archon_rc Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Έχει πάρει το μάτι μου στο net μετατροπή πενταριού κιβωτίου σε εξατάχυτο. Ξέρει κανείς τίποτα???? κόστος, αξιοπιστία κλπ? Κάνω συνεχώς ταξίδια με το 1.4 μου και δεν αντέχεται άλλο από τα 120 130 δουλεύει κοντα 4000 σαλ για να μη μιλήσω για 150 160 ++. Θα τα ξέρετε αλλωστε . Οπότε πιστεύω μια τέτοια μετατροπή με βάση την αξιοπιστία, θα έκανε πολλή δουλειά και στο θόρυβο αλλά και στην κατανάλωση. Αν βάλω μονωτικό στο καπό θα δω διαφορά? please τα φώτα σας γιατί θα το σπάσω στο τέλος. Δυο χρόνια λέω να βάλω τον 1.8T αλλά δε βρέχει λεφτά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 (edited) περιμενε κανα χρονο ακομα μπας και βρεξει για να αλλαξεις αυτ/το Edited September 28, 2006 by dubbeR_xronis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 άστο καλύτερα, δύσκολο εγχείρημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Πανος_grc Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 πιο έυκολα θα ταιριάξεις ολόκληρο σασμαν 6αρι από corolla g6 παρα αυτό...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted October 7, 2006 Report Share Posted October 7, 2006 να βαλεις ομως 6ταχυτο 18αρι τουρμπισιο...γιατι με 5αρι σασμαν παλι κοντα 4000 στροφες θα εχεις στα 130-140...βεβαια θα μπορεις να κοιταξεις και το δεικτη να πηγαινει πανω απ τα 200!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted December 24, 2006 Report Share Posted December 24, 2006 Έχει πάρει το μάτι μου στο net μετατροπή πενταριού κιβωτίου σε εξατάχυτο. Ξέρει κανείς τίποτα???? κόστος, αξιοπιστία κλπ? Κάνω συνεχώς ταξίδια με το 1.4 μου και δεν αντέχεται άλλο από τα 120 130 δουλεύει κοντα 4000 σαλ για να μη μιλήσω για 150 160 ++. Θα τα ξέρετε αλλωστε . Οπότε πιστεύω μια τέτοια μετατροπή με βάση την αξιοπιστία, θα έκανε πολλή δουλειά και στο θόρυβο αλλά και στην κατανάλωση. Αν βάλω μονωτικό στο καπό θα δω διαφορά? please τα φώτα σας γιατί θα το σπάσω στο τέλος. Δυο χρόνια λέω να βάλω τον 1.8T αλλά δε βρέχει λεφτά θέλει μελέτη κάτι τέτοιο, δεν ξέρω αν έχεις υπόψη σου πώς είναι ενά κιβώτιο εσωτερικά , δεν έχει και πολύ χώρο ελεύθερο από το εργαστάσιο για να προσθέτει κάποιος γρανάζια.Αν προσθέσεις έκτο γρανάζι για να μειώσεις τις στροφές στην έξοδο πρέπει να αυξήσεις και τη διατομή του ατράκτου εξόδου για αξιοπιστία λόγω των έξτρα φορτίων. Αστο φίλε θα μπεις σε περιπέτειες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_Rider Posted February 13, 2007 Report Share Posted February 13, 2007 Ψαξε το λιγο για ετοιμο 6αρι. Θα ειναι πλυ καλυτερα απο ολες τις πλευρες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
N/A Gti Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 Κιτακια για μετατροπή σαζμάν απο 5 σε 6 σχεσεις υπάρχουν απο διαφορες εταιρίες, αν και θεωρω καλυτερα τα κιτ της Quaife. To κόστος αρχίζει (σε οσα εχω δει εγω τουλαχιστον-και οχι μονο της Quaife) απο 1600 ευρώ + μεταφορικα, και μπορει να φτασει και πανω απο 2500 ευρώ. Περιέχουν καινουριους προτεύοντες και δευτερεύοντες άξονες, και εκτόσ απο τα γρανάζια της έκτης συνήθως δίνουν και καινούρια για 5η (και μερικά και για 4η) για να φτιαξει η κλιμάκωση.Τελος δινουν αλλο τελικό "καβούκι" για να χωράει και την έκτη, καθώς και παρελκόμενα, φουρκέτες κλπ για να ολοκληρωθεί η μετατροπή. Δες: http://www.eurospecsport.com/trans.htm, http://www.quaife.co.uk/product_search.cfm...hString=gearkit, http://www.europartsinc.com/index.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
N/A Gti Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 Επίσης: http://www.autotech.com/catalog/trangear.htm, http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/l323/r3...nsmissions.html Eιχα και κατι αλλους στην Αγγλία αλλα δεν μπορώ να βρώ τα link γμτ. θα το ξαναψαξω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...