Μου φαινεται περιεργο στα Golf να δουλευει το βαρελακι και στα Polo να λετε οτι δεν ειδατε διαφορα. Εκτος και αν αναφερεστε μονο στην αισθηση που σας δινει και οχι σε μια αντικειμενική μετρηση, πχ σε ανοιγμα με καποιο Polo που πηγαινατε πριν ιδια και μετα το βαρελακι συνεχισατε να πηγαινετε τα ιδια.
Αντικαθιστα την εργοστασιακη εισαγωγη αερα ("παπας").
Η καλυτερη μετατροπη κατα τη γνωμη μου που μπορεις να κανεις σ'αυτο το μοτερ. Θα δεις διαφορα. Η εξατμιση και το προγραμμα πχ δεν θα σου δωσουν τα αλογα που θα σου δωσει ενα σκετο βαρελακι. Οσον αφορα αποδωση-τιμη παντα.
Δεν τιθεται θεμα συγκρισης GTI με R32. Aν θες τετρακινητο με ολα τα αλογα χειμωνα-καλοκαιρι παρε το R. To κοστος συντηρισης δεν ειναι τραγικα μεγαλυτερο οσον αφορα τελη-ασφαλειες. Αλλα με 6500 χιλιομετρα μονο που εχει το GTI μαλλον οταν το πηρες δεν ειχες κατασταλαξει τι αμαξι ηθελες ακριβως, οπως ειπε και ο φιλος Black V GTi
Οταν ειχα παρομοιο προβλημα στο 1.6 ελεγξα τα εξης:
- Φουσκα ψυχρης εκκινησης, αντλια βενζινης, μπαταρια.
Τελικα ηταν κομενο το ο-ring του ρυθμιστη πιεσης βενζινης, το οποιο και αντικατεστησα και τωρα ολα ειναι οκ.
Tα κοβεις. Αλλα τελικα δεν αξιζει μαλλον η επισκευή αυτή. Τα λαστιχα απο το πρακτικερ ειναι πολυ χαμηλης ποιοτητας και αρχιζουν γρηγορα να τριζουν και να αφηνουν περιοχες που δεν καθαριζουν. Εγω κατεληξα σε υαλοκαθαριστήρες bosch που υπαρχουν και ετοιμα refills χωρις πατεντες.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.