Jump to content

michael

Members
  • Posts

    267
  • Joined

  • Last visited

About michael

  • Birthday 11/28/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

3,482 profile views

michael's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Παιδιά μπορεί να μη έχει σχέση με τα παραπάνω, αλλά θέλω να ρωτήσω τι θερμοκρασίες βλέπετε στο Oil Temperature από την MFD...είδα 102C και φρίκαρα, υπόψιν το αμάξι λόγω στρωσίματος πήγαινε στις 2.500-3.000 στροφές...στις 5.000-6.000 τι θα γίνει, θα ψήνω παϊδάκια; // ΑΑ το αναλογικό φυσικά έδειχνε 90 βαθμούς... είναι φυσιολογικό αυτό;;
  2. Σε ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά δεν βγάζω άκρη, βασικά δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει...έχω το ipod classic 160gb (2009) και δεν έχω καταλάβει αν πρέπει να πάρω ειδικό καλώδιο για Ipod ή όχι, και αν όχι τι πρέπει να κάνω γιατί έχω δοκιμάσει τα πάντα!
  3. Παιδιά καλησπέρα, θέλω να ρωτήσω το εξής, χρειάζεται να πάρω το ειδικό καλώδιο της VW για να δουλέψει το Ipod μου, γιατί δοκίμασα να το βάλω με το καλώδιο που μου παρείχε η apple και στο RCD 510 στο Μedia δεν μου το αναγνώριζε!! (έχω το VI GTI με τον αντάπτορα κάτω από το armrest) Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας
  4. Από "τεχνική ορολογία" καλά πάμε...χαχαχα
  5. Και εγώ θέλω να το μάθω αυτό...στην επίσημη σελίδα δίνουνε 254 (98 RON) και 273 με (104 RON ???)...για τις θερμοκρασίες και τα καύσιμα που έχουμε εδώ προτείνεται αυτό της 100αρας ή θα πάρουμε τπτ στο χέρι;Ρωτάω γιατί τα 254 είναι πολύ κάτω του ανταγωνισμού (βλ. REVO 270+, MTM 270+ Κλπ) Επίσης το πρόγραμμα είναι ανιχνεύσιμο από σκανάρισμα;Τι παίζει με εγγυήση κλπ; Πάντως πολύ ενδιαφέροντα τα "προνόμια" που σου δίνει η APR με το cruise control και τα περιφεριακά που διαθέτει αν θες μετά να πας λίγο παραπέρα χωρίς να ψάχνεις ποια εξάτμιση κάθετε σωστά με ποια εισαγωγή κλπ χωρίς προβλήματα... Αν μπορεί κάποιος από την εταιρεία να μας πει και κοστολόγιο για επαναπρογραμματισμό + τις εναλλαγές προγραμμάτων από το cruise control!!
  6. 380hp WIMMER's GTI //εντιτ Ποιο καλό παιδί έβαλε milltek και ανέβασε βίντεο στο youtube?Είναι από δώ;Θέλουμε και άλλα βίντεο αν γίνεται
  7. Αυτό το έχει δεί κανείς;Φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον και ακριβό H foto είναι από ΕΔΩ
  8. Καταρχήν ευχαριστώ για την απάντηση. Επειδή δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις, στα turbo μοτερ, από το διάστημα στροφών που δίνει την ροπή καταλαβαίνουμε πότε ξεκινάει να δουλεύει και μέχρι πότε "τελειώνει" το turbo;Γιατί στα στατιστικά η ροπή που δίνεται ξεκινάει από τις στροφές που προανέφερες. //edit Το άλλο που μου περνάει από το μυαλό για την παραπάνω δυναμομέτρηση είναι το εξής: σε τι όρια ίππων φτάνει η Κ03 του GTI;στα 288 που φαίνεται στην δυναμομέτρηση δουλεύει υπερωρίες η τουρμπίνα;
  9. Πάντως μου κάνουν εντύπωση τα νούμερα....δηλαδή αν είναι πραγματικά, οι άλλες εταιρίες που δεν είναι τόσο μαζεμένες (βλ. REVO) τι θα δίνουν;Αν δίνουν ό,τι δίνεται στις σελίδες τους τότε μάλλον στο VI η ΜΤΜ για αυτούς που πάνε μόνο 1ο στάδιο (παρόλο που είναι ακριβότερη από άλλες) θα κάνει πάταγο... \\edit Τώρα που το σκέφτηκα, ξέρει κάποιος να πει από ποιες στροφές ξεκινάει να δουλεύει το turbo σε stock; καθώς επίσης αληθεύουν όσα γράφονται ότι έχει ηλεκτρονικό περιοριστή ταχύτητας στα 260;
  10. Να ρωτήσεω κάτι γιατί δεν έχω τις απαιτούμενες γνώσεις... Εσύ ως προγραμματιστής, θεωρείς ότι αυτό το νούμερο είναι λογικό;Γιατί εμένα μου φαίνονται πάρα πολλά; Και απορώ γιατί η ΜΤΜ δεν έδινε και αυτή στην σελίδα της π.χ 280+ και έχει βάλει 270 κ 365Nm!Επίσης μου κάνει εντύπωση πως η ΜΤΜ που δεν ήταν η πιο δυνατή στο V τώρα δίνει τέτοια νούμερα στο VI... Επίσης πόσο μπορεί να κλέψει ένα δυναμόμετρο προς τα πάνω π.χ;20 άλογα;
  11. Μόλις βρήκα αυτό: Hi All, for those who are interested in Dyno Chart My Ride: Golf GTI VI, Stock rims & tires 18" The results Max Engine HP : 288 @ 5890rpm Max Torque: 42.5*9.81=417Nm @ 3755 από ΕΔΩ (για να δείτε πλήρως τι γράφεται πρέπει να εγγραφείτε) Σύμφωνα με όσα γράφονται είναι VI GTI MTM Stage I (μόνο φλασάρισμα)....δέν έχει γίνει δυναμομέτρηση πριν σε stock mode όπως λέει ο ιδιοκτήτης και το δυναμόμετρο λέει ότι δεν έχει ακουστεί ως υπεραισιόδοξο...πολλά μου φαίνονται τόσα άλογα πάντως...
  12. michael

    Golf Vi R20t

    όπως είχα γράψει και στο thread του GTI, πωλητής της Καρέντα μου είπε κάτι για κοντά στα 40.000 βασικό εξοπλισμό....τώρα ποιος θα είναι ο βασικός εξοπλισμός θα καθοριστεί από το τμήμα μάρκετινγκ της κοσμοκαρ μάλλον!
  13. Τώρα οι 18άρες ως έξτρα στην παραγγελία είναι 674ευρώ πάντως...
  14. Ρωτώντας κάποιον πωλητή στην Καρέντα μου είπε ότι λογικά θα ξεκινάει ο βασικός στα 40.000 αν και όταν έρθει...οπότε υποθέτω ότι στην AUDI το επόμενο s3 ίσως να είναι πιο δυνατό από το τωρινό για να ξεπερνάει την VW και να δικαιολογεί την επιπλέον τιμή που θα του δώσουν σε ό,τι αφορά την απόδοση;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.