Guest STATHIS_EOS Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 Καλησπέρα σε όλους . Πρώτη μου μέρα στο site , άρα και στο forum . Θα ήθελα βοήθεια αν μπορεί κάποιος να μου δώσει. Εχω πάρει εδώ και 3 μήνες ένα EOS 2,0 FSI (150 hp) και παρόλο που σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ικανοποιημένος έχω δύο προβληματάκια. Το πρώτο και βασικότερο είναι ο κινητήρας , δεν με ικανοποιεί , φταίει προφανώς το μεγάλο βάρος του οχήματος και ότι είχα συνηθήσει 2,5 χρόνια με ενα beetle turbo , αλλά εκείνο που δεν μπορώ να συνηθήσω είναι η απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού... Ξέρει κανείς , κάποια λύση tuning για τον εγκέφαλο ( δεν ενδιαφέρομαι για μηχανικές βελτιώσεις). Μπορεί να βελτιωθεί και η απόκριση του γκαζιού? Δευτερο προβληματακι είναι κάποιοι θόρυβοι που ακούγονται όταν είναι κλειστή η κουκούλα , που δεν μπορώ να προσδιορίσω απο που ακριβώς προερχονται , μάλλον απο τον μηχανισμο της κουκούλας αλλά ίσως και απο το καπάκι των αποσκευών στο πορτ-μπαγκάζ . Το περίεργο είναι ότι οι θόρυβοι όταν η κουκούλα είναι ανοικτή εξαφανίζονται... Να στε όλοι καλά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 Φιλε Σταθη καλως ηρθες στο Hellenic VWClub και καλες βολτες με το EOS. Καλοριζικο και καλοταξιδο. Για το θεμα του ηλεκτρονικου γκαζιου, η μονη λυση ειναι το booster του Μπουλεκου. Ουσιαστικα προκειται για μια ηλεκτρονικη διαταξη που μπαινει στις φυσες αναμεσα στο πενταλ γκαζιου και στο καλωδιο που στελνει δεδομενα στον εγκεφαλο. Κουμπωνει πανευκολα και αυξανει την αποκριση κατα το πατημα του πενταλ. Οι αποψεις ποικιλουν καθως αλλοι λενε πως σωθηκαν και αλλοι πως δεν ειδαν ουσιαστικη διαφορα. Για μενα πηγαινε και πες τους να το δοκιμασεις πρωτα πριν το αγορασεις. Η τιμη του ειναι κοντα στα ¤120-150! Λιγο το βαρος, λιγο η συνηθεια του turbo, το βρισκω λογικο να μην εισαι απολυτα ικανοποιημενος απο τον 2.0 FSI. Οσο αφορα το θεμα των τριγμων, δυστηχως ειναι το μεγαλυτερο μειονεκτημα, ολων των cabrio αυτοκινητων. Απο το μηχανισμο το βλεπω καπως δυσκολο να ειναι. Μαλλον ειναι ή απο καποιο απο τα κομματια της οροφης ή απο της βασεις του μηχανισμου. Γνωμη μου ειναι να πας σε μια αντιπροσωπεια να τους επισημανεις το προβλημα και να απαιτησεις τη λυση του. Εχεις παρατηρησει ποτε στο κανει? Π.χ. σε λακουβες και σαμαρακια ή οταν στρεβλωνει το αμαξωμα? (ανεβασμα-κατεβασμα σε ραμπες, πεζοδρομια κλπ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest STATHIS_EOS Posted October 2, 2006 Report Share Posted October 2, 2006 Φιλε Σταθη καλως ηρθες στο Hellenic VWClub και καλες βολτες με το EOS. Καλοριζικο και καλοταξιδο. Για το θεμα του ηλεκτρονικου γκαζιου, η μονη λυση ειναι το booster του Μπουλεκου. Ουσιαστικα προκειται για μια ηλεκτρονικη διαταξη που μπαινει στις φυσες αναμεσα στο πενταλ γκαζιου και στο καλωδιο που στελνει δεδομενα στον εγκεφαλο. Κουμπωνει πανευκολα και αυξανει την αποκριση κατα το πατημα του πενταλ. Οι αποψεις ποικιλουν καθως αλλοι λενε πως σωθηκαν και αλλοι πως δεν ειδαν ουσιαστικη διαφορα. Για μενα πηγαινε και πες τους να το δοκιμασεις πρωτα πριν το αγορασεις. Η τιμη του ειναι κοντα στα ¤120-150! Λιγο το βαρος, λιγο η συνηθεια του turbo, το βρισκω λογικο να μην εισαι απολυτα ικανοποιημενος απο τον 2.0 FSI. Οσο αφορα το θεμα των τριγμων, δυστηχως ειναι το μεγαλυτερο μειονεκτημα, ολων των cabrio αυτοκινητων. Απο το μηχανισμο το βλεπω καπως δυσκολο να ειναι. Μαλλον ειναι ή απο καποιο απο τα κομματια της οροφης ή απο της βασεις του μηχανισμου. Γνωμη μου ειναι να πας σε μια αντιπροσωπεια να τους επισημανεις το προβλημα και να απαιτησεις τη λυση του. Εχεις παρατηρησει ποτε στο κανει? Π.χ. σε λακουβες και σαμαρακια ή οταν στρεβλωνει το αμαξωμα? (ανεβασμα-κατεβασμα σε ραμπες, πεζοδρομια κλπ). Καλό μήνα ! Σ' ευχαριστώ φίλε για τη βοήθεια . Θα ρωτήσω στο Μπουλέκο για το booster που λες, φαντάζομαι ότι εννοείς το Μπουλέκο που είναι κάτω απο τη γέφυρα της Μεταμόρφωσης και όχι αυτόν με την αντιπροσωπεία SEAT , δουλεύω πολύ κοντά και στους δύο οπότε θα το ψάξω. Οσον αφορά τους τριγμούς , οι οποίοι στην πραγματικότητα δεν είναι έντονοι η συνεχείς , δεν έχω προσέξει να παρουσιάζονται σε στιγμές που το αμάξωμα πιέζεται . Θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι πρόβλημα προσαρμογής των μερών της κουκούλας , έχω σκοπό να πάω στην αντιπροσωπία να το ρωτήσω , απλά περίμενω να κατανοήσω πρώτα εγώ το πρόβλημα ώστε να ξέρω τι θα ζητήσω-υποδείξω . Για το tuning του εγκεφάλου έχεις καμιά ιδέα ? Επειδή είναι ατμοσφαιρικός ο κινητήρας δεν ξέρω αν μπορώ μόνο με προγραμμα (αντε το πολύ και κανα φίλτρο αέρα) να δω διαφορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xris Posted October 2, 2006 Report Share Posted October 2, 2006 Καλωσόρισες Στάθη. Είμαι κι εγώ νέος στο vwclub και έχω πάρει το ίδιο αυτοκίνητο μ’ εσένα. Αν και το δικό μου είναι μόλις δέκα ημερών, έχω ήδη προσέξει τους τριγμούς από την οροφή που αναφέρεις. Μάλιστα λόγω και προηγούμενης εμπειρίας με hard-top cabrio, έχω εντοπίσει και την πηγή. Είναι οι τσιμούχες της οροφής και κυρίως αυτές της ηλιοροφής. Δοκίμασε να ανοίξεις την ηλιοροφή (έστω και λίγο) και να δεις αν ακούγεται τίποτα. PS. Στην cabrio διάταξη είναι λογικό να μην ακούς τίποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest apla Posted October 2, 2006 Report Share Posted October 2, 2006 Φίλε Στάθη πιστεύω οτι δεν θα πρέπει να επέμβεις κ να πειράξεις κάτι στο αμάξι σου με κανένα τροπό κ για κανένα λόγο όσο αναφορα το γκάζι του αυτοκινήτου, το γκάζι συνηθίζεται αργά η γρήγορα!Ισως έπρεπε να μην πάρεις "γουρουνι στο σακί" ,να το είχες κάνει ένα test drive κ να επέλεγες το TFSI για αγορά. Τωρα σχετικά με τους τριγμούς προφανός προέρχονται απο τις κακοτεχνίες των δρόμων κ απο τις στρεβλώσεις του αμαξώματος κ δεν μπορείς να τις αποφύγεις, απλά για να τις μειώσεις να προσέχεις πως το παρκάρεις κ πότε ανοίγεις την οροφή(μονο σε επίπεδο οδόστρωμα(κατι που πιστευω οτι το ήξερες). Ένας τροπος για να λύσεις εν μέρη τα προβληματάκια σου είναι να τοποθετήσεις μικρότερων διαστάσεων ζαντολάστιχα, έτσι κ καλύτερο γκάζι θα έχεις κ΄θα ταλαιπορείς πολύ λιγότερο το πλαίσιο μειώνοντας έστω κ λίγο τους τριγμούς! Φιλικά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted November 21, 2006 Report Share Posted November 21, 2006 πριν απο λιγο καιρο που ειχα παει στην αντιπροσωπεια στον παζαροπουλο στην αθηνα ειδα οτι για τα fsι μοντελα κανουν αναβαθμιση στους εγκεφαλους για καλητερη αποκριση του ηλεκτρογκαζου.οποτε δεν χανεις και τιποτα να κανεις ενα τηλεφωνακι στην αντιπροσωπεια να το ρωτησεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted November 29, 2006 Report Share Posted November 29, 2006 από τούρμπο πίσω σε ατμόσφαιρα, ΠΟΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted November 29, 2006 Report Share Posted November 29, 2006 Εσύ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
taksidiotis Posted March 18, 2007 Report Share Posted March 18, 2007 εγω προερχομαι απο alfa romeo gt 2,0 οποτε δεν νομιζω να δω και μεγαλη διαφορα στο γκαζι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...