Jump to content
DubbeR_ChRoniS

Golf 1.6 16v 2002-2003

Recommended Posts

IΣΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΝΗΣΩ ΚΑΙ ΓΩ ΛΙΓΑΚΙ,,,,,,,,,,,,ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ Ν Α ΠΩ ΚΑΙ ΓΩ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΝΜΟΥ ΓΝΩΜΗΗΗΗ..........ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΜΕ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΕΓΩ ΕΙΔΑ ΔΙΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠ ΤΗΝ ΣΚΟΥΠΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΦΟΡΟΥΣΑ ΠΡΙΝ,,,,,,,,Η ΣΚΟΥΠΑ ΕΚΑΝΕ ΤΡΕΛΛΟ ΘΟΡΥΒΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΕ......ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΠΑΛΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 3500 ΜΕ 4000 ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ....ΟΤΑΝ ΠΙΡΑ ΤΟΥ ΔΙΜΙΤΡΙ ΒΟΛΤΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΙΤΕΡΑ 1Η 2Α ....ΚΑΛΥΤΕΡΑ?ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΝΕΥΡΟ.ΟΤΑΝ Η 3 Η ΜΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 4000 ΑΡΧΙΣΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΖΕΥΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΑ ΕΚΛΕΓΕ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΚΟΜΑ ΛΙΓΟ ΕΥΘΕΙΑ!!!!!!!ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΓΚΟΛΦΑΚΙ ΜΟΥ ΔΙΔΕΤΑΙ ΒΟΛΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΝ ΥΠΑΡΧΡΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ......ΟΚ ΣΚΟΡΠΙΕ?Α,ΜΙΝ ΞΕΧΑΣΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΜΑΙ(ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΛΑΜΜΑΤΑ!!!!!)ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟ.....ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ.............ΠΑΝΤΩΣ Η ΓΚΟΛΦΩ ΜΟΥ ΜΕ ΕΞΙΤΑΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΤΗΣ ΒΜΣ.....ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΛΑΝΙΑ ............ΜΑΤΡΙΞ..................ΠΟΥ....Κ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΓΙΝΑΜΕ ΜΑΛΛΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΑ!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio
IΣΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΝΗΣΩ ΚΑΙ ΓΩ ΛΙΓΑΚΙ

Έλα ρε συ και λέω δεν θα βγεί να μας πεί τα νέα??? :lol::heart:

,,,,,,,,,,,,ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ Ν Α ΠΩ ΚΑΙ ΓΩ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΝΜΟΥ ΓΝΩΜΗΗΗΗ..........ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ  ΜΕ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΕΓΩ ΕΙΔΑ ΔΙΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠ ΤΗΝ ΣΚΟΥΠΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΦΟΡΟΥΣΑ ΠΡΙΝ,,,,,,,,Η ΣΚΟΥΠΑ ΕΚΑΝΕ ΤΡΕΛΛΟ ΘΟΡΥΒΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΕ......ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΠΑΛΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 3500 ΜΕ 4000 ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ....ΟΤΑΝ ΠΙΡΑ ΤΟΥ ΔΙΜΙΤΡΙ ΒΟΛΤΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΙΤΕΡΑ 1Η 2Α ....ΚΑΛΥΤΕΡΑ?ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΝΕΥΡΟ.ΟΤΑΝ Η 3 Η ΜΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 4000 ΑΡΧΙΣΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΖΕΥΑ  ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΑ ΕΚΛΕΓΕ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΚΟΜΑ ΛΙΓΟ ΕΥΘΕΙΑ!!!!!!!

Ρε παιδιά ανοίξατε ρολαριστές 3ες? Γιατί λέτε μέχρι να πιάσει η 3η 4,000???

Μόλις ανοίγουμε τα αμάξια από στάση, η 2α στον κόφτη και η 3η μπαίνει με 4,500 στο καπάκι!(ίσως και παραπάνω - δεν κοιτάω το στροφόμετρο όταν το κάνω)

ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΓΚΟΛΦΑΚΙ ΜΟΥ ΔΙΔΕΤΑΙ ΒΟΛΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΝ ΥΠΑΡΧΡΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ......ΟΚ ΣΚΟΡΠΙΕ?

Βρε βρούτοι και οι δυο σας! Έπρεπε να ήμουν και εγώ στημένος μαζί σας για να είμαι το μέτρο σύγκρισης! Εντομεταξύ εμένα τώρα νομίζω ότι δεν μου τραβάει καλά όπως πρίν (μια τέτοια αίσθηση έχω). Ίσως φταίει ότι φτάνω το σέρβις των 30,000 (4,000 και σήμερα :thumbsup: ) και θέλει άλλαγμα το φίλτρο αέρος - μπουζί - καθάρισμα στα μπεκ κλπ κλπ...

Πάντως το βαρελάκι που το είδα μου άρεσε οπτικά! (δεν το είχα ξαναδεί :heart: ), ρε MATRIX δεν μου το έβαλες μπροστά να δω τί κάνει από φασαρία! (Ξεχαστήκαμε και οι δυο μας... :heart: )

Link to comment
Share on other sites

δεν εχω το μοτερ αυτο, 1.4 ντιζατο εχω απλα: ειχα χωανη, τωρα πριν λιγο καιρο εβαλα τον παππα με ενα φιλτρο κ&ν μεσα. δεν εχει καμια σχεση με πριν ταμαξι μιλαμε. δεν κανειι πολυ θορυβο αλλα παει πολυ καλυτερα.

Link to comment
Share on other sites

μπορεις να μου πεις τι ακριβως εχεις κανει στον κινητηρα σου?

θα σου πω στα ισα αν εχεις πιθανοτητες να περασεις τον bcb η οχι...

ποσα ηταν μαμα και ποσα ειναι τωρα αν το μετρησες?και αν οχι ποσα υπολογιζεις πως ειναι?

Link to comment
Share on other sites

Εντομεταξύ εμένα τώρα νομίζω ότι δεν μου τραβάει καλά όπως πρίν (μια τέτοια αίσθηση έχω). Ίσως φταίει ότι φτάνω το σέρβις των 30,000 (4,000 και σήμερα  :thumbsup: ) και θέλει άλλαγμα το φίλτρο αέρος - μπουζί - καθάρισμα στα μπεκ κλπ κλπ...

γρηγορη το service των 30.000 αλλαζεις ολα τα φιλτρα και λαδια.

μπουζι(πλατιν μαμα <_< ) και καθαρισμα τα μπεκ ξεχνα τα.στις 60.000 αυτα.το πολυ πολυ

πες να σου ΒΓΑΛΟΥΝ και να σου καθαρισουν την πεταλουδα

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio

Χρόνη όταν ανοίγεις το αμάξι από σπασμένη 2α στις 6500στρ σε 3η σε πόσες στροφές πέφτεις μετά?

Το έκανα προχθές δοκιμή (αυτό που λέγαμε με τα παιδιά πιο πάνω) για να μην λέω ανακρίβιες και από 6,500 στρ με 2α η 3η έρχεται-πέφτει στις 4,850! (¶ρα καλά έλεγα 4,500+) :cry:

Link to comment
Share on other sites

Παιδες το ζητουμενο για εμενα οταν ανοιξα με τον Matrix ειναι να δω ολες αυτες οι θεωριες για μεγαλες πεταλουδες ελαφρωμενους στροφαλους ζυγισματα και δεν ξερω και εγω τι αλλο αν εχουν αμεσο αντικτυπο στο δρομο. Τοσο γαματο ειναι πια το BCB και τοσο γκαντεμηδες ειμαστε ολοι οι αλλοι που δεν τον εχουμε και εχουμε 1,6 16ν. Η δικια μου απαντηση ειναι οχι. Ειναι δυνατον να εχει βελτιωθει τοσο πολυ και να αρχιζει να μαζευει μετα τα 140?Ο κινητηρας οτι κερδισε ψηλα το εχει χασει στις χαμηλες και μεσαιες. Εγω θελω να φτιαξω το αμαξι μου ετσι ωστε να τραβαει με νευρο απο χαμηλα και ψηλα να τρελαινεται οπως ο BCB. Οταν τα καταφερω θα σας ενημερωσω. Οσο για εσενα Γρηγορη ρε παλικαρι μου σε πηρα τηλεφωνο αλλα εσυ ειχες μπερδευτει. Αντι για meeting do-it εσυ καταλαβες φαγητο στα Βλαχικα :)

Link to comment
Share on other sites

Guest white-LSD-golf

ρε παιδιά τόση κάψα πια για το bcb?...να τον πουλίσω δλδ μώλις το κατεβάσω?!λέτε να βγάλω τίποτα....?

και πάλι όμως εμένα μου φένεται οτι δεν πάει βήμα παρά τα 115 αλογάκια του.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά τόση κάψα πια για το bcb?...να τον πουλίσω δλδ μώλις το κατεβάσω?!λέτε να βγάλω τίποτα....?

και πάλι όμως εμένα μου φένεται οτι δεν πάει βήμα παρά τα 115 αλογάκια του.

Ντορια, επειδη εχω μπει και στο δικο σου και στου Χρονη, τα 2 αμαξια δεν εχουν καμια σχεση. του χρονη σου δινει την αισθηση οτι εισαι 2" πιο γρηγορος στα 100. και δεν ειναι μονο θεμα ζαντας (ξερω οτι θα το θεσεις ως επιχειρημα), αλλα και δυναμης και σπιρταδας που την καταλαβαινεις στις ψηλες στροφες. το δικο σου οντως δεν παει βημα και οσες φορες το εχω οδηγησει εχω απελπιστει. στου χρονη ειχα παντα ενα χαμογελο στο στομα. (ειναι σαν να συγκρινεις κατι ψοφιο με κατι ολοζωντανο). τι να πω? ισως τα ατια σου να γερασαν. tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Αλλο η θεωρια και αλλο η πραξη. Η αληθεια φαινεται στο φαναρι, εκει θα λυσεται τις αποριες σας, εγω παντως την δικια μου την ελυσα!

Link to comment
Share on other sites

Guest white-LSD-golf

Εγώ την έλυσα την απορία μου όταν στήθικα με 1.600αρι γκολφακι και ηταν επεισησ μαμα

και στις ιδιες στροφεσ το δικο μου αν και με μεγαλη ζάντα ανέβαζε πιο σβέλτα...τώρα αν απελπίζεσαι με το δικό μου μην το οδηγάς...εσύ έχεις εργαλείο...λες και έχουν μεγάλη διαφορά στην ιπποδύναμη μηλάς ρε Παναγιώτη... και ο Χρόνης δεν το έχει μαμα..μην το ξεχνάς..

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio
Οσο για εσενα  Γρηγορη ρε παλικαρι μου σε πηρα τηλεφωνο αλλα εσυ ειχες μπερδευτει. Αντι για meeting do-it εσυ καταλαβες φαγητο στα Βλαχικα  :thumbsup:

:);) πεινάσαμε λίγο τί να κάνουμε ρε Δημήτρη lick.gif

@ Doria: Ντόρια όντως ο Χρόνης δεν του έχει κάνει τίποτα

Link to comment
Share on other sites

προ 2-3 ημερων εκανα καποιες μετρησεις στο τουτου μου και τα αποτελεσματα εχουν ως εξης.

0-100 10,7 (2 αλλαγες η μαμα δινει 10,4)

0-400μ 17.5 με 2 ατομα μεσα μισο ντεποζιτο και μαμα μοτερ εκτος του φιλτρου.

να σημειωσω επισης πως τα νουμερα δεν ειναι τα απολοιτως σωστα γιατι η μετρηση

εγινε με κινητο τηλ popeye.gif και η βενζινη που ειχα ηταν 95ron.

Μπορει τα νουμερα να ειναι μεγαλητερα αλλα μπορει και μικροτερα...who knows

αυτα.

Edited by NforN
Link to comment
Share on other sites

META ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΨΑΞΗΜΟ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ KAI ΤΟ SCORPIO ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΛΥΘΗΚΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΓΡΙΦΟΣ (ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΔΥΟ)

ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΓΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ 16ΑΡΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ AUS MIA KAI META AΠΟ

ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΙΛΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΠΩΣ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΤΕΡ.ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ

1) 100% Μπλοκ κινητήρα από αλουμίνιο

2) Υπερκυβισμός σε 1643

3) Αλλη πεταλούδα γκαζιού,πιο άμεση,με διαφορετική γωνία ευστροφίας.

4) Διαφορετικός εγκέφαλλος,συνεπώς και Management κινητήρα

5) 4 πολλαπλασιαστές στα μπουζί αντί ενός με 4 μπουζοκαλώδια.

6) Ελαφρωμένα και ενισχυμένα πιστόνια

7) Στρόφαλος διαφορετικός και ελαφρύτερος

:D Πολλαπλή εισαγωγής (πλαστική έναντι αλουμινίου) 

9) Ενισχυμένο δίσκο - πλατό και διαφορετικές σχέσσεις σασμάν 

ΣΕ ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΕ CAR ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ

ΕΔΕΙΞΑΝ 

rocket.gif 121.5HP/5497 και 16,6Kgr/4425 rocket.gif

ΣΗΜΕΡΑ Π.Χ. ΜΕΤΡΗΣΑ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ 60mm :lol: ΕΧΕΙ 11,5 ΣΥΜΠΙΕΣΗ, Ο ΠΡΟΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ...

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΥΤΑ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΑΔΕΛΦΙΚΟ FORUM.

OΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΟ ΜΟΤΕΡ ΑΝ ΠΟΣΤΑΡΕΙ

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΛΗΘΕΥΟΥΝ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ? :D

τα συγκεκριμενα στοιχεια παρθηκαν απο το SEAT CLUB?

υπαρχει εκει το ιδιο ποστ απο τον "lazaros"....

απλα αναφερω -χωρις παρεξηγηση- οτι ο συγκεκριμενος φιλος εχει διαγραφτει απο το SEAT CLUB 4(!!) φορες.....

Αν επικοινωνησετε με τον admin του SEAT CLUB θα μαθετε και αλλα....

Προσωπικα ειμαι επιφυλακτικος....

Link to comment
Share on other sites

Και πολυ καλα κανεις!!!

Ναι αμε, αν ειδικα οι πληροφορίες έχουν έρθει επίσης απο το Net.....

Copy - Paste Εκανα εγώ και μετάφραση.....

Οποιος θέλει το βλέπει. Οποιος Οχι ας μην το βλέπει...........

Πολύ ασχολήθηκα με το Seat Club :(:(:excl::excl:<_<<_<<_<<_<<_<protest.gifprotest.gifprotest.gif

Link to comment
Share on other sites

ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ,,,,,,ΕΙΝΑΙ,,,,,,ΟΠΟΥ ΧΑΝΕΙ ΛΙΓΟ Ο ΕΝΑΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΛΙΓΟ Ο ΑΛΛΟΣ........ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ.........Α,ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ....ΣΚΟΡΠΙΕ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΟΛΙΑ....???ΜΗΤΣΟ ΤΕΛΙΚΑ ΕΒΑΛΑ ΤΙΣ ΖΑΝΤΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΑ,,,,,,,ΘΑ ΤΙΣ ΔΕΙΣ........ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΛΑΝΙΑ.......ΔΕΝ ΝΙΩΘΩ!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

παιδια οι τιμες που λετε ειναι στο στροφαλο?? ποιο δυναμομετρο μετραει στο στροφαλο απο αυτα που ξερεται? ολα? τα 121 και 125 αλογα που λετε στροφαλο ειναι? οσα κ αν εχω δει οχι απο κλαμπ ειναι λιγοτερα. παραδειγμα στο νεο παουερ τεκνκς ενα λεον ς εβγαλε 106 αν θυμαμαι καλα τροχο και 96 τροχο χορις φιλτρο προγραμμα. ενα αλλο παλι με ολοκληρη εξατμηση προγραμμα και χωανη 116 η 118 παντος οχι 120. τι παιζει???

Link to comment
Share on other sites

Τι σημασια εχουν τα νουμερα ρε παιδια, αυτο που μετραει ειναι η αισθηση και το ποσες καροτσες θα φας η θα ριξεις. Οσοι μετρανε ακομα ιπποδυναμεις με μολυβι και χαρτι ειναι βαθια νυχτωμενοι

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio

Πολύ σωστός ο Δημήτρης! Εξάλλου και για αυτό είχαμε ανοίξει μαζί για να δούμε τί παίζει. Το είδαμε πάει και τελείωσε. Για εμένα διαφορά ανάμεσα σε κινητήρες δεν υπάρχει. Υπάρχει στην χαρτογράφηση του εγκεφάλου και σε διάφορα άλλα παρελκόμενα.

Το αποτέλεσμα?

Για τον κινητήρα του Δημήτρη (AZD) είναι ότι ανεβάζει αρκετά πρόθυμα μέχρι τις 3,500-4,000 και μετά ψοφάει (Δημήτρη μάλλον φταίει του ότι στεγνώνει από καύσιμο ψηλά λόγω σκούπας).

Ο δικός μου (BCB) αν δεν τον ξεκινήσω με σπασμένες 1ες-2ες και πάω να επιταγχύνω με 3η και 2,000στρ είμαι κάτσε να ανάψω τσιγάρο και όταν φτάσει μέχρι 3,500-4,000στρ μετά κάνει βουτιά στον κόφτη (έχω πιάσει 2-3 φορές κόφτη χωρίς να το θέλω!).

Δηλαδή οι δυο κινητήρες για εμένα έχουν συνολικά την ίδια απόδοση. Αλλά αποδίδουν το μέγιστο τους σε διαφορετικές περιοχές στροφών. Εκεί είναι το ζουμί της διαφοράς στα μεταξύ μας ανοίγματα.

Α! και κάτι άλλο που έχω παρατηρήσει.

Όταν ανοίγω 1η - 2α κόφτη, στις επόμενες ταχύτητες 3η & 4η ο ρυθμός που ανεβάζει το αυτοκίνητο δεν έχει καμία σχέση με το αν θα ανοίξω με 3η από τις 2,000--->κόφτη και αλλαγή 4η.

Στην 1η περίπτωση το αμάξι ανοίγει πολύ καλά, ενώ στην 2η όχι (παρόλο που θα ανεβάσω την 3η μέχρι κόφτη).

Επίσης ανεβάζει πάρα πολύ καλά όταν κατεβάσω από 4η 3,000στρ σε 3η (λογικό).

Γιατί να παίζει άραγε αυτό???

Link to comment
Share on other sites

Α! και κάτι άλλο που έχω παρατηρήσει.

Όταν ανοίγω 1η - 2α κόφτη, στις επόμενες ταχύτητες 3η & 4η ο ρυθμός που ανεβάζει το αυτοκίνητο δεν έχει καμία σχέση με το αν θα ανοίξω με 3η από τις 2,000--->κόφτη και αλλαγή 4η.

Στην 1η περίπτωση το αμάξι ανοίγει πολύ καλά, ενώ στην 2η όχι (παρόλο που θα ανεβάσω την 3η μέχρι κόφτη).

Επίσης ανεβάζει πάρα πολύ καλά όταν κατεβάσω από 4η 3,000στρ σε 3η (λογικό).

Γιατί να παίζει άραγε αυτό???

Μήπως παίζει τον ρόλο του το ηλεκτρονικό γκάζί?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.