Jump to content

Marios81

Members
  • Posts

    225
  • Joined

  • Last visited

About Marios81

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5
  • Car's nickname
    Golfinos

Marios81's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Όντως κρίμα.. Είναι ακριβή,και δέν το περίμενα..! Καινούργιο ανταλλακτικό με εργασία 265€ μετα απο 15% έκπτωση (σε πολύ γνωστό συνεργείο στα νότια προάστια) Εκεί το πάω γενικά για σέρβις εδω και 4 χρόνια. Δεν ρώτησα αλλού εφ'όσον το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε απ'ευθείας με οδική στο συνεργείο.
  2. Τελικά είναι αντλία βενζίνης.
  3. Καλησπέρα παίδες, αντιμετωπίζω ενα προβληματάκι και χρειάζομαι τη βοήθεια σας.. Είχα αφήσει το golfaki μου (tsi 140ps) ενα 2μηνο στο γκαράζ, και προχτες που δοκίμασα να το πάρω, είδα πως δεν παίρνει μπροστά. Στο 2μηνο αυτό , το χρησιμοποίησε ο πατέρας μου για μια διαδρομή 80 χλμ. οπου δεν του παρουσιασε κανένα πρόβλημα. Βέβαια όταν πήγα να βάλω μπροστά τη μηχανή παρατήρησα οτι είχε αφήσει ανοιχτό το διακόπτη του κλιματισμού. Αυτό που μου προκαλεί εντύπωση είναι το εξής. Άλλες φορές όταν είχα μείνει απο μπαταρία , το αμάξι ήταν νεκρό . Δέν έκανε δλδ τίποτα όταν πήγαινα να το βάλω μπροστά. Αντιθέτως τώρα δείχνει οτι παει να παρει μπροστα αλλα δέν. Μάλιστα με τη δεύτερη προσπάθεια πήρε μπροστά για λίγα δευτερόλεπτα και έσβησε. Δέν κάλεσα οδική βοήθεια γιατί δεν είχα χρόνο. Απο Δευτέρα μάλλον οπου αν δεν παρει μπροστά θα το μεταφέρω και σε συνεργείο. Κάτι ακόμα, μου έγραψε στο κατράν STOP Pressione olio ( δλδ κάτι για την πίεση λαδιου , αφου το εχω στα ιταλικά ) το υπόλοιπο δεν κατάφερα να το δω γιατι έσβησε η ένδειξη. Η ένδειξη δεν εμφανίστηκε ξανά.Τα λάδια πάντως τα έχω ελέγξει και είναι εντάξει. Αυτά , όποιος γνωρίζει κάτι ας βοηθήσει.. Μήπως υπάρχει κάποιος με διαγνωστικό να περάσει απο νότια προάστεια; θα ήμουν ευγνώμων! Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
  4. πρωτα απο ολα να σε ευχαριστησω για τις πληροφοριες και για τη βοηθεια! το μηνυμα σου το ειδα μετα την πεμπτη,οποτε κ δεν μπορεσα να ερθω.. Σημερα τι ωρα θα πατε σεφ? μπορει να ερθω.. Λοιπον οσον αφορα το προβλημα μου, πηγα ξανα καρεντα, και τους πιεσα να το βαλουν μεσα στην εγγυηση. Όπως και εγινε. Απλα χρειαστηκαν 2 μερες μεχρι να απαντησει η ασφαλιστικη για να καλυψει τα εξοδα. Αλλαχτηκε σκαστρα και N75. Ολα καλα λοιπον, πηρα το Golfaki και δεν με χρεωσαν τιποτα περαν του ποσου των 1,70¤ για ενα καμμενο λαμπακι στο πισω αριστερα φως των φρενων.. αυτα..
  5. που το πηγες να ξερουμε να μην παμε ;;;
  6. καλημερα παιδες λοιπον εδω και λιγες μερες παρατηρησα εντονα , στις 3500 στροφες ενα κοψιμο της αποδοσης.. απο τις 3500στροφες κ πανω ανεβαζει πολυ πιο αργα στροφες.. το αμαξι δεν επιταχυνει οπως πριν.. Μονο στην 1η δεν μου εμφανιζει το προβλημα και σπανια στη 2α... Ακομα κατι πολυ σημαντικο που παρατηρησα εντελως τυχαια.. Δεν υπαρχει πλεον ο κοφτης εκκινησης(δεν θυμαμαι αν το λεω σωστα) στις 3500.. ειναι λογικο;;; Πηγα σημερα το πρωι καρεντα λεωφ.βουλιαγμενης κ μου παν να το κρατησουν μεχρι δευτερα τριτη το αμαξι να δουνε τι εχει.. σαφως κ αρνηθηκα γιατι το χρειαζομαι κ εκτος αυτου μου πε ο υπαλληλος οτι θα ναι μαλλον σκαστρα κ ν75 , τα οποια και θα στοιχισουνε γυρω στα 200¤ , και οτι δεν ειναι μες στην εγγυηση γιατι ειναι αναλωσιμα..!!! Φευγω αμεσως και παω Μπουρμα στην Αλιμου για μια δευτερη γνωμη.. τουλαχιστον εκει ειναι πιο ευγενικοι, και βαλανε αμεσως πανω στο διαγνωστικο το αμαξι κ ειδα οτι εβγαζε καποιο σφαλμα.. μου πε ο αθρωπος να το παω τη δευτερα κ αν εχει τα ανταλλακτικα θα μου το φτιαξει , χωρις αυτος να γνωριζει το κοστος γιατι εκτος απο ν75 σκαστρα κλπ μπορει να ειναι και κατι αλλο.. λοιπον, απορια μου.. Υπαρχει καποιος ευκαιρος για σ/κ που να εχει το διαγνωστικο να του ριξουμε μια ματια; δευτερον , δεν μπορω να αλλαξω μονος τη ν75 και μετα να δω αν θελει και σκαστρα να την αλλαξω και αυτη; τελος.. αυτα δεν περιλαμβανονται στην εγγυηση; ευχαριστώ!
  7. μα ποσες διακιολογιες χωρανε σε μια προταση;;; χααχχαχαχαχα ελα ρε μην εισαι ψευτης! Δυο ανοιγματα καναμε. το ενα προς ριμπας απο εκκινηση κ το δευτερο με δευτερες στην επιστροφη! τον ηπιες κ στις δυο! μαθε να το λειτουργεις το παιχνιδι σου να ξαναγραψουμε! χαχαχαχααχχα να παρουμε κ τον αμπαλο με το ττ ! αλλος κουλος απο κει! B)
  8. Πού είναι οι τουρμπίνες σου αγόρι μου;;; xaxaaxxa :lol: καταρχας αυτο που κρατησα ειναι οτι οταν καταλαβε ο τυπος με το 207 οτι προκειται περι κοντρας σε κερασε αβερτα! αχχααχα κ ασε τωρα οτι το παρακανες με το γκαζι.. δικαιολογιες!!! κ μετα επρεπε να στριψεις.. πω πω πω.. τι μουφες ειν αυτες;;; αλλος οδηγουσε γαλλικο κ αλλος την εκανε αλλα γαλλικα! φιλε μαρκ πρεπει να μαθεις να κανεις εκκινησεις!!! το οτι εισαι κουλος το ξεραμε,τι πας να μας πεις; οτι το dsg ειναι καλυτερο απο τις αλλαγες που κανω εγω για παραδειγμα; να θυμησω κ εγω στα παιδια οτι εχω ενα tsi 1.4 140ps μαμα Στο yabanaki απεξω εκκινηση απο πρασινο κ πηγαινοντας προς Ribas σε ψ ό λ ι α σ α μέχρι αηδίας.. αφου σε καποια φαση νομιζα οτι θα εκραγει το μοτερ σου, 8α πεταχτουν τπτ κομματια απ το dsg σου κ τετοια.. θυμαμαι οτι ειχαμε διαφορα απο μισο αμαξι μεχρι εναμιση.. να τονισω οτι τα μπροστα μου λαστιχα ειναι semislick "όχι μαμά" , αλλά επειδη τα χω 3 χρονια! το συμβαν ειναι αληθινο αλλα όπως κ να χει , το αμαξι του φιλου μου μαρκ, πρεπει να ναι πιο δυνατο , κ η μεταξυ μας κοντρα ηταν υπερ μου διοτι δεν ειχε το dsg στο s αν θυμαμαι καλα.. οποτε τα παραπανω τα εχω γραψει με αρκετη δοση χιουμορ απλα για το "πείραγμα" που λέμε! αναμεινατε για περισσοτερες ενδοοικογενειακες κοντρες του γκρουπ vag και οχι μονο!
  9. καλύτερος ή χειρότερος κατα τη γνώμη σου; γινεται;;; το έχω μεγάλη απορία...
  10. βαλε ρε καμια φωτο απο τη γκολφαρα σου να γουσταρουμε! :p

  11. παιδες να τα χαιρεστε τα Gti σας! Καλοταξιδα !!! Εγω να πω την αλη8εια μου το πενταρι μαρεσει πιο πολυ αλλα και το 6 απλα μαμάει!!! Αντε , σας βλεπω πολυ ψοφιους! Τι εγινε;;; Ανεβαστε τπτ φωτος ! Καντε κ καμια βελτιωσουλα!
  12. πραγματικα εχω απογοητευτει με το θεμα σκαστρα στο τσι. Τοσοι βελτιωτες κ να μην υπαρχει κατι να κανει τσαφ τσουφ οπως ενα 2.0τφσι ρε γαμωτο... φιλαρακι αν βρεις ακρη με την μποναλουμε,πες τιποτα να ξερουμε! κατι αλλο... ξερει κανεις αν υπαρχει εισαγωγη neuspeed για τσι?
  13. όσον αφορά την σκάστρα,αυτό με το σκληρότερο ελατήριο,πώς μπορούμε να το κάνουμε; Υπάρχει κάποιο ρίσκο;
  14. Φιλε JOVANNI ελπιζω να μην παρεξηγησες,ουτε εσυ ουτε κανενας αλλος φιλος, την καλοπροαιρετη αμφισβητηση μου... Ξαναλεω δεν εχω σκοπο να προσβαλω κανενα,απλα μεχρι να δω με τα ιδια μου τα ματια αυτα τα 220+ αλογα ,εχω καθε δικαιωμα να αμφιβαλλω. Τωρα... μπορεις να μου εξηγησεις λιγο αυτο που λες “...απλα γνωμη μου να ειναι με αποληξη στο προβολακι του οδηγου και οχι στην "σκουπα" μπροστα ...” Ειναι κατι ευκολο να κανω την εγκατασταση ενος φιλτρου μονος μου; Για το ΤΤ 2.0TFSI μιλαω πριν. Shaddow20 τί φοραει το Golfaki σου αν επιτρεπεται;
  15. λογω του οτι οι γνωσεις μου ειναι απειροελαχιστες στο χωρο της βελτιωσης, εχω καποιες αποριες... 1.τι εισαγωγή προτεινει καποιος για το tsi? (καποιο συγκεκριμενο ονομα; ) Βελτιώνεται και ο ήχος; 2.καμια αξιολογη σκαστρα υπαρχει; γτ το μονο που εχω ακουσει ειναι το adaptor της forge. 3.η μιλτεκ μπορει να βρεθει μεσω ιντερνετ στα 1000ευρω,ετσι δεν ειναι; 4.ποιο ιντερκουλερ να προτιμησει κανεις; απο gti; s3; ή ενα τwincooler (καπως ετσι νομιζω ονομαζεται) ; κατι ακόμη... ειμαι γενικα δυσπιστος σαν χαρακτηρας,και αυτα τα 220+ αλογα μου φαινονται πολυ καλα για να ειναι αληθινα... Όχι, δεν θελω να αμφισβητησω τον οποιονδηποτε βελτιωτικο οικο, απλα θα θελα καποια στιγμη να δω πως ανοιγει ενα 220αρι tsi στο δρομο για να πειστώ. Σε γνωστο περιοδικο του χώρου,διάβασα,εδώ και καιρό,πως ο 1.4 ειναι σπριντερ,ενω ο 2.0tfsi μαραθωνοδρόμος... και πρεπει να ναι αληθεια , αφου το βελτιωμενο 1.4GT με τα 200+ στα πολλά έμενε πίσω... Αλήθεια, έχει ποτέ ανοίξει κανεις απο εδω μεσα (στημενο ανοιγμα εννοω) με GTI μαμά ή TT2.0TFSI ; και το λεω αυτο , διοτι εγω, όσες , μα όσες φορές , οδηγησα το μαμα TT κολλητου μου,μου εκανε μεγαλη εντυπωση γτ ακομα και σε ανοιγματα με μαμαGTI, το δευτερο έμενε πίσω παντα... (τωρα βεβαια που ειναι στα 270ps περιπου, γενικά είναι αλλού σε ρεπριζ...τεσπα ασχετο) ΌΜΩΣ... και πάλι ρε παιδια στα 270 δεν ξεκιναει με τπτ, αφηνει 1ες 2ες κατω... (ίσως να ειναι κ θεμα συνηθειας...) Στα 220+ των tsi δεν συμβαινει τπτ παρομοιο; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις !
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.