Jump to content
NickTheBig

Αλλαγή εργοστασιακού Turbo..

Recommended Posts

Παιδια καλημερα......Διαβασα αρκετα ολο το forum αλλα επειδη μπλεχτηκα καπου στη μεση παραθετω την εξης ερωτηση....

Εχω ενα golf gti 11/1999,μοτερ AGU,μπουζι πλατινας,Κ&Ν φιλτρο στον παπα,σκαστρα Forge,κολλαρα σιλικονης παντου,Fidanza βολαν,δισκο-πλατω Sachs,προγραμμα αλλα και την εργοστασιακη τουρμπινα+εξατμιση με......140.458χλμ :blink::thumbsup::D

Επειδη θελω να προλαβω την τουρμπινα πριν παραδωσει πνευμα, θελω να την αλλαξω αλλα δεν ξερω τι να πρωτοβαλω...υποθετω πως τωρα εχω την ΚΟ3,αν δε κανω λαθος...

Το αμαξι το εχω για βολτες,για να πηγαινω στη δουλεια(72χλμ πηγαινε-ελα τη μερα) αλλα και για τακτικα ταξιδια στην εθνικη...

Τι συνδοιασμους μοτερ ΑGU+διαφορετικης τουρμπινας εχετε δοκιμασει??

Δε με νοιαζουν τα τρελλα αλογα...ηδη ειναι στα 189....αντε να φτασω καπου στα 200 με την αλλαγη...αλλα με νοιαζει η διαρκεια στο χρονο και η ροπη παντου...

ΕΥχαριστω προκαταβολικα για το χρονο σας..... :D

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμαμαι καλα οντως ειναι η Κ03 η τουρμπινα σου.

Για το θεμα της αντοχης στον χρονο,υπευθυνος κυριως εισαι εσυ.Αν την προσεχεις και την συντηρεις σωστα δεν θα εχεις καποιο προβλημα.

οσον αφορα την αλλαγη,για να αλλαξεις τουρμπινα σε ''εργοστασιακα'' πλαισια θα πρεπει να κοιταξεις Κ03s ή Κ04.

καλη περιπτωση ειναι να βρεις και καμια μτχ σε καλη κατασταση και θα γλυτωσεις αρκετα λεφτα.

Απο την χρηση που περιγραφεις,δεν νομιζω οτι σε συμφερει να μπεις σε διαδικασια αλλαγης με καποια μεγλαυτερη,οπως Garett 28RS,28/35 ή Vf κτλ.

Οποτε προσανατολισου σε κατι απο την οικογενεια των ΚΚΚ.

Link to comment
Share on other sites

Κ03s ... ίδιο αρχικό σπουλάρισμα...λίγο καλύτερη από τη δικιά σου Κ03 ιδίως μετά τις 5000rpm.

K04-001 ... ελαφρώς πιό αργό σπουλάρισμα ... πιό δυνατή από K03s.

Για K04-023 (Audi S3)...δέν σου γράφω λόγω επιπλέον κόστους.

Θα χρειαστείς νέο προγραμματισμό ακόμα και για την K03s ... άν θέλεις να δουλεύει 100% σωστά το setup σου.

Για το ερώτημα της διάρκειας στο χρόνο ... απαντήθηκε παραπάνω από τον Κωνσταντίνο.

Link to comment
Share on other sites

Στην συντηρηση ειμαι προσεκτικος,δε μπορω να πω...αλλιως δε θα αντεχε η εργοστασιακη τουρμπινα για τοσα χιλιομετρα...

Μαλλον για ΚΟ3s με κοβω...θελω απλα να παιξω κοντα στα 200 αλογα...(οχι πως παραπανω ειναι ασχημα :D )...βεβαια και το κοστος παιζει ρολο....

με το θεμα της εξατμισης σε τι διασταση να παιξω??

Να κανω αλλαγη απο downpipe και μετα ή απο τον καταλυτη και μετα? και σε τι διασταση?

Οχι τιποτ`αλλο,μου'χει ξεμεινει ενα χειροποιητο τελικο 70mm απο ενα φιλαρακι με Seat 20vt...!!!!!....μη παει χαμενο..αν μπορω να το βαλω βεβαια...

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον για ΚΟ3s με κοβω...θελω απλα να παιξω κοντα στα 200 αλογα...(οχι πως παραπανω ειναι ασχημα :D )...βεβαια και το κοστος παιζει ρολο....

με το θεμα της εξατμισης σε τι διασταση να παιξω??

Να κανω αλλαγη απο downpipe και μετα ή απο τον καταλυτη και μετα? και σε τι διασταση?

Με μιά 63άρα full turbo-back και με μαμμά καταλύτη είσαι μιά χαρά.

....και φυσικά θα παίξεις πάνω από 200 άλογα με όριο τα 220 αναλόγως το πρόγραμμα και τα περιφερειακά.

Τσεκάρισε όμως και τα μπέκ σου.

Γιατί 99άρι AGU πρέπει να φοράει τα μικρά των 285cc ...νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

Με Κ03s θα εισαι κοντα στα 220-230 αλογα περιπου οπως ειπε και ο Τασος.

Το προγραμμα παντως δεν το γλυτωνεις αν θελεις να λειτουργησει σωστα.

Παντως,best value for money ειναι η Κ03s για την περιπτωση σου.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου αναλογα και τα λεφτα που διαθετεις παντως αν τα χωσεις μακραν καλυτερη απο ολες η garrett ρουλεμανατη δεν σπαει δεν χαλαει!!!

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμαμαι καλα οντως ειναι η Κ03 η τουρμπινα σου.

Για το θεμα της αντοχης στον χρονο,υπευθυνος κυριως εισαι εσυ.Αν την προσεχεις και την συντηρεις σωστα δεν θα εχεις καποιο προβλημα.

οσον αφορα την αλλαγη,για να αλλαξεις τουρμπινα σε ''εργοστασιακα'' πλαισια θα πρεπει να κοιταξεις Κ03s ή Κ04.

καλη περιπτωση ειναι να βρεις και καμια μτχ σε καλη κατασταση και θα γλυτωσεις αρκετα λεφτα.

Απο την χρηση που περιγραφεις,δεν νομιζω οτι σε συμφερει να μπεις σε διαδικασια αλλαγης με καποια μεγλαυτερη,οπως Garett 28RS,28/35 ή Vf κτλ.

Οποτε προσανατολισου σε κατι απο την οικογενεια των ΚΚΚ.

Τί προσοχή κ τί συντήρηση χρειάζεται μια τουρμπίνα ??? withstupid.gif

Link to comment
Share on other sites

Τί προσοχή κ τί συντήρηση χρειάζεται μια τουρμπίνα ??? withstupid.gif

1)Να έχει πάντα κατάλληλου τύπου και "φρέσκα" λαδάκια το μοτέρ.

2)Να μήν τρώει σκίσιμο κρύα.

3)Να κρυώνει στο ρελαντί μετά από παρατεταμένη σκληρή χρήση.

Link to comment
Share on other sites

1)Να έχει πάντα κατάλληλου τύπου και "φρέσκα" λαδάκια το μοτέρ.

2)Να μήν τρώει σκίσιμο κρύα.

3)Να κρυώνει στο ρελαντί μετά από παρατεταμένη σκληρή χρήση.

Να σε ρωτήσω ρε φίλε , εγώ πηρα πριν κανα μηνα το TSI 140ps κ όπως καταλαβαίνεις θέλω να το'χω "τζι-τζι". Να ρωτησω λοιπον...

1)Τα λαδακια του μου είπαν να τα ελεγχω καθε 3000 χλμ κ αλλαγή στα 15000χλμ , αλλά ακούω πολλούς να λένε να τα αλλάζω πιο συχνά.Για παραδειγμα στα 7000χλμ.

Κάθε ποσο λες ειναι καλό να τα αλλάζουμε ?Και κάτι άλλο.Υπαρχουν κάποιες μάρκες που θεωρουνται κορυφή? Στο βιβλιαρακι του Golf , λεει να προτιμουνται Castrol... και απο συντελεστες ? Πρεπει να ειναι συγκεκριμένοι ? Ακουω κατι 30-15 κλπ κλπ...

2)Ας πούμε το εξής:Εγώ το βαζω μπρος κ το αφηνω ενα λεπτακι να ζεσταθει "και καλά" , ή αν ειναι χειμωνας το αφήνω παραπάνω χρονο μεχρι να ζεσταθει.Όλα καλά ως εδώ.

Αν βαλω μπρος , ειδικα τωρα που παιζουν νορμαλ θερμοκρασιες , ουτε πολυ κρυο ουτε πολυ ζεστη , δεν μπορω να ξεκινησω αμέσως ? Μέχρι πόσα rpm θεωρείται οτι δεν το σκίζω ???

3)Πόση ώρα θέλει για να κρυωσει στο ρελαντι ? Κανα 2λεπτο ειναι οκ?

Ευχαριστώ πολύ !

¶σχετο... Από Ηλιούπολη είσαι ρε φίλε? Τα Golfakia σου ειναι το ένα πιο όμορφο απο το άλλο... Καλοτάξιδα !

Edited by Marios81
Link to comment
Share on other sites

Να σε ρωτήσω ρε φίλε , εγώ πηρα πριν κανα μηνα το TSI 140ps κ όπως καταλαβαίνεις θέλω να το'χω "τζι-τζι". Να ρωτησω λοιπον...

1)Τα λαδακια του μου είπαν να τα ελεγχω καθε 3000 χλμ κ αλλαγή στα 15000χλμ , αλλά ακούω πολλούς να λένε να τα αλλάζω πιο συχνά.Για παραδειγμα στα 7000χλμ.

Κάθε ποσο λες ειναι καλό να τα αλλάζουμε ?Και κάτι άλλο.Υπαρχουν κάποιες μάρκες που θεωρουνται κορυφή? Στο βιβλιαρακι του Golf , λεει να προτιμουνται Castrol... και απο συντελεστες ? Πρεπει να ειναι συγκεκριμένοι ? Ακουω κατι 30-15 κλπ κλπ...

2)Ας πούμε το εξής:Εγώ το βαζω μπρος κ το αφηνω ενα λεπτακι να ζεσταθει "και καλά" , ή αν ειναι χειμωνας το αφήνω παραπάνω χρονο μεχρι να ζεσταθει.Όλα καλά ως εδώ.

Αν βαλω μπρος , ειδικα τωρα που παιζουν νορμαλ θερμοκρασιες , ουτε πολυ κρυο ουτε πολυ ζεστη , δεν μπορω να ξεκινησω αμέσως ? Μέχρι πόσα rpm θεωρείται οτι δεν το σκίζω ???

3)Πόση ώρα θέλει για να κρυωσει στο ρελαντι ? Κανα 2λεπτο ειναι οκ?

Ευχαριστώ πολύ !

¶σχετο... Από Ηλιούπολη είσαι ρε φίλε? Τα Golfakia σου ειναι το ένα πιο όμορφο απο το άλλο... Καλοτάξιδα !

Φίλε μου,για να μήν "χαλάσουμε" το συγκεκριμένο topic που έχει άλλο θέμα....βρές κάποιο άλλο σχετικό ή άνοιξε νέο και κάνε copy-paste το κείμενο σου.

Υ.Σ.

Ναί Ηλιούπολη είμαι.

Το 4άρι το είχα μέχρι πρόσφατα...τώρα πλέον 5άρι.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Οταν λες "63άρα full turbo-back" εννοεις τελικο ή εξατμιση απο μπρος μεχρι πισω κρατωντας τον ιδιο καταλυτη??

Αν ειναι και δεν πρεπει να βαλω το 70αρι τελικο,τουλαχιστον να το πουλησω σε κανεναν που οντως θα το χρειαστει...

Παντως,σχετικα με το τραβηγμα μετα τις 5000σαλ τωρα,ξεψυχαει... new_killother.gif !!!!

Στην δυναμομετρηση που ειχα κανει πριν κανενα εξαμηνο ειδαμε πως κραταει 1 bar ως

τις 4.100σαλ, μετα πεφτει στο 0.8bar ως τις 5.100σαλ :) και μετα πεφτει στο 0.6bar :D .....

Α,και μια αλλη σχετικη πιστευω ερωτησουλα...αφου εχω περασει τα 140000χλμ μηπως ειναι και ωρα του καταλυτη για αλλαγη,ή οχι???Καρτα καυσαεριων βγαζω, αλλα δεν ξερω για ποσο ακομη!!!!!!!

Και τι ειδους καταλυτη μπορω να βαλω για να αναπνευσει το τουτου καλυτερα???

Σορρυ για τις πολλες ερωτησεις αλλα παροτι διαβαζω εδω και 3,5 περιπου ωρες ολο το forum βλεπω πολλες αποψεις και δε ξερω ποιανου συμβουλη να πρωτοχρησιμοποιησω.....

Link to comment
Share on other sites

Οταν λες "63άρα full turbo-back" εννοεις τελικο ή εξατμιση απο μπρος μεχρι πισω κρατωντας τον ιδιο καταλυτη??

Αν ειναι και δεν πρεπει να βαλω το 70αρι τελικο,τουλαχιστον να το πουλησω σε κανεναν που οντως θα το χρειαστει...

Παντως,σχετικα με το τραβηγμα μετα τις 5000σαλ τωρα,ξεψυχαει... new_killother.gif !!!!

Στην δυναμομετρηση που ειχα κανει πριν κανενα εξαμηνο ειδαμε πως κραταει 1 bar ως

τις 4.100σαλ, μετα πεφτει στο 0.8bar ως τις 5.100σαλ :unsure: και μετα πεφτει στο 0.6bar :wacko: .....

Α,και μια αλλη σχετικη πιστευω ερωτησουλα...αφου εχω περασει τα 140000χλμ μηπως ειναι και ωρα του καταλυτη για αλλαγη,ή οχι???Καρτα καυσαεριων βγαζω, αλλα δεν ξερω για ποσο ακομη!!!!!!!

Και τι ειδους καταλυτη μπορω να βαλω για να αναπνευσει το τουτου καλυτερα???

Σορρυ για τις πολλες ερωτησεις αλλα παροτι διαβαζω εδω και 3,5 περιπου ωρες ολο το forum βλεπω πολλες αποψεις και δε ξερω ποιανου συμβουλη να πρωτοχρησιμοποιησω.....

Οταν λέμε turbo-back .... εννοούμε όλη την εξάτμιση.

Από τι στιγμή που ανέφερες αρχικά ότι δέν σε ενδιαφέρει η μάξιμουμ ιπποδύναμη και με το σκεπτικό ότι ο καταλύτης σου είναι ακόμα ΟΚ .... τότε δέν χρειάζεται να τον αλλάξεις.

(Εγώ είχα κρατήσει χωρίς κανένα πρόβλημα τον μαμμά καταλύτη στο 4άρι μου).

Αν παρόλα αυτά θέλεις να τον αλλάξεις ... τότε ένας μεταλλικός 200cpi είναι υπεραρκετός.

Οσον αφορά το "ξεψύχισμα" και τις πιέσεις που βλέπεις ... έτσι έχουν τα πράγματα.

Μέχρι εκεί είναι το ασφαλές όριο σωστής λειτουργίας της Κ03.

Για αυτό και οι προγραμματιστές ρίχνουν την πίεση στα επίπεδα που γράφεις.

Με την Κ03s ... αλλάζει πρός το καλύτερο η συμπεριφορά.

Link to comment
Share on other sites

Ξερετε ποσο κοστιζει μια καινουργια ΚΟ3s??

και ποσο το πακετο της εξατμισης??

και να κανω μια ερωτηση κρισεως....μη με κρινετε λαθος ομως....!!!ακομη μαθαινω!!!

Αν αλλαξω και βαλω την ΚΟ3s,κρατησω την μαμα εξατμιση ως τον καταλυτη και βαλω το 70αρι σωληνα+χειροποιητο τελικο που εχω απο το φιλο μου με το Leon θα δουλεψουν οι μα.....κιες λεω?????????????

παω στοιχημα πως οποιος διαβασε αυτο το τελευταιο θα ανατριχιασε ;)

Link to comment
Share on other sites

θα δουλεψει αλλα δεν θα εχεις την μεγιστη αποδοση.

Το σιγουρο ειναι οτι θα χρειαστεις και προγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Ξερετε ποσο κοστιζει μια καινουργια ΚΟ3s??

και ποσο το πακετο της εξατμισης??

και να κανω μια ερωτηση κρισεως....μη με κρινετε λαθος ομως....!!!ακομη μαθαινω!!!

Αν αλλαξω και βαλω την ΚΟ3s,κρατησω την μαμα εξατμιση ως τον καταλυτη και βαλω το 70αρι σωληνα+χειροποιητο τελικο που εχω απο το φιλο μου με το Leon θα δουλεψουν οι μα.....κιες λεω?????????????

παω στοιχημα πως οποιος διαβασε αυτο το τελευταιο θα ανατριχιασε B)

για μενα μη τα βαλεις ακομα...περιμενε και χρησιμοποιησε τα οταν αλλαξεις downpipe και καταλυτη.στην K03s 63 mm καλυτερα!με 70 αρα θα κοψει !

οταν πας για δευτερο σταδιο βελτιωσης τοτε!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.