Jump to content
Guest kathgti

Σκούπα ή φιλτροχοάνη?

Recommended Posts

Guest kathgti

Τι είναι καλύτερο, σκούπα ή φιλτροχοάνη στο συγκεκριμένο αμάξι?? Οσοι ξέρουν δοκιμασμένα τι είναι καλύτερο θα ήθελα μια γνώμη, παρακαλώ. Οπως επίσης, αν είναι η σκούπα καλύτερη, τι είδους μπορώ να χρησιμοποιήσω κλπ. Blackadder, Golfrs, Koala, Atrias, (και οσους έχω ξεχάσει :blush: ) περιμένω απόψεις.

Ευχαριστώ ;)

Link to comment
Share on other sites

κατερινα ολα τα 1.6 16V της vw ειναι το ιδιο μπλοκ γιατι να αλλαζει στο gti?

Oλα δουλευουν το ιδιο οπως και σε αλλους 16v κινητηρες ^_^ απλα το gti σου εχει λιγακι πιο αγριους εκκεντροφορους αλλα χαρτογραφηση και αλλο κιβωτιο!οποτε ειτε AVY ειτε BCB ειτε AZD ειτε AUS ειναι το ιδιο! ^_^

α!και 2 mm μικροτερη πεταλουδα απο το bcb :excl:

επισης σε χρειαζεται να εχεις πολο gti για να ξερεις τι πρεπει να του κανεις για να ξυπνησει!στα χω πει απο msn παλια αλλα δεν ακους! :blush:

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΚΟΥ ΠΡΟΣΕΚΥΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ.ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΥΠΑ.ΤΗΝ ΕΧΩ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΕΡΝΕΙ ΣΚΟΥΠΑ ΑΠΟ ΞΑΡΑ 1,6-1,8 ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΠΟΛΟ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΡΙΣΕΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΤΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΟΥ.ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΡΕΠΡΙΖ ΚΑΙ ΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ 180 ΚΑΙ ΜΕΤΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΘΑ ΑΡΩΣΤΕΙΣΕΙΣ.ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΟΤΙ ΕΧΩ ΣΚΟΥΠΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ SAXORALLA ΣΚΟΥΠΑ ΞΑΤΜΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕ ΔΥΟ ΑΜΑΞΙΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΜΑΙ 100 ΚΙΛΑ ΒΑΡΥΤΕΡΟΣ .ΠΙΟ ΑΙΑΘΗΤΗ ΗΤΑΝ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΗ ΣΚΟΥΠΑ ΠΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.ΑΝ ΘΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΡΟLO GTI ΠΑΡΕ ΝΑ ΣΟΥΠΩ.6932253167

Edited by koala
Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση : Απο πού πέρνει αέρα μπροστά ? Εαν δεν κάνω λάθος στο πόλο δεν έχει κενό απο την μάσκα για να πέρνει κρύο αερά για ταο ψυγείο φτάνει μέχρει πάνω πάνω ... Εκτός αν δεν θυμάμαι καλά ...

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio

Και για να είμαι και in-topic και εγώ πιστεύω ότι η σκούπα έχει καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με την απλή φιλτροχοάνη. Τους λόγους δεν τους αναφέρω, γιατί τους έχουμε χιλιοπεί (και έχω και άλλα πράγματα να κάνω στην ζωή μου από το να κάθομαι εδώ μέσα). Το θέμα λέει φιλτροχοάνη ή σκούπα και όχι σύγκριση των πάντων με τα πάντα, αν κάποιος δεν το παρατήρησε.

Όσον αφορά τον χώρο του engine bay, koala σε παρακαλώ ανέβασε φωτό σου γιατί όντως υπάρχει ένα θέμα. :D

Edited by super sayian
Link to comment
Share on other sites

Και εγω ψηφιζω βαρελακι BMC παντως.Ειχε καλυτερη αποδοση απο σκετο panel και χοανη στο Polo του φιλου μου.

Η σκουπα ετσι και αλλιως δεν δουλευει.

Ουτε στα Saxo/106 δουλευει σωστα,απλως δουλευει πιο αποδωτικα απο το μαμα φιλτροκουτι με ολους τους πνιχτες επανω.

Καταρχην η σκουπα για να δουλεψει σωστα,θελει αλλη σχεδιαση με το φιλτρο στον πατο της και οχι στο κεντρο της.

Κοινως σαν ενα χωνι με το συρματινο φιλτρακι του στην ακρη,σαν αυτα που σουρωνουμε λαδι,τσαι,κλπ.

Ετσι και αλλιως ομως εκτος απο την τροποποιηση του σχηματος της σκουπας θα πρεπει να εχετε και αρκετο χωρο στην μετωπη,πραγμα αδυνατο,οποτε ακυρο το ολο εγχειρημα... thumbsdown.gif

Για μενα βεβαια δεν θα επαιρνα ουτε το βαρελακι.Θα εβαζα panel,με αρκετα χαμηλο κοστος,και θα αλλαζα ολες τις σωληνωσεις με σπιραλ το οποιο θα εβγαινε στην μασκα,χωρις τους πνιχτες και τις διακλαδωσεις. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti

Για να αναθεωρήσουμε το θέμα, αυτή είναι η σκούπα του Κωστή (koala) που λέγαμε εχτές. Το θέμα του χώρου δεν υπάρχει, οπως βλέπετε αρα μένει το θέμα της απόδοσης καθαρά. Σύμφωνα με τον Κώστα λοιπόν αυτή είναι η καλύτερη λύση-δοκιμασμένα-και με τους 3 τρόπους.

gallery_2009_12_15756.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti

Το οτι εχετε διαφορετικές απόψεις δεν σημαίνει οτι είστε άσχετοι με το θέμα. Golfrs εσυ τι έχεις στο πολο αν επιτρέπεται? εισαι ικανοπιοιημένος?

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ενας απο αυτους που εχουν διαφορετικη αποψη ειμαι μαλλον και εγω :ninja: βασικα δεν ειχα δει τετοια σκουπα.Τεσπα,ασχετα,το θεμα ειναι οτι αν οντως δεν μεσολαβει κατι αλλο αναμεσα στην γριλλια και την σκουπα,τοτε ειναι πολυ καλη λυση! :wacko:

Αν παλι η μετωπη κατεβαινει τοσο χαμηλα ωστε το κενο να ειναι πολυ μικρο,μικροτερο των 3cm σε υψος,τοτε... :ninja:

Γενικα ειναι και αυτο που σας ειχα πει νωριτερα.

Αν το φιλτρο δεν ειναι στον πατο της σκουπας,τοτε ξεχαστε το φαινομενο της υπερπιεσης που ετσι και αλλιως ειναι αμελητεο.

Υπαρχει ενα αρθρο απο καποιο παιδι του 106sportclub που ανελυσε το θεμα.

Βασικα ειναι φυσικος στο πανεπιστημιο(καθηγητης απο οσο ξερω) και εχει ενδιαφερον η αποψη του.

Δειτε εδω. :ninja:

Αρθρο για σκουπες

Link to comment
Share on other sites

Εαν όντως έχει κενό θα είναι καλή μοντίφα.

Εχω όμως ρε παιδιά μια απορία με το όλο θέμα της σκούπας που με απασχολούσε πάντα.

Οταν βρέχει και μπαίνουν τα νερά μέσα τι γίνετε ??????????

Με την χοάνη αυτό δεν μπορεί να συμβεί ή με το βαρελάκι εαν ρουφάει αέρα απο τα πλαϊνα. Με την σκούπα όμως στην μετώπη τι γίνετε ???

Αυτό το σκέφτηκε ποτέ κανείς ?

Εδώ η χοάνη και αμα έχει πολύυυ νερό ψιλοβρέχετε ....

Και σας ρωτάω κι εγώ γιατι σύντομα κι εγώ θα έχω στα χέρια μου ενα 6n2 gti το οποίο θα φτιάξω κ θα ήθελα να ακούσω γνώμη πάνω σε αυτό ...

Koala το τσέκαρες ποτέ αυτό ???

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti

Λοιπόν Αλεξ, για να πλυμμηρίσει η σκούπα πρέπει ή να οδηγάς μέσα σε θάλασσα ή να βρέχει οριζόντια. Η χοάνη μου btw δεν εχει βραχεί ποτέ μέχρι σήμερα. Πάντως μια ερώτηση δεν βλάπτει ε Κώστα εχει πλυμμηρίσει ποτέ??

Link to comment
Share on other sites

πρωτον παιδια,εγω σας απαντησα το τη ειναι καλητερο.ειχα βαλει το σετ απο την gr και καμια αποδοση εβαλα βαρελακι και ειχα καλυτερα ραπριζ με τη σκουπα εχω ρεπριζ αλλα και πολυ αισθητη διαφορα στα πολλα.το αμαξι σε καθε αλλαγη φιλτρο γινοταν δοκιμη στο χλμ,με αποτελεσμα με τη σκουπα στα περασματα να εχω 5χλμ πανω.τωρα οσο για νερα δεν μπαινουν ουτε οταν το πλενεισ με πιεστικο το εχω τσεκαρι.η σκουπα δεν τραβαει αερα μονο απο μπρωστα αλλα και απο γυρω.πιστεψτεμε εχω ασχολιθει με τα φιλτρα ατελειωτες ωρες.

Link to comment
Share on other sites

να πω κι εγω σημαντικό κατι για μας τους Αθηναιούς κι αν θελετε κραξτε με...Ουτε σκουπες ουτε βαρελια ουτε τπτ..Ενα πανελακι για χαμηλη καταναλωση , θορυβο και λιγο παραπανω αποδοση και ροπη..Τπτ παραπανω δεν χρειαζεται στις διαδρομες που κανουμε οι περισσοτεροι μεσα στην Αθηνα..

Αυτα...

Link to comment
Share on other sites

πρωτον παιδια,εγω σας απαντησα το τη ειναι καλητερο.ειχα βαλει το σετ απο την gr και καμια αποδοση εβαλα βαρελακι και ειχα καλυτερα ραπριζ με τη σκουπα εχω ρεπριζ αλλα και πολυ αισθητη διαφορα στα πολλα.το αμαξι σε καθε αλλαγη φιλτρο γινοταν δοκιμη στο χλμ,με αποτελεσμα με τη σκουπα στα περασματα να εχω 5χλμ πανω.τωρα οσο για νερα δεν μπαινουν ουτε οταν το πλενεισ με πιεστικο το εχω τσεκαρι.η σκουπα δεν τραβαει αερα μονο απο μπρωστα αλλα και απο γυρω.πιστεψτεμε εχω ασχολιθει με τα φιλτρα ατελειωτες ωρες.

Είσαι λάθος, γιατί απλά το Gti δέν έχει πρόσβαση απο μπροστά παρα μόνο με ΚΟΨΙΜΟ της μετώπης.Αυτό που έχεις καταφέρει είναι να περιορίσεις την εισροή αέρα, και να παίρνεις πλέον ζεστό αέρα απο τον χώρο του κινητήρα.

Πίστεψέ με μπορεί να κάνει πολύ θόρυβο αλλά ΧΑΝΕΙΣ σε ιπποδύναμη...

Link to comment
Share on other sites

φιλε RS πιστεψεμε δεν ειναι ετσι το αμαξι το καταπινω καθε μερα στα στισηματα.σαξο πρωτα δεν μπωρουσα να το ακολουθησω και τωρα φ.π.ε να ειμαι ανα αμαξι μπρωστα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.