Jump to content
DubbeR_ChRoniS

Golf 1.6 16v 2002-2003

Recommended Posts

greg αρχισες να χανεις η νομιζω;

δεν αφηνεις το interior και να προχωρησεις σε κατι με καλυτερα αποτελεσματα εκτος της ομορφιας;;;

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio
δεν εχω βγάλει τον πνίχτη γρηγόρη..τον ξαναέβαλα αμέσως γιατί έκανε σαν τρακτέρ...θα το ανοίξουμε και με το λιοντάρι κάποια στιγμή για να έχουμε μέτρο σύγκρισης τα 125 άλογα

Μέσα μέσα worthy.gif

greg αρχισες να χανεις η νομιζω;

δεν αφηνεις το interior και να προχωρησεις σε κατι με καλυτερα αποτελεσματα εκτος της ομορφιας;;;

Όχι απλά το δικό μου μάλλον κόπηκε με λιγότερα άλογα.

Link to comment
Share on other sites

Γρηγορη για εμενα κατι παιζει με την βενζινη, και κατι πολυ σημαντικο μην παιρνεις σαν μετρο συγκρισεις τα Golfακια απο το Βορρα. Μετρηθηκαν σε αλλο δυναμομετρο και ειχαν αρκετα παραπανω οκτανια στο ρεζερβουαρ τους. Τα λεω καλα Χρονη? Αρα δεν παιζει συγκριση σε καμια περιπτωση!

Link to comment
Share on other sites

100ρα βενζινη ειχαν ρε παιδια δεν ειχαν νος στο ντεποζιτο σιγα δηλαδη..

και επιπλεον σε αλλο δυναμομετρο οταν το λες ειναι σα να θιγεις την αξιοπιστια του.

γιατι αλλα να τα βγαλει δηλαδη οσα αλογα ηταν απο μαμα δλδ 8V audi 103 αλογα κλπ και στα bcb ειδικα να δειξει παραπανω αλογα?να ηταν σε ολα αισιοδοξο να λεγα οκ κατι παιζει.

αλλα δε μπορει επιλεκτικα στα 10 αυτοκινητα τα 7 να τα δειξε οσα ηταν και στα 3 να δειξε παραπανω αλογα :D

@για τον ηχο πρωτη φορα το ακουω..με 100ρα γιατι να κανει αλλο ηχο?μαλλον η ιδεα σου θα ειναι..

εκτος κι αν με 95ρα ειχες πυρακια κλπ.

Edited by OuNkaS
Link to comment
Share on other sites

Γρηγορη για εμενα κατι παιζει με την βενζινη, και κατι πολυ σημαντικο μην παιρνεις σαν μετρο συγκρισεις τα Golfακια απο το Βορρα. Μετρηθηκαν σε αλλο δυναμομετρο και ειχαν αρκετα παραπανω οκτανια στο ρεζερβουαρ τους. Τα λεω καλα Χρονη? Αρα δεν παιζει συγκριση σε καμια περιπτωση!

οχι δεν τα λες καλα mister

ο μιλιξ ειχε βαλει αλλα ηταν αμελητεα ποσοτητα :D

Link to comment
Share on other sites

Αφού το ειχες ριξει ολο σε σενα!!! :D

Οπως είπε και ο Γιώργος, τα οκτάνια δεν είναι NOS, πάνω από τα 98 ζήτημα είναι αν κάνουν διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

100ρα βενζινη ειχαν ρε παιδια δεν ειχαν νος στο ντεποζιτο σιγα δηλαδη..

και επιπλεον σε αλλο δυναμομετρο οταν το λες ειναι σα να θιγεις την αξιοπιστια του.

γιατι αλλα να τα βγαλει δηλαδη οσα αλογα ηταν απο μαμα δλδ 8V audi 103 αλογα κλπ και στα bcb ειδικα να δειξει παραπανω αλογα?να ηταν σε ολα αισιοδοξο να λεγα οκ κατι παιζει.

αλλα δε μπορει επιλεκτικα στα 10 αυτοκινητα τα 7 να τα δειξε οσα ηταν και στα 3 να δειξε παραπανω αλογα :D

@για τον ηχο πρωτη φορα το ακουω..με 100ρα γιατι να κανει αλλο ηχο?μαλλον η ιδεα σου θα ειναι..

εκτος κι αν με 95ρα ειχες πυρακια κλπ.

Δεν ειπα οτι ειχαν βαλει NOS, αλλα και η 100αρα απο μετρια 95αρα εχει μεγαλη διαφορα ειδικα σε ενα κινητηρα με συμπιεση 11,5. Οποιος ξερει το γιατι καταλαβαινει τι λεω. Οσον αφορα το δυναμομετρο δεν θιγω την αξιοπιστια του αλλα σε 15 διαφορετικα δυναμομετρα να πας θα εχεις 15 διαφορετικα αποτελεσματα χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν ειναι αξιοπιστα τα δυναμομετρα. Σε καμια περιπτωση δεν θελω να πιστεψει καποιος οτι προσπαθω να μειωσω τα αποτελεσματα σας, χαιρομαι και εγω μαζι σας! Αλλα τα πραγματα ειναι πολυ απλα, σε δυο διαφορετικα δυναμομετρα με διαφορετικες συνθηκες και διαφορετικα καυσιμα δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασματα!Ειδικα οταν μιλαμε για διαφορες 5 και 10 ιππων.

οχι δεν τα λες καλα mister

ο μιλιξ ειχε βαλει αλλα ηταν αμελητεα ποσοτητα ;)

Δεν καταλαβες τι εννοω!

Αφού το ειχες ριξει ολο σε σενα!!! :D

Οπως είπε και ο Γιώργος, τα οκτάνια δεν είναι NOS, πάνω από τα 98 ζήτημα είναι αν κάνουν διαφορά.

Ουτε και εσυ με καταλαβες!

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη, είπες "αρκετά παραπάνω οκτάνια", το ιδιο συμπερασμα βγαλαμε ολοι. Για τις διαφορές μεταξύ 95 και 100 συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, είχα ποστάρει ανάλογες σκέψεις με τις δικές σου στο τοπικ για την δυναμομέτρηση σας στο power. Τωρα για το αν παει κανείς σε 15 δυναμόμετρα και όλα βγάλουν διαφορετικές τιμές, αυτό νομίζω ειναι και ο ορισμός της αναξιοπιστίας.

-- Με παρόμοιες συνθήκες βεβαια.

Edited by milix
Link to comment
Share on other sites

αν και δεν καταλαβα πως ξερεις για την ποιοτητα της βενζινης που εβαλες(γιατι την χαρακτηρισες μετρια 95ρα) και στη τελικη γιατι την εβαλες αμα ειναι οντως μετρια?

εκτος κι αν θες να καταπονεις τον κινητηρα σου.αλλα και παλι το τι βενζινη βαζεις ειναι δικο σου θεμα.

επειδη ακριβως εχει τετοια συμπιεση καλο θα ειναι στα bcb να βαζουμε 100ρα.

και νομιζω το πιο σωστο ειναι να πας στο δυναμομετρο με τη βενζινη που βαζεις παντα.

ειτε 95 ειτε 100.

εγω π.χ βαζω απο την αρχη που εχω το αμαξι 100ρα και πηγα στο δυναμομετρο με 100ρα.

οσο για το δυναμομετρο λαθος καταλαβα την εκφραση σου :baby:

Edited by OuNkaS
Link to comment
Share on other sites

αν και δεν καταλαβα πως ξερεις για την ποιοτητα της βενζινης που εβαλες(γιατι την χαρακτηρισες μετρια 95ρα) και στη τελικη γιατι την εβαλες αμα ειναι οντως μετρια?

εκτος κι αν θες να καταπονεις τον κινητηρα σου.αλλα και παλι το τι βενζινη βαζεις ειναι δικο σου θεμα.

επειδη ακριβως εχει τετοια συμπιεση καλο θα ειναι στα bcb να βαζουμε 100ρα.

και νομιζω το πιο σωστο ειναι να πας στο δυναμομετρο με τη βενζινη που βαζεις παντα.

ειτε 95 ειτε 100.

εγω π.χ βαζω απο την αρχη που εχω το αμαξι 100ρα και πηγα στο δυναμομετρο με 100ρα.

οσο για το δυναμομετρο λαθος καταλαβα την εκφραση σου :baby:

Κατ'αρχας δεν αναφερομαι στο δικο μου αυτοκινητο αλλα στου Γρηγορη που εβγαλε 110 αντι για 115 που περιμεναμε και εγω προσπαθησα να δωσω μια λογικη εξηγηση. Και η κακης ποιοτητας βενζινη θα μπορουσε να δικαιολογηση το αποτελεσμα. Ακομα δεν πιστευω οτι υπαρχει κανεις που βαζει κακη βενζινη εις γνωση του απλα μερικες φορες τυχαινει.

Link to comment
Share on other sites

ναι σε αυτο εχεις δικιο,στο να τυχει.

απλα θεωρησα σα δεδομενο οτι ολοι λιγο πολυ περιμεναμε αλογα αρκετα να δουμε οποτε την τελευταια φορα που θα βαζαμε βενζινη πριν παμε στο δυναμομετρο θα βαζαμε και απο καπου "εμπιστα" οσο το δυνατον γινεται αυτο.

με 100ρα λογικα και ο γρηγορης θα βγαζε πανω κατω οσα και ο χρονης.

εκτος αν το φιλτρο δινει εστω 2-3 αλογα..αφου ειναι η μονη διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

@για τον ηχο πρωτη φορα το ακουω..με 100ρα γιατι να κανει αλλο ηχο?μαλλον η ιδεα σου θα ειναι..

εκτος κι αν με 95ρα ειχες πυρακια κλπ.

κι όμως έλα να το ακούσεις...δεν έχει τρελή διαφορά αλλα επειδή ασχολούμαι χρόνια με την μουσική και έχω μάθει να ξεχωρίζω τις τονικές διαφορές όσο μικρές κι αν είναι μπορω να το καταλάβω...ίσως η προηγούμενη βενζίνη που είχα να ήταν νερο...

παντως αν το καταλάβατε "μαλώνουμε" για ψύλου πήδημα(2-3 άλογα) λες κι αυτά θα μας σώσουν στην τελική... :baby:knife.gifknife.gif

Link to comment
Share on other sites

ναι σε αυτο εχεις δικιο,στο να τυχει.

απλα θεωρησα σα δεδομενο οτι ολοι λιγο πολυ περιμεναμε αλογα αρκετα να δουμε οποτε την τελευταια φορα που θα βαζαμε βενζινη πριν παμε στο δυναμομετρο θα βαζαμε και απο καπου "εμπιστα" οσο το δυνατον γινεται αυτο.

με 100ρα λογικα και ο γρηγορης θα βγαζε πανω κατω οσα και ο χρονης.

εκτος αν το φιλτρο δινει εστω 2-3 αλογα..αφου ειναι η μονη διαφορα.

Ακριβως αυτο λεω και εγω!

Link to comment
Share on other sites

Με την 95αρα έχουμε όντως μειωμένες επιδόσεις παιδιά, το γράφει και το μανουαλ. Να τα χαμένα άλογα του Γρηγόρη. Η βενζίνη δεν δίνει αλογα, η κακή βενζίνη ομως αφαιρεί!

Link to comment
Share on other sites

και επιπλεον σε αλλο δυναμομετρο οταν το λες ειναι σα να θιγεις την αξιοπιστια του.

γιατι αλλα να τα βγαλει δηλαδη οσα αλογα ηταν απο μαμα δλδ 8V audi 103 αλογα κλπ και στα bcb ειδικα να δειξει παραπανω αλογα?να ηταν σε ολα αισιοδοξο να λεγα οκ κατι παιζει.

αλλα δε μπορει επιλεκτικα στα 10 αυτοκινητα τα 7 να τα δειξε οσα ηταν και στα 3 να δειξε παραπανω αλογα :D

Και αλλα να τα δειξει πολυ λιγοτερα απο οσα ειναι...Μαλλον γρηγορα ξεχνας...

Link to comment
Share on other sites

Με την 95αρα έχουμε όντως μειωμένες επιδόσεις παιδιά, το γράφει και το μανουαλ. Να τα χαμένα άλογα του Γρηγόρη. Η βενζίνη δεν δίνει αλογα, η κακή βενζίνη ομως αφαιρεί!

Συμφωνω απολυτως!!!

Και αλλα να τα δειξει πολυ λιγοτερα απο οσα ειναι...Μαλλον γρηγορα ξεχνας...

Και μαζι σου συμφωνω!

Link to comment
Share on other sites

Και αλλα να τα δειξει πολυ λιγοτερα απο οσα ειναι...Μαλλον γρηγορα ξεχνας...

ναι μιχαλη δε το ξεχασα απλα δε το ανεφερα λογω τις ιδιαιτεροτητας με τις 18ρες σε αυτη την περιπτωση.

αλλωστε αν εδειξε αλλα οσα ειναι αλλα λιγα και αλλα πολλα καταληγουμε στο οτι δεν ειναι ουτε αισιοδοξο,ουτε απαισιοδοξο ;)

Link to comment
Share on other sites

Σημερα ειπαμε με τον scorpio να κάνουμε ενα mini traction day για να δοκιμάσουμε το θέμα της αναπνοης για μια ακομη φορα..Δομικασαμε λοιπον μια τεραστιων διαστασεων χοάνη της σιμότα (η οποια δεν ηταν και στην καλυτερη κατασταση..)Στο καπακι ανοιξαμε και με την σκουπα του γρηγορη (οχι ταυτοχρονα όμως λογω τεχνικων προβληματων) για να εντοπισουμε διαφορες..Η διαπιστωση ειναι πως η σκουπα αποδιδει κατα τι καλυτερα οχι μεγαλη διαφορα ομως..Ενα παιδι ειχε πει στο φορουμ πως ισως αυτο που μετραει ειναι το οτι ξεφορτωνεσαι το σπηλαιο του παπα που ουσιαστικα φυμωνει την αναπνοη του κινητηρα..(ειδα τις σωληνωσεις απο το πολακι της kath και επαθα πλακα..)Οποτε σκουπες βαρελια και χοανες εχουν την ιδια αποδοση φτανει να καταφερουμε να βρουμε κρυο αερα..και εδω φαινεται να εχει προβαδισμα η σκουπα αφου ρουφαει αερα απευθειας απο την μετωπη..Παντως οποιος διαθετει το βαρελακι του για μια δοκιμη εδω ειμαστε εμεις να κανουμε traction days...!!!!

Δεν ξέρω τι θα κανω τελικα αλλα ενα ειναι σιγουρο...!Θα βάλω 18αρια..!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio

new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif

Ακριβώς όπως τα είπε ο Dani! Όταν οι εισαγωγές των κινητήρων εφοδιάζονται με κάτι πιο ελεύθερο και απαλάσονται από τον δαίδαλο από το φιλτροκούτι, δίνουν αρκετά.

Τώρα μεταξύ φιλτροχοάνης (είτε σε θέση πίσω από την μπαταρία, είτε μπροστά στην μετώπη) και σκούπας, η σκούπα έχει ένα μικρό προβάδισμα (μάλλον από το φαινόμενο venturi).

ΥΓ: Πάντως όντως απλά respect τα 18άρια (τα καπνίσαμε λίγο tongue.gif ) worthy.gif σε κλειστές στροφές, ανηφορικά πέταλα είναι αλλού...! Βάλτα Dani... Σου τα έδειξα και στην πράξη :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio

Όχι σαν την σκούπα όμως (πόσο venturi να γίνει μέσα στον κώνο της διπλής ροής?).

Η σκούπα εισαγάγει τον αέρα και λόγω σχήματος (και ταχύτητας εισερχομένου αέρα) στέλνει τον αέρα "συμπιεσμένο" πάνω στην φιλτροχοάνη. Επιπλέον τραβάει κρύο αέρα από την μετώπη και τον "εκλωβίζει" μέσα της. Για αυτό και η μεγαλύτερη απόδοσή της... :)

Πιστεύω ότι θα έχω καλύτερα αποτελέσματα με φιλτροχοάνη διπλής ροής μέσα στην σκούπα!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.