα πάνελ Κ&Ν....και όταν άνοιξα σήμερα ξανά το καπό μετά από 2 μέρες...είδα ότι ήταν ξεκούμπωτο ένα βησματάκι...δείτε και φώτο,αυτό που είναι σε κύκλο...εδώ και 2μέρες λοιπόν μάλλον αυτό ήταν ξεκούμπωτο...το έβαλα στη θέση του(μάλλον )...αλλά τί είναι και τί κάνει...;;Το ξέχασε να το βάλει;;ή το άφησε έξω για κάποιο λόγο;;Για πείτε ρε παίδες.... Ευχαριστώ Προκαταβολικά!! ΥΓ.Ορφέα άν θες σου δίνω αυτόν που πήγα και τελικά δεν με εξυπηρέτησε...αλλά μάλλον σε σπαζοκεφαλιά καταλήγει το θέμα...μιας και μου είπε ναι στη αρχή κλπ κλπ...και μετά τον έπαιρνα κάθε μέρα τηλ και τα ίδια και τα ίδια....τέσπα... Edited October 28, 2006 by Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted October 28, 2006 Report Share Posted October 28, 2006 τσαμπα λεφτα εδωσες! Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted October 28, 2006 Author Report Share Posted October 28, 2006 Τί είναι όμως αυτό στο κυκλάκι;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted October 28, 2006 Report Share Posted October 28, 2006 δε σου αναψε καποιο λαμπακι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted October 28, 2006 Author Report Share Posted October 28, 2006 δε σου αναψε καποιο λαμπακι? 2μέρες που πρέπει να ήταν έξω ΟΧΙ !! Για εξήγα ρε Χρόνη να μαθαίνω και εγώ ο άσχετος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted October 28, 2006 Report Share Posted October 28, 2006 φιλε ειναι πολυ κοντινη η φωτο και δεν μπορω να καταλαβω τι ακριβως ειναι Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted October 28, 2006 Author Report Share Posted October 28, 2006 (edited) Από πιο μακρία δύσκολο σε φωτό να φανεί καλύτερα...πάντως το "καλώδιο" του βήσματος κοιτάζοντας το περνάει κάτω από το καπάκι...όταν δε,μου έβγαλε το καπάκι για να αλλάξει το φίλτρο πρώτα πρώτα μου έβγαλε αυτό το βησματάκι...είναι στο ύψος κοντά στο φιλτροκούτι...το παράξενο είναι ότι δεν άναβε και κανένα λαμπάκι...τί μπορεί να είναι ρε γμτ... Edited October 28, 2006 by Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orfeas Posted October 29, 2006 Report Share Posted October 29, 2006 Ειναι το βησμα για το σωληνακι για την επιστροφη απο τις αναθυμιασεις λαδιου πισω στην εισαγωγη.Καλο ειναι να το κουμπωσεις για να μην γεμισει λαδια ο κινητηρας σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted October 29, 2006 Author Report Share Posted October 29, 2006 (edited) Ειναι το βησμα για το σωληνακι για την επιστροφη απο τις αναθυμιασεις λαδιου πισω στην εισαγωγη.Καλο ειναι να το κουμπωσεις για να μην γεμισει λαδια ο κινητηρας σου. Ευχαριστώ Ορφέα...2 μέρες που είναι έξω τί μπορεί να δημιούργησε...γιατί δεν είχα κάποιο πρόβλημα...και για αρχή άν κάποιος μπορεί ας εξηγήσει για σωληνάκι αναθυμιάσεων λαδιού...καμμια λεπτομέρεια κλπ κλπ....σας είμαι υπόχρεως... Ευχαριστώ Προκαταβολικά!! Edited October 29, 2006 by Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted November 4, 2006 Author Report Share Posted November 4, 2006 (edited) Καλησπέρα...θέλω να ρωτήσω το εξής...μετά από αλλαγή τελικού με ελεύθερο...πηγαίνω όπως πρίν ή κάνω ατύπης στρόσιμο για κάποιο χρονικό διάστημα...γιατί σήμερα μόλις το έβαλα βάραγα κάτι 5000-6000 και λέω μήπως έκανα μλκία...για πείτε... Ευχαριστώ!! Edited November 4, 2006 by Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 κανονικα ρε συ!ουτε στρωσιμο ουτε τιποτα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted November 4, 2006 Author Report Share Posted November 4, 2006 κανονικα ρε συ!ουτε στρωσιμο ουτε τιποτα! Thanx Xronis....Θα το σκίσω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 Δεν χρειαζεται στρωσιμο. Σκιστο να ευχαριστηθεις και τον ηχο του!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 Τελικά επειδή δεν μπορούσα να βγάλω άκρη με την τοποθέτηση της σκούπας...έβαλα ένα πάνελ Κ&Ν....και όταν άνοιξα σήμερα ξανά το καπό μετά από 2 μέρες...είδα ότι ήταν ξεκούμπωτο ένα βησματάκι...δείτε και φώτο,αυτό που είναι σε κύκλο...εδώ και 2μέρες λοιπόν μάλλον αυτό ήταν ξεκούμπωτο...το έβαλα στη θέση του(μάλλον )...αλλά τί είναι και τί κάνει...;;Το ξέχασε να το βάλει;;ή το άφησε έξω για κάποιο λόγο;;Για πείτε ρε παίδες.... Ευχαριστώ Προκαταβολικά!! ΥΓ.Ορφέα άν θες σου δίνω αυτόν που πήγα και τελικά δεν με εξυπηρέτησε...αλλά μάλλον σε σπαζοκεφαλιά καταλήγει το θέμα...μιας και μου είπε ναι στη αρχή κλπ κλπ...και μετά τον έπαιρνα κάθε μέρα τηλ και τα ίδια και τα ίδια....τέσπα... κάποιος αισθητήρας είναι, βάλτο ξανα στη θέση του για να μην έχεις προβλήματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted November 7, 2006 Author Report Share Posted November 7, 2006 Λοιπόν...όλο και κάποιο πρόβλημα θα προκύπτει τελικά.... Εβαλα τελικό λοιπόν,και ακούω κάτι "γκουπ" όταν περάσει το αμάξι από κάποια ανωμαλία στο δρόμο(σαμαράκι,λακούβα κλπ)... Και λέω λοιπόν...Το καζανάκι από ότι είδα είναι στον "αέρα" μιας και το μόνο μέρος που συνδέεται κάπου είναι η σωλήνα της υπόλοιπης εξάτμισης... Επίσης η σωλήνα που βγαίνει η μπούκα είναι στερεωμένη,με ένα σιδεράκι κολλημένο,το οπόιο "βιδώνει" στο αριστερό μέρος από κάτω σε ένα σίδερο που είναι του αμαξιού... και λέω τώρα...εσάς πώς είναι κολλημένα,μιας και φαντάζομαι ότι αυτό το γκούπ που ακούω είναι από το καζανάκι που βαράει πάνω στην επιφάνεια από σίδερο που έχει κάτω από την ρεζέρβα(από την κάτω μεριά πάντα)... Για να μήν είμαι λάθος έβγαλα τα πάντα από το πορτ-παγκαζ και το αμάξι και ακόμα το ακούω... τί κάνω και πώς έπρεπε να πιαστεί η εξάτμιση;Η εργοστασιακή πώς δεν έκανε γκαπα-γκούπα; Τι κάνω ΟΕΟ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...