Guest SThom Posted September 26, 2006 Report Share Posted September 26, 2006 (edited) Καλημερα! Μιας και εχω βγει στην αγορα προς αναζητηση για 6Ν με το 100αρι μοτερ(με τα 100 αλογα εννοω,οχι 1000αρακι),υπαρχουν καποια πραγματα που θα επρεπε να προσεξω; Δεν εννοω στραβωμενα σασι,κλπ αλλα καποια πραγματα τα οποια θα προσεχε καποιος πιο ψαγμενος. Για παραδειγμα ξερω οτι τα συγκεκριμενα,λογο χρησης και χειριστη,βγαζουν σασμαν σχετικα συντομα ,αν και αυτο δεν με πολυαπασχολει καθως ο μηχανικος μου τα παει πολυ καλα με το λυσε-δεσε των σασμαν. Εχω ακουσει ομως διαφορα παρατραγουδα για καμμενους εγκεφαλους,κομενους ιμαντες χρονισμου,κλπ... Οποιαδηποτε αποψη και γνωμη επιθυμητη! Edited September 26, 2006 by SThom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted September 26, 2006 Report Share Posted September 26, 2006 Για καμένους εγκεφάλους και ιμάντες δεν μπορώ να πω ότι έχω ακούσει. Θα σου πω αυτά που ξέρω από προσωπική εμπειρία και από συζητήσεις με άλλους κατόχους 6Ν με τον AFH. Το πρόβλημα το οποίο ταλαιπωρεί τα περισσότερα είναι το ρελαντί. Δεν είναι κάτι το σοβαρό, αλλά επειδή μπορεί να προέλθει από πολλές μεριές είναι πολύ δύσκολο να λυθεί. Ρίξε μια ματιά ΕΔΩ να πάρεις μια ιδέα. Επίσης θα πρέπει να κοιτάξεις το ντιστριμπιτέρ να είναι της Bosch. Αν δεν είναι, να είσαι σίγουρος ότι θα βγάλει πρόβλημα είτε στο ρουλεμάν είτε κάποια στιγμή που θα το πας κόφτες, θα σκάση (κυριολεκτικά) ο άξονας γιατί είναι από βακελίτη. Φίλος τον άλλαξε 3 φορές μέχρι να αποφασίσει να δώσει τα παραπάνω χρήματα και να πάρει τον Bosch. ¶λλα γνωστά προβλήματα είναι με τους μηχανισμούς των ηλεκτρικών παραθύρων οι οποίοι είτε μπλοκάρουν είτε σπάνε (πιο συχνό) και πέφτει το παράθυρο κάτω και με την ντίζα και τον δίσκο-πλατό του συμπλέκτη, τα οποία θέλουν αλλαγή, ιδικά αν το αμάξι κάνει πολλά Km στην πόλη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SThom Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 Καλημερα! Το ντιστριμπιτερ δεν με προβληματιζει τοσο αφου υπαρχει λυση,ουτε και το ρελαντι/ντιζα συμπλεκτη καθως τα χλμ του θα ειναι εξω απο την πολη. Αλλα τα παραθυρα εχουν και αυτα συνδρομο...Golf 4? Και δεν ειναι και φτηνα τα ρημαδια απο οσο ξερω... Παντως αν το προβλημα ειναι μονο στα παραθυρα,τοτε σε καλο δρομο ειμαστε... Σχετικα με το A/C υπαρχει κανενα προβλημα ή οχι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vw16v Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 Έχω κάνει 78000 και το αυτοκίνητο είναι σκυλί, πάντα σε σχέση με την χρήση που του κάνω. Το είχα πάρει καινούργιο τον 12/99 και δεν φαντάζεσαι τι έχει περάσει. Τα μόνα που μου έχει βγάλει είναι ένας θερμοστάτης (στα 45000) βλέπεις είναι πλαστικός & μια μίζα στα 35000. Τίποτε άλλο!! Σινεμπλόκ άλλαξα στα 60,000. Δεν έχω ούτε πρόβλημα στα παράθυρα, ούτε στην ντίζα, δίσκο κλπ. Ρελαντί είχα μόνον τότε που είχε χαλάσει ο θερμοστάτης. Το αυτοκίνητο είναι τελείως μαμά.Μόνο ανάρτηση έχω αλλάξει και φιλτρο στο κουτί. Το να πάρεις ένα 100αρι μεταχειρισμένο είναι μεγάλο ρίσκο ιδίως αν δεν ξέρεις τι του έχει κάνει ο προηγούμενος. Αυτά που λές συμβαίνουν σε μετατροπές συνήθως. Θα πρέπει να προσέξεις τι καταπόνησει έχει φάει από τα λάστιχα και τις αναρτήσεις (βλέπεις λάστιχο 195/45).Ψαλίδια, σινεμπλόκ, πεσμένα αμορτισέρ, ημιαξόνια κλπ. Ιμάντα αλλάζουν στα 75000 και πρέπει να έχει αλλαχθεί. Βέβαια δεν μπορώ να καταλάβω πως μερικές φορές 200ρίζει και μερικές φορές δεν πάει πάνω από τα 180. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SThom Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Βασικα εδω Θεσσαλονικη μεχρι στιγμης εχω βρει δυο,εκ των οποιων το ενα 5θυρο. Κατα προτιμηση ψαχνω απο αυτα με το καινουργιο ταμπλο με την θερμοκρασια και την βενζινη στο κεντρο,απλα δεν ξερω αν θα βρω. Το καλο ειναι οτι καποια απο αυτα τα κυκλοφορουν πιο μεγαλοι σε ηλικια ανθρωποι(45-50+) και δεν ειναι τοσο κανιβαλισμενα... Ειναι ρισκο παντως... Θα δειξει... Το ενα ειναι χαλαροτατα Γερμανιας καθως εχει μπεζ δερματα και την μεγαλη ηλιοροφη,σαν τα color concept που εβγαιναν στην Γερμανια,κοινως αυτο διαγραφεται απο την λιστα υποψηφιων... Το αλλο ειναι ελληνικο μεν αλλα ψιλοπαρταλι δεν,καθως απο εξω τουλαχιστον δεν ειναι και σε πολυ καλη κατασταση...Αυτο θα το ξαναδω βεβαια γιατι η εμφανιση δεν λεει παντα ολη την αληθεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΤΑΖ Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 ...Κατα προτιμηση ψαχνω απο αυτα με το καινουργιο ταμπλο με την θερμοκρασια και την βενζινη στο κεντρο,απλα δεν ξερω αν θα βρω... μου το εξηγείς λίγο αυτό σε παρακαλώ; τι εννοείς στο κέντρο; είναι σίγουρα το 6Ν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SThom Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Ναι.Τα 6Ν βγηκαν με δυο καντραν. Το ενα με ταχυμετρο/στροφομετρο στην μεση και θερμοκρασια νερου/βενζινη εκατερωθεν και το αλλο,το πιο καινουργιο,με την βενζινη και την θερμοκρασια στο κεντρο,σαν του Α3 αν δεν κανω λαθος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...