Jump to content
archon_rc

προσθήκη εκτου γραναζιού στο πεντάρι κιβώτιο

Recommended Posts

Έχει πάρει το μάτι μου στο net μετατροπή πενταριού κιβωτίου σε εξατάχυτο. Ξέρει κανείς τίποτα???? κόστος, αξιοπιστία κλπ? Κάνω συνεχώς ταξίδια με το 1.4 μου και δεν αντέχεται άλλο από τα 120 130 δουλεύει κοντα 4000 σαλ για να μη μιλήσω για 150 160 ++. Θα τα ξέρετε αλλωστε :D . Οπότε πιστεύω μια τέτοια μετατροπή με βάση την αξιοπιστία, θα έκανε πολλή δουλειά και στο θόρυβο αλλά και στην κατανάλωση. Αν βάλω μονωτικό στο καπό θα δω διαφορά? please τα φώτα σας γιατί θα το σπάσω στο τέλος. Δυο χρόνια λέω να βάλω τον 1.8T αλλά δε βρέχει λεφτά

Link to comment
Share on other sites

να βαλεις ομως 6ταχυτο 18αρι τουρμπισιο...γιατι με 5αρι σασμαν παλι κοντα 4000 στροφες θα εχεις στα 130-140...βεβαια θα μπορεις να κοιταξεις και το δεικτη να πηγαινει πανω απ τα tongue.gif 200!!!!!!! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Έχει πάρει το μάτι μου στο net μετατροπή πενταριού κιβωτίου σε εξατάχυτο. Ξέρει κανείς τίποτα???? κόστος, αξιοπιστία κλπ? Κάνω συνεχώς ταξίδια με το 1.4 μου και δεν αντέχεται άλλο από τα 120 130 δουλεύει κοντα 4000 σαλ για να μη μιλήσω για 150 160 ++. Θα τα ξέρετε αλλωστε :excl: . Οπότε πιστεύω μια τέτοια μετατροπή με βάση την αξιοπιστία, θα έκανε πολλή δουλειά και στο θόρυβο αλλά και στην κατανάλωση. Αν βάλω μονωτικό στο καπό θα δω διαφορά? please τα φώτα σας γιατί θα το σπάσω στο τέλος. Δυο χρόνια λέω να βάλω τον 1.8T αλλά δε βρέχει λεφτά

θέλει μελέτη κάτι τέτοιο, δεν ξέρω αν έχεις υπόψη σου πώς είναι ενά κιβώτιο εσωτερικά , δεν έχει και πολύ χώρο ελεύθερο από το εργαστάσιο για να προσθέτει κάποιος γρανάζια.Αν προσθέσεις έκτο γρανάζι για να μειώσεις τις στροφές στην έξοδο πρέπει να αυξήσεις και τη διατομή του ατράκτου εξόδου για αξιοπιστία λόγω των έξτρα φορτίων. Αστο φίλε θα μπεις σε περιπέτειες

Link to comment
Share on other sites

Ψαξε το λιγο για ετοιμο 6αρι. Θα ειναι πλυ καλυτερα απο ολες τις πλευρες

Link to comment
Share on other sites

Κιτακια για μετατροπή σαζμάν απο 5 σε 6 σχεσεις υπάρχουν απο διαφορες εταιρίες, αν και θεωρω καλυτερα τα κιτ της Quaife. To κόστος αρχίζει (σε οσα εχω δει εγω τουλαχιστον-και οχι μονο της Quaife) απο 1600 ευρώ + μεταφορικα, και μπορει να φτασει και πανω απο 2500 ευρώ. Περιέχουν καινουριους προτεύοντες και δευτερεύοντες άξονες, και εκτόσ απο τα γρανάζια της έκτης συνήθως δίνουν και καινούρια για 5η (και μερικά και για 4η) για να φτιαξει η κλιμάκωση.Τελος δινουν αλλο τελικό "καβούκι" για να χωράει και την έκτη, καθώς και παρελκόμενα, φουρκέτες κλπ για να ολοκληρωθεί η μετατροπή.

Δες: http://www.eurospecsport.com/trans.htm, http://www.quaife.co.uk/product_search.cfm...hString=gearkit, http://www.europartsinc.com/index.htm

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.